Click away: Η πανδημία του κορονοϊού χτυπά πλέον και τους «κολοσσούς» του ελληνικού εμπορίου. Κατακόρυφη πτώση του τζίρου και αγωνία για το μέλλον. Η αποχώρηση της NIKE σήμανε καμπανάκι κινδύνου. Δειτε στο xristika.gr όλες τις εξελίξεις για Κωτσόβολο, Jumbo, H&M.
Μια απτή, πρώτη εικόνα, για το πόσο στοίχισε το δεύτερο lockdown στις επιχειρήσεις λιανικής στην Ελλάδα, δίνουν τα οικονομικά αποτελέσματα για τους τελευταίους μήνες του 2020, που ανακοίνωσαν πριν από λίγες ημέρες ο σουηδικός όμιλος H&M και η Βρετανική Dixons (Κωτσόβολος).
H Κωτσόβολος, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Dixons Carphone, εμφάνισε πτώση τζίρου τις 10 εβδομάδες που ολοκληρώθηκαν στις 9 Ιανουαρίου, δηλαδή το χρονικό διάστημα Νοέμβριος του 2020 έως 9 Ιανουαρίου. Τα 92 καταστήματα της αλυσίδας, αυτές τις εβδομάδες που έκλεισαν στις αρχές Νοεμβρίου, για να επαναλειτουργήσουν με τη μέθοδο του click away στις 14 Δεκεμβρίου και ξανά έκλεισαν στις αρχές της χρονιάς, εμφάνισαν μείωση πωλήσεων 13%.
Η Κωτσόβολος είναι το μοναδικό δίκτυο του ομίλου που εμφάνισε υποχώρηση πωλήσεων το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα. Εν αντιθέσει με τις φυσικές πωλήσεις οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Κωτσόβολος αυξήθηκαν κατά 366%.
Βαρύς ήταν ο λογαριασμός και για το δίκτυο της H&M στην ελληνική αγορά. Κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς -η οικονομική χρήση της αλυσίδας ξεκινά την 1 Δεκεμβρίου κάθε έτους και ολοκληρώνεται στις 30 Νοεμβρίου- παρουσίασε πτώση πωλήσεων 24% όταν σε επίπεδο ομίλου η μείωση ήταν 18%.
Η απώλεια του 1/4 του τζίρου της εν Ελλάδι θυγατρικής του σουηδικού ομίλου οφείλεται τόσο στο πρώτο όσο και στο δεύτερο lockdown που επιβλήθηκε στην Ελλάδα.
Στο πρώτο lockdown και συγκεκριμένα την περίοδο Μάρτιος – Μάιος η αλυσίδα έχασε το 52% του τζίρου της ενώ στο δεύτερο lockdown η πτώση άγγιξε το 30% σε ευρώ την περίοδο από 1η Σεπτεμβρίου έως 30 Νοεμβρίου όταν το σύνολο του ομίλου εμφάνισε απώλειες μόλις 10%.
Η αλυσίδα η οποία διαθέτει δίκτυο 35 καταστημάτων στην Ελλάδα, το καλοκαίρι, δηλαδή το τρίμηνο Ιουνίου – Αυγούστου, που η αγορά επαναλειτούργησε είχε καταφέρει να περιορίσει τις απώλειες στο -14%.
Για την αλυσίδα Jumbo το αυστηρό απαγορευτικό λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων που επιβλήθηκε στην Ελλάδα οδήγησε τις πωλήσεις της σε ελεύθερη πτώση. Στο πρώτο lockdown και συγκεκριμένα τον Μάρτιο υποχώρησαν 5,1% και τον Απρίλιο 86%, ενώ στο δεύτερο έχασε τον Νοέμβριο το 35% της αξίας του τζίρου της και τον Δεκέμβριο το 54%.
Η εταιρεία Κωτσόβολος, μέσα στο κλίμα της εποχής και έξω από τα συνηθισμένα, εισάγει την υπηρεσία Pay&Collect και τα ειδικά διαμορφωμένα Quick Points, σημεία παραλαβής προϊόντων έξω από τα καταστήματα Κωτσόβολος, και δίνει μια άλλη διάσταση στο Click Away. Η εταιρεία, έχοντας ως κριτήριο την ασφάλεια και την ταχύτατη εξυπηρέτηση των πελατών της, έχει θέσει σαν απόλυτη προτεραιότητα την ελάχιστη αναμονή στην παραλαβή του προϊόντος.
Με αυτές τις δύο πρωτοποριακές λύσεις, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα για εύκολες και γρήγορες αγορές με παραλαβή από τα ειδικά διαμορφωμένα σημεία Quick Points που βρίσκονται στον εξωτερικό χώρο των καταστημάτων του δικτύου της. Μέσω της υπηρεσίας Pay&Collect, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει το προϊόν, είτε μέσω του Kotsovolos.gr, είτε τηλεφωνικά στο 210 – 2899999, και σε 20 λεπτά το προϊόν είναι έτοιμο στο κοντινότερο Quick Point Κωτσόβολος, ώστε να το παραλάβει την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί γρήγορα και με ασφάλεια. Εναλλακτικά, μπορεί να επιλέξει πληρωμή μέσω κάρτας στο σημείο παραλαβής.
Η εταιρεία μειώνει στο ελάχιστο το χρόνο αναμονής και παραλαβής, και ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής, αξιοποιώντας το σύνολο των καταστημάτων που διαθέτει και εισάγοντας μία νέα αγοραστική διαδικασία και εμπειρία.
Για περισσότερα επισκεφτείτε την σελίδα: https://www.kotsovolos.gr/click-away
Μπορεί το lockdown να συνεχίζεται, ωστόσο ο Κωτσόβολος άνοιξε τις πόρτες του για 72 καταστήματά του. Δείτε στο xristika.gr ποια είναι και πώς θα τα επισκεφτείτε.
Δυστυχώς, και μέχρι η Κυβέρνηση να ανακοινώσει το ελεύθερο άνοιγμα του λιανεμπορίου, τα συγκεκριμένα καταστήματα μπορούν να τα επισκεφτούν μόνο οι επαγγελματίες.
Για την είσοδο στο κατάστημα μην ξεχάσεις να έχεις μαζί σου την αστυνομική σου ταυτότητα και ένα από τα παρακάτω έγγραφα:
Κατά την παραμονή στο κατάστημα:
1. Αποστολή SMS
Μπορείτε να στείλετε από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 χωρίς χρέωση.
Το SMS πρέπει να είναι της μορφής:
X [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας
όπου Χ ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6 που αντιστοιχεί στις παρακάτω αιτιολογίες:
Θα λαμβάνετε ως απάντηση:
Μετακίνηση [κενό] X [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από κινητά τηλέφωνα με κάρτα SIM των παρόχων κινητής τηλεφωνίας που λειτουργούν στην Ελλάδα (Cosmote, Vodafone GR, Wind).
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…