Εθνική Τράπεζα: Σημαντική αλλαγή για όλους τους πελάτες – Δώστε προσοχή

Αλλαγές για τα POS ανακοίνωσε το NBG Pay της Εθνικής Τράπεζας, το οποίο δίνει  στους επιχειρηματίες την ευκαιρία να αντικαταστήσουν το παλιό τους POS με ένα σύγχρονο και τελευταίας τεχνολογίας. Στόχος είναι να αναβαθμίσουν τη λειτουργία και να διευκολύνουν τις συναλλαγές με τους πελάτες τους.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν Online, χωρίς να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα, να αιτηθούν για αλλαγή τερματικού, επιλέγοντας μέσα από το site. Η παράδοση του νεου τερματικού γίνεται άμεσα χωρίς καθυστερήσεις.

Αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τα διαθέσιμα μοντέλα τερματικών POS και λύσεων που προσφέρει η NBG Pay. Ξεχωρίζει ως εύχρηστη λύση το σταθερό τερματικό POS Desk 2600, το οποίο είναι ιδανικό για εμπορικά καταστήματα, λογιστήρια και ταμεία επιχειρήσεων και διαθέτει φωτιζόμενα πλήκτρα διευκολύνοντας τη χρήση σε σημεία με χαμηλό φωτισμό. Ιδανική επιλογή για τις επιχειρήσεις στις οποίες πραγματοποιούνται συναλλαγές τόσο στον εσωτερικό χώρο των εγκαταστάσεών τους όσο και σε εξωτερικό χώρο, είναι το φορητό τερματικό Android DX 8000 με σύνδεση 4G, προσφέροντας συναλλαγές ταχύτατα και αξιόπιστα. 

Έκτακτη ανακοίνωση από Εθνική Τράπεζα: Η χρεωστική είναι και πιστωτική

Μία σημαντική ανακοίνωση έκανε η Εθνική Τράπεζα , η οποία αφορά σε μία νέα κάρτα.

Η κάρτα αυτή που ξεκινά να εκδίδει η Εθνική Τράπεζα θα είναι η πρώτη κάρτα στην Ελλάδα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως χρεωστική και ως πιστωτική. Ονομάζεται Dual η οποία προσφέρει ευελιξία, καθώς ο κάτοχος μπορεί να την χρησιμοποιήσει ανάλογα με την ανάγκη εκείνη της στιγμής.

Μάλιστα, με τη συγκεκριμένη κάρτα μπορούν να βγάλουν και λεφτά, είναι δηλαδή και ανάληψης.

Και αν παραστεί η ανάγκη, ο κάτοχος της κάρτας μπορεί να τη χρησιμοποιήσει και ως πιστωτικήενεργοποιώντας το αντίστοιχο όριο, για καλύτερη διαχείριση της ρευστότητας του.

Πάμε να δούμε τι προνόμια έχει ο κάτοχος της κάρτας Dual

• Επιβράβευση σε πόντους Go For More, με κάθε αγορά σε χιλιάδες συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του προγράμματος.

• Δυνατότητα πληρωμών μέσω των ψηφιακών πορτοφολιών Apple Pay, Google Pay, Xiaomi Pay και Garmin Pay.

• Οnline παρακολούθηση και διαχείριση όλων των χαρακτηριστικών της κάρτας μέσω του Digital Banking της Εθνικής Τράπεζας.

• Πραγματοποίηση online αγορών με ασφάλεια μέσω της υπηρεσίας ασφαλών συναλλαγών Mastercard® Identity CheckΤΜ (Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη για e-commerce συναλλαγές).

• Δωρεάν ταξιδιωτική ασφάλιση.

• Χτίσιμο του αφορολόγητου.

Ο κ. Δημήτρης Πλέσσας, Βοηθός Γενικός Διευθυντής Cards & Digital Business, δήλωσε:

«Σήμερα, η Εθνική Τράπεζα εκφράζει την ανοιχτή και ανθρωποκεντρική προσέγγισή της μέσα από νέες πρωτοποριακές λύσεις τις οποίες σχεδιάζει, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον πελάτη. Η νέα κάρτα Dual είναι ένα καινοτόμο προϊόν, το μοναδικό στην ελληνική αγορά που προσφέρει στους πελάτες μας ελευθερία επιλογών στη διαχείριση των οικονομικών τους επιλέγοντας κάθε φορά τη χρήση της χρεωστικής ή πιστωτικής λειτουργικότητάς της. Για να έχουν οι πελάτες μας λύση τόσο για τις μικρές και καθημερινές τους ανάγκες όσο και για τις μεγάλες. Όλοι εμείς στην Εθνική Τράπεζα, σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε υπηρεσίες και προϊόντα με στόχο την αναβάθμιση της τραπεζικής εμπειρίας του πελάτη. Για να αποτελούμε πάντα την Τράπεζα πρώτης επιλογής για όλους, με νέα εικόνα, νέο μοντέλο εξυπηρέτησης στα καταστήματα, νέα δυναμική και ηγετικό ρόλο στην ψηφιακή τραπεζική».

Βόμβα από Alpha Bank: Η ανακοίνωση για όσους έχουν δάνεια

Μία ευχάριστη είδηση για τους πελάτες της Alpha Bank, οι οποίοι διαθέτουν στεγαστικά δάνεια στην τράπεζα. Όλα τα νέα στα xristika.gr.

Να συνεχίσει να επιβραβεύει τους συνεπείς πελάτες, που διαθέτουν στεγαστικά δάνεια, θέλει η Alpha Bank. Όπως έκανε σήμερα γνωστό συνεχίζει την επιβράβευση προς τους πελάτες της που παραμένουν συνεπείς στις δανειακές τους υποχρεώσεις για στεγαστικά δάνεια κυμαινομένου επιτοκίου.

Σε συνέχεια της από 11/4/2023 ανακοίνωσής της για τους όρους του Προγράμματος, η Τράπεζα προχωρά στην παράταση του Προγράμματος Ανταμοιβής για Συνεπείς Δανειολήπτες Στεγαστικών Δανείων μέχρι και την 30ή Απριλίου 2025.

Στο συγκεκριμένο Πρόγραμμα, το οποίο ισχύει για όλα τα νομίσματα χορήγησης, εντάσσονται αυτόματα όλοι οι ιδιώτες πελάτες Στεγαστικών Δανείων Κυμαινόμενου Επιτοκίου, τα οποία έχουν εκταμιευθεί έως την 31η Δεκεμβρίου 2022 και δεν εμφανίζουν ληξιπρόθεσμες οφειλές.

Οι χρηματοδοτικές ανάγκες του Προγράμματος Ανταμοιβής για Συνεπείς Πελάτες Στεγαστικών Δανείων καλύπτονται εξ ολοκλήρου από την Alpha Bank, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου.

Η Alpha Bank θυμίζει πως εάν τα επιτόκια αναφοράς μειωθούν σε επίπεδα χαμηλότερα από αυτά που προβλέπονται στο Πρόγραμμα, οι αντίστοιχες μειώσεις θα υπολογιστούν αυτομάτως στα επιτόκια των Πελατών.

Έκτακτη ανακοίνωση για το σήμα στην τηλεόραση: Κόβεται τις επόμενες ώρες

Τελειώνει η δράση του υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης για το σήμα της τηλεόρασης. Προλαβαίνετε για ακόμα λίγο.

Συγκεκριμένα μέχρι την Παρασκευή μπορείτε να κάνετε αίτηση όσοι κατοικείτε σε απομακρυσμένες περιοχές και δεν έχετε σήμα, ώστε να μπορείτε να βλέπετε καλά και δωρεάν.

Το πρόγραμμα «Λευκές Περιοχές για την πρόσβαση των περιοχών εκτός τηλεοπτικής κάλυψης στο πρόγραμμα ελληνικών τηλεοπτικών σταθμών» τελειώνει και έπειτα οι αιτήσεις θα «κόβονται». Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση ψηφιακά στη σελίδα white- areas.gov.gr μέχρι την Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024 στις 9 το βράδυ, οπότε ολοκληρώνεται ο τρέχων και τελευταίος κύκλος της δράσης.

Υπενθυμίζεται πως το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2019 και έκτοτε έχουν γίνει οκτώ κύκλοι αιτήσεων ένταξης στο έργο από πλευράς των δικαιούχων πολιτών.

Η αίτηση μπορεί να γίνει και μέσω ΚΕΠ.

Συνολικά μέχρι σήμερα, έχουν καταχωρηθεί 63.089 αιτήσεις δικαιούχων, που αφορούν σε 2.489 οικισμούς από 67 Περιφερειακές Ενότητες της χώρας. Από τις 58.896 αιτήσεις που κρίθηκαν ότι πληρούσαν τα κριτήρια τα οποία όριζε η νομοθεσία, το 86% έχει ήδη εξυπηρετηθεί κι έχει δοθεί η σχετική υπηρεσία στους δικαιούχους. Οι υπόλοιπες αιτήσεις αναμένεται να εξυπηρετηθούν μέχρι το δεύτερο τετράμηνο του 2024.

Αυτοκίνητο: Χαράτσι για όλους – Τι θα πληρώσουν νέα και παλιά οχήματα

Αυτοκίνητο: Το χέρι στην τσέπη θα βάλουμε όλοι οι ιδιοκτήτες οχημάτων.

Νέες αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας φέρνει το υπουργείο Οικονομίας από το 2025, στέλνοντας στο ταμείο και ιδιοκτήτες νέων οχημάτων.

Παράλληλα, ένα νέο χαράτσι εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών για τα παλαιά ΙΧ, στέλνοντάς στα ετησίως στα ΚΤΕΟ για έλεγχο.

Δύο «χαράτσια» σκέφτεται να ανακοινώσει η κυβέρνηση το επόμενο διάστημα. Από τη μία η κυβέρνηση προτίθεται να βάλει τέλη κυκλοφορίας και για τα υβριδικά ΙΧ, προκειμένου να «ματσάρει» τη χασούρα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και από την άλλη να στέλνει για ετήσιο έλεγχο όσους έχουν παλαιά αυτοκίνητα.

Οι αλλαγές που συντελλούνται σταδιακά στην Ευρώπη, όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας, αναμένονται να ρθουν λίαν συντόμως και στην Ελλάδα. Τα μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας αποτέλεσαν ένα ισχυρό κίνητρο για τους υποψήφιους αγοραστές καινούριων αυτοκινήτων ώστε να επιλέγουν μοντέλα με μικρούς σε κυβισμό κινητήρες οι οποίοι εκπέμπουν εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2.

Ωστόσο τα αυτοκίνητα που είχαν αποκτήσει οι καταναλωτές και δεν πλήρωναν Τέλη Κυκλοφορίας φαίνεται ότι… έχουν παλιώσει καθώς έχουν ήδη περάσει 15 χρόνια!

Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες τα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας εφαρμόστηκαν στις αρχές του 2010, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, και έκτοτε οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κάνει κυριολεκτικά τεχνολογικά άλματα και η ηλεκτροκίνηση έχει εισέλθει για τα καλά στη ζωή όλων μας.

Η εφαρμογή των Μηδενικών Τελών οδήγησε εκατομμύρια καταναλωτές να αποκτήσουν κάποιο μοντέλο με χαμηλές εκπομπές CO2 ώστε να μην πληρώσουν Τέλη αλλά πλέον το ένα μετά το άλλο τα κράτη μέλη της ΕΕ αλλάζουν τα Τέλη Κυκλοφορίας και όπως φαίνεται στα μοναδικά οχήματα οχήματα που θα διατηρηθούν τα μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας θα είναι μόνο τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Με λίγα λόγια πιθανότατα θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και τα υβριδικά ΙΧ.

Ο λόγος εστιάζεται στο ότι κατά βάση μόνο τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν εκπέμπουν ρύπους καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτήτων plug-in υβριδικών μοντέλων δεν τα φορτίζουν και βέβαια όταν κινούνται με αφόρτιστες μπαταρίες λειτουργεί μόνο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης με αποτέλεσμα να εκπέμπουν σημαντικές ποσότητες CO2.

Στην Ελλάδα υπολογίζεται από από το 2010 έως και σήμερα κυκλοφορούν περίπου 500.000 αυτοκίνητα που οι ιδιοκτήτες του δεν πληρώνουν ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας εκ των οποίων μόλις τα 11.000 είναι αμιγώς ηλεκτρικά! Τα υπόλοιπα είναι υβριδικά, plug in υβριδικά αλλά και βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

Ένα αυτοκίνητο για να υπάγεται στα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας έπρεπε να εκπέμπει από 0 έως 90 γρ. CO2/χλμ. αν η πρώτη άδεια κυκλοφορίας είχε εκδοθεί από 1 Ιανουαρίου 2010 έως και 31/12/2020 ενώ από την 1/1/2021 έως και σήμερα τα αυτοκίνητα που εκπέμπουν έως 122 γρ. CO2/χλμ. εξαιρούνται από την καταβολή ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας.

Η αναδιάρθρωση των Τελών Κυκλοφορίας 2025 ετοιμάζεται και στην Ελλάδα όπως συμβαίνει και στα άλλα κράτη-μέλη της Ευρώπη ενώ παράλληλα σχεδόν βέβαια θεωρείται και η αύξηση των ποσών στα παλαιότερα αυτοκίνητα στο πλαίσιο εκκίνησης εφαρμογής αντικινήτρων χρήσης των πολύ παλαιών και ρυπογόνων αυτοκινήτων.

Στην Ελλάδα οι αυξήσεις στα Τέλη Κυκλοφορίας σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr δεν θα είναι πολύ υψηλές στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής και θα κυμανθούν μεταξύ 20 έως 30 ευρώ ενώ στα περισσότερο ρυπογόνα οχήματα που κινούνται και με κινητήρες υψηλού κυβισμού οι αυξήσεις θα είναι υψηλότερες καθώς τα ευάλωτα νοικοκυριά σίγουρα δεν διαθέτουν οχήματα υψηλού κυβισμού.

Τρόπους για αυξημένη εποπτεία των παλαιών αυτοκινήτων ψάχνει να βρει το υπουργείο Μεταφορών. Για τον λόγο αυτό βάζει ξανά στο τραπέζι τον ετήσιο έλεγχο των παλαιών οχημάτων στα ΚΤΕΟ.

Τρόπους για να επιτύχει αυξημένη εποπτεία στο στόλο των οχημάτων που κυκλοφορούν στη χώρα, ειδικότερα για τα μεγαλύτερης ηλικίας ΙΧ, αναζητά το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών.