Mega deal από τον Μασούτη – Συναγερμός σε Σκλαβενίτη, My Market

Μασούτης; Σε 370 αυξάνει τα καταστήματα της η αλυσίδα «Μασούτης Α.Ε» με το deal με την «ΣΥΝ.ΚΑ Κρήτης» που ολοκληρώθηκε τις προηγούμενες ημέρες.

Πάνω από το 1 δισ. ευρώ ωθεί τον τζίρο της αλυσίδας «Μασούτης Α.Ε» το «χρυσό» deal που πέτυχε με τη «ΣΥΝ.ΚΑ Κρήτης» για περίπου 50 εκατ. ευρώ και αυξάνει τα καταστήματα της αλυσίδας σε 370.

Η πινακίδα της «Διαμαντής Μασούτης ΑΕ» θα έχει ανέβει μέχρι το τέλος Ιουλίου στα συνολικά 37 καταστήματα Κέρκυρας και Αιγαίου που παίρνει από τη «ΣΥΝ.ΚΑ Υπεραγορές ΑΕ». Ο Μασούτης εντάσσει στο δίκτυό του 19 καταστήματα της Κέρκυρας κάτω από την επωνυμία «Γαλαξίας ΑΕ – Μαρκάτο» και 18 ακόμη σε οκτώ νησιά του Αιγαίου.

Τα καταστήματα της Κρήτης της «ΣΥΝΚΑ» διατηρούν την επωνυμία «SYNKA Super Markets» και ο συνεταιρισμός διατηρεί τη διαχείρησή τους.

Μετά την εξαγορά η ανακαίνιση

Παράλληλα με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 50% της ΣΥΝΚΑ, η αλυσίδα Μασούτης ξεκινά πρόγραμμα ανακαίνισης των σούπερ μάρκετ που απέκτησε σε Κέρκυρα και Αιγαίο που εκτιμάται περίπου στα 10 εκατ. ευρώ.

Έτσι μετά την Αθήνα και την Πελοπόννησο, ο Μασούτης μπαίνει και στην αγορά της Κέρκυρας, ενός σημαντικού τουριστικού προορισμού αλλά και σε νησιά του Αιγαίου που ξεχωρίζουν για την δυναμική τους όπως η Σαντορίνη, η Σύρος, η Πάρος, η Χίος, η Νάξος, η Μήλος η Τήνος και η Κάλυμνος.

Το «φούσκωμα» του τζίρου

Ο συναιτερισμός το 2020 είχε τζίρο περίπου 187 εκατ. ευρώ, ενώ ο Μασούτης είχε κύκλο εργασιών 883 εκατ. ευρώ και δίκτυο 333 καταστημάτων.

Σε ό,τι αφορά την πορεία της τρέχουσας χρήσης, στο πεντάμηνο του 2022, ο τζίρος είναι κοντά στο -1% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, καθώς, παρά τις αυξήσεις που αναγκαστικά η αγορά έδωσε στις τιμές λόγω των μεγάλων πληθωριστικών πιέσεων, οι πωλήσεις σε όγκο μειώθηκαν σημαντικά με αποτέλεσμα να υπάρξει αυτή η έστω ελάχιστη μείωση και σε αξία.

Μασούτης: Ο νέος ανταγωιστής δεν έχει… ταμεία!

Μετά από χρόνια απουσίας από την ελληνική αγορά τα Carrefour επιστρέφουν ξανά ωστόσο δεν θα έχουν… ταμίες! Δείτε στο xristika.gr όλες τις εξελίξεις.

Στην ελληνική αγορά επιστρέφει η Carrefour, δέκα χρόνια μετά την αποχώρησή της, εισάγοντας μάλιστα ένα νέο μοντέλο ελιτουργίας χωρίς προσωπικό με αυτόματη εξυπηρέτηση και αισθητήρες, ένα μοντέλο που είναι αρκτετά διαδεδομένο στο εξωτερικό.

Σε πρώτη φάση θα ανοίξουν πέντε καταστήματα, τα οποία θα λειτουργήσουν σε τουριστικές περιοχές με ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης από ότι στο παρελθόν, ενώ οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται εντός των επόμενων ημερών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Carrefour, η επανεκκίνηση του brand στην χώρα μας και η προσφορά των προϊόντων Carrefour στους Έλληνες πελάτες αλλά και τους τουρίστες θα πραγματοποιηθεί μέχρι την Άνοιξη με τα πρώτα εγκαίνια να λαμβάνουν χώρα στην Κρήτη.

Η επίσημη ανακοίνωση

«Η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια. Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022» αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση. Από την ίδια ανακοίνωση προκύπτει ότι τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Κρήτη.

«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε.

Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», υποστήριξε ο κ. Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.

«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξήγησε, από την πλευρά του, ο Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.

Τρεις θεωρούνται οι βασικοί λόγοι πίσω από την απόφαση της Carrefour να δραστηριοποιηθεί ξανά στην ελληνική αγορά:
πρώτον, η μεγάλη δυναμική που εκτιμάται ότι υπάρχει στη μικρή λιανική, όπου και θα επιδιώξει συνεργασίες η εταιρεία.

δεύτερον, η πολύ καλύτερη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour αποεπένδυσε από την Ελλάδα στην καρδιά της ύφεσης, το 2012.

τρίτον, ο νέος συνεργάτης, η εταιρεία Retail & More, θυγατρική του ομίλου AVE, συμφερόντων Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη, θεωρείται φερέγγυος και αξιόπιστος.

Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour, η οποία είχε ξεκινήσει να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1999, αποχώρησε από την ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2012, πουλώντας το μερίδιο που είχε στην Carrefour – Μαρινόπουλος (50%) στον όμιλο Μαρινόπουλου.

Μασούτης: Τι ετοιμάζουν οι «παίκτες» της αγοράς των σούπερ μάρκετ

Την ώρα που ο κλάδος των σούπερ μάρκετ παραμένει κερδοφόρος, οι μεγάλες αλυσίδες ετοιμάζουν τις επόμενες κινήσεις τους, ενώ ένας νέος «παίκτης» ετοιμάζεται να εισβάλει!

Η πανδημία, η ενεργειακή κρίση και προσφάτως η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία δημιουργούν νέα δεδομένα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται προσπαθούν να προλάβουν οι «μεγάλοι» του χώρου.

Σκλαβενίτης

Διατηρώντας την πρωτοκαθεδρία από πλευράς τζίρου, παρά τη μείωση των πωλήσεων που καταγράφεται σε ολόκληρο τον κλάδο λόγω του κύματος ακρίβειας, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης συνεχίζει τις επενδύσεις, υλοποιώντας φιλόδοξο σχέδιο ανακαινίσεων.

Ειδικότερα, εντός του 2022 αναμένεται να ανακαινιστούν περισσότερα από 40 καταστήματα Σκλαβενίτης σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, ώστε οι πελάτες της αλυσίδας να έχουν ακόμη περισσότερες επιλογές για τις αγορές τους.

Παράλληλα συνεχίζει αν επενδύει στις ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσω του sklavenitis.gr που έχει ήδη επεκταθεί στις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας.

ΑΒ Βασιλόπουλος

Νέα σελίδα γράφεται για την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, μετά την αποχώρηση του επικεφαλής της, Βασίλη Σταύρου τον περασμένο μήνα, μετά από 28 χρόνια καριέρας. Νέος πρόεδρος ανέλαβε ο οικονομολόγος Σοφοκλής Γιαννακού.

Για το τρέχον έτος, η AB Βασιλόπουλος δίνει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στο ηλεκτρονικό της κανάλι αγορών, ενώ σχεδιάζει διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων της.

Carrefour

Η μεγάλη αλυσίδα Carrefour επιστρέφει στην Ελλάδα 10 ολόκληρα χρόνια μετά την φυγή της. Η γαλλική πολυεθνική αλυσίδα θα προσπαθήσει μέσω επενδύσεων να κάνει «άνοιγμα» ευελπιστώντας να πάρει ένα σημαντικό ποσοστό από την αγορά

Η νεοσύστατη Retail & More – ιδρύθηκε το περασμένο καλοκαίρι – δραστηριοποιείται στον κλάδο λιανικής πώλησης τροφίμων, ενώ καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου ασκεί ο Βασίλης Στασινούλιας, υψηλόβαθμο στέλεχος της Carrefour – Μαρινόπουλος για πάρα πολλά χρόνια.

Οι πληροφορίες θέλουν τα νέα καταστήματα της Carrefour να είναι μικρότερα από ότι ήταν στο παρελθόν ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες του σήμερα.

Μασούτης – ΣΥΝΚΑ

Την ίδια ώρα, προχωρά το νέο μεγάλο deal στον κλάδο της οργανωμένης λιανικής που αφορά στη στρατηγική συνεργασία της αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Βορείου Ελλάδος, Μασούτης, με την συνεταιριστική αλυσίδα, ΣΥΝΚΑ, που έχει παρουσία σε Κρήτη, Αιγαίο και Κέρκυρα.

Πριν από μερικές εβδομάδες, η Γενική Συνέλευση του κρητικού συνεταιρισμού άνοιξε τον δρόμο για την υλοποίηση της συμφωνίας, εγκρίνοντας την πρόταση για απόσχιση του κλάδου λιανικής και χονδρικής και τη δημιουργία νέας εταιρείας, προκειμένου να προχωρήσει η συνεργασία με τη Μασούτης.

Η συμφωνία πρόκειται να οδηγήσει στη δημιουργία ενός νέου εταιρικού σχήματος με την επωνυμία «ΣΥΝΚΑ Κρήτης Υπεραγορές Α.Ε.», στην οποία η Μασούτης θα συμμετέχει με το 50% των μετοχών και ο συνεταιρισμός με το αντίστοιχο 50%.