Google: Εάν δεν έχετε συνδεθεί στον λογαριασμό σας στο Google εδώ και πολύ καιρό, κινδυνεύετε να τον χάσετε. Τα βήματα που πρέπει να κάνετε. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Η Google ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τη διαγραφή λογαριασμών που ήταν ανενεργοί για τουλάχιστον δύο χρόνια, μια κίνηση που σύμφωνα με την εταιρεία έχει σκοπό να αποτρέψει κινδύνους για την ασφάλεια.
Η νέα πολιτική τίθεται σε ισχύ αμέσως, αλλά η Google είπε ότι δεν θα ξεκινήσει τη διαγραφή λογαριασμών μέχρι τον Δεκέμβριο.
Η εταιρεία σχεδιάζει να στείλει πολλαπλές προειδοποιητικές ειδοποιήσεις στους χρήστες και να πραγματοποιήσει την εκκαθάριση των ανενεργών λογαριασμών σε φάσεις.
Οι πρώτοι λογαριασμοί που θα διαγραφούν είναι αυτοί που δημιουργήθηκαν και στη συνέχεια δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ.
Πάντως, η πολιτική θα επηρεάσει μόνο προσωπικούς λογαριασμούς, και όχι εκείνους που έχουν ανοίξει οργανισμοί, όπως σχολεία και επιχειρήσεις.
Όπως εξήγησε η Google, προχωρά σε αυτή την κίνηση γιατί διαπίστωσε ότι οι πιο παλιοί λογαριασμοί είναι πιο πιθανό να έχουν passwords που ο κάτοχός τους χρησιμοποιεί και αλλού και να μην χρησιμοποιούν ενημερωμένα μέτρα ασφαλείας, όπως η επαλήθευση σε δύο βήματα.
Για αυτούς τους λόγους, θεωρούνται πιο ευάλωτοι στο phishing, το hacking και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία.
Εάν έχετε κάποιο παλιό λογαριασμό τον οποίο δεν θέλετε να χάσετε, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι ένα log in με αυτόν σε οποιαδήποτε υπηρεσία της Google και στη συνέχεια να διαβάσετε ένα email, να παρακολουθήσετε ένα βίντεο ή να πραγματοποιήσετε μία αναζήτηση.
Οι χρήστες του Gmail κατήγγειλαν στην Google ότι παρατήρησαν μια μικρή αλλαγή στα εισερχόμενά τους, η οποία είναι σημαντική. Κάποιοι, μάλιστα, τη χαρακτήρισαν και ως «ενοχλητική».
Οι χρήστες λένε ότι παρατηρούν περισσότερες διαφημίσεις στα email τους, γεγονός που έχει καταστήσει δυσκολότερο να αναγνωρίσουν εάν ένα email στο Gmail είναι διαφήμιση ή απλό μήνυμα.
Η μοναδική διαφορά που έχουν είναι ένα μικρό εικονίδιο με τη λέξη «Διαφήμιση». Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποίησαν το Twitter για να διαμαρτυρηθούν για την Google και περιέγραψαν τις αλλαγές ως «πραγματικά ενοχλητικές» και «μια κακή εμπειρία».
Στη δήλωσή της η εταιρεία δεν αρνήθηκε την αλλαγή, αλλά εξέφρασε τη διάθεσή της να δοκιμάζει διαφορετικές μορφές. Ο τεχνολογικός γίγαντας επαναλαμβάνει ότι δεν πουλά ποτέ δεδομένα και δεν χρησιμοποιεί δεδομένα από το Gmail για διαφημίσεις.
«Πειραματιζόμαστε πάντα και εργαζόμαστε σε τρόπους για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να ανακαλύψουν και να συνδεθούν με νέες επιχειρήσεις» είπε η Google.
«Η καρτέλα ”Προσφορές” εμφανίζει διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από επιχειρήσεις στις οποίες εγγράφονται οι χρήστες, καθώς και προσφορές από εταιρείες που μπορεί να αρέσουν στους άλλους Προσφέραμε διαφημίσεις στην καρτέλα ”Προσφορές” σε κινητά και τον περασμένο μήνα επεκταθήκαμε και σε επιτραπέζιους υπολογιστές», όπως τόνισε στη σχετική ανακοίνωσή της.
Η Google φέρνει την τεχνητή νοημοσύνη και στο Gmail. Στα σχέδια της εταιρείας η προσθήκη AI τεχνολογίας και στις εφαρμογές Chat, Meet, Sheets και Slides. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Την προσθήκη εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης (AI) στην εφαρμογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Gmail και στην εφαρμογή δημιουργίας εγγράφων Docs, ανακοίνωσε η Google.
Προς το παρόν η εταιρεία δοκιμάζει τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και τα καθιστά προσβάσιμα σε περιορισμένο αριθμό χρηστών του Workspace, δηλαδή την πλατφόρμα που περιλαμβάνει τόσο το Gmail όσο και τα εργαλεία παραγωγικότητας της Google.
«Είτε είστε πολυάσχολος επαγγελματίας ανθρώπινου δυναμικού που χρειάζεται να δημιουργήσει προσαρμοσμένες περιγραφές εργασίας, είτε ένας γονέας που συντάσσει την πρόσκληση για το πάρτι γενεθλίων του παιδιού σας, το Workspace σάς εξοικονομεί χρόνο και προσπάθεια για να γράψετε αυτήν την πρώτη έκδοση», αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανάρτησή της η Τζοάνα Βούλιτς Ράιτ, αντιπρόεδρος για το Google Workspace.
«Απλώς πληκτρολογήστε ένα θέμα για το οποίο θέλετε να γράψετε και ένα προσχέδιο θα δημιουργηθεί αμέσως για εσάς», καταλήγει.
Με τη δοκιμή της Google, ένας χρήστης μπορεί να μεταβεί σε ένα πλαίσιο κειμένου, σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και να πληκτρολογήσει «σχέδιο email προς…».
Η εφαρμογή θα δημιουργήσει ένα σημείωμα τριών παραγράφων που ο χρήστης μπορεί να επεξεργαστεί. Ο χρήστης μπορεί επίσης να ζητήσει από το πρόγραμμα να προσπαθήσει ξανά.
Η Google διαθέτει περισσότερους από 3 δισεκατομμύρια χρήστες του Workspace, από απλούς καταναλωτές της δωρεάν έκδοσης έως εταιρείες που πληρώνουν συνδρομές για τις εφαρμογές.
Ωστόσο, η Google δεν αποκάλυψε πότε οι αναβαθμισμένες εφαρμογές θα κυκλοφορήσουν στο ευρύ κοινό, ούτε ανέφερε εάν οι επιπλέον δυνατότητες θα συμπεριληφθούν στα υπάρχοντα πακέτα ή θα κοστίζουν επιπλέον.
Η Google ανακοίνωσε επίσης ότι σκοπεύει, αργότερα φέτος, να παρουσιάσει πρόσθετες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης στο Workspace, αυτή τη φορά στις εφαρμογές Chat, Meet (εφαρμογή λήψης σημειώσεων), Sheets (δημιουργία λογιστικών φύλλων) και Slides (δημιουργία διαφανειών).
Ο κορυφαίος αντίπαλος της Google στην αγορά των εφαρμογών παραγωγικότητας (ή σουίτες γραφείου) είναι το Microsoft 365, το πακέτο εφαρμογών που μέχρι τον Οκτώβριο του 2022 ονομαζόταν Office 365. Η Microsoft, βασικός επενδυτής της OpenAI, αναμένεται να προχωρήσει σε ανακοινώσεις την Πέμπτη που θα αφορούν την προσθήκη τεχνητής νοημοσύνης στην δικής της πλατφόρμα παραγωγικότητας.
Αυτό που η βιομηχανία της τεχνολογίας αποκαλεί Generative AI αποτελεί το πιο καυτό θέμα της αγοράς φέτος, από την στιγμή που η startup OpenAI στο Σαν Φρανσίσκο παρουσίασε τον Νοέμβριο το chatbot ChatGPT που έκτοτε έχει γίνει… viral.
Το ChatGPT επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν μια ερώτηση ή να κάνουν ένα αίτημα και αποκρίνεται με απαντήσεις που είναι εκπληκτικά εξελιγμένες και δημιουργικές. Οι κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας σπεύδουν πλέον να χρησιμοποιήσουν παρόμοιες δυνατότητες στα δικά τους προϊόντα.
Οι εξελίξεις δείχνουν πώς το ChatGPT έχει υποκινήσει έναν αγώνα δρόμου στη Σίλικον Βάλεϊ με τις εταιρείες να προσπαθούν να εμπλουτίσουν τα προϊόντα τους με τη λεγόμενη «δημιουργική» τεχνητή νοημοσύνη, η οποία μαθαίνει από προηγούμενα δεδομένα πώς να δημιουργεί εκ νέου περιεχόμενο, ακριβώς όπως η αίσθηση του chatbot.
Η Microsoft, η Alphabet και οι υπόλοιποι τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή και την ανάπτυξη της σχετικής τεχνολογίας, ελπίζοντας ότι τα οφέλη μελλοντικά θα υπερβούν κατά πολύ το κόστος αυτών των προσπαθειών.
Με αυτό τον απλό τρόπο μπορείς να «σβήσεις» το αυτοκίνητό σου από το Google Maps. Πώς μπορούμε να τα θαμπώσουμε; Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Ριζικές αλλαγές στον τρόπο που μετακινούμαστε έχουν επιφέρει οι χάρτες της Google, οι οποίοι μας επιτρέπουν να περιηγηθούμε σε περιοχές που μας είναι άγνωστες, απαλλάσσοντάς μας από το άγχος του μήπως χαθούμε.
Χείρα βοηθείας προσφέρει και η λειτουργία Google Street View, η οποία αποτελεί μία ψηφιακή αναπαράσταση του περιβάλλοντος χώρου που απαρτίζεται από εκατομμύρια πανοραμικές εικόνες.
Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να ενημερωθούμε για το πώς μοιάζει το σημείο προορισμού που μας ενδιαφέρει κάτι που μας διευκολύνει σημαντικά κατά το ταξίδι μας.
Το περιεχόμενο του Street View προέρχεται από δύο πηγές, την Google και τους χρήστες, ενώ διευκρινίζεται ότι λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψη η προστασία του απορρήτου των χρηστών της.
Επομένως, κατά τη δημιουργία περιεχομένου στο Street View, η εταιρεία ενημερώνει τους χρήστες ότι δεν πρέπει να δημοσιεύονται φωτογραφίες στα οποία είναι δυνατή η αναγνώριση ατόμων ή των αυτοκινήτων τους.
Κρίνεται, λοιπόν, απαραίτητο να εφαρμόζεται το εργαλείο θαμπώματος, ώστε να καθίσταται αδύνατη η δημοσίευση ατόμων ή των οχημάτων τους.
Πολλές φορές, ωστόσο, το θάμπωμα στις φωτογραφίες δεν είναι… τέλειο, και κατά συνέπεια ενδέχεται να εμφανίζονται στοιχεία που υπόκεινται στην αυστηρή πολιτική απορρήτου της εταιρείας.
Η Google προσφέρει τη δυνατότητα επίλυσης του προβλήματος, μέσω μίας ιδιαίτερα απλής διαδικασίας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επισκεφτείτε το Google Street View.
Στη συνέχεια πρέπει επιλέξετε τις τρεις κάθετες τελείες στο δεξί πάνω άκρο της οθόνης σας (σε smartphone) και μετά να πατήσετε «Αναφορά προβλήματος» (συνοδεύεται από μία μαύρη σημαία). Πρέπει να σημειωθεί ότι σε λάπτοπ ή σταθερό υπολογιστή οι τρεις τελίτσες εμφανίζονται στο αριστερό πάνω άκρο της σελίδας.
Κατόπιν, θα ανακατευθυνθείτε σε μία νέα σελίδα, όπου – μεταξύ άλλων – εμφανίζεται η εικόνα της περιοχής (προεπισκόπηση εικόνας) και ένα κόκκινο τετράγωνο, για εστίαση στο σημείο της εικόνας που θέλετε να θαμπώσετε.
Στη συνέχεια η Google σας ζητά να αναφέρετε τον λόγο που θέλετε να αλλοιώσετε την εικόνα. Ειδικότερα, πρέπει να επιλέξετε τι θέλετε να θαμπώσετε (π.χ. πρόσωπο, αυτοκίνητο ή πινακίδα κυκλοφορίας, σπίτι κ.ο.κ.) και στη συνέχεια να αναφέρετε το πρόβλημα που υπάρχει στη συγκεκριμένη εικόνα.
Τέλος, καλείστε να πληκτρολογήσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και να υποβάλετε το αίτημά σας στη Google. Η τελευταία θα επεξεργαστεί το αίτημά σας και θα θολώσει το αυτοκίνητό σας.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…