Η απόφαση της ΔΕΗ για όλους τους πελάτες: Διαβάστε τη σημαντική αλλαγή

Εκτός από τα χρωματιστά τιμολόγια πάμε σε μία νέα αλλαγή από τη ΔΕΗ και τον ΔΕΔΔΗΕ, πολύ σημαντική. Μπορεί να μην αφορά την τσέπη του πελάτη άμεσα, όμως, θα περιορίσει την ρευματοκλοπή, η οποία έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις.

Τι αλλάζει λοιπόν η ΔΕΗ εκτός από τα χρωματιστά τιμολόγια.

Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Θόδωρος Σκυλακάκης ανακοίνωσε σήμερα στον ANT1 ότι πλέον η καταμέτρηση των ρολογιών στα σπίτια θα γίνεται κάθε μήνα. Και αυτό θα ξεκινήσει από τους πρώτους μήνες του 2024, ταυτόχρνα δηλαδή με τα νέα τιμολόγια ρεύματος.

Στόχος είναι η μείωση της ρευματοκλοπής.

«…΄Έχει το προσωπικό για καταμέτρηση της κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος κάθε μήνα και υπάρχει λόγος που το κάνουμε. Κατά αυτό τον τρόπο, θα μειώσουμε τις ρευματοκλοπές», ανέφερε.

Αναφερόμενος στη μεταρρύθμιση του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τα τιμολόγια, τόνισε πως με το παρόν σύστημα, τα συνολικά διαθέσιμα τιμολόγια που προσφέρουν οι πάροχοι υπερβαίνουν τα 130.

 Στην πράξη, μπλε είναι τα σταθερά τιμολόγια, κίτρινα τα κυμαινόμενα, πορτοκαλί τα δυναμικά, και σε αυτά προστέθηκε από την Πολιτεία το πράσινο, ειδικό τιμολόγιο, στο πλαίσιο του οποίου η τιμή χρέωσης kWh, από 1.1.2024, θα ανακοινώνεται την 1η ημέρα κάθε μήνα στην ιστοσελίδα του παρόχου και θα κοινοποιείται στην ΡΑΑΕΥ.

Η εν λόγω τιμή θα είναι «κλειδωμένη» για ολόκληρο τον μήνα, με πάγιο που δεν θα ξεπερνά τα 5 ευρώ.

Έκτακτη ανακοίνωση της ΔΕΗ προς όλους τους πελάτες της: Διαβάστε τι αναφέρει

Μία ανακοίνωση έκανε η ΔΕΗ, η οποία ενημερώνει τους πελάτες της και όχι μόνο για μία νέα πολύ σημαντική προσθήκη.

Πλέον το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο 365 μέρες τον χρόνο, με τους πελάτες να τηλεφωνούν στο 800 900 1000 και να ενημερώνονται για όποια υπηρεσία επιθυμούν, όπως και για όποιο προϊόν ή πληροφορία για τη σύνδεσή τους.

ΔΕΗ: Οι υπηρεσίες

  • προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες,
  • δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
  • παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί,
  • δίνει πληροφορίες για την εξέλιξη πορείας αιτημάτων
  • πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
  • πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών,
  • προσφέρει ενημέρωση και τεχνική υποστήριξη για το myΔEΗ, τον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔEΗ.
  • Video Call & Live Chat για εταιρικούς πελάτες

Για τους επαγγελματίες, η ΔEΗ, εκτός από το εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο 800 500 7000, δημιούργησε και δύο νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο dei.gr. Συγκεκριμένα, οι υφιστάμενοι και νέοι εταιρικοί πελάτες των προγραμμάτων ΔEΗ myBusiness 4All ή ΔEΗ myBusiness 4All+, έχουν τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών Video Call και Live Chat στην επικοινωνία τους με τη ΔEΗ.

Βόμβα με αυτά που θα πουλάει: Αλλάζει προϊόντα ο Κωτσόβολος μετά τη ΔΕΗ

Η αλλαγή σκυτάλης στον Κωτσόβολο μετά της εξαγοράς του από τη ΔΕΗ, φέρνει αλλαγές και στα προϊόντα που θα πουλάει.

Μπορεί μέχρι σήμερα να συνηθίζαμε να επισκεπτόμασταν τα καταστήματα Κωτσόβολος για αγορές σε ηλεκτρικά είδη, προϊόντα κινητής τηλεφωνίας και παιχνίδια, όμως πλέον η εξαγορά του από τη ΔΕΗ φέρνει ανακατατάξεις στα προϊόντα του.

Την παρουσίαση των αλλαγών έκανε ο διευθύνοντας σύμβουλος της ΔΕΗ κ. Γιώργος Στάσσςη στους αναλυτές κατά τη διάρκειας της τηλεδιάσκεψης με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων εννεαμήνου του ενεργειακού ομίλου. Στόχος των 95 καταστημάτων της Κωτσόβολος είναι να δημιουργηθεί ένα πολυκαναλικό δίκτυο παροχής υπηρεσιών και πώλησης προϊόντων.

Τι θα πουλάει πλέον ο Κωτσόβολος

Ας δούμε τώρα τι θα πουλάει σύμφνα με το άρθρο του Οικονομικού Ταχυδρόμου.

Η ΔΕΗ θέλει να πετύχει το μοντέλο «everything as a service» (όλα είναι υπηρεσία) που τρέχουν στις ευρωπαϊκές αγορές πάροχοι ενέργειας.

Ο πελάτης λοιπόν μέσα από την αλυσίδα του λιανικού εμπορίου θα μπορεί να αγοράζει τα εξής:

Φωτοβολταϊκά και μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας, αντλίες θερμότητας, πρόσβαση σε σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, εφαρμογές και προϊόντα για smart homes, ενεργειακό σύμβουλο, παραδοσιακές οικιακές ηλεκτρικές αλλά και ηλεκτρονικές συσκευές, υπηρεσίες επισκευής και σέρβις, υπηρεσίες για το σπίτι όπως τεχνικές, ασφάλειας και καθαρισμού.

Εκτός από τις αγορές οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πληρωμές αλλά και να αγοράζουν ασφαλιστικά προϊόντα, ενώ στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων θα είναι τα προϊόντα προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.

Η εξυπηρέτηση των πελατών θα επιτυγχάνεται τόσο από τα καταστήματα, συνεργαζόμενους εγκαταστάτες, από το marketplace της αλυσίδας, τα call centers αλλά και από υπηρεσίες παράδοσης κατ’ οίκον.

Χρωματιστά τιμολόγια ρεύματος ΔΕΗ: Το ειδικό τιμολόγιο, οι επιλογές και ο υπολογισμός

Τιμολόγια ρεύματος: Οι καταναλωτές προσπαθούν να αποκωδικοποιήσουν τι σημαίνει κάθε χρώμα και τι διαφορά έχει η τιμή. Όλες οι πληροφορίες στο xristika.gr.

Τα σενάρια δίνουν και παίρνουν, την ώρα που οι πάροχοι έχουν αρχίσει να στέλνουν τα email με τις επιλογές που έχουν οι καταναλωτές για να διαλέξουν, σε ποιο από τα χρωματιστά τιμολόγια ρεύματος θέλουν να ενταχθούν από τον Ιανουάριο του 2024.

Μέχρι στιγμής, ο αλγόριθμος που δίνουν ότι υπολογίζει την τελική τιμή είναι σε μαθηματικά εξαιρετικά υψηλού, ακαδημαϊκού επιπέδου, που ο μέσος καταναλωτής αδυνατεί να υπολογίσει, υπάρχει όμως ο τρόπος -κατά το δυνατόν- να μπορέσετε να καταλάβετε πώς βγαίνουν οι τιμές.

Συγκεκριμένα για τη ΔΕΗ πάντως, οι καταναλωτές έχουν λάβει το email το οποίο αρχικά ενημερώνει:

Με τη λήξη των έκτακτων μέτρων (31.12.2023), βάσει νομοθετική ρύθμιση από την Πολιτεία, κάθε Προμηθευτής καθορίζει Ειδικό Τιμολόγιο Προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, ανά κατηγορία χρήσης, στο οποίο μεταπίπτουν υποχρεωτικά όλοι οι πελάτες” από 01.01.2024. Το Ειδικό Τιμολόγιο Προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας για την κατηγορία των Οικιακών πελατών τη ΔΕΗ είναι το Γ1/Γ1Ν Οικιακό και συνεπώς εσείς θα παραμείνετε στο τιμολόγιο που είσαστε. Στο τιμολόγιο αυτό από 01.01.2024 η Τελική Τιμή Προμήθειας κάθε μήνα ανακοινώνεται εκ των προτέρων, έως την 1η ημέρα του μήνα.

Πράσινο ειδικό τιμολόγιο ΔΕΗ: Πώς υπολογίζεται η τιμή

Όπως αναφέρεται τα αναλυτικά χαρακτηριστικά Προϊόντος Γ1/Γ1Ν Οικιακό (Ειδικό Οικιακό Τιμολόγιο) από 01.01.2024 είναι τα εξής:

Το κείμενο της Σύμβαση Προμήθεια για το Προϊόν σας το οποίο από 01.01.2024 θα αποτελείται από Γενικούς και από διακριτούς Ειδικούς όρους, θα βρίσκεται από 01.12.2023 στη διάθεσή σας αναρτημένο στην ιστοσελίδα μας www.dei.gr (ενότητα Για το σπίτι/Ρεύμα/Γ1/Γ1Ν Οικιακό), προκειμένου να μπορείτε να λάβετε γνώση αυτού.

Στους Ειδικούς όρους που θα βρείτε αναρτημένους θα προσδιορίζονται:

Ο τιμοκατάλογος με τις τιμολογιακές παραμέτρους που θα ισχύουν από 01.01.2024.

Οι όροι τιμολόγησης του συγκεκριμένου προϊόντος θα είναι ως εξής:

  • Χρέωση προμήθειας, η οποία πλέον θα προκύπτει από ένα σταθερό σκέλος (Βασική Τιμή Προμήθειας) και από ένα κυμαινόμενο σκέλος (Μηχανισμός Διακύμανσης) και θα αποτυπώνεται στον λογαριασμό κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας ως μια ενιαία τιμή (Τελική Τιμή Προμήθειας). Η τιμή κάθε μήνα θα ανακοινώνεται στην ιστοσελίδα μας www.dei.gr έως την 1η ημέρα κάθε μήνα κατανάλωσης, θα συμπεριλαμβάνει τις τυχόν εκπτώσεις και θα συνοδεύεται από αναλυτικό αρχείο με πληροφορίες ως προς τον τρόπο επαλήθευσης της τιμής.
  • Διατηρείται η κλιμακωτή χρέωση για την ημερήσια κατανάλωση και μειωμένη τιμή για τις ώρες νυχτερινού ωραρίου, για όσους διαθέτουν νυχτερινό μετρητή.
  • Διατηρείται η μηνιαία πάγια χρέωση.

Η ΔΕΗ φαίνεται ότι η ΔΕΗ έχει τη χαμηλότερη τιμή μεταξύ 13,9 – 15,1 σεντς / κιλοβατώρα. Οι τιμές των υπολοίπων διαμορφώνονται μεταξύ 14,4 – 15,6 σεντς, 14,5 – 15,8 σεντς, 17,4 – 18,7 σεντς και 18,4 – 19,7 σεντς ανά κιλοβατώρα.

Τις τελικές τιμές θα τις μάθουμε φυσικά την 1η του έτους, ωστόσο τα παραπάνω δίνουν μια πρώτη εικόνα του νέου τοπίου στο οποίο μπαίνει η αγορά.