results.it.minedu.gov.gr

results.it.minedu.gov.gr: Ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των φετινών Πανελληνίων μέσα από την ειδική πλατφόρμα, μετά τις 12 το μεσημέρι.

Οι καταστάσεις βαθμολογιών κατά την ανάρτησή τους στις σχολικές μονάδες δεν θα αναγράφουν τα ονομαστικά στοιχεία, αλλά μόνο τους κωδικούς των υποψηφίων και τους βαθμούς τους. Οι υποψήφιοι θα μπορούν να δουν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων (Βαθμολογίες) μέσα από την ειδική εφαρμογή http://results.it.minedu.gov.gr του Υπουργείου Παιδείας.

Το Υπουργείο έχει ζητήσει από όλα τα Βαθμολογικά Κέντρα να αναρτήσουν τις βαθμολογίες των υποψηφίων στην ειδική πλατφόρμα, ώστε να ακολουθηθεί κεντρικά ο έλεγχος.

Όσον αφορά τις Βάσεις Εισαγωγής, εκτιμάται πως θα ανακοινωθούν την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου.

results.it.minedu.gov.gr: Πώς θα δουν οι υποψήφιοι τη βαθμολογία τους

Όλοι οι υποψήφιοι θα μπορούν να βρίσκουν τη βαθμολογία τους στην ιστοσελίδα https://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας τον 8-ψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψηφίου με κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες.

Την ίδια ημέρα θα ανακοινωθούν στατιστικά στοιχεία για τις φετινές βαθμολογικές επιδόσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2020.

results.it.minedu.gov.gr: Ο υπολογισμός των μορίων

Άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού των μορίων στις Πανελλήνιες 2020 με την κατάργηση των συντελεστών βαρύτητας. Δεν υπάρχουν μαθήματα που δίνουν περισσότερα μόρια για τις βάσεις, όπως υπήρχαν μέχρι και το 2019 τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας. Έτσι κάθε μάθημα δίνει τώρα 250 μόρια σε αντίθεση με το 2019, όπως μπορείτε να δείτε στον πίνακα 1.

Η αλλαγή αυτή θα επηρεάσει το συνολικό αριθμό μορίων που συγκεντρώνουν οι υποψήφιοι, γιατί δεν γράφουν σε όλα τα μαθήματα τον ίδιο βαθμό. Αν, δηλαδή, ένας υποψήφιος έγραφε και στα 4 μαθήματα 15, τότε θα συγκέντρωνε 15.000 μόρια είτε με το ένα σύστημα είτε με το άλλο. Όμως αυτό δεν συμβαίνει στην πράξη. Στον πίνακα 2 βλέπουμε 4 παραδείγματα που μας δείχνουν τη διαφοροποίηση των μορίων ανάλογα με τις επιδόσεις των υποψηφίων.

Γενικά βλέπουμε ότι οι υποψήφιοι συγκεντρώνουν περισσότερα μόρια με το νέο σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι στο Μάθημα 1 και το Μάθημα 2, που είναι τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, οι υποψήφιοι γράφουν χαμηλότερους βαθμούς, γιατί είναι δυσκολότερα μαθήματα από τα άλλα, με αποτέλεσμα όταν έχουν αυξημένη βαρύτητα να οδηγούν τους υποψηφίους στη συγκέντρωση λιγότερων μορίων από όταν δεν έχουμε αυξημένη βαρύτητα στα μαθήματα με χαμηλότερες επιδόσεις.

Η γενική τάση θα είναι λοιπόν η αύξηση των μορίων των υποψηφίων. Η αύξηση αυτή δεν θα είναι ίδια σε όλη τη γκάμα των μορίων αλλά όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά των βαθμών από το μέσο όρο των βαθμών του υποψηφίου τόσο μεγαλύτερη θα είναι η διαφορά μορίων μεταξύ του παλαιού και του νέου συστήματος.

Ο υποψήφιος 1 θα συγκέντρωνε τα ίδια μόρια και με τα δύο συστήματα, αλλά αυτό δεν είναι πραγματικό, γιατί κανείς υποψήφιος δεν γράφει τους ίδιους βαθμούς σε όλα τα μαθήματα. Οι άλλοι υποψήφιοι είναι πιο πραγματικές περιπτώσεις και βλέπουμε ότι όσο μεγαλύτερη απόκλιση έχουν οι βαθμοί τους από το μέσο όρο, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η διαφορά των μορίων.

Αυτό μας επιτρέπει να καταλάβουμε ότι θα έχουμε άνοδο των βάσεων των χαμηλόβαθμων σχολών, εξαιτίας της αλλαγής του τρόπου υπολογισμού μορίων. Δεν γνωρίζουμε βέβαια πως θα επηρεάσει τη διαμόρφωση των βάσεων η δυσκολία των θεμάτων και οι επιδόσεις των υποψηφίων στις εξετάσεις.

Φυσικά τους υποψηφίους καθόλου δεν τους ενδιαφέρει πόσα μόρια θα έβγαζαν με το ένα ή με το άλλο σύστημα. Η μελέτη αυτή είναι χρήσιμη για να καταλάβουν ότι δεν έχει κανένα νόημα να κοιτάζουν τις περσινές βάσεις, γιατί πέρα από τη διαφοροποίηση που θα υπάρχει από τις επιδόσεις των υποψηφίων, υπάρχει και η κρίσιμη διαφορά του διαφορετικού τρόπου υπολογισμού των μορίων, που επί της ουσίας κάνει πράξη χωρίς νόημα να κοιτάζει ο υποψήφιος τις περσινές βάσεις.

Ο υποψήφιος νο 3 με το παλιό σύστημα συγκέντρωνε 9950 μόρια και αν υπήρχε η βάση του 10 θα κοβόταν ενώ με το νέο σύστημα θα συγκέντρωνε 10.250 μόρια και δεν θα κοβόταν. Άλλη μία απόδειξη ότι η βάση του 10 είναι ένα κινητό φράγμα χωρίς νόημα.

Συνεπώς δεν κοιτάζουμε τις περσινές βάσεις και δεν κάνουμε υπολογισμούς ότι για να πετύχουμε στη σχολή των ονείρων μας πρέπει να συγκεντρώσουμε τόσα μόρια, συνεπώς πρέπει να γράψουμε αυτή τη βαθμολογία.

results.it.minedu.gov.gr: Μέχρι πότε τα μηχανογραφικά

Παράλληλα, το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι οι διαδικασίες για την υποβολή των Μηχανογραφικών Δελτίων (Μ.Δ.) 2020 θα διαρκέσουν έως την Παρασκευή 17 Ιουλίου 2020.

Συγκεκριμένα οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται να υποβάλουν Μηχανογραφικά Δελτία θα απευθυνθούν στο Λύκειό τους από τη Δευτέρα 29 Ιουνίου για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password). Με αυτόν τον προσωπικό κωδικό θα μπορούν να επισκέπτονται την ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr , να μελετούν το Μ.Δ. και σε πρώτο στάδιο να κάνουν κάποιες προσωρινές προτιμήσεις (Προσωρινή Αποθήκευση).

Μετά την ανακοίνωση των βαθμών των ΓΕΛ ή των ΕΠΑΛ, και σε ημερομηνία που θα γνωστοποιηθεί, όλοι οι υποψήφιοι στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση θα πρέπει να κλειδώσουν το τελικό τους μηχανογραφικό (επιλέγοντας ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ) ως και την Παρασκευή 17 Ιουλίου 2020.

Μετά την οριστικοποίηση, το μηχανογραφικό καταχωρίζεται στη βάση του Υπουργείου Παιδείας και καμία τροποποίηση από τους υποψηφίους δεν είναι πλέον δυνατή, χωρίς τη μεσολάβηση της σχολικής μονάδας.

Προτείνεται οι υποψήφιοι να εκτυπώσουν ή/και να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους το οριστικοποιημένο μηχανογραφικό (που θα έχει αποκτήσει αυτόματα και αριθμό πρωτοκόλλου), ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούν να δουν τις τελικές προτιμήσεις τους.

Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της κανένας υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό δελτίο.

Μηχανογραφικό δελτίο μπορούν να υποβάλουν:

  • όσοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ του 2020, και εφόσον κατέχουν ή αποκτούν απολυτήριο (οι υποψήφιοι ΓΕΛ) και απολυτήριο και πτυχίο (οι υποψήφιοι ΕΠΑΛ).
  • όσοι απόφοιτοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερησίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ τα έτη 2018 ή 2019, διεκδικώντας φέτος το 10% των θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση. Όσοι απόφοιτοι είναι υποψήφιοι για το 10%, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με τα μόρια που είχαν επιτύχει στην τελευταία τους εξέταση. Οι υποψήφιοι αυτοί δεν έχουν τη δυνατότητα ή δικαίωμα να εξεταστούν ξανά σε ειδικό μάθημα ή στα αγωνίσματα για τα ΤΕΦΑΑ, αλλά συνυπολογίζονται τα μόρια που είχαν επιτύχει στην τελευταία τους εξέταση.

Για οποιαδήποτε πληροφορία, υποστήριξη, ακόμα και χρήση υπολογιστή που τυχόν δεν διαθέτουν, οι υποψήφιοι θα απευθύνονται στα Λύκειά τους, τα οποία θα είναι ανοιχτά την Τρίτη 7 Ιουλίου και άλλη μία μέρα εντός της προθεσμίας υποβολής, η οποία θα ανακοινωθεί προσεχώς.

Εφιστάται προσοχή σε όλους τους υποψηφίους για την εμπρόθεσμη υποβολή και οριστικοποίηση του μηχανογραφικού δελτίου, γιατί αλλιώς θα αποκλειστούν από την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για φέτος.

Υπενθυμίζεται ότι οι υποψήφιοι που παραπέμπονται στις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου, καταθέτουν μηχανογραφικό με τις προτιμήσεις τους, μαζί με τους υποψηφίους (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) της τακτικής εξεταστικής περιόδου, δηλαδή την ίδια περίοδο, 29 Ιουνίου ως 17 Ιουλίου 2020.

Με την ευκαιρία υπενθυμίζεται ότι ως προθεσμία διεξαγωγής Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων (αγωνίσματα) για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) έχει οριστεί το διάστημα από την Δευτέρα 29-6-2020 μέχρι και την Παρασκευή 10-7-2020.

Δείτε στο results.it.minedu.gov.gr τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών 2020 Εξετάσεων

results.it.minedu.gov.gr: Οι εκτιμήσεις για τις βάσεις 2020 ανά πεδίο

Από τα έως τώρα στοιχεία προκύπτει μία μικρή κάμψη στην πορεία των βάσεων των Ανθρωπιστικών Σπουδών, στο 1ο επιστημονικό πεδίο. Aπό την εικόνα από τα βαθμολογικά κέντρα αναμένεται μικρή πτώση στις υψηλόβαθμες σχολές, όπως η Νομική και η Ψυχολογία και έντονη πτώση στις χαμηλόβαθμες σχολές.

Στο 2ο επιστημονικό πεδίο αναμένεται στασιμότητα στις περιζητήτες υψηλόβαθμες σχολές ενώ όπως εκτιμά ο κ. Βαφειδάκης αναμένεται πτώση στις σχολές από 15,5 και κάτω. Ο καθηγητής εκτιμά ότι η επίπτωση του κορονοιού και της απομάκρυνσης από την μελέτη είναι ορατή σε αυτό το πεδίο.

Σε ότι αφορά στις υψηλόβαθμες σχολές του 3ου πεδίου μέχρι στιγμής εκτιμάται ότι θα υπάρχει στασιμότητα στην πορεία των βάσεων. Βασικό συστατικό βέβαια είναι και η συνεκτίμηση των γραπτών της Χημείας που εξετάστηκαν οι υποψήφιοι την περασμένη Παρασκευή. Σε ότι αφορά στην βαθμολογία, από τα πρώτα στοιχεία προκύπτει ότι οι βαθμολογίες είναι χειρότερες από τις αντίστοιχες περσινές . Με τη βάση την εικόνα των γραπτών εκτιμάται ότι μπορεί να υπάρχει πτωτική τάση και στις Ιατρικές σχολές ενώ ότι στις σχολές από 16 και κάτω προβλέπεται ότι θα υπάρχει πτώση των βάσεων 2020.

Στις οικονομικές σχολές αναμένεται να έχουμε αυξομειώσεις . Σε κάθε περίπτωση θα καταγραφεί μία ανοδική τάση , λόγω της κατάργησης των συντελεστών βαρύτητας, ωστόσο απαιτείται η ολοκλήρωση της βαθμολογίας για την εξαγωγή ολοκληρωμένων συμπερασμάτων Κάποιες σχολές αναμένεται να έχουν πορεία ωστόσο η ισοτίμηση με τις αντίστοιχες περσινές βάσεις αναμένεται σταθερή, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών.

Παρά τις δυσκολίες λόγω της συγκυρίας του κορονοιού εφέτος διαμορφώνονται ευνοικές αναλογίες για τους υποψηφίους καθώς περισσότεροι από οχτώ στους δέκα υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2020 υπολογίζεται ότι θα εξασφαλίζουν μία θέση, αν όχι στις περιζήτητες σχολές, όπως είναι οι Ιατρικές Νομικές και Πολυτεχνικές σχολές, σε μία από την πληθώρα των διαθέσιμων πλέον τμημάτων, καθώς μην ξεχνάμε ότι έχουν γίνει Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.

Διαβάστε επίσης:

Πανελλαδικές 2020 – Βάσεις: Πότε το 16 είναι καλύτερο και από το 19

Εκτιμήσεις Βάσεων 2020: Τεράστια η αύξηση σε αυτές τις σχολές

Βάσεις 2020: Πρώτες εκτιμήσεις – Σε ποιες σχολές θα ανέβουν και σε ποιες θα πέσουν

Εκτιμήσεις βάσεων 2020 ΓΕΛ – ΕΠΑΛ ανά σχολή και τμήμα (ΠΙΝΑΚΕΣ)

Εκτιμήσεις βάσεων 2020: «Βόμβα» από τον Στράτο Στρατηγάκη (ΠΙΝΑΚΕΣ)

Διαβάστε όλα τα νέα στο topics.gr