Η καλοκαιρινή προσφορά της COSMOTE που όλοι περιμέναμε! Δείτε τι ανακοίνωσε

COSMOTE: Για ένα ακόμα καλοκαίρι η COSMOTE μας χαρίζει απεριόριστα DATA για να παραμείνουμε online και στην παραλία, με μόλις 9,90€!

Οι συνδρομητές συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής COSMOTE -οικιακοί και εταιρικοί- μπορούν να ενεργοποιήσουν την καλοκαιρινή προσφορά οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμούν, έως και την Τρίτη 31 Αυγούστου και να έχουν πρόσβαση σε απεριόριστα data, χωρίς κανέναν περιορισμό στις ταχύτητες των δικτύων COSMOTE 4G και COSMOTE 5G1, για 30 ημέρες από τη στιγμή της ενεργοποίησης του πακέτου.

Η ενεργοποίηση της προσφοράς πραγματοποιείται στις εφαρμογές MyCOSMOTEκαιWHAT’SUP. Οι συνδρομητές μπορούν να επανενεργοποιήσουν την προσφορά όσες φορές επιθυμούν, κατά τη διάρκεια ισχύος της.

COSMOTE: Κορυφαία εμπειρία Mobile Internet στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα

Ο Όμιλος ΟΤΕ είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής σε νέες τεχνολογίες και υποδομές στην Ελλάδα, αφού την περασμένη δεκαετία, οι επενδύσεις έφτασαν τα €5 δισ. Επιπλέον, υλοποιεί επενδύσεις ύψους €2 δισ. την τρέχουσα τετραετία, για να προσφέρει ακόμα υψηλότερες ταχύτητες και μεγαλύτερη κάλυψη.

Χάρη σε αυτές τις επενδύσεις και τις εντατικές προσπάθειες των ανθρώπων της, η COSMOTE διαθέτει τα μεγαλύτερα 4G και 5G δίκτυα στη χώρα με πληθυσμιακή 4G κάλυψη 99% και το COSMOTE 5G να είναι ήδη διαθέσιμο σε 29 πόλεις και νησιά, με την πληθυσμιακή κάλυψη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να ξεπερνά πλέον το 90% και ταχύτητες πάνω από 1 Gbps σε συγκεκριμένες περιοχές.

Με τους συνδρομητές που χρησιμοποιούν σήμερα τις εφαρμογές My COSMOTE και WHAT’S UP να έχουν φτάσει τα 3,3 εκατ., τα δύο apps είναι σταθερά μέσα στις δημοφιλέστερες επιλογές στο App Store και το Google Play.

Μέσα από τις εφαρμογές, οι χρήστες μπορούν να διαχειρίζονται τις συνδέσεις σταθερής και κινητής που διαθέτουν οι ίδιοι, καθώς και τα μέλη της οικογένειας ή της επιχείρησής τους, να βλέπουν και να πληρώνουν τον λογαριασμό τους, να ελέγχουν και να ανανεώνουν το υπόλοιπο στο καρτοκινητό τους ή το καρτοκινητό τρίτου, αλλά και να αγοράζουν πακέτα.

Μπορούν, επίσης, να έχουν άμεση πρόσβαση σε δωρεάν υπηρεσίες και να αποκτούν κωδικό για να απολαμβάνουν αποκλειστικές προσφορές COSMOTE DEALS for YOU. Τέλος, μέσω του My COSMOTE App, είναι εφικτή η διαχείριση του router του σπιτιού ή της επιχείρησης από απόσταση.

COSMOTE: Σε… σοκ μετά τις αλλαγές στην κινητή τηλεφωνία

Τέλος στο στην… ασυδοσία των Big 3 της κινητής τηλεφωνίας βάζει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων. Διαβάστε στο xristika.gr όλες τις αλλαγές που έρχονται.

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) αποφάσισε να αλλάξει τους όρους με τους οποίους συντάσσονται και ισχύουν τα συμβόλαια της κινητής τηλεφωνίας, δίνοντας περισσότερα δικαιώματα στους καταναλωτές.

Παράλληλα, εκτιμάται ότι θα φέρει μεγαλύτερή ισορροπία μεταξύ ονομαστικών και πραγματικών χρεώσεων στις τηλεπικοινωνίες, ένα πρόβλημα που «ταλαιπωρεί» τόσο την αγορά, όσο και τη χώρα αναφορικά με τις χρεώσεις στις υπηρεσίες κινητής κ.ά.

Αναφορικά με τους καταναλωτές, τέσσερις είναι οι βασικές βελτιώσεις που επιφέρει ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών (ΚΓΑ) στις τηλεπικοινωνίες:

Ο καταναλωτής που έχει δέσμευση μέσω συμβολαίου, μπορεί να αλλάξει πακέτο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, χωρίς κανένα κόστος για τον ίδιο, όταν μια από τις πολλές υπηρεσίες του πακέτου που λαμβάνει είναι προβληματική.

Με άλλα λόγια, αν ο καταναλωτής έχει ένα πακέτο σταθερής, κινητής τηλεφωνίας, Internet κ.λπ., κι έχει πρόβλημα λήψης σε μια από τις υπηρεσίες (π.χ. στην κινητή τηλεφωνία), μπορεί να καταγγείλει το σύνολο του πακέτου για το οποίο είναι δεσμευμένος, χωρίς κανένα κόστος. Με τον προηγούμενο κανονισμό αδειών, εφόσον ο καταναλωτής δεσμεύονταν από το συμβόλαιό του, θα μπορούσε να αλλάξει, χωρίς κόστος για τον ίδιο, την υπηρεσία που παρουσιάζει πρόβλημα (π.χ. της κινητής).

Δεν ίσχυε το ίδιο για την υπηρεσία π.χ. της σταθερής τηλεφωνίας για την οποία δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα λήψης. Για την τελευταία υπηρεσία, εφόσον ο καταναλωτής ήθελε να αλλάξει πάροχο, θα έπρεπε να αποπληρώσει τον υπόλοιπο χρόνο για τον οποίο δεσμεύονταν μέσω του συμβολαίου του.

Η δεύτερη σημαντική βελτίωση για τα συμβόλαια στις τηλεπικοινωνίες, είναι ότι με τον νέο κανονισμό στην περίπτωση που ο καταναλωτής καταγγείλει νωρίτερα ένα δεσμευτικό για τον ίδιο συμβόλαιο, η αποζημίωση για το υπόλοιπο του χρόνου δέσμευσης, θα υπολογίζεται με βάση τη πραγματική χρέωση.

Η τελευταία ρύθμιση έχει μεγάλη σημασία για τους καταναλωτές, γιατί μέχρι πρόσφατα η αποζημίωση του παρόχου για τον υπολειπόμενο χρόνο δέσμευσης γίνονταν, όχι με την συμφωνηθείσα (πραγματική) χρέωση μεταξύ παρόχου και πελάτη, αλλά με την ονομαστική.

Για μια υπηρεσία που κοστίζει (ονομαστικά) 100 ευρώ τον μήνα και είχε παρασχεθεί από τον πάροχο με έκπτωση π.χ. στα 70 ευρώ, η αποζημίωση για τον υπόλοιπο χρόνο του δεσμευτικού συμβολαίου γίνονταν με βάση την ονομαστική χρέωση, δηλαδή τα 100 ευρώ. Τώρα με το νέο κανονισμό η αποζημίωση θα δίδεται στον πάροχο με βάση την πραγματική τιμή, δηλαδή τα 70 ευρώ.

Μια τρίτη αλλαγή έχει να κάνει με την αυτόματη μετατροπή ενός συμβόλαιο τηλεφωνίας (π.χ. 12μηνο ή 24μηνο) ορισμένης διάρκειας σε αορίστου διάρκειας, χωρίς κόστος για τον καταναλωτή.

Με τον υφιστάμενο ΚΓΑ, ο πάροχος θεωρητικά έχει το δικαίωμα, μετά από τη λήξη της σύμβασης, να επαναφέρει τις αρχικές ονομαστικές χρεώσεις, δηλαδή να πάρει πίσω τις εκπτώσεις που είχε δώσει πριν 12 ή 24 μήνες, όταν ήθελε να δελεάσει τον καταναλωτή.

Τέλος, η αυτόματη διακοπή συμβολαίου λόγω οφειλών αυξάνει στα 150 ευρώ αντί 100 ευρώ που είναι σήμερα. Επιδίωξη της ΕΕΤΤ με τις ρυθμίσεις αυτές, είναι σταματήσει η μεγάλη στρέβλωση που υπάρχει στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών μεταξύ ονομαστικών και πραγματικών χρεώσεων.

Ο πραγματικός στόχος είναι η σύγκληση του επιπέδου ονομαστικών και πραγματικών χρεώσεων στις τηλεπικοινωνίες, έτσι ώστε να μην συμβαίνει το οξύμωρο: η Ελλάδα να συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο ακριβών χωρών της Ε.Ε. και ταυτόχρονα οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι να παραπονιούνται για «ξεπούλημα» των υπηρεσιών τους.

Μία ακόμη αλλαγή που έρχεται με το νέο ΓΚΑ στις τηλεπικοινωνίες, έχει να κάνει με το πράσινο αποτύπωμά της βιομηχανίας.

Οι τηλεπικοινωνίες είναι η πρώτη παραδοσιακή βιομηχανία utilities στην Ελλάδα που εισάγει υποχρεωτικά τους ψηφιακούς λογαριασμούς.

Από τις αρχές Ιουνίου, οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να στέλνουν ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς στους πελάτες του, και προαιρετικά μέσω χαρτιού, για όποιον τον ζητήσει ή υπάρχει πρόβλημα παροχής της ψηφιακής υπηρεσίας.

Η εφαρμογή του μέτρου αναμένεται να δημιουργήσει σημαντικές αντιδράσεις στις ταχυδρομικές υπηρεσίες ενώ προϋποθέτει ο καταναλωτής να διαθέτει ηλεκτρονικό λογαριασμό κ.λπ. Ωστόσο ο πάροχος δεν θα είναι υποχρεωμένος πλέον να στέλνει χάρτινους λογαριασμούς.

Οι παραπάνω, αλλά και αρκετές άλλες, αλλαγές, αναμένεται να ισχύσουν από τις αρχές Ιουνίου και αφού δημοσιευθεί σε ΦΕΚ ο νέος ΓΚΑ που ενέκρινε χθες η ΕΕΤΤ.

Περισσότερες πληροφορίες για την καλοκαιρινή προσφορά εδώ