Επιχειρήσεις: Την ώρα που οι επενδύσεις στην Ελλάδα αυξάνονται, από τη χώρα μας αποχωρεί πασίγνωστη επιχείρηση!
H διεύθυνση του εργοστασίου της TUPPERWARE στη Θήβα ανακοίνωσε στο προσωπικό της ότι αποφασίσθηκε το κλείσιμο της συγκεκριμένης παραγωγικής μονάδας.
Η διεύθυνση του εργοστασίου της TUPPERWARE στη Θήβα ανακοίνωσε στο προσωπικό της ότι αποφασίσθηκε το κλείσιμο της συγκεκριμένης παραγωγικής μονάδας.
Στο εργοστάσιο, που είναι σε λειτουργία από τη δεκαετία του 1980, απασχολούνται τουλάχιστον 200 εργαζόμενοι της ίδιας εταιρείας και αρκετοί άλλοι μέσω εργολάβων.
Η πολυεθνική διατηρεί άλλες μονάδες σε διάφορες χώρες του εξωτερικού (όπως στην Πορτογαλία και το Βέλγιο), οι οποίες θα συνεχίσουν να λειτουργούν.
Από την άλλη, η ΓΣΕΕ καταγγέλλει τη Διοίκηση του εργοστασίου της Tupperware στη Θήβα, η οποία με πρόσχημα το υψηλό εργατικό κόστος, βάζει λουκέτο στο μοναδικό εργοστάσιο που έχει στη χώρα μας και το οποίο λειτουργεί από το 1967.
Όπως αναφέρει η ΓΣΕΕ “με μία αιφνιδιαστική κίνηση η Διοίκηση του εργοστασίου ανακοίνωσε την απόφαση της πολυεθνικής εταιρίας, καλώντας τους εργαζόμενους να υπογράψουν οικειοθελείς αποχωρήσεις λαμβάνοντας λίγα περισσότερα χρήματα από τις νόμιμες αποζημιώσεις, ώστε να ολοκληρώσει το λουκέτο έως τα μέσα Απριλίου χωρίς να προσκρούσει στο νόμο που προβλέπει συγκεκριμένο ποσοστό απολύσεων ανά μήνα”.
Μ’ αυτήν την απόφαση, σύμφωνα με τη ΓΣΕΕ 150 εργαζόμενοι χάνουν τη δουλειά τους με ότι αυτό συνεπάγεται τόσο για τους ίδιους όσο και για τις οικογένειές τους.
“Σε μία περιοχή που πλήττεται από την ανεργία, με δεδομένο το γεγονός ότι κάθε λίγο και λιγάκι κλείνει και μία βιομηχανική μονάδα, το κλείσιμο του εργοστασίου της Tupperware θα εντείνει το πρόβλημα, αφού μια θέση εργασίας στην περιοχή φαντάζει όνειρο απατηλό”.
Η ΓΣΕΕ βρίσκεται στο πλευρό των εργαζομένων του εργοστασίου της Tupperware και καλεί την εταιρεία να πάρει πίσω τη συγκεκριμένη απόφαση.
Η διασημότερη εταιρεία κινητών τηλεφώνων αποτελεί πλέον παρελθόν, αλλάζοντας ρότα!
Ο νέος σχεδιασμός στοχεύει στην επικοινωνιακή «επανίδρυση» της εταιρείας, θέλοντας να υπενθυμίσει στο κοινό παγκοσμίως πως η ΝΟΚΙΑ δεν δραστηριοποιείται πλέον στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας.
Το νέο logo που δημοσιεύθηκε την Κυριακή, αποτελείται από πέντε διαφορετικά σχήματα που σχηματίζουν την λέξη «ΝΟΚΙΑ».
Η εταιρεία υπήρξε ο μεγαλύτερος πωλητής κινητών τηλεφώνων και συνώνυμο της νέας τεχνολογίας.
Aργότερα αντιμετώπισε τεράστιες δυσκολίες όταν στην αγορά εντάχθηκαν δυναμικά η Apple και η Samsung, με αποτέλεσμα η Nokia να πουλήσει το επιχειρηματικό κομμάτι της κινητής τηλεφωνίας στη Microsoft το 2014, σε μια καταστροφική συμφωνία που είχε ως αποτέλεσμα η Microsoft να σημειώσει τεράστια μείωση 8,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το επόμενο έτος.
Έκτοτε, η εταιρεία αγωνίζεται να εγκαταλείψει τη φήμη της ως εταιρεία τηλεφωνίας και επικεντρώνεται σε τεχνολογίες δικτύωσης και cloud.
Η Nokia πραγματοποιεί πλέον μεγάλο μέρος των εσόδων της από πωλήσεις μεταξύ επιχειρήσεων.
Σε μια κίνηση που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά προχώρησε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, καθώς αποφάσισε να πουλήσει το νερό Ιόλη!
Στην πώληση του τομέα εμφιαλωμένου νερού (δηλαδή του brand Ιόλη μαζί με την παραγωγική μονάδα) προχώρησε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, στο πλαίσιο γενικότερης αναδιαμόρφωσης του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου που υλοποιεί τα τελευταία χρόνια.
Πιο συγκεκριμένα, με βάση τη συμφωνία αυτή, οι εγκαταστάσεις της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑΣ στην περιοχή του Μοσχοχωρίου Φθιώτιδος, δηλαδή οικόπεδο συνολικής επιφάνειας 99.209 τ.μ. και οι εντός αυτού κτιριακές εγκαταστάσεις επιφάνειας 12.230 τμ, περιέρχονται στην κυριότητα της PREMIA.
Μισθωτής του ακινήτου και ανάδοχος της επιχείρησης θα είναι η νεοσυσταθείσα εταιρεία ΙΟΛΗ ΠΗΓΗ, θυγατρική της STERNER STENHUS GREECE (βασικού μετόχου της PREMIA που από τον Νοέμβριο 2022 κατέχει και το πλειοψηφικό μερίδιο στην ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΑ ΑΕ).
Αγοραστής είναι η σουηδική Sterner Stenhus, συμφερόντων των αδελφών Γεωργιάδη, γνωστή στο ελληνικό κοινό από τις επενδύσεις της στην Premia Properties και την Μπουτάρης.
«Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από το ότι η νέα ιδιοκτησία έχει πολύ φιλόδοξο πλάνο για το νερό ΙΟΛΗ, δίνοντας προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη, καθώς για εμάς η μεταβίβαση του ΙΟΛΗ είναι μια απόφαση που συνοδεύεται από έντονα συναισθήματα, μετά από 30 χρόνια δραστηριοποίησής μας στην αγορά του νερού», δηλώνει ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Συμπληρώνει πως «η εταιρεία μας εξακολουθεί να επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για επενδύσεις στην ελληνική αγορά και ανάπτυξη με γνώμονα τη βιωσιμότητα, συνεισφέροντας σταθερά στην ελληνική οικονομία και την κοινωνία με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εργαζομένους της, τους προμηθευτές, τους πελάτες και τους καταναλωτές».
Ο Ηλίας Γεωργιάδης CEO – STERNER STENHUS και Πρόεδρος του Δ.Σ. της PREMIA PROPERTIES ανέφερε:
«Είμαστε χαρούμενοι για την συνεργασία μας με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία για την εξαγορά του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ, το οποίο είναι ένα από τα πιο γνωστά στην Ελλάδα τα τελευταία 30 χρόνια και εμφιαλώνεται κατευθείαν από τις πηγές της οροσειράς Οίτης.
Πιστεύουμε στις προοπτικές του κλάδου του εμφιαλωμένου νερού και σκοπεύουμε μαζί με τους ανθρώπους στο εργοστάσιο της Λαμίας να συνεχίσουμε να παράγουμε ένα ποιοτικό προϊόν και να αναπτύξουμε το δίκτυο και τις πωλήσεις, ώστε να απολαύσουν οι καταναλωτές σε Ελλάδα και εξωτερικό νερό υψηλών προδιαγραφών.
Με τη συγκεκριμένη εξαγορά μας δίνεται η δυνατότητα να συνδυάσουμε στον Όμιλο μας το νερό ΙΟΛΗ με τα κρασιά ΜΠΟΥΤΑΡΗ».
Ο Κώστας Μαρκάζος, Διευθύνων Σύμβουλος της PREMIA PROPERTIES δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που η PREMIA προχώρησε σε μια ακόμα πρωτοποριακή συναλλαγή ενισχύοντας περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο βιομηχανικών ακινήτων.
Το 2023 συνεχίζουμε την υλοποίηση του επενδυτικού μας πλάνου, με στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας σε όλους τους κλάδους στους οποίους δραστηριοποιείται η PREMIA».
Για 4η συνεχή χρονιά Coca-Cola Τρία Έψιλον αναδείχτηκε ως η «Κορυφαίος Εργοδότης» στην Ελλάδα, σύμφωνα με την αξιολόγηση του διεθνούς θεσμού «Top Employers Institute», ξεχωρίζοντας για τη στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού της.
Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί επιβεβαίωση των άριστων πρακτικών και της σταθερής δέσμευσης της εταιρείας στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που επενδύει στην εξέλιξη και φροντίδα των ανθρώπων της, την ευελιξία και τη διαφορετικότητα.
Η Κωνσταντίνα Μπάρκα, People & Culture Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, σημείωσε:
«Οι άνθρωποί μας είναι στην καρδιά όλων όσων κάνουμε.
Στόχος μας είναι να παρέχουμε ένα υψηλού επιπέδου περιβάλλον εργασίας, όπου η καινοτομία, η εξέλιξη και η ανάληψη πρωτοβουλιών αποτελούν προτεραιότητα, δίνοντας πρόσφορο έδαφος στην απελευθέρωση της δημιουργικότητας των ανθρώπων μας.
Είμαστε περήφανοι για όλους τους ανθρώπους μας, και για τον καθένα ξεχωριστά.»
Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι μαζί με τους ανθρώπους της να χτίζει μια κουλτούρα εμπιστοσύνης και αποδοχής, παρέχοντας ίσες ευκαιρίες προς όλους και ενισχύοντας τη διαφορετικότητα και την συμπερίληψη.
Η ισορροπημένη εκπροσώπηση των φύλων στο ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί για την εταιρεία στρατηγική προτεραιότητα.
Ενδεικτικά, το 60% της Ανώτερης Διοίκησης και το 40% των Διευθυντικών Στελεχών εκπροσωπείται από γυναίκες, ενώ δέσμευση της εταιρείας είναι έως το 2025 το 50% των διευθυντικών θέσεων να καταλαμβάνεται από γυναίκες.
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον δημιουργεί ένα εργασιακό περιβάλλον που ο καθένας μπορεί να είναι πραγματικά ο εαυτός του, παρέχοντας παράλληλα όλα τα εργαλεία και τα εφόδια για συνεχή μάθηση και εξέλιξη.
Με εξειδικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης όπως το Sales και Supply Chain Academy και προγράμματα ταχείας ανάπτυξης όπως το Fast Forward αναπτύσσονται διαρκώς οι δεξιότητες των ανθρώπων της εταιρείας και τους δίνεται η δυνατότητα να επιταχύνουν την εξέλιξη της καριέρας τους.
Μια ακόμα πρωτοβουλία που ξεχωρίζει είναι η εσωτερική έρευνα και τα ολοκληρωμένα πλάνα Κουλτούρας & Δέσμευσης που υλοποιεί η Coca-Cola Τρία Έψιλον, με σκοπό να αφουγκράζεται και να ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των ανθρώπων της.
Η εταιρεία υλοποιεί ετήσιες και τριμηνιαίες έρευνες αξιολόγησης όπου λαμβάνει σταθερά τον παλμό του οργανισμού με στόχο να παρέχει στους ανθρώπους της όλα όσα έχουν ανάγκη για να μπορούν να απολαμβάνουν πραγματικά αυτό που κάνουν.
Ενδεικτικά για το 2022, ο δείκτης δέσμευσης εργαζομένων ανήλθε στο 85%, με το 90% των εργαζομένων να νιώθουν υπερήφανοι που είναι μέλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον και 88% όλων των εργαζομένων να πιστεύουν στις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας.
Παράλληλα, η εταιρεία δίνει μεγάλη βαρύτητα σε θέματα εργασιακής ευελιξίας, με στόχο τη βέλτιστη ενσωμάτωση προσωπικής και επαγγελματικής ζωής.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το υβριδικό μοντέλο εργασίας που έχει υιοθετήσει, όπου οι εργαζόμενοι γραφείου μπορούν σταθερά να εργάζονται από το σπίτι τους έως και δύο φορές την εβδομάδα.
Το «Top Employers Institute», ως ανεξάρτητη εταιρεία πιστοποίησης, αξιολογεί τους συμμετέχοντες μέσω μίας παγκόσμιας έρευνας καλών πρακτικών σε επίπεδο Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού των εταιρειών.
Η έρευνα περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα ερωτήσεων που καλύπτουν πρακτικές ανάπτυξης ανθρώπων σε θέματα όπως στρατηγική και απόκτηση ταλέντων, σχεδιασμός εργατικού δυναμικού, εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων και της ηγεσίας, διαχείριση απόδοσης, καριέρας και διαδοχής, καθώς και παροχές και εσωτερική κουλτούρα.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…