Εκτιμήσεις Βάσεις 2020

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: Οι βαθμολογίες των Πανελληνίων ανακοινώθηκαν και πλέον οι Βάσεις… μπαίνουν πλέον σε πρώτο πλάνο για τους υποψήφιους.

Να σημειώσουμε πως η ανακοίνωσή τους αναμένεται να γίνει την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου, όπως συμβαίνει παραδοσιακά.

Οι φετινές βάσεις είναι ένα πραγματικό αίνιγμα, καθώς το μάθημα της Χημείας σε συνδυασμό με την αλλαγή στην μοριοδότηση αλλά και τον… κορονοϊό, ο οποίος επηρέασε τις επιλογές των υποψηφίων στις Σχολές, κάνουν σχεδόν αδύνατη μια ασφαλή πρόβλεψη.

Δεν θα πρέπει να παραβλέπουμε πως μέχρι και η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, απέφυγε να κάνει την παραμικρή πρόβλεψη για το πού θα κινηθούν οι φετινές βάσεις εισαγωγής.

Στο 1ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ μικρή πτώση στις περιφερειακές των ανθρωπιστικών, νομικών και κοινωνικών επιστημών. Το ίδιο, όμως, δεν θα ισχύσει για τις κεντρικές αντίστοιχες σχολές Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Στο 2ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ, αναμένεται μικρή πτώση των βάσεων εισαγωγής στα περισσότερα περιφερειακά τμήματα, ωστόσο αυτό δεν δείχνει να επηρεάζει τα περιζήτητα και υψηλόβαθμα τμήματα της Αθήνας.

Στο 3ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ, και όσον αφορά στην περιζήτητη Ιατρική Αθήνας αναμένεται άνοδος των ορίων, κάτι που δεν φαίνεται στα περιφερειακά τμήματα του πεδίου αυτού.

Στο 4ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ η εικόνα είναι θολή και αναμένονται αυξομειώσεις στις βάσεις και πτώση στις χαμηλόβαθμες σχολές του πεδίου.

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: Τι προβλέπει ο Γιώργος Χατζητέγας 

Ο εκπαιδευτικός Γ. Χατζητέγας, μιλώντας στο «Βήμα», εξήγησε πως στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, που εφέτος για πρώτη χρονιά συνεξετάστηκαν, «η νέα δομή της διαδικασίας δυσκόλεψε τους υποψηφίους και οι πρώτες πληροφορίες από τα βαθμολογικά κέντρα δείχνουν ότι εφέτος θα έχουμε χαμηλότερες επιδόσεις σε σχέση με πέρυσι στο συγκεκριμένο μάθημα, που είναι κοινό για όλους».

Στις Ανθρωπιστικές Επιστήμες έχουν ήδη εξεταστεί τα τρία μαθήματα από τα τέσσερα που απαιτούνται, κάτι που δείχνει μια πρώτη εικόνα της βαθμολογικής κίνησης στην επιστημονική αυτή κατεύθυνση. Στα Αρχαία Ελληνικά οι εξετάσεις ήταν σαφώς δυσκολότερες από πέρυσι, με το κείμενο από την Πολιτεία του Πλάτωνα το οποίο επελέγη από νέα κομμάτια της ύλης (και συγκεκριμένα την ενότητα 9) που προστέθηκαν εφέτος, ενώ απαιτητική ήταν και η Κοινωνιολογία, για την οποία όμως δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση με άλλη χρονιά, καθώς εξετάζεται πρώτη φορά.

«Μπορούμε να πούμε ότι διαφαίνεται στις ανθρωπιστικές σπουδές μια μικρή τάση υποχώρησης των βάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ, αν και ευθεία σύγκριση δεν μπορεί να γίνει καθώς τα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών και της Ιστορίας που παραδοσιακά δυσκολεύουν τους υποψηφίους δεν έχουν εφέτος συντελεστές βαρύτητας» λέει ο κ. Χατζητέγας.

Από την άλλη πλευρά, χωρίς προβλήματα ή επιστημονικές αμφισβητήσεις ήταν εφέτος τα Μαθηματικά, τα οποία κάθε χρόνο δυσκόλευαν πολύ τους νέους και τα οποία εφέτος παρουσίασαν θέματα προσεκτικά επιλεγμένα, διαβαθμισμένης δυσκολίας. Τα θέματα αυτά δεν θα φέρουν εκατοντάδες γραπτά «κάτω από τη βάση», αλλά θα δώσουν το προβάδισμα στους άριστους μαθητές, όπως πρέπει να κάνει ένα διαγώνισμα σοβαρής αξιολόγησης.

Καταμεσής των πανελλαδικών εξετάσεων λοιπόν, ο κ. Χατζητέγας αναφέρει ότι τα Μαθηματικά των Θετικών Επιστημών του 2ου και του 4ου επιστημονικού πεδίου κρίνονται εφέτος ευκολότερα από πέρυσι και αναμένεται να καταγράψουν υψηλότερες βαθμολογίες. «Μην ξεχνάμε όμως ότι στα δύο αυτά πεδία έχουμε συνθήκες ελεύθερης πρόσβασης λόγω της αντιστοιχίας θέσεων και αριθμού υποψηφίων, οπότε πρακτικά υπάρχει μια θέση για όλους» προσθέτει.

Για τις πολυτεχνικές σχολές ωστόσο, εκτός από τα Μαθηματικά που εξετάστηκαν (και φυσικά τη Νεοελληνική Γλώσσα), την τελική κίνηση των βαθμολογιών και βάσεων εισαγωγής στο πεδίο θα κρίνουν τα μαθήματα που θα εξεταστούν την ερχόμενη εβδομάδα.

Για τις Ιατρικές Σχολές η εξέταση ξεκίνησε επίσης χωρίς δυσκολίες, με το μάθημα της Βιολογίας που έχει χάσει μεν τον συντελεστή βαρύτητάς του αλλά παραμένει ένα δυνατό μάθημα για τις επιστήμες Υγείας, να είναι εφέτος ευκολότερο από πέρυσι παρά τη μεγάλη έκταση των θεμάτων που δόθηκαν.

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: Τι προβλέπει ο Χρήστος Κάτσικας

Με απαιτητικά θέματα στη Χημεία και αναμενόμενα, με μέτριο βαθμό δυσκολίας, στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές για τους υποψηφίους των Γενικών Λυκείων στα μαθήματα Γενικής Παιδείας Προσανατολισμού. Από σήμερα, Τετάρτη, άρχισαν τα ειδικά μαθήματα, ενώ την Δευτέρα 29 Ιουνίου ξεκίνησε και η προθεσμία υποβολής μηχανογραφικών, η οποία και λήγει στις 17 Ιουλίου.

Έτσι, ένα μέρος (το μεγαλύτερο) των περίπου 82.000 υποψηφίων των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων μπορεί να «κάνει δοκιμές» στο μηχανογραφικό του περιμένοντας την ανακοίνωση των βαθμολογιών για να το οριστικοποιήσει, ενώ ένα άλλο μέρος συνεχίζει τη «μάχη» με τα ειδικά μαθήματα που θα κρατήσει για τους τελευταίους μέχρι και 13 Ιουλίου.

Φέτος έχουμε ελαφρά μικρότερο αριθμό εισακτέων σε σχέση με πέρσι (-365) ενώ ο αριθμός των υποψηφίων είναι περίπου ο ίδιος με τον περσινό. Αυτό σημαίνει ότι, φέτος, από την άποψη της αναλογίας υποψήφιοι-θέσεις εισακτέων, ελάχιστα επηρεάζονται οι βάσεις εισαγωγής.

Ο δεύτερος «διαταρακτικός» παράγοντας των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων είναι ο βαθμός δυσκολίας/ευκολίας των θεμάτων

Προφανώς ο βασικότερος «διαταρακτικός» παράγοντας είναι οι επιδόσεις των υποψηφίων ή, για να το πούμε καλύτερα, ο βαθμός δυσκολίας/ευκολίας των θεμάτων που «κατασκευάζουν» κατά βάση τις επιδόσεις.

Η γενική εκτίμηση είναι ότι ο βαθμός δυσκολίας/ευκολίας των θεμάτων δεν διαφέρει σημαντικά από πέρυσι και αυτό κυρίως διότι τα τελευταία χρόνια, με τα λεγόμενα διαβαθμισμένα θέματα (απλά, εύκολα, δύσκολα, δυσκολότερα), έχει βρεθεί ένας τρόπος βαθμολογικής διασποράς και κατανομής των υποψηφίων, κοντολογίς μια «στρατηγική διαχείρισης» του πληθυσμού των υποψηφίων.

Συγκεκριμένα οι εκτιμήσεις για το βαθμό δυσκολίας των φετινών θεμάτων είναι ότι οι μεγαλύτερες δυσκολίες αναφέρονται στο μάθημα της «Γλώσσας – Λογοτεχνίας» που αφορά όλους τους υποψήφιους καθώς και στα Αρχαία Ελληνικά (Θεωρητική Κατεύθυνση) και στη Χημεία (στη Θετική Κατεύθυνση) σε σχέση πάντα με πέρσι. Επίσης, υπάρχουν εκτιμήσεις για χαμηλότερες επιδόσεις στην Κοινωνιολογία σε σχέση με τις επιδόσεις των περσινών υποψηφίων στα Λατινικά. Οι εκτιμήσεις αυτές φανερώνουν ότι οι τάσεις στην κίνηση των βάσεων εισαγωγής είναι ελαφρά πτωτικές για τις σχολές της Θεωρητικής Κατεύθυνσης, ιδιαίτερα και κυρίως για αυτές που βρίσκονται εκτός Αθήνας – Θεσσαλονίκης και χωρίς αλλαγές στις σχολές που βρίσκονται στα δυο μεγάλα αστικά κέντρα. Αντίθετα, στις σχολές της κατεύθυνσης των θετικών Επιστημών αναμένουμε ελαφρά άνοδο των βάσεων τόσο μεγαλύτερη όσο αυτές αναφέρονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Στις εκτιμήσεις μας αυτές παίρνουμε υπόψη ότι φέτος τα μαθήματα δεν έχουν συντελεστή βαρύτητας. Μέχρι και την περσινή χρονιά, σε κάθε επιστημονικό πεδίο υπήρχαν δύο μαθήματα κατεύθυνσης αυξημένης βαρύτητας που έδιναν περισσότερα μόρια από τα άλλα. Τα μαθήματα αυτά ήταν τα Αρχαία Ελληνικά και η Ιστορία Κατεύθυνσης για το 1ο Πεδίο, τα Μαθηματικά και η Φυσική για το 2ο Πεδίο, η Βιολογία και η Χημεία για το 3ο και τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης και η Οικονομία για το 4ο Επιστημονικό πεδίο.

Συνήθως αυτά τα μαθήματα ήταν βαρόμετρο για την πορεία των βάσεων σε συγκεκριμένα επιστημονικά πεδία. Ωστόσο μετά από αυτή την αλλαγή, φέτος, και τα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα θα είναι ισοδύναμα (κάθε μάθημα δίνει τώρα 250 μόρια σε αντίθεση με το 2019) και θα έχουν την ίδια ακριβώς βαρύτητα στη διαμόρφωση της συνολικής βαθμολογίας. Πιθανότατα αυτή η αλλαγή να δημιουργήσει μία αυξητική τάση για τα μόρια εισαγωγής που θα συγκεντρώσουν οι υποψήφιοι καθώς στα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, οι υποψήφιοι έγραφαν συνήθως χαμηλότερους βαθμούς, γιατί ήταν δυσκολότερα μαθήματα από τα άλλα, με αποτέλεσμα όταν έχουμε αυξημένη βαρύτητα να οδηγούν τους υποψηφίους στη συγκέντρωση λιγότερων μορίων από όταν δεν έχουμε αυξημένη βαρύτητα. Με λίγα λόγια η αλλαγή αυτή διαμορφώνει όρους ανόδου των βάσεων κυρίως των χαμηλόβαθμων σχολών

Επίσης πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι τα τμήματα που θα συγκεντρώσουν τις περισσότερες πρώτες προτιμήσεις των υποψηφίων δεν θα διαφέρουν ορατά από εκείνα που επέλεξαν οι υποψήφιοι το 2019. Είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι και φέτος, όπως και πέρυσι, την κούρσα των υψηλόβαθμων σχολών θα οδηγήσουν τα περιζήτητα και ήδη υψηλόβαθμα Ιατρικά και Πολυτεχνικά Τμήματα, τα οποία θα «στρατολογήσουν», μαζί με τη Νομική Αθήνας, το μεγαλύτερο μέρος της αφρόκρεμας των αριστούχων, αφήνοντας μάλιστα ένα σημαντικό τμήμα τους εκτός.

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: Τι προβλέπει ο Στράτος Στρατηγάκης 

Στο 1ο επιστημονικό πεδίο (ανθρωπιστικών, νομικών και κοινωνικών επιστημών), τα θέματα στην Ιστορία ήταν ανάλογης δυσκολίας με τα περυσινά, αλλά κατοχυρώνεται πια, ότι μόνο με την παπαγαλία ένας υποψήφιος δεν μπορεί να γράψει καλά στην Ιστορία. Στην Κοινωνιολογία ενστάσεις υπήρξαν μόνο στη διατύπωση μιας ερώτησης Σωστού – Λάθους, χωρίς, όμως, να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Στα Αρχαία Ελληνικά τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, με αποτέλεσμα να δυσκολευτούν οι μέτριοι μαθητές. Αυτά σημαίνουν ότι δεν περιμένουμε μεγάλες αναταράξεις στη διαμόρφωση των βάσεων – ίσως ελαφρά πτωτική τάση στις υψηλόβαθμες σχολές και ανοδική στις χαμηλόβαθμες σχολές του πεδίου.

Στο 2ο πεδίο (θετικών και τεχνολογικών επιστημών), τα θέματα στη Φυσική ήταν πολλά σε σχέση με τον χρόνο εξέτασης, ενώ απουσίαζαν οι εύκολες μονάδες για τον αδύναμο μαθητή καθώς επίσης και τα «έξυπνα» ή/και «πρωτότυπα» ερωτήματα για τον άριστο. Συνεπώς αναμένεται ότι θα μειωθεί ο αριθμός των άριστων γραπτών, ενώ θα υπάρξει συγκέντρωση στην κλίμακα 15-17. Στα Μαθηματικά ο συνολικός αριθμός των γραπτών κάτω από τη βάση θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Τα άριστα γραπτά θα μείνουν στα ίδια επίπεδα ή δούμε και μικρή μείωση, με αντίστοιχη βελτίωση των μέτριων βαθμολογιών.

Στο 3ο πεδίο (υγείας και ζωής) τα θέματα στη Χημεία δεν δυσκόλεψαν τόσο πολύ τους υποψηφίους όσο πέρυσι, που είχαμε μεγάλη πτώση των επιδόσεων στο μάθημα. To 2018 έγραψαν πάνω από 19, 3.424 υποψήφιοι, ενώ το 2019 μόλις 420. Η πρωτοφανής μείωση του αριθμού των «υπεραριστούχων» είχε ως αποτέλεσμα την καταβαράθρωση των βάσεων κυρίως στις ιατρικές, όπου η βάση της Ιατρικής Αθήνας έπεσε, για πρώτη φορά, στις 18.724 μόρια. Τα θέματα στη Βιολογία φέτος θεωρήθηκαν ελαφρώς δυσκολότερα από πέρυσι, ωστόσο τόσο χαμηλές επιδόσεις όπως του 2019 δεν θα έχουμε ξανά, οπότε η άνοδος των βάσεων στις ιατρικές σχολές θα πρέπει να θεωρείται αναμενόμενη. Στη Χημεία τα θέματα ήταν σαφώς ευκολότερα από τα πολύ δύσκολα περυσινά.

Στο 4ο πεδίο (οικονομίας και πληροφορικής) στα Μαθηματικά καταγράφεται κάθε χρόνο το υψηλότερο ποσοστό επιδόσεων κάτω από τη βάση μεταξύ όλων των μαθημάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Το ποσοστό των υποψηφίων με βαθμό μικρότερο του 10 ήταν 73% πέρυσι (εκ των οποίων το 50% κάτω από 5) και 83% το 2018 και 2017. Φέτος ήταν πιο εύκολη η προσέγγιση της βάσης, αλλά δύσκολο το άριστα, δηλαδή πάνω από 18. Στην Οικονομία πέρυσι είχαμε πολύ μεγάλη μείωση των αριστούχων, τα φετινά θέματα ήταν εύκολα και αναμενόμενα. Πιθανότατα θα οδηγήσουν σε αύξηση του ποσοστού των αριστούχων με συνέπεια να αυξηθούν και οι βάσεις στις οικονομικές σχολές.

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: Αναλυτικά ο αριθμός εισακτέων ανά σχολή

Η λίστα καθορίζεται ως εξής:

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 106
  • ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 85

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

  • ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 170
  • ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 124
  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 111
  • ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 118
  • ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 117
  • ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 138
  • ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 122
  • ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 292
  • ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 140
  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 133
  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 127
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 163
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ) 140
  • ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 161
  • ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 197
  • ΘΕΑΤΡΟΥ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 78
  • ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ(ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 212
  • ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 53
  • ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 155
  • ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 170
  • ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 95
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 90
  • ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 90
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 176
  • ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 109
  • ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 111
  • ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 68
  • ΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 371
  • ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 83
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 390
  • ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 232
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 146
  • ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 191
  • ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 143
  • ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 148
  • ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 90
  • ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 244
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 194
  • ΦΥΣΙΚΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 189
  • ΧΗΜΕΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 186
  • ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 107
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 180

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τις Πανελλήνιες 2020 – Πανελλαδικές 2020

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

  • ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 134
  • ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 146
  • ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 134
  • ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ) 190
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (ΘΗΒΑ) 270
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 134
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΘΗΝΑ) 134
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 207
  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΜΦΙΣΣΑ) 220

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ

  • ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) 272
  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) 117
  • ΓΛΩΣΣΑΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΩΝ ΧΩΡΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 159
  • ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) 195
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 217
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 373
  • ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) 210
  • ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΞΑΝΘΗ) 253
  • ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) 135
  • ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 212
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 120
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 130
  • ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΞΑΝΘΗ) 138
  • ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΞΑΝΘΗ) 133
  • ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) 137
  • ΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 477
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 329
  • ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) 221
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 180
  • ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) 223

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ

  • ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΔΡΑΜΑ) 230
  • ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 105
  • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 160
  • ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 220
  • ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 300
  • ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΔΡΑΜΑ) 185
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΔΥΣΗΣ (ΚΙΛΚΙΣ) 165
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (ΚΑΤΕΡΙΝΗ) 180
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 320
  • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 335
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 135
  • ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 115
  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ (ΣΕΡΡΕΣ) 103
  • ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 195
  • ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 350
  • ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 115
  • ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 220
  • ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 124
  • ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 200
  • ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) 151
  • ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΣΕΡΡΕΣ) 128
  • ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) 129
  • ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ) 128
  • ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 127
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) 280
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) 280
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 240
  • ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) 114
  • ΦΥΣΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 200
  • ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 135
  • ΧΗΜΕΙΑΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 200

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

  • ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 223
  • ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ) 100
  • ΑΕΡΟΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ) 100
  • ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 108
  • ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 138
  • ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 148
  • ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ & ΓΕΩΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΑΘΗΝΑ) 133
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΛΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ) 230
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 100
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΘΗΝΑ) 130
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 148
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ) 163
  • ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 107
  • ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 239
  • ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 165
  • ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 85
  • ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 212
  • ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 127
  • ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 85
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 265
  • ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 100
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 247
  • ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 78
  • ΝΟΜΙΚΗΣ(ΑΘΗΝΑ) 435
  • ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 159
  • ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ(ΑΘΗΝΑ) 93
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 366
  • ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 150
  • ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 221
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 214
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 233
  • ΡΩΣΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ – ΡΩΣΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 85
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ) 230
  • ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΑΣΙΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 124
  • ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 114
  • ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 329
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 150
  • ΦΥΣΙΚΗΣ(ΑΘΗΝΑ) 205
  • ΧΗΜΕΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 105
  • ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ) 100

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τις Πανελλήνιες 2020 – Πανελλαδικές 2020

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

  • ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 124
  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 101
  • ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 170
  • ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 259
  • ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 106
  • ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 133
  • ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 101
  • ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 133
  • ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 129

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

  • ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 205
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 300
  • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ) 230
  • ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΣΗΤΕΙΑ) 150
  • ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 260
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΧΑΝΙΑ) 186
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 155
  • ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 240
  • ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 140
  • ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 160
  • ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 166

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

  • ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 125
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ) 250
  • ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 191
  • ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 112
  • ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 127
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ) 230
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 237
  • ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ & ΕΙΚΟΝΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 107
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 130
  • ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ) 260

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

  • ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 148
  • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 178
  • ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 244
  • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 202
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 250
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΘΗΝΑ) 299
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 225
  • ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 141

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

  • ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 219
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΧΙΟΣ) 390
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ (ΛΗΜΝΟΣ) 150
  • ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΡΟΔΟΣ) 288
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ & ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 230
  • ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 235
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) 262
  • ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΡΟΔΟΣ) 175
  • ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΧΙΟΣ) 133
  • ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΑΜΟΣ) 248
  • ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΥΡΟΣ) 133
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΧΙΟΣ) 234
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΧΙΟΣ) 91
  • ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΡΟΔΟΣ) 309
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 98
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 153
  • ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ – ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) 220
  • ΩΚΕΑΝΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΒΙΟΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 128

Εκτιμήσεις Βάσεις 2020: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

  • ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΙΛΙΟΝ) 124
  • ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) 124
  • ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) 360
  • ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) 215
  • ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) 209
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) 403
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΑΙΓΑΛΕΩ) 332
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) 120
  • ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΟΙ