Κίνηση ματ από τον ΑΝΤ1 – Πανικός σε MEGA, OPEN, Star

ANT1: Σπουδαία κίνηση από τον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 καθώς έφτασε σε συμφωνία με τη Sony για την εξαγορά 122 καναλιών της για 12 χώρες! Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr

Το deal αφορά 22 κανάλια σε χώρες με συνολικό πληθυσμό άνω των 100 εκατομμυρίων: Πολωνία, Ουγγαρία, Τσεχία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σλοβακία, Κροατία, Σερβία, Σλοβενία, Βοσνία Ερζεγοβίνη, Βόρεια Μακεδονία και Μαυροβούνιο.

Η συμφωνία δίνει τη δυνατότητα στον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ να ισχυροποιήσει τη θέση του ως ένας από τους δυναμικότερους ομίλους media της Ευρώπης και να επεκτείνει περαιτέρω το αποτύπωμά του στο μιντιακό τοπίο της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης. Τα νεοαποκτηθέντα κανάλια και οι υπηρεσίες ondemand έχουν 90% διείσδυση με περισσότερους από 24 εκατ. συνδρομητές σε 12 χώρες:

Τα 22 κανάλια, που περιλαμβάνουν τα ισχυρά brands των AXN και Viasat, έχουν πιστό και φανατικό κοινό προσφέροντας ένα συναρπαστικό μίγμα πρωτότυπων παραγωγών και διεθνών προγραμμάτων από μεγάλα studio, όπως Sony Pictures Entertainment, CBS, Warner Bros, NBC Universal, Disney, και eOne. Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ θα εμπλουτίσει περαιτέρω το περιεχόμενό τους με ειδησεογραφικές και ψυχαγωγικές εκπομπές από διεθνή studio και εταιρίες παραγωγής που ανήκουν ή συνεργάζονται με τον ΑΝΤΕΝΝΑ στοχεύοντας στην ανάπτυξη των καναλιών σε κάθε χώρα. Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ μελετά κι άλλες εξαγορές στην περιοχή τόσο σε εταιρίες παραγωγής περιεχομένου όσο και σε τηλεοπτικά κανάλια και υπηρεσίες ΟΤΤ.

Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ απευθύνεται σε παγκόσμιο κοινό που ξεπερνά τα 150 εκατομμύρια τηλεθεατές. Στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη, τα τελευταία 20 χρόνια έχει πολύ επιτυχημένη διαδρομή, έχοντας δημιουργήσει αξίες πάνω από €1 δισ. σε Σερβία, Μαυροβούνιο, Βουλγαρία, Ρουμανία και στις υπόλοιπες ανατολικοευρωπαϊκές αγορές. Με τεράστια τεχνογνωσία στην τηλεόραση και εντυπωσιακές επενδύσεις στο περιεχόμενο, ο Όμιλος είναι σε ιδανική θέση να αναπτύξει περαιτέρω αυτά τα δίκτυα.

Ο Θοδωρής Κυριακού (φωτό) Πρόεδρος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, δήλωσε: «Καθώς ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ συνεχίζει να επενδύει στα media και σε περιεχόμενο παγκοσμίως, η περιοχή της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης παραμένει σημαντική για εμάς. Έχουμε επενδύσει σε αυτή την περιοχή για πάνω από 20 χρόνια, στοχεύοντας να προσφέρουμε την καλύτερη ψυχαγωγία και αξιόπιστη ενημέρωση στο κοινό της κάθε χώρας. Η επένδυση αυτή αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ ξεκλειδώνει ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης σε αυτές τις αγορές».

Ο AdamTheiler, CEOPayTVτου Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ B.V., δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που καλωσορίζω στον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ την ομάδα της SonyNetwork στη Βαρσοβία, στη Βουδαπέστη και το Βουκουρέστι. Μαζί θα ενισχύσουμε την προσπάθειά μας για να ψυχαγωγήσουμε όλους εκείνους που εμπιστεύονται το AXN και το Viasat, και έτσι θα επιβεβαιώσουμε τη θέση μας ως ο αγαπημένος συνεργάτης της τηλεόρασης, αλλά και των διαφημιζόμενων που μοιράζονται το όραμά μας για ανάπτυξη της αγοράς της τηλεόρασης στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη».

Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ είναι ένας κορυφαίος πολυεθνικός οργανισμός media, περιεχομένου, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και διατηρεί ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο διεθνών media assets σε διάφορες πλατφόρμες (Τηλεόραση, ΟΤΤ, Ραδιόφωνο, Ψηφιακά Μέσα, Μουσική, Εκδόσεις και Εκπαίδευσης) σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Αυστραλία. Ο Όμιλος ANTENNA επένδυσε στις εταιρίες Facebook, Twitterκαι Spotify από τα πρώτα τους χρόνια. Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ κατέχει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο επενδύσεων σε media, που περιλαμβάνουν και την επενδυτική τράπεζα και fund Raine Group, τον μεγαλύτερο όμιλο media για νέους στον κόσμο Vice Media, καθώς και την εμβληματική εταιρία τηλεοπτικών και κινηματογραφικών παραγωγών στο Hollywood, ImagineEntertainment. Με ένα παγκόσμιο κοινό που ξεπερνάει τα 150 εκατομμύρια, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ συνεχίζει να επεκτείνεται σε νέες αγορές, νέες τεχνολογίες και media.

Η Sony PicturesTelevision (SPT) είναι μια από τις κορυφαίες παρόχους περιεχομένου στην τηλεοπτική βιομηχανία, δημιουργώντας, διανέμοντας και προσφέροντας εκπομπές διεθνώς, σε κάθε είδος και για κάθε πλατφόρμα. Πέραν του ότι διαχειρίζεται μια από τις μεγαλύτερες «βιβλιοθήκες» στον χώρο, που περιλαμβάνει βραβευμένες ταινίες, τηλεοπτικά σόου και formats, η SPT είναι το σπίτι ενός παγκόσμιου, αναπτυσσόμενου φορέα συγκέντρωσης περιεχομένου που διαχειρίζεται ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο εταιριών παραγωγής (ιδιόκτητων ή ως αποτέλεσμα κοινοπραξίας) σε Ηνωμένες Πολιτείες, Ευρώπη, Λατινική Αμερική, νοτιοανατολική Ασία και Ωκεανία, καθώς και επίγεια και ψηφιακά κανάλια σε όλον τον κόσμο. Η SPT είναι μια εταιρία της Sony Pictures Entertainment Company, θυγατρική της Sony Group Corporation που έχει βάση το Τόκιο.

ANT1: «Απάντηση» από Μαρινάκη

Παράλληλα, μετά την τηλεόραση, το διαδίκτυο και τις εφημερίδες ο εφοπλιστής, Βαγγέλης Μαρινάκης, ετοιμάζεται να κατακτήσει και τα… ερτζιανά! Δείτε στο xristika.gr το νέο του «χτύπημα»…

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου έκανε δεκτή, την αίτηση που είχε κάνει η Άλτερ Έγκο τον περασμένο Ιούλιο, για την κατοχύρωση του τίτλου «Mega Radio». Χωρίς, όμως, να υπάρχει κάποιο λογότυπο ή αναφορά σε συχνότητα. Επιπλέον, ο όμιλος του Βαγγέλη Μαρινάκη έχει κληρονομήσει από την Τηλέτυπος και τον τίτλο «Mega FM».

Η ιδέα για ένα ραδιοφωνικό Mega, θυμίζουμε, υπήρχε πολύ πριν το κανάλι κλείσει και περάσει στα χέρια του Βαγγέλη Μαρινάκη. Οι πρώην μεγαλομέτοχοι, Πήγασος, ΔΟΛ και όμιλος Βαρδινογιάννη, βρέθηκαν -σύμφωνα με τα τότε δημοσιεύματα- σε συζητήσεις πριν 14 χρόνια με δύο σταθμούς, τον Παρέα 104 και τον Flash 96, χωρίς όμως αίσια έκβαση

ANT1: Το Netflix… κόβει τους τζαμπατζήδες!

Την ίδια ώρα, το Netflix, όπως και κάθε συνδρομητική πλατφόρμα γεννήθηκε για να μοιραζόμαστε το περιεχόμενο της με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα, όμως αρκετοί πάνε την υπόθεση της “μοιρασιάς” ένα βήμα παραπέρα.

Μόνο στην Αμερική, σύμφωνα με πληροφορίες του Associated Press, ένα 30% των ενήλικων χρηστών, μοιράζεται τα passwords του με φίλους και συγγενείς.

Το 2019, περίπου 2,5 δις δολάρια ήταν οι εκτιμώμενες απώλειες από τον διαμοιρασμό λογαριασμών, ενώ το 2024, αυτό το ποσό αναμένεται να έχει σχεδόν διπλασιαστεί.

Αυτό το στοιχείο της βιομηχανίας του streaming, της οποίας τα ετήσια έσοδα ξεπερνούν τα 120 δισεκατομμύρια δολάρια, δεν ακούγεται τόσο δραματικό.

Αν όμως συνυπολογίσουμε ότι το Netflix, όπως και η πλατφόρμα της Amazon έχουν ήδη προχωρήσει σε “χρυσές” επενδύσεις, όπως οι ταινίες ‘Knives Out’ και η τηλεοπτική μεταφορά του ‘Lord of The Rings’ – δυο projects αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων – η κατάσταση αρχίζει να δείχνει κρίσιμη.

Συνολικά, μόνο το Netflix αναμένεται να επενδύσει 19 δισεκατομμύρια δολάρια σε πρωτογενές περιεχόμενο φέτος. Στην ίδια κλίμακα βρίσκονται οι επενδύσεις της Disney+ και της Amazon.

Όπως αναφέρει το Associated Press, όχι το “πώς” αλλά το “πότε” οι συνδρομητικές υπηρεσίες με πρώτο το Netflix, θα εφαρμόσουν έναν “κόφτη” στο διαμοιρασμό password, είναι το επόμενο κρίσιμο ερώτημα.

Ήδη τον περασμένο Μάρτιο η Netflix εφάρμοσε πιλοτικά την επαλήθευση λογαριασμών με 2 βήματα σε ορισμένες περιοχές εντός των ΗΠΑ, δίνοντας όμως στον χρήστη και την έξτρα επιλογή της “επαλήθευσης αργότερα”

Μέχρι στιγμής, αναζητείται ο τρόπος που θα λανσαριστεί ένα τέτοιο εργαλείο, ώστε να ελέγχεται αποτελεσματικά η χρήση των password χωρίς ο χρήστης να δέχεται πίεση από την εκάστοτε συνδρομητική υπηρεσία, σε μια εποχή που ιδιαίτερα στο Netflix, παρατηρείται μια δραστική μείωση των συνδρομητών παγκοσμίως.