Λάτσης: Δυναμική είσοδος της Latsco Shipping στον τομέα των Very Large Crude Carrier. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την επιστροφή της Latsco Shipping στον τομέα των πολύ μεγάλων δεξαμενόπλοιων. Ολα τα πλοία θα είναι υπό ελληνική σημαία. Οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Τέσσερα νεότευκτα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC, τα οποία κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα, θα προσθέσει στο στόλο της η Latsco Shipping Ltd μέσα στο 2022, σηματοδοτώντας την επιστροφή της στον τομέα των πολύ μεγάλων δεξαμενόπλοιων. Η κατασκευή των VLCCs ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2021.
Η τελετή ονοματοδοσίας των δύο πρώτων πλοίων, «ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΤΣΗΣ» και «ΕΡΙΕΤΤΑ ΛΑΤΣΗ», έγινε την περασμένη Δευτέρα, 30 Μαΐου στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries με αναδόχους την Πρέσβη της Ελλάδας στη Δημοκρατία της Κορέας, κυρία Αικατερίνη Λούπα και την κυρία Han, σύζυγο του CEO του ναυπηγείου.
Τα άλλα δύο θα έχουν παραδοθεί μέχρι τον Οκτώβριο φέτος. Όλα θα είναι υπό ελληνική σημαία.
O επικεφαλής της Latsco, κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης, με την ευκαιρία του γεγονότος δήλωσε:
«Πρόκειται για μία πολύ σημαντική και συγκινητική στιγμή για την οικογένειά μου αλλά και για τη Latsco. Τα καινούρια πλοία αποτελούν τη ναυαρχίδα του στόλου μας, ο οποίος μεγεθύνεται και εκσυγχρονίζεται με ταχείς ρυθμούς. Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ το προσωπικό της εταιρείας, που συνέβαλε στην ολοκλήρωση του εγχειρήματος».
Τα δεξαμενόπλοια «ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΤΣΗΣ» και «ΕΡΙΕΤΤΑ ΛΑΤΣΗ» έχουν μήκος 330 μέτρα και πλάτος 60 μέτρα. Η μεταφορική τους ικανότητα είναι 341.000 m3.
Οι προδιαγραφές συμμορφώνονται με τους πλέον αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς και διαθέτουν συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, με γνώμονα την μέγιστη προστασία του περιβάλλοντος και την βέλτιστη εξοικονόμηση ενέργειας.
Η δυνατότητα παρακολούθησης της λειτουργίας των συστημάτων του πλοίου εκ του μακρόθεν, από το γραφείο, σε συνδυασμό με τη διαρκή αξιολόγηση της συνολικής κατάστασης και επιχειρησιακής ετοιμότητας, μέσω ψηφιακού εξοπλισμού και τεχνολογίας τηλεμετρίας υψηλής ακρίβειας, ενισχύει περαιτέρω την βέλτιστη ενεργειακή διαχείριση και προστασία του περιβάλλοντος.
Με την προσθήκη των τεσσάρων νέων VLCC’s δεξαμενοπλοίων και την ολοκλήρωση του ναυπηγικού προγράμματος για το 2022, ο συνολικός στόλος της Latsco αυξάνεται σε 39 πλοία, έναντι των 11 που κατείχε προ εννέα ετών, όταν ο κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης ανέλαβε την διεύθυνσή της. Εξ αυτών, τα 11 είναι δεξαμενόπλοια τύπου MR, τα 5 είναι δεξαμενόπλοια LR2, 9 είναι LPG και 2 είναι LNG.
Είναι οριστικό! Η γνωστή επιχειρηματίας αιφνιδίασε τους πάντες κάνοντας μια σπουδαία συμφωνία που ανατρέπει τα δεδομένα στον κατσκευαστικό κλάδο.Όλες οι λεπτομέρειες της συμφωνίας στο xristika.gr.
Προωθείται εντός της ημέρας η συναλλαγή για τη μεταβίβαση του ποσοστού της Reggerborgh Invest ύψους 28,2% στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, με επιβεβαιωμένους αγοραστές τον κ. Γ. Περιστέρη, πρόεδρο της εισηγμένης, και την πλευρά της κ. Μ. Λάτση.
Ηδη μεταβιβάστηκε μέσω του Χρηματιστήριου Αθηνών “πακέτο” που αντιστοιχεί στο 3,09 της ΓΕΚΤΕΡΝΑ στην τιμή των 10 ευρώ ανά μετοχή.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Περιστέρης αναμένεται να αποκτήσει επιπλέον ποσοστό της τάξης του 14% (κατέχει ήδη το 16% περίπου της εταιρείας) φθάνοντας πέριξ του 30%. Η τοποθέτησή του μπορεί να κυμανθεί κατά τι υψηλότερα, χωρίς ωστόσο να ξεπερνά το 33% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.
Η πλευρά της κ. Μ. Λάτση σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες αναμένεται να αποκτήσει ποσοστό της τάξης του 7%-8%.
Συνάγεται πως το εναπομείναν ποσοστό του 5%-6% θα αποκτηθεί από τρίτο επενδυτή, χωρίς ωστόσο επισήμως να έχει επιβεβαιωθεί η πρόθεση συναλλαγής.
Νωρίτερα σε δημοσίευμα με τίτλο “Η στροφή της Reggeborgh, η υπεραξία από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και στο βάθος η Ελλάκτωρ” το Capital.gr μετέδιδε τα εξής:
Σε αποεπένδυση από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μετά από μια τριετία σταδιακού χτισίματος μετοχικής θέσης, προχωρά η Reggeborgh Invest “κλειδώνοντας” δε σημαντικά κεφαλαιακά κέρδη.
Η Reggeborgh Invest ανακοίνωσε σήμερα και επίσημα ότι έχει συμφωνήσει να προχωρήσει σε αποεπένδυση από την εταιρεία, μετά από μία επιτυχημένη και προσοδοφόρα επενδυτική παρουσία στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
Ανακοίνωσε παράλληλα ότι θα προχωρήσει στις σχετικές, λεπτομερείς ενημερώσεις μόλις ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για τη σταδιακή μείωση του ποσοστού συμμετοχής της στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε., που σήμερα ανέρχεται σε 28,181%.
Σημειώνει τέλος ότι θα διατηρήσει και θα ενισχύσει τις λοιπές επενδύσεις της στην Ελλάδα γιατί πιστεύει βαθύτατα στο μέλλον της ελληνικής οικονομίας και της χώρας.
Το ολλανδικό fund που διαθέτει πλειοψηφικό ποσοστό στην εισηγμένη εταιρεία φέρεται ως πωλητής σε νέους επενδυτές, μεταξύ των οποίων εταιρείες της οικογένειας της κ. Μαριάννας Λάτση, του ιδρυτή και προέδρου του ομίλου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, κ. Γ. Περιστέρη, αλλά και τρίτου επενδυτή, η ταυτότητα του οποίου σχετίζεται με εφοπλιστικά κεφάλαια αλλά και εγχώριες δραστηριότητες.
Η Reggeborgh Invest έχει προχωρήσει ήδη σε πώληση ποσοστού περίπου 2% και αναμένεται στο αμέσως προσεχές διάστημα να ολοκληρώσει τη μεταβίβαση και του υπολοίπου 28,2%.
Η κίνηση του ολλανδικού fund ξεπερνά τα όρια της μετοχικής συναλλαγής, καθώς συσχετίζεται με την ενεργή δραστηριοποίησή του στον εγχώριο επιχειρηματικό κόσμο μέσω της συμμετοχής του στον όμιλο Ελλάκτωρ.
Υπενθυμίζεται πως η Reggeborgh υπήρξε παθητικός μέτοχος στον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ επί σειρά ετών, αφήνοντας την άσκηση διοίκησης στο Δ.Σ. της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ενώ από το 2020 δήλωσε το “παρών” στον όμιλο της Ελλάκτωρ αποκτώντας άμεσο ποσοστό της τάξης του 14,17% και call option για απόκτηση επιπλέον ποσοστού ύψους 12,5%, (από τον κ. Λ. Μπόμπολα), και εν τέλει επικράτησε στο proxy war της 27η Ιανουαρίου 2021, τοποθετώντας διοίκηση επιλογής της.
Η προφανής σύγκρουση συμφερόντων, δεδομένου ότι οι δύο κατασκευαστικοί όμιλοι διεκδικούν κοινά έργα υποδομών (γεγονός που προκάλεσε επίσημα την αντίδραση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, όσο και την κυοφορούμενη αντίδραση του ανταγωνισμού), εξηγεί εν μέρει τη στρατηγική επιλογή του Reggeborgh Invest.
Από την άλλη πλευρά, υπάρχει και η χρηματοοικονομική αποτίμηση της κίνησης του fund, καθώς εκτιμάται ότι η πώληση της συμμετοχής της θα επιφέρει σημαντικά κέρδη στην επενδυτική του τοποθέτηση στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Ειδικότερα, η Reggeborgh Invest B.V, στις 30/3/2018 απέκτησε, μέσω εξωχρηματιστηριακής συναλλαγής, δικαιώματα ψήφου της τάξης του 9,3848% του μετοχικού κεφαλαίου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ενώ στις 17/4/2019 απέκτησε επιπλέον ποσοστό 20,9490% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.
Αν και δεν γνωστοποιήθηκε, η τιμή κτήσης των ποσοστών (από την οικογένεια Καμπά, αλλά και το York Capital) κατά τις περιόδους άσκησης των παραπάνω κινήσεων η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ διαπραγματευόταν πέριξ των 5,5 ευρώ ανά μετοχή. Χθες η μετοχή της εταιρείας ολοκλήρωσε τη συνεδρίαση στα 9,29 ευρώ (+0,11%), γεγονός που αποδεικνύει ήδη τα πιθανά κέρδη της Reggeborgh, παρά το γεγονός ότι δεν έχουν ακόμη γνωστοποιηθεί οι όροι της συναλλαγής πώλησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, η Reggeborgh Invest θα αξιοποιήσει τη ρευστότητά της για την υποστήριξη της επένδυσής της στον Ελλάκτωρα, καλύπτοντας την επικείμενη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στον όμιλο. Υπενθυμίζεται δε ότι εκκρεμεί η μετοχική αντιπαράθεση με το μπλοκ της Greenhill Investments (συμφερόντων των εφοπλιστών κ.κ. Μπάκου-Καϋμενάκη), που διατηρεί εν δυνάμει μετοχική υπεροπλία βάσει της συμφωνίας με την Pemanoaro Ltd (συμφερόντων της οικογένειας Καλλιτσάντση) με ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Ιούλιο του 2021.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…