Βαγγέλης Μαρινάκης: Σε μια νέα κίνηση που τον καθιστά κυρίαρχο των θαλασσών προχωρά ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Διαβάστε στο xristika.gr τις νέες κινήσεις του ιδιοκτήτη του Ολυμπιακού…
Σε μία παραγγελία που μπορεί να φτάσει τα 216 εκατ. δολάρια προχώρησε η Capital Maritime, συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη, επενδύοντας στην αγορά των δεξαμενόπλοιων.
Ειδικότερα, ναυλομεσιτικές πηγές λένε στο Capital.gr ότι η ναυτιλιακή παρήγγειλε 4 MR (Medium Range) tankers, με option για δύο ακόμη στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard.
Κάθε πλοίο αναμένεται να κοστίσει περίπου 36 εκατ. δολάρια, ενώ σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, θα έχουν τη δυνατότητα να καίνε LNG (LNG ready).
Παράλληλα, εκτιμάται ότι θα είναι εξοπλισμένα με σύστημα “εναλλακτικής θαλάσσιας ισχύος” (Alternative Maritime Power), το οποίο επιτρέπει στο πλοίο, όταν είναι αγκυροβολημένο σε ένα λιμάνι, να τροφοδοτείται με ηλεκτρικό ρεύμα από το λιμενικό δίκτυο, ενώ οι κύριοι και βοηθητικοί κινητήρες του είναι απενεργοποιημένοι.
Πρόσφατα, η ναυτιλιακή του κ. Μαρινάκη είχε συνδεθεί με την πώληση τεσσάρων υπό κατασκευή containerships στην Wan Hai Lines, έναντι 445,6 εκατ. δολαρίων, συναλλαγή που εξασφάλισε καθαρά κέρδη σχεδόν 32 εκατ. δολαρίων.
Το σχέδιό του για επενδύσεις σε πλοία, τα οποία θα είναι ευθυγραμμισμένα με τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις είχε γνωστοποιήσει πρόσφατα ο εφοπλιστής, μιλώντας στο Φόρουμ των Δελφών.
Στη δημιουργία ενός νέου ομίλου εταιρειών που δραστηριοποιείται στον τομέα των υπηρεσιών προς τους καταναλωτές (consumer services) προχωρά η οικογένεια Μαρινάκη, ξεκινώντας με την εξαγορά πλειοψηφικού ποσοστού στην εταιρεία ταχυμεταφορών Courier Center.
Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, επικεφαλής του νέου γκρουπ ως διευθύνων σύμβουλος ανέλαβε ο Χρήστος Καλογεράκης, ο οποίος τον περασμένο Οκτώβριο αποχώρησε από τον όμιλο Olympia έπειτα από έξι χρόνια επιτυχημένης πορείας στο τιμόνι της Public και προσφάτως της Public-MediaMarkt (PMM).
Σχολιάζοντας την επένδυση στην Courier Center o κ. Καλογεράκης ανέφερε ότι το όραμα του ομίλου “είναι να φθάνουμε καθημερινά και με συνέπεια σε όλες τις πόλεις και τα νησιά της χώρας υποστηρίζοντας τους συνεργάτες μας στο λιανεμπόριο, εξυπηρετώντας τους Έλληνες όπου και αν διαμένουν”.
Σημειώνεται ότι η Courier Center δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά ταχυμεταφορών από το 1997. Σήμερα διαθέτει έναν στόλο άνω των 200 οχημάτων που παραδίδουν περισσότερα από 400 χιλιάδες πακέτα κάθε μήνα.
Στόχος είναι η εταιρεία, ως μέλος του ομίλου Μαρινάκη, να επεκταθεί σε περισσότερες πόλεις της Ελλάδας.
“Όλοι στην ομάδα της Courier Center είμαστε πολλοί περήφανοι. Αποτελώντας πλέον μέρος ενός τόσο σημαντικού ομίλου θα μπορέσουμε να υποστηρίξουμε τα επενδυτικά μας πλάνα σε τεχνολογίες και logistics capabilities και να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας”, σχολίασε ο Παναγιώτης Χύτας από την Courier Center, που μετά τη συμφωνία αναβαθμίζεται σε Γενικό Διευθυντή της εταιρείας.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση με την ολοκλήρωση της εξαγοράς δημιουργείται ένα νέο Group εταιρειών με υποστήριξη από επενδυτικά κεφάλαια της οικογένειας Μαρινάκη, συνεργατών και άλλων επενδυτών. Στο εγχείρημα συμμετέχει επενδυτικά και ο κ. Σωκράτης Κομινάκης, άμεσος συνεργάτης της οικογένειας Μαρινάκη σε πληθώρα επιχειρηματικών κινήσεων.
Όπως προκύπτει από τις πιο πρόσφατες οικονομικές καταστάσεις, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας το 2019 έφτασε στο ποσό των περίπου 3,49 εκατ. ευρώ.
Το αποτέλεσμα της χρήσης προ φόρων υπήρξε κερδοφόρο με το κέρδος να ανέρχεται στο ποσό των 34.562,96 ευρώ.
Το ενεργητικό έφθασε στο ποσό των περίπου 1,054 εκατ. ευρώ.
Οι επενδύσεις στην “πράσινη” ενέργεια, η ευθύνη για τους ρύπους των πλοίων, οι ναυτικοί και οι ναυλαγορές βρέθηκαν στο επίκεντρο της ομιλίας του Ευάγγελου Μαρινάκη, ιδρυτή και προέδρου του Ομίλου Capital Maritime & Trading, στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.
Ειδικότερα, ο κ. Μαρινάκης αναφέρθηκε στην επένδυση που υλοποίησε πρόσφατα στην ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή.
“Κάναμε αυτήν την επένδυση, διότι βλέπουμε από τη δουλειά μας και τους ανθρώπους του κλάδου, την τάση στην πράσινη ενέργεια” σχολίασε αρχικά και πρόσθεσε ότι τέτοιου είδους επενδύσεις συμβάλλουν όχι μόνο στην κερδοφορία, αλλά και στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
Μάλιστα, ο κ. Μαρινάκης σημείωσε ότι θα εξετάσει κι άλλες ευκαιρίες στην “πράσινη” ενέργεια. “Όταν βρίσκεται στη ναυτιλία, είσαι υποχρεωμένος να κοιτάξεις επενδύσεις με πράσινο περιεχόμενο” σχολίασε χαρακτηριστικά, γνωστοποιώντας, παράλληλα, ότι στόχος του είναι να επενδύσει και σε νέους τύπους πλοίων, τα οποία θα είναι ευθυγραμμισμένα με τις σύγχρονες περιβαλλοντικές απαιτήσεις.
Άλλωστε, εξήγησε ο εφοπλιστής, η στρατηγική μετάβασης στις μηδενικές εκπομπές θα επιφέρει νέες επιλογές πρόωσης των πλοίων – ηλιακή ενέργεια, μπαταρίες, υδρογόνο – γεγονός που θα σημάνει το τέλος της μεταφοράς αργού πετρελαίου ή άλλων σχετικών μορφών και θα υπάρξουν νέα είδη πλοίων.
Σε αυτό το πλαίσιο, κ. Μαρινάκης υπογράμμισε ότι η “πράσινη” στροφή σχετίζεται εν πολλοίς και με τις εξελίξεις στις ΗΠΑ, μετά την ανάληψη της προεδρίας από τον Τζο Μπάιντεν. “Έχει μία εντελώς διαφορετική αντίληψη από τον προκάτοχό του για το περιβάλλον και την πράσινη ενέργεια” τόνισε, συμπληρώνοντας ότι πρόκειται για μία στέρεη βάση για ανάπτυξη αντίστοιχων πρωτοβουλιών με μεγαλύτερη ένταση στο εγγύς μέλλον.
Κλείνοντας το κομμάτι των περιβαλλοντικών αλλαγών, ο κ. Μαρινάκης μίλησε για τη στρατηγική του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για τη μείωση των ρύπων από τα πλοία, αναδεικνύοντας το κρίσιμο θέμα διαμοιρασμού του κόστους ενός της ναυτιλιακής βιομηχανίας. “Δεν μπορούν να πληρώνουν το λογαριασμό μόνο οι πλοιοκτήτες” υπογράμμισε, προσθέτοντας ότι πρέπει να λάβουν το αντίστοιχο μερίδιο και άλλοι φορείς του κλάδου, όπως οι παραγωγοί των μηχανών.
Βόμβα… μεγατόνων ρίχνει ο Βαγγέλης Μαρινάκης ο οποίος φέρεται να είναι έτοιμος να αγοράσει κορυφαίο ραδιοφωνικό σταθμό αλλά και την εφημερίδα του!
Η «Αυγή» σε δημοσίευμα της αναφέρει χαρακτηριστικά: «Στον Όμιλο Μαρινάκη πρόκειται να μεταβιβαστεί ο ραδιοφωνικός σταθμός Πρώτο Θέμα 104,6 FM, σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφορούν ευρέως στη ραδιοφωνική αγορά.
Ο σταθμός θα αλλάξει χαρακτήρα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, και θα γίνει αθλητικός ή, κατ’ άλλους, μουσικός ραδιοφωνικός σταθμός. Με τον τρόπο αυτόν ο εφοπλιστής και μεγαλοεκδότης Β. Μαρινάκης θα αποκτήσει άμεση πρόσβαση και στα ερτζιανά».
Παράλληλα, το ίδιο γράφει και η ιστοσελίδα e-tetradio.gr: «Ο σταθμός περνά στον πρόεδρο του Ολυμπιακού και θα γίνει μουσικό ραδιόφωνο. Για την ακρίβεια, μουσικό ραδιόφωνο με ελληνικά τραγούδια του λαϊκο-ποπ ρεπερτορίου…
Έτσι, εκτός απροόπτου, η συχνότητα θα επιστρέψει μετά από χρόνια στο ρεπερτόριο που είχε ως Σοκ FM και Athens Shock Radio, πριν την εξαγορά της από τον Παναγιώτη Κωστάκη και την λειτουργία του Hot FM.
Το θέμα είναι αν θα παραμείνει μετοχικά στη συχνότητα και ο Διονύσης Παναγιωτάκης του Action24 που μέχρι τώρα κρατούσε το 25% ή αν θα αποχωρήσει και αυτός πουλώντας το όποιο, μικρότερο ή μεγαλύτερο, ποσοστό του. Αυτή την Παρασκευή σταματούν οι καθημερινές εκπομπές του Θέμα 104.6».
Να σημειωθεί πως ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού έχει στην κατοχή του και τα «Παραπολιτικά».
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…