Μία νέα αεροπορική εταιρεία βρίσκεται στα σκαριά και ο ιθύνων νους για αυτή είναι μία πασίγνωστη ετ
Συγκεκριμένα από το 2024 ο γερμανικός κολοσσός Lufthansa, ιδρύει μία αεροπορική εταιρεία μικρών αποστάσεων.
Είναι μία στρατηγική κίνηση από τον γερμανικό κολοσσό, η οποία αποσκοπεί στη μείωση του εργατικού κόστους μέσω του περιορισμού της διαπραγματευτικής δύναμης των ισχυρών συνδικάτων της εταιρείας.
Θα ονομάζεται City Airlines και θα ξεκινήσει τις πτήσεις από το καλοκαίρι του 2024. Σκοπός της εταιρείας είναι να πραγματοποιεί πτήσεις ανταπόκρισης (feeder) προς τις πιο κερδοφόρες πτήσεις μεγάλων αποστάσεων στους κόμβους της Lufthansa σε Φρανκφούρτη και Μόναχο.
Σκοπός της νέας αεροπορικής εταιρείας είναι να προσλάβει προσωπικό με νέες συμβάσεις, μειώνοντας το σχετικά υψηλό κόστος των υφιστάμενων δραστηριοτήτων μικρών αποστάσεων της εταιρείας.
«Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να αναπτυχθούμε και να ενισχύσουμε βιώσιμα τους κόμβους του Μονάχου και της Φρανκφούρτης», δήλωσε ο Jens Fehlinger, διευθύνων σύμβουλος της City Airlines.
Τα πρώτα αεροπλάνα της City Airlines θα είναι Airbus SE A319 και η Lufthansa εξετάζει το ενδεχόμενο να προσθέσει αεροσκάφη Airbus A220 ή Embraer. Το Bloomberg News ανέφερε προηγουμένως ότι η Lufthansa εξέταζε την παραγγελία περιφερειακών αεροσκαφών.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa Κάρστεν Σπορ έχει δεσμευτεί να αυξήσει το περιθώριο κέρδους της αεροπορικής εταιρείας σε τουλάχιστον 8% έως το 2024, μια κίνηση που, όπως είπε, είναι απαραίτητη για τη μείωση του χρέους. Η Lufthansa, η οποία θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου στις 2 Νοεμβρίου, είχε περιθώριο κέρδους 4,6% το 2022.
Aegean: Νέους προορισμούς από την Aegean για το χειμερινό της πρόγραμμα. Διαβάστε όλα τα νέα στο xristika.gr…
Νέα κίνηση μάτ από την Aegean, η οποία επεκτείνει το πρόγραμμα της σε σχέση με πέρυσι, βάζοντας νέα δρομολόγια σε νέους προορισμμούς. Πλέον οι επιβάτες εκτός από τους ευρωπαϊκούς προορισμούς, θα μπορούν να επιλέγουν και ακόμη δύο εκτός Ευρώπης.
Συγκεκριμένα για τον Χειμώνα 2023 – 2024 θα έχει 18 νέα δρομολόγια σε 14 χώρες. Η εταιρεία επεκτείνει το δίκτυό της σε προορισμούς της Μ. Ανατολής, της Β. Αφρικής, των Βαλκανίων αλλά και της Ευρώπης.
Από 11 Νοέμβρη δίνει τη δυνατότηα στο ελληνικό κοινό να πάει από την Αθήνα στο Ντουμπάι (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) με καθημερινές πτήσεις, έξι ήμερες την εβδομάδα εκτός από Πέμπτη.
Παράλληλα βάζει νέα δρομοόγιοα για Λούξορ και το Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου, το Ίνσμπρουκ (Αυστρία), τη Μπρατισλάβα (Σλοβακία), το Μπακού (Αζερμπαϊτζάν), το Κισινάου (Μολδαβία), καθώς και για πρώτη φορά το Κάιρο από τη Θεσσαλονίκη.
Διατηρεί για πρώτη φορά κατά τη χειμερινή περίοδο τα δρομολόγια από την Αθήνα προς το Μπρίστολ και το Μπίρμινχαμ, τη Μάλαγα, το Μπιλμπάο, το Ταλίν, τη Ρίγα, την Τυνησία, αλλά και προς τη Βαρκελώνη από τη Θεσσαλονίκη, στηρίζοντας την επέκταση της τουριστικής περιόδου, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τη συχνότητα και σε σημαντικούς «καθιερωμένους» προορισμούς, προσθέτοντας μια δεύτερη καθημερινή πτήση από την Αθήνα προς τη Φρανκφούρτη.
Επιδίωξη του νέου προγράμματος είναι να παρέχει συνεχώς νέες επιλογές στους Έλληνες ταξιδιώτες, αλλά και πλέον να προσφέρει εποχικούς προορισμούς περισσότερο κατάλληλους για την «εκτός καλοκαιριού» περίοδο (όπως το Σάρμ Ελ Σέιχ, το Λούξορ, το Ίνσμπρουκ) μετά και το επιτυχημένο εγχείρημα των πτήσεων προς το Μαρακές, την προηγούμενη χειμερινή περίοδο.
Παράλληλα, η εταιρεία εξελίσσει σταδιακά την προσπάθειά της για «τουρισμό όλο το χρόνο» με διατήρηση τακτικών πτήσεων από/προς τη Ρόδο, το Ηράκλειο και την Καλαμάτα έως και τον Νοέμβριο και έναρξη της νέας σεζόν νωρίς τον Μάρτιο του 2024, καθώς και με τη λειτουργία ναυλωμένων πτήσεων από τη Ρόδο, στο πλαίσιο ειδικού προγράμματος σε συνεργασία με Tour Operator του εξωτερικού, διαθέτοντας 35.000 θέσεις, προς 22 ευρωπαϊκούς προορισμούς σε 8 χώρες, στο διάστημα Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2023 και Φεβρουαρίου-Μαΐου 2024.
Το ενισχυμένο νέο χειμερινό πρόγραμμα της AEGEAN, αποτελεί συνέχεια του πολύ δυνατού 9μήνου όπως καταγράφηκε από τα τελευταία στοιχεία επιβατικής κίνησης.
Σημειώνεται πως η AEGEAN το 9μηνο Ιανουαρίου Σεπτεμβρίου 2023 μετέφερε συνολικά περισσότερους από 11,9 εκατ. επιβάτες (με 7,1 εκατ. εξ αυτών στο δίκτυο εξωτερικού), καταγράφοντας αύξηση 30% σε σχέση με το 9μηνο του 2022. Σημαντική ήταν και η δυναμική της εταιρείας στο 3ο τρίμηνο του χρόνου, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022 (έχοντας ήδη καταγράψει ισχυρές επιδόσεις) όπου μεταφέρθηκαν 5,3 εκατ. επιβάτες με εξαιρετικά ισορροπημένη αύξηση, τόσο στην επιβατική κίνηση εσωτερικού κατά 17%, όσο και στην επιβατική κίνηση εξωτερικού κατά 18%.
Aegean, Sky Express: Το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο έλαβε μία απόφαση για τις αεροπορικές εταιρείες, μαζί και τις δύο ελληνικές, Aegean Airlines και Sky Express και έχει να κάνει με τα κρυφά κόστη και χρεώσεις που μαδούν τους επιβάτες.
Πλέον με την ακρίβεια που μαστίζει τους Έλληνες, η αγορά ενός αεροπορικού εισιτηρίου φαίνεται «βουνό», μιας η αύξηση που έχουν πάρει είναι τεράστια, συν τις κρυφές χρεώσεις.
Μέχρι σήμερα, οι αεροπορικές εταιρείες και ιδιαίτερα οι Low cost επέβαλλαν κρυφές χρεώσεις τόσο στις βαλίτσες όσο και στις θέσεις, εκτοξεύοντας την τιμή του εισιτηρίου. Οι μοναδικοί που μπορούσαν να απολαμβάνουν ένα πιο φθηνό εισιτήριο ήταν όσοι δεν κουβαλούσαν μαζί τους αποσκευές, για τα λεγόμενα ταξίδια αστραπή.
Όλα αυτά όμως θα ισχύουν για λίγο ακόμα, αφού η Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ενέκρινε ομόφωνα ψήφισμα που καλεί τις αεροπορικές εταιρείες να εγγυηθούν ότι οι επιβάτες μπορούν να μεταφέρουν τις αποσκευές καμπίνας δωρεάν.
Όπως ίσχυε και στο παρελθόν, μία μικρή βαλίτσα – χειραποσκευή στο ντουλάπι από το πάνω κάθισμα δωρεάν.
Και οι δύο ελληνικές εταιρείες συμπεριλαμβάνουν στο φθηνό τους εισιτήριο τη μεταφορά μιας βαλίτσας έως 8 κιλα δωρεάν, όμως αν θέλουν να αλλάξουν την τακτική τους στο μέλλον δεν θα μπορούν πλέον.
Ο Ισπανός ευρωβουλευτής της Ciudadanos, Jordi Cañas, έστειλε ρητό αίτημα προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη μέλη να αναπτύξουν μια απόφαση του ΔΕΕ, η οποία να θεωρεί τις χειραποσκευές ως «απαραίτητο στοιχείο» του επιβάτη και, ως εκ τούτου, δεν μπορεί να υπόκειται σε επιπλέον κόστος.
Η Επιτροπή PETI ψήφισε αυτήν την Τετάρτη ψήφισμα που ζητά την εναρμόνιση των μετρήσεων και του βάρους των βαλιτσών, έτσι ώστε όλες οι αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ να χρησιμοποιούν τα ίδια πρότυπα. Ο Jordi Cañas, διαπραγματευτής του κειμένου εξ ονόματος των ευρωπαίων φιλελεύθερων, πέτυχε ότι το ψήφισμα απηχεί την απόφαση του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο οποίο αναγνωρίζεται ότι οι αποσκευές στην καμπίνα αποτελούν «απαραίτητο στοιχείο» της μεταφοράς των επιβατών. Παρά την απόφαση, ορισμένες αεροπορικές εταιρείες εξακολουθούν να επιτρέπεται να χρεώνουν για χειραποσκευές.
Για το λόγο αυτό, το ψήφισμα προτρέπει τις χώρες να εγγυηθούν τον σεβασμό της απόφασης του ευρωπαϊκού δικαστηρίου.
«Οι εταιρείες χαμηλού κόστους συναλλάσσονται με την τιμή των εισιτηρίων κρύβοντας το συμπλήρωμα για τη μεταφορά αποσκευών καμπίνας μέχρι το τέλος της αγοράς. Η Ευρώπη έχει ήδη μιλήσει για το θέμα και, ακόμη κι έτσι, τα κράτη μέλη συνεχίζουν να επιτρέπουν στις αεροπορικές εταιρείες να παίζουν με τις τιμές και να εξαπατούν τους ταξιδιώτες. Αυτό πρέπει να σταματήσει», δήλωσε ο Κάνιας.
Αν έχετε φτάσει μέχρι την πόρτα επιβίβασης και ξαφνικά οι ελεγκτές σας… τσακώνουν με μία χειραποσκευή που δεν προβλέπεται στις δωρεάν παροχές σας, τότε σίγουρα θα έχετε πληρώσει πρόστιμο για την επιβίβασή σας στο αεροπλάνο.
Το ψήφισμα, με επικεφαλής τον ευρωβουλευτή Cañas, απαιτεί να σταματήσει αυτή η παράνομη και καταχρηστική πρακτική για τον καταναλωτή.
Ομοίως, το κείμενο ζητά επίσης από την Επιτροπή να αναπτύξει νομοθεσία σε ολόκληρη την ΕΕ που να ρυθμίζει την εναρμόνιση των μετρήσεων και του βάρους των χειραποσκευών, καθώς αυτή η πτυχή δεν αναφέρεται λεπτομερώς στην απόφαση του ΔΕΕ. Σύμφωνα με το κείμενο, η διαφορά στα πρότυπα μεταξύ μιας αεροπορικής εταιρείας και άλλης συνεπάγεται πρόσθετο κρυφό κόστος για τους επιβάτες, γεγονός που δυσκολεύει τον επιβάτη να επιλέξει την καλύτερη προσφορά. Αυτή η πρακτική θα μπορούσε να θεωρηθεί καταχρηστική, ιδίως λαμβάνοντας υπόψη τις πτήσεις ανταπόκρισης και την πιθανότητα ένας επιβάτης να πετάξει, την ίδια μέρα, σε διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες, με διαφορετικά πρότυπα. Επιπλέον, δίνει έμφαση σε άλλα πιθανά κρυφά κόστη όπως η εκχώρηση θέσης, που δυσκολεύουν τον καταναλωτή να γνωρίζει εκ των προτέρων το τελικό κόστος του εισιτηρίου.
Το ψήφισμα που εγκρίθηκε ομόφωνα στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου θα ψηφιστεί στην ολομέλεια στο Στρασβούργο τον ερχόμενο Οκτώβριο.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…