Το σταθερό τηλέφωνο υπήρξε στα μέσα της δεκαετίας στοιχείο προόδου για τα νοικοκυριά. Όμως, τα τελευταία χρόνια, το κινητό τηλέφωνο ήρθε για να το… καταργήσει.
Η καθοδική πορεία των σταθερών ξεκίνησε από τα μέσα του 2000 όταν τα κινητά τηλέφωνα ξεκινήσουν να ισχυροποιούνται στη ζωές μας. Οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών άρχιζαν σταδιακά να χάνουν έσοδα.
Στην Ελλάδα, όπως αναφέρει η Καθημερινή, τα έσοδα σύμφωνα με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων κατρακυλούν συνεχώς.
Το 2023 τα συνολικά έσοδα από την παροχή σταθερης και Ίντερνετ υποχώρησαν κατά 28,2 εκατ. ευρώ από το 1,41 δις. ευρώ το 2022.
Η κάλυψη των δικτύων 5G διευρύνεται συνεχώς και κερδίζει έδαφος η υποκατάσταση του δικτύου σταθερής.
Η Cosmote διαθέτει εμπορικά αυτόνομα δίκτυα 5G, που επιτρέπουν υψηλότερες ταχύτητες και μηδενική απόκριση και βελτιωμένη κάλυψη σε κλειστούς χώρους. Τις επενδύσεις για την ανάπτυξη οπτικής ίνας εντατικοποιούν και οι υπόλοιποι πάροχοι, Nova, Vodafone και η ΔΕΗ.
«Τέλος» ο ΟΤΕ: Τι θα συμβεί με κινητά και σταθερά
Ραγδαίες αλλαγές στον παλιό ΟΤΕ. Τι θα συμβεί την 1η Ιουλίου 2024.
Το… παλιό καθεστώς του ΟΤΕ τελειώνει και πλέον η διοίκηση του παρόχου τηλεπικοινωνίας αλλάζει σελίδα. Συγκεκριμένα από 1η Ιουλίου δύο πολύ σημαντικές θέσεις στην ηγεσία του ΟΤΕ αλλάζουν χέρια
Σύμφωνα με ενημέρωση του Ομίλου, από 1η Ιουλίου 2024, ο Γιώργος Τσώνης και ο Γιάννης Βιτζηλαίος αναλαμβάνουν τις θέσεις Chief Technology Officer Ομίλου ΟΤΕ και Chief Information Technology Officer Ομίλου OTE, αντίστοιχα, με άμεση αναφορά στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο. Τόσο ο κ. Τσώνης όσο και ο κ. Βιτζηλαίος διαθέτουν πολυετή εμπειρία στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών από θέσεις ευθύνης, εντός και εκτός Ομίλου ΟΤΕ.
Επιπλέον, ο Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ, με άμεση αναφορά στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Ομίλου ΟΤΕ, παράλληλα με τα καθήκοντά του ως Chairman & CEO COSMOTE E-VALUE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ, θα αναλάβει και Chairman & CEO της COSMOTE Technical Services (CTS).
Η αλλαγή αυτή δεν θα επηρεάσει σε κάτι τους πελάτες του οργανισμού.
«Τέλος» Cosmote – Vodafone: Αυτή είναι η νέα εταιρεία Ίντερνετ στην Ελλάδα
Κίνηση – μάτ που δεν βλέπουν με καλό μάτι οι μεγάλοι πάροχοι τηλεπικοινωνιών και Ίντερνετ στην Ελλάδα, Vodafone και Cosmote.
Στον κόσμο των τηλεπικοινωνιών μπαίνει η ΔΕΗ και φέρνει τα πάνω – κάτω με σταθερή και ίσως αργότερα με κινητή και ίντερνετ.
Η επέκταση της ΔΕΗ στον χώρο της επικοινωνίας θα γίνει μέσω της θυγατρικής ΔΕΗ Οπτικές Επικοινωνίες -FiberGrid, στην οποία θα εισφερθεί ο τηλεπικοινωνιακός κλάδος χονδρικής της ΔΕΗ. Το νέο επιχειρηματικό σχήμα θα δραστηριοποιηθεί στην αγορά υπερ-υψηλής ευρυζωνικότητας, κατά το πρότυπο αντίστοιχων ενεργειακών επιχειρήσεων του εξωτερικού.
Ο όμιλος σχεδιάζει να αναπτύξει πανελλαδικό δίκτυο οπτικών ινών, που θα φτάσει σε 500.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις στο τέλος του 2024 και σε 1,7 εκατομμύρια το 2025. Αρχικά θα καλύψει τι περιοχές Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Βόλο, Καλαμάτα, Λάρισα, Ιωάννινα, Κόρινθο, Τρίκαλα, Κοζάνη, Βέροια και Μεγαλόπολη.
Οι επενδύσεις θα ανέλθουν σε περίπου 680 εκατ. ευρώ στην περίοδο 2024-2026.
Με την ολοκλήρωση του εταιρικού μετασχηματισμού ανοίγει μπορεί να ξεκινήσει άμεσα εμπορική διάθεση υπηρεσιών της FiberGrid στη χονδρική αγορά.
Νέο ωράριο με φθηνότερο ρεύμα: Τεράστια αλλαγή για πρώτη φορά – Ανατροπές και στα τιμολόγια
Ρεύμα: Δεν έχει προηγούμενο η αλλαγή που έρχεται στα τιμολόγια. Τι ώρες θα είναι φθηνότερη η χρέωση. Τέλος το νυχτερινό τιμολόγιο. Όλες οι τελευταίες πληροφορίες στο xristika.gr.
Το επιτελείο του υπουργείου Ενέργειας βάζει στα σκαριά, το σχέδιο για νέο ωράριο με φθηνότερο ρεύμα, ενώ δύο άλλες, παράλληλες ειδήσεις, οδηγούν στο συμπέρασμα ότι, το επόμενο διάστημα, θα υπάρξουν ραγδαίες αλλαγές στα όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Αρχικά, η πιο γνωστή πληροφορία, έχει να κάνει με το γεγονός ότι υπάρχουν ισχυρές σκέψεις να αλλάξει το νυχτερινό τιμολόγιο και να γίνει… μεσημεριανό. Δηλαδή, το φθηνό νυχτερινό τιμολόγιο ρεύματος να ισχύει από 11:00 το πρωί μέχρι 16:00 το μεσημέρι και όχι μετά τις 11 το βράδυ, όπως γίνεται σήμερα.
Η σκέψη πίσω από αυτό, είναι να εκμεταλλευτούν οι καταναλωτές τις χαμηλές τιμές που επικρατούν εκείνες τις ώρες στη χονδρεμπορική αγορά ηλεκτρισμού. Με απλά λόγια, το μεσημέρι, οι αρνητικές και μηδενικές τιμές των ΑΠΕ αναγκάζουν να αυξηθεί η ζήτηση ενέργειας όταν οι «μηχανές» δουλεύουν στο φουλ.
Μετατοπίζοντας το ωράριο προς το μεσημέρι, τα νοικοκυριά θα μπορούν να συμβάλουν στην εξισορρόπηση του φορτίου μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, αλλά και να επωφεληθούν από τις χαμηλότερες χρεώσεις.
Η πρώτη σκέψη όμως δημιουργεί ένα… πρόβλημα: Το μεσημέρι η πλειοψηφία των εργαζόμενων δουλεύει και δεν είναι σπίτι. Ένας, λοιπόν, από τους παράγοντες που δείχνουν ακόμα περισσότερο ότι οδεύουμε σε τέτοιες αλλαγές είναι μια νέα προαναγγελία επιδότησης.
Αποκάλυψη: Γιατί η ΔΕΗ ζητάει τα τηλεφώνα των πελατών της
«Καταργείται» όπως γνωρίζαμε μέχει σήμερα η μέτρηση ρεύματος στο ρολόι της ΔΕΗ από τον ΔΕΔΔΗΕ. Στόχος είναι η μηνιαία μέτρηση ρεύματος, που θα αλλάξει και τους λογαριασμούς ρεύματος, αφού πλέον θα έρχονται κάθε μήνα.
Στόχος του ΔΕΔΔΗΕ και της ΔΕΗ η αλλαγή σε μηνιαίο λογαριασμό να γίνει στις αρχές του καλοκαιριού. Θα αφορά πάνω από 7 εκατ. καταναλωτές ρεύματος.
Όμως, όπως διαβάζουμε στο newmoney η αλλαγή αυτή είναι άμεσα συνδεδεμένη με την συγκέντρωση των προσωπικών τηλεφώνων των καταναλωτών, η οποία αποτελεί «αγκάθι».
Δημοσιεύτηκε από τη ΡΑΑΕΥ, η τροποποίηση του Εγχειριδίου Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης που εισηγείται η Αρχή και έθεσε σε δημόσια διαβούλευση.
Με την απόφαση αυτή, επιτυγχάνεται η επικαιροποίηση και ταυτοποίηση μέσω κινητού των καταναλωτών του δικτύου, με στόχο ο Διαχειριστής να μπορεί να εξασφαλίσει μια άμεση επικοινωνία με τους πελάτες του και με τον τρόπο αυτό να μπορεί να βελτιώσει την παροχή των υπηρεσιών του.
Στην αγορά της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας εκτιμάται ότι αυτή η ενέργεια μπορεί να αποτελέσει μια πρώτη προσπάθεια ταυτοποίησης και των χιλιάδων «ορφανών» μετρητών, οι οποίοι αποτελούν και το μεγάλο αγκάθι στην πελατειακή βάση της ΔΕΗ καθώς αφορούν πολύ παλιές συνδέσεις χωρίς στοιχεία για τους κατόχους των ρολογιών.
Η απουσία στοιχείων επικοινωνίας των χρηστών του δικτύου δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στην παροχή των υπηρεσιών αφού συχνά οι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ δεν έχουν πρόσβαση στους μετρητές, και δεν μπορούν να ειδοποιήσουν τους κατόχους τους για την πορεία των αιτημάτων τους ή για πιθανές βλάβες.
Με την τροποποίηση που εισηγείται, ο Διαχειριστής εξασφαλίζεται η άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές και έτσι αποφεύγονται άσκοπες μεταβάσεις, διευκολύνοντας σημαντικά και όλες οι άλλες απαραίτητες ενημερώσεις/επικοινωνίες μεταξύ ΔΕΔΔΗΕ και καταναλωτή συμπεριλαμβανομένων και ειδοποιήσεων για διενέργεια επικείμενων καταμετρήσεων.
Η μηνιαία καταμέτρηση θα συμβάλλει στην διαφάνεια στην αγορά ηλεκτρισμού και θα περιορίσει σημαντικά την πολυπλοκότητα των τιμολογίων. Θα μπορέσει όπως εξηγούν στελέχη του ΔΕΔΔΗΕ, να βοηθήσει τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν ενέργεια γιατί θα έχουν ταχύτερη ενημέρωση για την κατανάλωσή τους κάτι που θα τους επιτρέψει να προσαρμόσουν αντίστοιχα τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουν και να επιλέξουν το κατάλληλο τιμολόγιο. Η εκκαθαριστική τιμολόγηση κάθε μήνα, θα συμβάλει και στην ευελιξία των προμηθευτών καθώς βλέποντας την μηνιαία κατανάλωση θα έχουν την δυνατότητα να τροποποιούν τα τιμολόγια και να κάνουν προτάσεις στις πελάτες τους που θα είναι πιο κοντά στις ανάγκες τους