ΕΛΤΑ: Νέο θρίλερ – Λουκέτα και ανησυχία

ΕΛΤΑ: Ανησυχία για το μέλλον των ΕΛΤΑ καθώς τα λουκέτα διαδέχονται το ένα το άλλο.

Μετά τα 100 καταστήματα τα οποία κατέβασαν ρολά οριστικά στις 24 Ιουλίου, νέα λουκέτα έβαλε η διοίκηση, καθώς με απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, τρία καταστήματα σταμάτησαν οριστικά να λειτουργούν.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με την απόφαση οριστικά κατέβασαν ρολά τα καταστήματα στις εξής περιοχές:

Ταχυδρομικό κατάστημα Παλαίρου (Πάλαιρος Αιτωλοακαρνανίας), (κωδικός καταστήματος στο
taxis: 327)
Ταχυδρομικό κατάστημα Πάτρας 4 (Πάτρα Αχαΐας), (κωδικός καταστήματος στο taxis: 267)
Ταχυδρομικό κατάστημα Φοίνικα (Φοίνικας Καλαμαριάς), (κωδικός καταστήματος στο taxis: 828)
Υπενθυμίζεται ότι στις 24 Ιουλίου ανεστάλη η λειτουργία των καταστημάτων στις εξής περιοχές:

Αναλυτικά τα καταστήματα που έκλεισαν στις 24 Ιουλίου:

  1. Ταχυδρομικό Κατάστημα Βουλής
  2. Αμπελώνα Λάρισας
  3. Αγριάς Μαγνησίας
  4. Αγνάντων Άρτας
  5. Αγίας Παρασκευής Λέσβου
  6. Αγίου Νικολάου Χαλκιδικής
  7. Φουρνάς Ευρυτανίας
  8. Φοίνικα Θεσσαλονίκης
  9. Ταύρου
  10. Σταδίου Αρκαδίας
  11. Πύργου Σάμου
  12. Πρώτης Σερρών
  13. Κατάστημα Προεδρίας Δημοκρατίας
  14. Πέτρας Λέσβου
  15. Πεντέλης
  16. Παραλίας Καλαμάτας
  17. Νέου Σταδίου Ηρακλείου
  18. Νέας Αγχιάλου Μαγνησίας
  19. Μουσθένης Καβάλας
  20. Ματαράγκας Αιτωλοακαρνανίας
  21. Μαλεσίνας Φθιώτιδας
  22. Μακροχωρίου Καστοριάς
  23. Μακρακώμης Φθιώτιδας
  24. Λαχαναγοράς Ρέντη
  25. Κρύας Βρύσης Πέλλας
  26. Κοπανού Ημαθίας
  27. Κομποτίου Άρτας
  28. Κατούνας Αιτωλοακαρνανίας
  29. Καλυβών Χανίων
  30. Θεσπρωτικού Πρέβεζας
  31. Ευρωπού Κιλκίς
  32. Επισκοπής Ρεθύμνου
  33. Δοξάτου Δράμας
  34. Διαβολιτσίου Μεσσηνίας
  35. Γενισέας Ξάνθης

ΕΛΤΑ: Μαζικά λουκέτα – Τι έχει συμβεί

Λουκέτο σε 25 καταστήματά έβαλαν από τις 10 Ιουλίου 2023 τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) στο πλαίσιο του προγράμματος αναδιάρθρωσης που υλοποιούν τρία χρόνια μετά την εξαγγελία του κατά τη διάρκεια της προηγούμενης κυβερνητικής θητείας.

Για την ανάγκη αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ σε μια αποδοτική και σύγχρονη επιχείρηση με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, αυξάνοντας συνάμα την αποτελεσματικότητά της ως μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών, ενημερώνει με επιστολή του τους εργαζόμενους ο διευθύνων σύμβουλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

Στην επιστολή του ο διευθύνων σύμβουλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων. κ. Γρηγόρης Σκλήκας κάνει λόγο “για ένα πλάνο που σχεδιάστηκε λεπτομερώς από ανθρώπους των ΕΛΤΑ, σε συνεργασία με εξωτερικό σύμβουλο, λαμβάνοντας υπόψιν τη δυναμική της εταιρείας και τις ανάγκες της αγοράς, με στόχο, σε ορίζοντα 18 μηνών, να Είμαστε παντού, αλλά καλύτερα, για την εταιρεία μας, τους ανθρώπους και τους πελάτες μας”.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, «στόχος των ιστορικών ΕΛΤΑ είναι να αναδειχθούν σε μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών, που ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα της αγοράς και, κυρίως, στις απαιτήσεις των πελατών σε όλη την Ελλάδα για καλύτερες, ταχύτερες και αξιόπιστες υπηρεσίες και λύσεις.

Η μεγάλη ιστορία και εμπειρία 195 χρόνων και το πανελλαδικό δίκτυο των ΕΛΤΑ αποτελούν την ισχυρή βάση για τη νέα περίοδο των Ελληνικών Ταχυδρομείων και την εγγύηση για την επόμενη μέρα των ταχυδρομικών υπηρεσιών».

Η αναδιοργάνωση των ΕΛΤΑ, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, έρχεται μέσα από ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιοργάνωσης και ολιστικής επαναπροσέγγισης της εξυπηρέτησης των πελατών, που αναμένεται να ξεδιπλωθεί σταδιακά σε βάθος 18 μηνών και περιλαμβάνει:

  • Μια νέα εποχή εξυπηρέτησης πελατών με βάση διεθνή πρότυπα
  • Ένα νέο οικοσύστημα διανομής με ενοποιημένο, πλήρως εκσυγχρονισμένο και λειτουργικό δίκτυο, που περιλαμβάνει υποκαταστήματα σε όλη την επικράτεια, ενώ διατηρεί τα κόστη σε ανταγωνιστικά επίπεδα για την αγορά
  • Αναβάθμιση της λειτουργίας των υποκαταστημάτων σε κομβικές περιοχές με διεύρυνση ωραρίου με περισσότερο προσωπικό
  • Ενίσχυση της θέσης των ΕΛΤΑ στην αγορά των ταχυμεταφορών με τη διεύρυνση των συνεργειών με τα ΕΛΤΑ Courier
  • Νέο επιχειρησιακό μοντέλο που ενισχύει έμπρακτα τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις
    Ψηφιακό μετασχηματισμό και υποδομές που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση στα κέντρα διαλογής
  • Ανασχεδιασμό των δρομολογίων και ανανέωση του στόλου με οχήματα προηγμένης και πιο «πράσινης» τεχνολογίας που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος
  • Νέο υβριδικό μοντέλο παρουσίας που δεν στηρίζεται μόνο στο φυσικό δίκτυο των υποκαταστημάτων.

«Το σχέδιο αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ, δημιουργεί την πεποίθηση στους ανθρώπους τους, που συμβάλλουν ενεργά στην υλοποίησή του, πως τα ΕΛΤΑ διατηρούν τον κομβικό τους ρόλο στην ελληνική κοινωνία και οικονομία, αλλά και την ασφάλεια στους πελάτες της εταιρείας να συνεχίσουν να την εμπιστεύονται» καταλήγουν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία στην ανακοίνωσή τους.

Βάσει των αποφάσεων που έχουν ήδη αναρτηθεί στη «Διαύγεια» από τις 10 Ιουλίου αναστέλλεται η συναλλακτική δραστηριότητα στα εξής καταστήματα:

Κοκκινιάς, Καλυβίων Θορικού, Αμφιθέας (Π. Φαλήρου 2), Αγίων Αναργύρων, Αγίας Τριάδας Αργολίδας, Πάτρας 4, Ερυθρών Αττικής, Ελευθέριου Θεσσαλονίκης, Δεριγνύ στην Αθήνα, Αργυρούπολης, Χαριλάου στη Θεσσαλονίκη, Κορυδαλλού, Κοντόπευκου, Κολωνακίου, Κηφισιάς (Κέντρο), Κάτω Πατησίων (ΑΘ. 42), Καμινίων, Καλλιθέα 3, Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης, Ελληνορώσων, Βυτίνας Αρκαδίας, Νοσοκομείου Ρίου, Παλαίρου Αιτωλοακαρνανίας, Νέας Ιωνίας Βόλου και Νεάπολης Νίκαιας.

Ολόκληρη η επιστολή του Γρηγόρη Σκλήκα

“Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Διανύουμε μια μεταβατική περίοδο στην ιστορία των ΕΛΤΑ, μια περίοδο μεγάλων απαιτήσεων και ταυτόχρονα αυξημένων δυνατοτήτων. Κάθε περίοδος μετάβασης είναι ευκαιρία για ανανέωση, επανεκκίνηση και εκσυγχρονισμό. Θέλω να μοιραστώ μαζί σας ότι βρισκόμαστε στα πρώτα βήματα ενός ολοκληρωμένου σχεδίου αναδιοργάνωσης και ολιστικής επαναπροσέγγισης της εξυπηρέτησης των πελατών μας και των υπηρεσιών μας.

Με αποφασιστικότητα και όραμα, απαντάμε στις προκλήσεις του παρόντος και του μέλλοντος. Με πλήρη επίγνωση της ευθύνης που συνεπάγεται ο επιχειρηματικός μας ρόλος, εδώ και 195 χρόνια.

Πρόκειται για ένα πλάνο που σχεδιάστηκε λεπτομερώς από ανθρώπους των ΕΛΤΑ, σε συνεργασία με εξωτερικό σύμβουλο, λαμβάνοντας υπόψιν τη δυναμική της εταιρείας και τις ανάγκες της αγοράς, με στόχο, σε ορίζοντα 18 μηνών, ναΕίμαστε παντού, αλλά καλύτερα, για την εταιρεία μας, τους ανθρώπους και τους πελάτες μας.

Όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε ένα ενοποιημένο, πλήρως εκσυγχρονισμένο και λειτουργικό δίκτυο με υποκαταστήματα σε όλη την επικράτεια, να ενισχύσουμε και να αναβαθμίσουμε την παρουσία μας σε κομβικές περιοχές καθώς και στον χώρο των ταχυμεταφορών, με τη διεύρυνση των συνεργειών με την ΕΛΤΑ Courier. Το νέο πλάνο στοχεύει να αναβαθμίσει την εμπειρία και την εξυπηρέτηση των πελατών μας και να αυξήσει την αποτελεσματικότητά μας, ως μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών, ενώ παράλληλα δημιουργεί προϋποθέσεις περαιτέρω ανάπτυξής της.

Προχωράμε, λοιπόν, μπροστά, κρατώντας από το παρελθόν αυτά που μας κάνουν πιο δυνατούς, το ισχυρό όνομα και αξιόπιστο δίκτυό μας, τη μακρά ιστορία και τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και αποχωριζόμαστε μη λειτουργικές και ξεπερασμένες διαδικασίες. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούμε προστιθέμενη αξία, τόσο για την εταιρεία όσο και για τους ανθρώπους μας, εσάς, μέσα από καλύτερες συνθήκες εργασίας, αποδοτικότερη λειτουργία των υπηρεσιών μας αλλά και αναβάθμιση της εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών.

Η πραγματική δύναμη των ΕΛΤΑ και το πρόσωπό τους στην κοινωνία είμαστε όλοι εμείς. Εκφράζω την πεποίθηση ότι η εταιρεία μας στη νέα της πορεία, με τη δική σας ενεργή υποστήριξη, συμβολή και δέσμευση, θα φτάσει εκεί που της αξίζει και θα διαδραματίσει το δικό της αναπτυξιακό ρόλο στην ελληνική οικονομία.

Γνωρίζω ότι θα προκύψουν ερωτήματα σχετικά με το πλάνο της αναδιοργάνωσης και τα επόμενα βήματα. Η Διοίκηση και ο ίδιος προσωπικά δεσμευόμαστε ότι προχωράμε σε αυτή την προσπάθεια με απόλυτη ειλικρίνεια, διαφάνεια και τακτικές ενημερώσεις. Εκτός από τις συναντήσεις και τις συζητήσεις που θα διοργανώσουμε, είναι στη διάθεσή σας και μια εξειδικευμένη ηλεκτρονική διεύθυνση anadiorganosi@elta-net.gr για κάθε απορία.

Σας καλώ να στηρίξουμε όλοι μαζί, ενωμένοι, την κοινή προσπάθεια προς το μέλλον των Ελληνικών Ταχυδρομείων και τις αλλαγές που χρειάζονται να γίνουν, που μόνο κερδισμένους θα βγάλουν την εταιρεία και τους πελάτες μας.

Καλή μας επιτυχία!”

ΕΛΤΑ: Μην απαντάτε σε αυτό το μήνυμα

Νέος συναγερμός για ηλεκτρονική απάτη, αυτή την φορά από τα ΕΛΤΑ.

Μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που ψευδώς επικαλείται τα ΕΛΤΑ ζητάει στους παραλήπτες να πληκτρολογήσουν τα στοιχεία τους.

Είναι εμφανές και από τη διεύθυνση του αποστολέα ότι δεν πρόκειται για μήνυμα των ΕΛΤΑ, με τα οποία επικοινωνήσαμε και μας επιβεβαίωσαν το ψευδές της προέλευσης.

Πρόκειται για το γνωστό και σαν ηλεκτρονικό «ψάρεμα» ή αλλιώς phishing .

Ανάλογα μηνύματα έχουν σταλεί και με SMS.