Instagram: Η νέα λειτουργία έφτασε στους χρήστες της Ευρώπης και της Ιαπωνίας και οι απόψεις… διίστανται. Τι κάνει και γιατί έχει προκαλέσει σάλο. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Μία νέα λειτουργία ήρθε να προστεθεί από το βράδυ της Παρασκευής 3 Φεβρουαρίου στους λογαριασμούς Instagram των χρηστών σε Ευρώπη και Ιαπωνία.
Πλέον θα μπορούμε να κάνουμε «Σημειώσεις», δηλαδή σύντομες αναρτήσεις έως 60 χαρακτήρες που περιλαμβάνουν μόνο κείμενο και emojis και εμφανίζονται πάνω από τη φωτογραφία προφίλ του κάθε χρήστη στις Συνομιλίες του Instagram.
Οι «Instagram Notes» όπως ονομάζονται ήταν ήδη διαθέσιμες σε όλο τον κόσμο πλην Ευρώπης και Ιαπωνίας, από τις αρχές Δεκεμβρίου 2022.
Η επίσημη ανακοίνωση του λανσαρίσματος έγινε από τον επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri.
Instagram: Τρόπος λειτουργίας του Instagram Notes
Οι χρήστες μπορούν πλέον να δημιουργούν Instagram Notes μεταβαίνοντας στην κορυφή των εισερχομένων τους. Εκεί πληκτρολογούν τη σημείωση που θέλουν και επιλέγουν ποιος θέλει να τα βλέπει (όλοι οι followers, ή οι «Στενοί φίλοι»). Η σημείωση είναι ορατή για 24 ώρες. Εάν ένας χρήστης απαντήσει σε μια σημείωση, η απάντηση θα φτάσει ως μήνυμα.
Οι χρήστες του Twitter καλωσόρισαν το Instagram Notes στην Ευρώπη, με κάποιους να φαίνεται να βρίσκουν πολύ χρήσιμη τη νέα λειτουργία και άλλους πάλι να τη χλευάζουν κάνοντας «πικάντικες» αναρτήσεις.
Δυναμική απάντηση με το Shorts ετοιμάζει το Youtube στο Tik Tok, σε μια προσπάθεια τoυ αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού να ανταγωνιστεί το Πεκίνο και να εισέλθει στον ραγδαίως εξελισσόμενο τομέα των σύντομης διάρκειας βίντεο.
Δείτε στο xristika.gr όλες τις εξελίξεις.
Το Shorts θα καταστεί διαθέσιμο στους Αμερικανούς τον προσεχή Μάρτιο, επιτρέποντας στους χρήστες να δημιουργούν και να ανταλλάζουν βιντεάκια, διάρκειας έως 15 δευτερολέπτων. Όσο είναι δηλαδή η μέση διάρκεια των βίντεο στο Tik Tok.
Το Youtube, το οποίο ανήκει στον Όμιλο Alphabet της Google, έχει ήδη «δοκιμάσει» το νέο εργαλείο social media στην πολυπληθή αγορά της Ινδίας, με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα να καθιστούν αρκετά αισιόδοξα τα στελέχη της αμερικανικής εταιρείας.
Και πώς να μην συμβαίνει αυτό, όταν τα βίντεο του Shorts στην ινδική αγορά έχουν περισσότερες από 3,5 δισεκατομμύρια θεάσεις ημερησίως.
Η δημοτικότητα του Tik Tok εκτινάχθηκε ραγδαία κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με αρκετές εταιρείες social media να σπεύδουν να υιοθετήσουν το «μυστικό» της επιτυχίας, το οποίο έγκειται στα σύντομης-διάρκειας βίντεο.
Πρόσφατα, ενδεικτικά, το Instagram, το οποίο ανήκει στο Facebook, εισήγαγε την πλατφόρμα Reels, ενώ η Snap «λάνσαρε» το Snapchat Spotlight, κάνοντας «ντεμπούτο» σ’ αυτή την πολλά υποσχόμενη αγορά.
Παρότι το Youtube, αυτή την στιγμή, αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα βίντεο παγκοσμίως, η «επαγγελματική» φύση που έχει προσλάβει το τελευταίο διάστημα, «στέλνει» αρκετούς νέους ανθρώπους στο Tit Tok, το οποίο έχει έναν πιο «χαλαρό» και ερασιτεχνικό χαρακτήρα.
Έτσι, μέχρι τον Οκτώβριο του 2020, η πλατφόρμα του TikTok, το οποίο ανήκει στην κινεζική εταιρεία ByteDance, είχε περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια downloads παγκοσμίως.
Το γεγονός ωστόσο, ότι έχει καταστεί ιδιαιτέρως δημοφιλής ανάμεσα σε παιδιά και εφήβους, καθώς και ότι αναπαράγονται αμφιλεγόμενα ή επικίνδυνου περιεχομένου βίντεο, έχει «θορυβήσει» αρκετές χώρες ανά τον κόσμο.
Σήμερα δε, η ελληνική ΕΚΠΟΙΖΩ υπέβαλε καταγγελία στη γενική γραμματεία Προστασίας του Καταναλωτή, ζητώντας τη διενέργεια άμεσης έρευνας για ενδεχόμενες παραβιάσεις του Τik Tok στην πολιτική προστασίας των καταναλωτών, και ιδίως των ανηλίκων.
Στο… μάτι της ΕΥΠ βρίσκονται οι δημοφιλέστερες εφαρμογές επικοινωνίας και ανταλλαγής μηνυμάτων, ανάμεσά τους το Viber και το WhatsApp!
Ένα νέο εργαλείο παρακολούθησης έχει πλέον στα χέρια της η Εθνική Υπηρεσία Πληροφορίων, όπως αναφέρει το πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ που φιλοξενεί η σημερινή εφημερίδα «Τα Νέα».
Αυτό έχει την δυνατότητα παρακολούθησης αρκετών εφαρμογών επικοινωνίας και όχι μόνο, μεταξύ των οποίων είναι τόσο το Viber, όσο και το Whats App, οι οποίες χρησιμοποιούνται από εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες της χώρας, καθώς προσφέρουν δωρεάν μηνύματα και τηλεφωνήματα.
Στην ΕΛ.ΑΣ εδώ και περίπου τρία χρόνια υπήρχε η σκέψη απόκτησης ενός τέτοιου «εργαλείου», καθώς θεωρούσαν οτι θα τους έλυνε τα… χέρια στις παρακολουθήσεις υπόπτων και θα τους βοηθούσε στην εξάρθρωση εγκληματικών οργανώσεων.
Έτσι ξεκίνησε η έρευνα για την εύρεση του κατάλληλου εργαλείου, αυτό βρέθηκε και τελικά αποκτήθηκε από την ΕΥΠ, η οποία το έχει στα χέρια της.
Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ αυτό το σύστημα παρακολούθησης καλύπτει περίπου 1.000 εφαρμογές, μπορεί να ταυτοποιήσει τον κάτοχο του τηλεφώνου, τις επαφές του, ποιες ιστοσελίδες επισκέπτεται, καθώς και ποιο προφίλ στο Facebook μπορεί να χρησιμοποιεί μέσω του κινητού του.
Φυσικά, σε όλα αυτά έχει ένα όριο. Δεν μπορεί δηλαδή να παρακολουθεί όλους τους πολίτες της χώρας (κάτι άλλωστε που είναι παράνομο αν δεν συντρέχει λόγος), αλλά κάποιους στοχευμένους.
Βέβαια το Viber, το Whats App, το Signal και άλλες δημοφιλείς εφαρμογές επικοινωνίας, είναι γνωστό εδώ και πολύ καιρό οτι δεν παρέχουν και τόσο μεγάλη ασφάλεια. Κάτι που φυσικά γνωρίζουν όσοι έχουν να κρύψουν κάτι ή έχουν λόγο να… φοβούνται, με αποτέλεσμα να καταφεύγουν σε άλλες μεθόδους επικοινωνίας.
Αποκαλυπτική έρευνα σε χιλιάδες χρήστες. Γιατί πρέπει να είμαστε ιδιαιτέρως προσεχτικοί στο τι γράφουμε στο Viber. Δείτε στο xristika.gr τι έχει συμβεί.
Προτεραιότητα για την πλειονότητα των χρηστών αποτελούν οι λειτουργίες που προστατεύουν τις προσωπικές συνομιλίες την ώρα που όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται σε εφαρμογές μηνυμάτων και άλλα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, ενόψει και της πανδημίας του κορονοϊού.
Αυτό προκύπτει τουλάχιστον από πρόσφατη δημοσκόπηση που πραγματοποίησε εθελοντικά μέσα στην εφαρμογή του Viber, η ιδιοκτήτρια εταιρεία Rakuten.
Ειδικότερα και σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης που πραγματοποιήθηκε μέσα στην εφαρμογή με τη συμμετοχή σχεδόν 340.000 ανθρώπων, το 77% των χρηστών της σε όλο τον κόσμο θεωρούν την προστασία των ψηφιακών προσωπικών δεδομένων πολύ σημαντική.
Ανάμεσα στις περιοχές που συμμετείχαν στην δημοσκόπηση, που περιλάμβανε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Βόρεια Αφρική και Ανατολική Ασία, ήταν οι δυτικοευρωπαϊκές χώρες που δήλωσαν μεγαλύτερη ανησυχία για την προστασία των ψηφιακών δεδομένων, με το 85% να δηλώνει ότι τη θεωρεί πολύ σημαντική -ποσοστό, κατά 10% μεγαλύτερο από αυτό του υπόλοιπου κόσμου.
Και στην Ελλάδα, 85% των χρηστών που συμμετείχαν στην εθελοντική ψηφοφορία έδωσαν την ίδια απάντηση, κατατάσσοντας τη χώρα μας πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο.
Λειτουργίες όπως η προεπιλεγμένη κρυπτογράφηση end-to-end για ιδιωτική επικοινωνία είναι πολύ σημαντικές για τους χρήστες.
Το 72% των χρηστών στην Ελλάδα δήλωσε ότι η νούμερο ένα προτεραιότητα είναι η σιγουριά ότι οι συζητήσεις τους παραμένουν ιδιωτικές.
Η επιλογή που ψηφίστηκε ως δεύτερη προτεραιότητα ήταν η μη συλλογή περισσότερων δεδομένων απ’ όσα είναι απολύτως απαραίτητα για να λειτουργήσει μια εφαρμογή. Το 13% των Ελλήνων χρηστών έδωσε αυτήν την απάντηση.
Όλες οι συνομιλίες 1-προς-1 στο Viber έχουν προεπιλεγμένη κρυπτογράφηση end-to-end.
Κανείς δεν μπορεί να προσκληθεί σε μια ομαδική συζήτηση, αν δεν έχει δώσει έγκριση.
Τo Viber επίσης έχει λειτουργία κρυφών συνομιλιών που ξεκλειδώνονται μόνο με PIN, αλλά και αυτοκαταστρεφόμενων μηνυμάτων, που εξαφανίζονται μετά από ορισμένο χρονικό διάστημα.
Σε σχέση με μια παρόμοια δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε πριν από ένα χρόνο, το 72% των συμμετεχόντων από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη θεωρεί πια σημαντική την προεπιλεγμένη κρυπτογράφηση end-to-end (το ποσοστό για την ίδια περιοχή πέρσι ήταν μόλις 18%) προσεγγίζοντας το παγκόσμιο ποσοστό αυτής της απάντησης.
Σε σχέση με τους γειτονικούς μας λαούς, οι Έλληνες δείχνουμε να παίρνουμε την προστασία των ψηφιακών μας δεδομένων πιο σοβαρά (5% περισσότερο από το μέσο όρο στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη).
Για παράδειγμα, σε σχέση με τη Βουλγαρία, το ποσοστό είναι 85% για την Ελλάδα και 81% για τη γειτονική χώρα.
Το 79% όσων απάντησαν σε όλο τον κόσμο δήλωσε ότι θα άλλαζε εφαρμογή αν είχε ανησυχία για το ιδιωτικό του απόρρητο.
«Η έρευνα αυτή δείχνει ότι η προστασία των προσωπικών δεδομένων δεν πρέπει ποτέ να γίνει δεύτερη προτεραιότητα, ειδικά σε εποχές ανησυχίας ότι οι συνομιλίες παρακολουθούνται για εμπορικούς σκοπούς και κέρδος», λέει ο CEO της Rakuten Viber, Djamel Agaoua.
«Καθώς η προστασία των προσωπικών δεδομένων βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων των χρηστών μας, είναι και δική μας προτεραιότητα και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους χρήστες μας σε όλο τον κόσμο μια ασφαλή πλατφόρμα επικοινωνίας για τις συνομιλίες τους».
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…