eBay: Ξεχάστε πλέον όσα γνωρίζατε. Επέκταση στη διαχείρισης πληρωμών. Δημιουργία απλοποιημένης εμπειρίας για τους πελάτες. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Με στόχο τον εκσυγχρονισμό του marketplace της και τη δημιουργία μίας πλήρους απλοποιημένης εμπειρίας για τους πελάτες της, η eBay επεκτείνει τη διαχείριση πληρωμών στην ελληνική αγορά μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Ξεκινώντας από τον Μάιο του 2021, η επέκταση αυτή θα παρέχει στους πωλητές έναν εύκολο τρόπο διαχείρισης της δραστηριότητάς τους, προσφέροντας παράλληλα στους καταναλωτές ευελιξία και εύρος επιλογών στις μεθόδους πληρωμής τους.
Η eBay ξεκίνησε να διαχειρίζεται πληρωμές στην πλατφόρμα της τον Σεπτέμβριο του 2018 στην Αμερική, και στη συνέχεια επεκτάθηκε στην Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, τον Καναδά, την Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία, ενώ θα συνεχίσει την επέκτασή της διεθνώς μέσα στη φετινή χρονιά.
«Η Ελλάδα αποτελεί μία από τις βασικές χώρες στο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο της eBay και είναι απαραίτητο για εμάς να εξελίσσουμε την εμπειρία των τοπικών πελατών», αναφέρει ο Ilya Kretov, Γενικός Διευθυντής της eBay για τις αναδυόμενες αγορές, σημειώνοντας ακόμη πως «είμαστε πολύ χαρούμενοι που χιλιάδες Έλληνες πωλητές θα μπορούν σύντομα να αξιοποιήσουν τον απλοποιημένο τρόπο διαχείρισης των πωλήσεων τους μέσα από την πλατφόρμα μας.
Οι Έλληνες καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν αγορές μέσω της eBay, με τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής τους.»
Η διαχείριση πληρωμών της eBay άλλαξε ριζικά όταν τον Ιούλιο του 2020 ολοκληρώθηκε η συνεργασίας της με την PayPal.
Σήμερα, η eBay διευρύνει τη διαχείριση πληρωμών της σε παγκόσμιο επίπεδο, προσφέροντας περισσότερες επιλογές και ευελιξία στον τρόπο πληρωμής για τους αγοραστές, απλοποιώντας παράλληλα την διαδικασία για τους πωλητές.
Στο πρώτο τρίμηνο του 2021, η eBay διαχειρίστηκε πληρωμές που αντιστοιχούν στο 52% του παγκόσμιου όγκου της πλατφόρμας, με περισσότερους από 4 εκατομμύρια ενεργούς πωλητές να έχουν εγγραφεί στο διεθνές της πρόγραμμα.
Η εταιρία συνεχίζει να παρακολουθεί τις πληρωμές σε παγκόσμιο επίπεδο, εκσυγχρονίζοντας την εμπειρία της πλειοψηφίας των πωλητών της εντός του 2021.
Οι διαχειριζόμενες πληρωμές αναμένεται να αποφέρουν έσοδα τουλάχιστον 2 δις. δολαρίων και 500 εκατ. δολαρίων σε λειτουργικά έσοδα έως το 2022.
Πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές:
● Περισσότερες επιλογές και ευελιξία κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας: Μέσω της διαχείρισης πληρωμών, η eBay έχει ενεργοποιήσει μια ποικιλία νέων επιλογών πληρωμής, στις οποίες έχουν πρόσβαση οι αγοραστές, συμπεριλαμβανομένων πιστωτικών καρτών και PayPal. Το Apple Pay θα είναι διαθέσιμο ως επιλογή πληρωμής σε iPhone και iPad εντός εφαρμογής. Το Google Pay θα είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο eBay και στην εφαρμογή Android eBay.
● Η καταναλωτική εμπειρία αρχίζει και ολοκληρώνεται μέσω της eBay, ανεξάρτητα από το πώς θέλει να πληρώσει ο καταναλωτής. Μέσω της διαχείρισης πληρωμών, η eBay έχει την δυνατότητα να προσφέρει μία πιο ολοκληρωμένη εμπειρία κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς καθώς και μετά την παραγγελία.
Πλεονεκτήματα για τους πωλητές:
● Παροχή διαφορετικών μεθόδων πληρωμής στους καταναλωτές: Προσφορά περισσότερων επιλογών πληρωμής, δίνοντας τη δυνατότητα σε καταναλωτές από όλο τον κόσμο να πληρώσουν με όποιον τρόπο τους διευκολύνει.
● Κεντρικό σημείο διαχείρισης της επιχείρησής τους: Οι πωλητές θα μπορούν να βρουν όλες τις πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή τους και την εξόφληση των πληρωμών συγκεντρωμένες σε ένα σημείο, ώστε να μπορούν εύκολα να παρακολουθούν και να παρακολουθούν όλες τις συναλλαγές και τις αλληλεπιδράσεις των πελατών τους στην eBay, οι οποίες θα πραγματοποιούνται, επίσης, σε μία κεντρική τοποθεσία για την εξυπηρέτηση των πελατών.
● Απλοποιημένη προστασία πωλητή που παρέχεται από την eBay.
● Η εξόφληση των πληρωμών πραγματοποιείται εντός 2 εργάσιμων ημερών* από την επιβεβαίωση της πληρωμής του αγοραστή, ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής, διαθέτοντας τη δυνατότητα της επιλογής μεταξύ εβδομαδιαίας ή ημερήσιας συχνότητας.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την νέα μέθοδο πληρωμών της eBay για την ελληνική αγορά μπορείτε να βρείτε εδώ.
Στη μάχη των συνδρομητών ρίχνεται και η Skroutz. Η κορυφαία εταιρεία ηλεκτρονικών αγορών μετά την κίνηση – ματ να μπει στον τομέα των courier, πλέον κάνει το επόμενο βήμα που αλλάζει σημαντικά τον τρόπο παράδοσης των παραγγελιών. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
To συνδρομητικό μοντέλο ετοιμάζεται να δοκιμάσει η Skroutz καθώς η τάση αύξησης της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου παγιώνεται στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό και πλέον ο ανταγωνισμός, ειδικά στο στάδιο της έγκαιρης παράδοσης των προϊόντων εντείνεται.
Η ελληνική ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών έχει ξεκινήσει εδώ και κάποιους μήνες την υπηρεσία “last mile”και τώρα ετοιμάζεται να δοκιμάσει μια συνδρομητική υπηρεσία για δωρεάν μεταφορικά στις παραγγελίες που γίνονται μέσω από το “καλάθι αγορών” της ιστοσελίδας.
Σύμφωνα με πληροφορίες η νέα υπηρεσία με τον τίτλο Skroutz Plus θα κοστίζει 17 ευρώ τον χρόνο και θα προσφέρει δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα αν και με δύο περιορισμούς. Ο πρώτος περιορισμός έχει να κάνει με το ελάχιστο ποσό παραγγελίας και ο δεύτερος με το συνολικό βάρος της αποστολής.
Με βάση τις ίδιες πληροφορίες η υπηρεσία Skroutz Plus, βρίσκεται σε στάδιο BETΑ μεταξύ περιορισμένου αριθμού χρηστών της πλατφόρμας και αναμένεται να γίνει διαθέσιμη στο καταναλωτικό κοινό μέσα στους επόμενους μήνες, το αργότερο μέσα στο Φθινόπωρο.
Σύμφωνα με τον μέχρι τώρα σχεδιασμό τα δωρεάν μεταφορικά θα ισχύουν για κάθε παραγγελία συνολικής αξίας τουλάχιστον 20 ευρώ και βάρους έως 20 κιλά. Όμως δεδομένου ότι η υπηρεσία είναι ακόμη δοκιμαστικό στάδιο την υπηρεσία δεν αποκλείεται οι όροι χρήσης να επαναδιαμορφωθούν.
Το συνδρομητικό μοντέλο αναμένεται να προσφέρει ένα πλεονέκτημα στη διατήρηση πελατών που πραγματοποιούν συχνά τις αγορές τους από το διαδίκτυο σε μια περίοδο που η αγορά των ηλεκτρονικών marketplaces, όπως το Skroutz.gr, αυξάνεται διαρκώς.
Η Skroutz, έχοντας και την υποστήριξη της CVC Capital Partners μετά την επενδυτική συμφωνία που πραγματοποιήθηκε πέρσι, επεκτείνει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών της ρίχνοντας το βάρος στις παραδόσεις. Νωρίτερα φέτος η εταιρεία προχώρησε σε στρατηγική επένδυση στον κλάδο του “last-mile”, εξαγοράζοντας κατά 100% την εταιρία MYJOBNOW Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX.
Η Skroutz Last Mile διαθέτει ήδη έναν στόλο με περισσότερα από 100 μηχανάκια και 20 μίνι βαν, για να μεταφέρει με ασφάλεια και ταχύτητα προϊόντα που πωλούν μέσω της πλατφόρμας Skroutz οι συνεργαζόμενες εταιρείες, που δεν διαθέτουν δικό τους e-shop.
Μετά την ανακοίνωση 200 τουλάχιστον νέων θέσεων εργασίας και μετά την «εισβολή» στο κλάδο των ταχυμεταφορών, η κορυφαία ελληνική εταιρεία διαδικτυακού εμπορίου προχωρά και στην ενδυνάμωση της ηγετικής της ομάδας. Δείτε στο xistika.gr τι
Στην ενίσχυση της διοικητικής της ομάδας αλλά και σε νέα οργανωτική δομή προχωρά η Skroutz.gr, στο πλαίσιο της εταιρικής της εξέλιξης. Στόχος όπως διευκρινίζεται είναι η ενδυνάμωση της αναπτυξιακής πορείας της μεγαλύτερης ηλεκτρονικής πλατφόρμας αγορών και φυσικά η ανταπόκριση στη σημαντική άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, που καταγράφεται λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Συγκεκριμένα, στη διοικητική ομάδα του Skroutz εντάσσονται ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος στη θέση του Chief Operations Officer (COO) και ο κ. Κώστας Κοντογιάννης ως Chief Financial Officer (CFO). Επιπλέον, ο κ. Απόλλων Οικονομόπουλος και ο κ. Χρήστος Τροχαλάκης αναλαμβάνουν τις θέσεις του Chief Information Officer (CIO) και του Chief Technology Officer (CTO) αντίστοιχα μετά από εσωτερική αναβάθμιση.
Ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος φέρνει διεθνή εμπειρία ως νέος COO του Skroutz, καθώς προέρχεται από το Deliveroo, ένα από τα μεγαλύτερα food delivery marketplaces παγκοσμίως με έδρα το Λονδίνο, όπου διετέλεσε χρέη Γενικού Διευθυντή του Deliveroo Editions (cloud kitchen project σε 8 χώρες) και Διευθυντής Στρατηγικής. Προηγουμένως, ήταν μέλος της ιδρυτικής ομάδας και Vice President of Operations & Finance στην Doppler Labs, εταιρία hardware στη Νέα Υόρκη, ΗΠΑ, ενώ έχει επίσης εργαστεί στη συμβουλευτική Βain & Company στο Σαν Φρανσίσκο, ΗΠΑ. Ο Γιάννης Αλιβιζάτος έχει πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού από το Brown University και είναι κάτοχος MSc σε Management από το Stanford University στις ΗΠΑ.
Ο κ. Κώστας Κοντογιάννης, ο νέος CFO, πριν την ένταξή του στην ομάδα του Skroutz, είχε εργαστεί για συνολικά 6 έτη στην PwC Greece και στη Mazars Greece. Είναι μέλος της Ένωσης Ορκωτών Λογιστών (ACCA) και μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ορκωτών Λογιστών (SOEL). Είναι κάτοχος MSc in Applied Accounting and Auditing από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και πτυχίου Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Ο κ. Απόλλων Οικονομόπουλος, νέος CIO, εντάχθηκε στο Skroutz το 2012. Είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη της μικρής αρχικά ομάδας του infrastructure στο σημερινό Platform Division που διαχειρίζεται τις λειτουργίες IT, τις περισσότερες υπηρεσίες production και την κυβερνοασφάλεια του Skroutz. Έχει εργαστεί στο Ελληνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (GRNET). Είναι κάτοχος πτυχίου Μηχανολόγου Μηχανικού από το ΕΜΠ.
Τέλος ο κ. Χρήστος Τροχαλάκης, πλέον νέος CTO, ξεκίνησε να εργάζεται στο Skroutz το 2009 και αποτελεί ένα από τα παλαιότερα στελέχη της εταιρίας με αντικείμενο θέματα συστημάτων και αρχιτεκτονικής. Έχει σπουδάσει Μηχανικός Η/Υ στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
«Το Skroutz μεγαλώνει και εξελίσσεται. Πλέον με περισσότερους από 450 εργαζομένους, επενδύουμε στην εταιρική μας εξέλιξη και επιταχύνουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, προσελκύοντας καταξιωμένα στελέχη από την αγορά και αξιοποιώντας το ταλέντο των ανθρώπων μας σε επιτελικές θέσεις. Καλωσορίζουμε τα νέα στελέχη στη διοικητική ομάδα και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία» ανέφερε σχετικά ο κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος του Skroutz.
Οι διοικητικές αλλαγές ήρθαν λίγο μετά την είσοδο της εταιρείας στις ταχυμεταφορές, η οποία ανακοινώθηκε πριν από περίπου έναν μήνα. Να υπενθυμίσουμε ότι η Skroutz έχει εξαγοράσει το 100% της MYJOBNOW Delivery, με την εμπορική ονομασία SendX για να επενδύσει μέσω αυτής στον τελευταίο σταθμό της διανομής των παραγγελιών στον τελικό καταναλωτή, γνωστό κι ως «last -mile», δημιουργώντας το δικό της δίκτυο. Την ίδια στιγμή βέβαια η εταιρεία ενισχύει και την δυναμική του Marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Η είσοδος στο «last-mile» ακολούθησε την εξαγορά υψηλού μειοψηφικού ποσοστού της ελληνικής εταιρείας από το CVC Capital Partners το περασμένο Απρίλιο, γεγονός που αύξησε τη ρευστότητα της. Λίγο αργότερα μάλιστα η Skroutz αποεπένδυσε από την υπηρεσία Skroutz Food, με την ενσωμάτωση αυτής στο BOX του ΟΤΕ, ενώ στράφηκε στην παροχή σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών, αποκτώντας το 25% του μετοχικού κεφαλαίου της EveryPay.
Έτοιμη να κάνει τη μεγάλη διαφορά στο last mile είναι η κορυφαία πλατφόρμα διαδικτυακών πωλήσεων, Skroutz. Το δυναμικό μπάσιμο στις ταχυμεταφορές που φέρνει νέες θέσεις εργασίας. Δείτε στο xrsitika.gr πώς η Skroutz αθα ελέγξει απόλυτα το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Μετά και τις χθεσινές επίσημες ανακοινώσεις (Γιώργος Χατζηγεωργίου: Το Skroutz απέκτησε τη δική του εταιρεία courier) πλέον ο χρόνος μετρά αντίστροφα προκειμένου να βγουν στους δρόμους μεταφορείς με τα πορτοκαλί t-shirt και το σήμα της Skroutz…
Πηγές από την εταιρεία έλεγαν πως η SendX, που εξαγοράστηκε κατά πληροφορίες έναντι 2 εκατ. ευρώ, αναμένεται σύντομα να υιοθετήσει το όνομα και τα σήματα της δημοφιλούς πλατφόρμας σε μία κίνηση που θα υπογραμμίσει τη νέα δραστηριότητα που αποκτά.
Η εξαγορά μπορεί να μην «γεμίζει» το μάτι λόγω του μεγέθους της νέας εταιρείας ταχυμεταφορών που μετρά μόλις πέντε μήνες ζωής και του όγκου των αποστολών που έως σήμερα εκτελεί (2.000 κατά μ.ο. εντός Αττικής) με τα 130 μηχανάκια και τα 10 βαν, εν τούτοις αναμένεται να αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού.
Και τούτο διότι η Skroutz, που ζει μία «χρυσή εποχή» με την εκτίναξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και παράλληλα έχει έναν μεγάλο στρατηγικό επενδυτή να τη στηρίζει, τη CVC Capital Partners, διαθέτει τα μέσα ώστε να εξελίξει την εταιρεία courier της στο απόλυτο «εργαλείο» υποστήριξης του marketplace της. Κάτι που αυτομάτως θα την καταστήσει στον απόλυτο controler του ηλεκτρονικού εμπορίου: Απ’ την έρευνα αγοράς που κάνει κάποιος στην ψηφιακή πλατφόρμα της οποίας αποκτούν “στασίδι” πλέον χιλιάδες καταστήματα (online και offline), ως την εκτέλεση της συναλλαγής και την παράδοση του προϊόντος!
Ειδικά προς το τελευταίο καταλυτικό ρόλο στη νέα επενδυτική κίνηση αποτέλεσε η προβληματική κατάσταση που επικράτησε κατά τη διάρκεια των lockdowns. Μία κατάσταση απ’ την οποία επλήγησαν τελικά τα ψηφιακά καταστήματα λιανικής, τα οποία αποτελούν και το βασικό πελάτη της Skroutz.
Ήδη πληροφορίες αναφέρουν πως είναι υπό συγκρότηση το επιχειρηματικό σχέδιο για την ανάπτυξη του δικτύου και των υποδομών της νεοαποκτηθείσας εταιρείας με στόχο προοδευτικά να φθάσει να καλύπτει τις βασικότερες πόλεις και περιοχές της χώρας και μακροπρόθεσμα να έχει πανελλαδική κάλυψη.
Η SendX που αποτελεί το courier brand της MyJobNow Delivery, άρχισε να λειτουργεί εν μέσω πανδημίας, τον Αύγουστο του 2020 ενώ το MyJobNow Delivery, αποτελεί spin off της ελληνικής νεοφυούς εταιρείας MyJobNow. Η τελευταία είναι δημιούργημα του Στέφανου Κατσίμπα, Αγαμέμνονα Παπάζογλου και Αλέξανδρου Παπασπυρίδη και λειτουργεί ως πλατφόρμα που βοηθάει τις επιχειρήσεις εστίασης αλλά και τα καταστήματα λιανικής να προσλάβουν προσωπικό.
Σημειώνεται ότι πρόσφατα η Skroutz απέκτησε και το 25% του μετοχικού κεφαλαίου της EveryPay η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών με τις δύο εταιρείες να αναπτύσσουν στρατηγική συνεργασία.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…