Μασούτης: Νέοι… μπελάδες για το σούπερ μάρκετ Μασούτης!
Πρόστιμο σε σούπερ μάρκετ της αλυσίδας ΜΑΣΟΥΤΗΣ επέβαλε η Περιφέρεια Αττικής.
Επιβλήθηκε συνολικό διοικητικό πρόστιμο ποσού επτά χιλιάδων ευρώ (€ 7.000,00) στην εταιρεία «ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε. ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ» με έδρα 14ο χλμ Θεσσαλονίκης- Βασιλικών, στη Θεσσαλονίκη, διότι κατά την διενέργεια ελέγχου της Υπηρεσίας την 1/3/2024 στο υποκατάστημα της εταιρείας επί της οδού Ακακιών 31 στο Πολύδροσο Αμαρουσίου διαπιστώθηκε:
α) απαίτηση ή είσπραξη υψηλότερου τιμήματος από αυτό που προκύπτει από την πληροφορία που παρέχεται στον καταναλωτή για ένα κωδικό προϊόντος κατά παράβαση του άρθρου 2Β §9 της με αριθ. 91354/2017 Υπουργικής Απόφασης (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.) (Φ.Ε.Κ. 2983/ τ.Β΄/30.08.17), όπως ισχύει και επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις χιλίων ευρώ (€ 1.000,00) ανά κωδικό προϊόντος σύμφωνα με το άρθρο 2 Ε §1 της ίδιας Υ.Α. σε συνδυασμό με το άρθρο 22 του Ν. 4177/2013. Το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου τριπλασιάστηκε λόγω επανειλημμένης υποτροπής εντός τριετίας σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 4177/2013 (Φ.Ε.Κ. 173/Α/08-08-2013).
β) δεν παρείχε προς τον καταναλωτή πληροφορίες σχετικά με την τιμή πώλησης ενός συσκευασμένου προϊόντος, οι οποίες θα πρέπει να περιλαμβάνουν κατ’ ελάχιστο α) την τιμή πώλησης ανά συσκευασία προϊόντος, β) την τιμή πώλησης ανά μονάδα μέτρησης της ποσότητας του προϊόντος και γ) την ονομασία του προϊόντος, κατά παράβαση του άρθρου 2Β §1 της με αριθ. 91354/2017 Υπουργικής Απόφασης (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.) (Φ.Ε.Κ. 2983/ τ.Β΄/30.08.17), όπως ισχύει, και επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις χιλίων ευρώ (€ 1.000,00) ανά κωδικό προϊόντος, σύμφωνα με το άρθρο 2 Ε §1 της ίδιας Υ.Α. σε συνδυασμό με το άρθρο 22 του Ν. 4177/2013. Το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάστηκε λόγω υποτροπής εντός τριετίας σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 4177/2013 (Φ.Ε.Κ. 173/Α/08-08-2013).
γ) δεν παρείχε προς τον καταναλωτή πληροφορίες σχετικά με την τελική τιμή πώλησης ενός συσκευασμένου προϊόντος, το οποίο διατίθετο προς πώληση με πληροφορία στον καταναλωτή μόνο της τιμής πώλησης ανά κιλό, κατά παράβαση του άρθρου 2Β §1 της με αριθ. 91354/2017 Υπουργικής Απόφασης (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.) (Φ.Ε.Κ. 2983/ τ.Β΄/30.08.17), όπως ισχύει, και επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις χιλίων ευρώ (€ 1.000,00) ανά κωδικό προϊόντος, σύμφωνα με το άρθρο 2 Ε §1 της ίδιας Υ.Α. σε συνδυασμό με το άρθρο 22 του Ν. 4177/2013. Το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάστηκε λόγω υποτροπής εντός τριετίας σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 4177/2013 (Φ.Ε.Κ. 173/Α/08-08-2013). Οι πληροφορίες θα πρέπει να περιλαμβάνουν κατ’ ελάχιστο α) την τιμή πώλησης ανά συσκευασία προϊόντος, β) την τιμή πώλησης ανά μονάδα μέτρησης της ποσότητας του προϊόντος και γ) την ονομασία του προϊόντος.
Μασούτης: Έριξε την… τορπίλη – Πανικός σε Βασιλόπουλο, MyMarket, Σκλαβενίτη
Την… ναυαρχίδα του συστήνει στο κοινό ο Μασούτης, ετοιμάζοντας να γονατίσει τον ανταγωνισμό.
Tην Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου στις 10:30π.μ., θα γίνουν τα εγκαίνια του νέου καταστήματος Grand Μασούτης, στη Γλυφάδα (Λ. Βουλιαγμένης 79 & Βενεζουέλας).
Εδώ και 47 χρόνια, τα καταστήματα λιανικής Μασούτης αποδεικνύουν καθημερινά πως σημείο αναφοράς τους αποτελεί ο άνθρωπος και οι ανάγκες του.
Σήμερα, η ανάγκη για ανανέωση στον τρόπο που γίνονται οι καθημερινές αγορές, έγινε έμπνευση μας για το νέο κατάστημα Grand Μασούτης Γλυφάδας, Λ. Βουλιαγμένης 79 & Βενεζουέλας!
Ένα πρότυπο κατάστημα, με έμφαση στα φρέσκα προϊόντα, ακόμα φιλικότερο περιβάλλον αγορών, επιπλέον παροχές και όλα όσα μπορούν να κάνουν κάθε επίσκεψή σας ακόμα καλύτερη!
Ακόμα περισσότερες παροχές για ακόμα πιο άνετες αγορές!
- Άνετο, ασφαλές parking 200 θέσεων.
- Άτοκες δόσεις με πιστωτικές κάρτες όλο το χρόνο.
- Πληρωμή λογαρισμών, χωρις χρέωση.
- Ζαχαροπλαστείο
- Ιχθυοπωλείο
- Έτοιμο φαγητό
Στη Μασούτης αγαπάμε το περιβάλλον, και το δείχνουμε εμπράκτως εφαρμόζοντας στο νέο μας κατάστημα νέες τεχνολογίες και καινοτόμες λύσεις για ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
Σημεία & είδη ανακύκλωσης:
Παρέχεται η δυνατότητα για ανακύκλωση μαγειρικού λαδιού, λαμπτήρων, μπαταριών και ηλεκτρικών μικροσυσκευών.
Μηχανισμοί εξοικονόμησης ενέργειας:
- Ο κλιματισμός γίνεται με χρήση αντλιών θερμότητας υπαγόμενες στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
- Εσωτερική χρήση ειδικών φίλτρων, τα οποία συγκρατούν & εξουδετερώνουν ιούς & βακτήρια
- Νέες τεχνολογίες ψύξης/κατάψυξης για καλύτερη ενεργειακή απόδοση
- Φωτισμός LED, για αποδοτικότερη λειτουργία & εξοικονόμηση ενέργειας.
Καροτσάκια και καλάθια αγορών από χρησιμοποιούμενα ναυτικά δίχτυα και σχοινιά αλιείας:
- 100% επαναχρησιμοποίηση των ρυπογόνων αναλώσιμων αλιείας.
- Δραστική μείωση της ρύπανσης των θαλασσών.
- 20% μείωση του διοξειδίου του άνθρακα κατά την παραγωγή του Oceanis
- 1kg από ωκεάνια πλαστικά = 1,6kg λιγότερο CO2
Μασούτης: Ποιο σούπερ μάρκετ εξαγόρασε
Δεν σταματά την επέκτασή της η αλυσίδα «Μασούτης»!
Ενισχύει την παρουσία του στην αγορά της Πελοποννήσου ο όμιλος Μασούτη, εξαγοράζοντας την αλυσίδα σούπερμάρκετ “Τερζής”, που εδρεύει στον Πύργο, διαθέτει έξι καταστήματα και είναι μέλος του ομίλου αγορών ΕΛΟΜΑΣ.
Οπως αναφέρεται από έγκυρες πηγές, το deal έχει κλείσει και θα ανακοινωθεί επίσημα εντός των ημερών.
Με την κίνηση αυτή, η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα που επεκτείνεται ταχέως σε όλη την Ελλάδα, θα προσθέσει στον ισολογισμό της ετήσιο τζίρο της τάξεως των 14 εκατ. ευρώ, με προοπτικές μεγάλης αύξησης τα επόμενα χρόνια.
Είναι η τέταρτη εξαγορά που πραγματοποιεί ο “Μασούτης” στη διάρκεια του τελευταίου 12μήνου.
Είχε προηγηθεί η απόκτηση των αλυσίδων “Family” και “Δεναξά” και του 50% της κρητικής ΣΥΝΚΑ.
Η επέκταση θα συνεχισθεί με νέες εξαγορές μικρών τοπικών αλυσίδων. Υπολογίζεται ότι εντός του έτους θα προστεθούν στο δίκτυο του ομίλου τουλάχιστον 10 καταστήματα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό τους σε 400.
Μασούτης: Δείτε πως τσάκισε τα άλλα σούπερ μάρκετ
Κίνηση – ματ από τον Μασούτη καθώς έχει καταφέρει να ελέγχει σχεδόν πλήρως την αγορά των σούπερ μάρκετ στο Αιγαίο, σβήνοντας τον ανταγωνισμό.
Την τουριστική κίνηση του φετινού καλοκαιριού, η οποία σε αρκετά σημεία της χώρας μας εκτιμάται ότι θα φθάσει σε νέα ιστορικά υψηλά, ξεπερνώντας ακόμα και τις επιδόσεις προ πανδημίας, στοχεύει να εκμεταλλευθεί η αλυσίδα Μασούτης.
Το άνοιγμα νέων καταστημάτων από τη βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σε νησιά του Αιγαίου περιλαμβάνεται στη συμφωνία της Μασούτης με τη ΣΥΝΚΑ, η οποία θυμίζουμε ότι αφορά στη μεταβίβαση των καταστημάτων της Κέρκυρας στη Μασούτης των εταιρειών Γαλαξίας και Μαρκάτο, και τη μεταβίβαση των υποκαταστημάτων που βρίσκονται στα νησιά του Αιγαίου.
Για την Κρήτη συμφωνήθηκε η συμμετοχή της Μασούτης στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, όπου και τα καταστήματα θα διατηρήσουν την υφιστάμενη ταυτότητά τους.
Εάν μερικά χρόνια πριν η δύναμη της αλυσίδας περιοριζόταν στην Βόρεια Ελλάδα, πλέον κάνει αισθητή την παρουσία της τόσο στην πρωτεύουσα, όσο και στα κορυφαία νησιά της χώρας.
Σύμφωνα με τα όσα είχε δηλώσει, μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής της αλυσίδας, Γιάννης Μασούτης, με αφορμή τη συμφωνία με τη ΣΥΝΚΑ, «η ενίσχυση των τοπικών παραγωγών και προϊόντων θα είναι -όπως πάντα- βασικός άξονας της παρουσίας μας στα νέα σημεία, αφού η ανάπτυξη της εταιρείας μας γίνεται πάντα με όρους ανταπόδοσης στην ελληνική κοινωνία».
Οι τελευταίες προσθήκες αφορούν σε τρία νέα καταστήματα σε Κάλυμνο (Χρίστου Πόθια), Μήλο (Αδάμαντα) και Τήνο (Ακτή Νάζου), τα οποία προέρχονται από τη συμφωνία με τη ΣΥΝΚΑ, ανεβάζοντας το δίκτυο της Μασούτης σε 343 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Στα συγκεκριμένα καταστήματα, τα οποία έχουν συνολικά 11 ταμεία, απασχολούνται 69 άτομα.
Πριν από λίγες ημέρες, εξάλλου, είχε ανακοινωθεί το άνοιγμα ακόμη δύο νέων καταστημάτων: στη Χίο (Κωνσταντίνου Μονομάχου 1) με 4 ταμεία και στη Μήλο (Κεντρικό σημείο Τριοβάσαλλου) με 2 ταμεία.
Είχε προηγηθεί το άνοιγμα τριών καταστημάτων, και πιο συγκεκριμένα δύο στη Νάξο (ένα στην περιφερειακή οδό Εγγάρων-Χώρας Νάξου και ένα στην περιφερειακή οδό της Χώρας Νάξου) και ένα στη Χίο (στην περιοχή Αγίου Μηνά – θέση Βάγια) με 20 θέσεις parking.
Μέσα στον μήνα, στις 16 Ιουνίου, είχε ανοίξει και νέο κατάστημα στη Σαντορίνη, στον Πύργο Δήμου Θήρας (κεντρικός επαρχιακός δρόμος Περίσσας-Φηρών) με 3 ταμεία και 2 θέσεις parking.
Η αρχή της φετινής επέκτασης της Μασούτης στα νησιά είχε γίνει από τον περασμένο Μάρτιο, όταν η εταιρεία ανακοίνωσε το νέο της κατάστημα στη Σκιάθο, το οποίο βρίσκεται στην περιφερειακή οδό (ΟΤ 265) και διαθέτει 4 ταμεία, 15 άτομα προσωπικό και 15 θέσεις parking.
Σημειώνεται ότι στη νησιωτική Ελλάδα η αλυσίδα έχει επίσης παρουσία με καταστήματα σε Άνδρο, Λέσβο, Λήμνο και Θάσο.
Παράλληλα, συνεχίζεται και το πλάνο ανακαινίσεων. Πρόσφατα, ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση του καταστήματος στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (Λεωφόρο Όχι 3), ενώ τον περασμένο μήνα είχε προηγηθεί το κατάστημα στο Διδυμότειχο Έβρου (Μπεγέτη 10 & Γερμανού).
Τον ίδιο μήνα, τον Μάιο, άνοιξε πάλι τις πόρτες του το κατάστημα στην Ηρακλείτσα Καβάλας (Κρήτης & Ύδρας γωνία), ενώ τον περασμένο Μάρτιο είχε ανακοινωθεί η ανακαίνιση του καταστήματος στη Δάφνη Αττικής (Πλούτωνος 36).
Εκτός από την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου της, η Μασούτης επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες και βέλτιστες πρακτικές με στόχο τη βελτιστοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας και την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό του κατάστημα.
Έτσι, έχει καταφέρει να ενσωματώσει στο eshop.masoutis.gr λειτουργικότητες που εξασφαλίζουν στον πελάτη ένα βέλτιστο αγοραστικό ταξίδι με δυνατότητα αυθημερόν παράδοσης και κάλυψη σε 45 πόλεις.
Μασούτης: Ο νέος ανταγωιστής δεν έχει… ταμεία!
Μετά από χρόνια απουσίας από την ελληνική αγορά τα Carrefour επιστρέφουν ξανά ωστόσο δεν θα έχουν… ταμίες! Δείτε στο xristika.gr όλες τις εξελίξεις.
Στην ελληνική αγορά επιστρέφει η Carrefour, δέκα χρόνια μετά την αποχώρησή της, εισάγοντας μάλιστα ένα νέο μοντέλο ελιτουργίας χωρίς προσωπικό με αυτόματη εξυπηρέτηση και αισθητήρες, ένα μοντέλο που είναι αρκτετά διαδεδομένο στο εξωτερικό.
Σε πρώτη φάση θα ανοίξουν πέντε καταστήματα, τα οποία θα λειτουργήσουν σε τουριστικές περιοχές με ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης από ότι στο παρελθόν, ενώ οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται εντός των επόμενων ημερών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Carrefour, η επανεκκίνηση του brand στην χώρα μας και η προσφορά των προϊόντων Carrefour στους Έλληνες πελάτες αλλά και τους τουρίστες θα πραγματοποιηθεί μέχρι την Άνοιξη με τα πρώτα εγκαίνια να λαμβάνουν χώρα στην Κρήτη.
Η επίσημη ανακοίνωση
«Η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια. Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022» αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση. Από την ίδια ανακοίνωση προκύπτει ότι τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Κρήτη.
«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε.
Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», υποστήριξε ο κ. Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.
«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξήγησε, από την πλευρά του, ο Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.
Τρεις θεωρούνται οι βασικοί λόγοι πίσω από την απόφαση της Carrefour να δραστηριοποιηθεί ξανά στην ελληνική αγορά:
πρώτον, η μεγάλη δυναμική που εκτιμάται ότι υπάρχει στη μικρή λιανική, όπου και θα επιδιώξει συνεργασίες η εταιρεία.
δεύτερον, η πολύ καλύτερη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour αποεπένδυσε από την Ελλάδα στην καρδιά της ύφεσης, το 2012.
τρίτον, ο νέος συνεργάτης, η εταιρεία Retail & More, θυγατρική του ομίλου AVE, συμφερόντων Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη, θεωρείται φερέγγυος και αξιόπιστος.
Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour, η οποία είχε ξεκινήσει να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1999, αποχώρησε από την ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2012, πουλώντας το μερίδιο που είχε στην Carrefour – Μαρινόπουλος (50%) στον όμιλο Μαρινόπουλου.