Εκτακτη ανακοίνωση των Jumbo: Σκόρπισε χαρά σε χιλιάδες παιδιά και γονείς

Στην πιο… ευχάριστη ανατροπή προχώρησαν τα Jumbo, καθώς η γνωστή αλυσίδα παιδικών παιχνιδιών ανακοίνωσε πως το e-shop της λειτουργεί ξανά, μια ανάσα πριν τα Χριστούγεννα!

Πριν λίγες ημέρες, η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως το e-shop είχε βγει εκτός λειτουργείας, ενώ ούτε με την μέθοδο click away μπορούσε να εξυπηρετήσει τον κόσμο.

Η ανακοίνωση ανέφερε:

«Αγαπητοί φίλοι του Jumbo, η αγάπη σας μας έβγαλε νοκ άουτ!

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ μέχρι νεωτέρας, ώστε να εξυπηρετήσουμε απρόσκοπτα τον μέχρι τώρα τεράστιο όγκο παραγγελιών.

Tα φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα με κρατική εντολή θα παραμείνουν κλειστά μέχρι νεωτέρας.

Η υπηρεσία CLICK AWAY δεν υφίσταται καθώς δεν υπάρχουν οι ανάλογες υποδομές».

Όμως μια νέα ανακοίνωση της εταιρείας ήρθε να σκορπίσει ξανά, χαμόγελα, αναφέροντας το άνοιγμα του e-shop!

«Αγαπητοί φίλου του Jumbo, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αυτή την στιγμή δέχεται παραγγελιές!

Tα φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα είναι κλειστά και η υπηρεσία click away δεν υφίσταται καθώς δεν υπάρχουν οι ανάλογες υποδομές» σημειώνει.

Jumbo: Ο Βακάκης πήρε θέση και αποκάλυψε τι συμβαίνει με την εταιρεία

Δραματική είναι η κατάσταση στην μεγαλύτερη αλυσίδα παιχνιδιών της χώρας καθώς λόγω lockdown παραμένει κλειστή ενώ η τεράστια ζήτηση από τον κόσμο «έριξε» και το e-shop!

Σε ενημέρωσή της προς το Χρηματιστήριο η εταιρεία, έπειτα από επιστολή που εστάλη από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς προς όλες τις εισηγμένες αναφορικά με την πορεία των δραστηριοτήτων τους και των επιπτώσεων λόγω COVID-19 αναφέρει:

«Καθώς οδεύουμε προς την τελική ευθεία των εορτών των Χριστουγέννων και του τέλους της χρονιάς τα καταστήματα στην Ελλάδα συνεχίζουν να παραμένουν κλειστά.

Η επιβολή περιορισμών με το κλείσιμο του λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια δύο σημαντικών περιόδων για τα μεγέθη της εταιρείας, το Πάσχα που αντιπροσωπεύει το 12% των πωλήσεων και των Χριστουγέννων που αντιπροσωπεύει το 33% των πωλήσεων, επιβεβαιώνει ότι το 2020 είναι μία χαμένη χρονιά».

Η εταιρεία αναφέρει πως με τα καταστήματα να παραμένουν ανοιχτά καταγράφεται τον Ιούλιο θετικός ρυθμός αύξησης των πωλήσεων για τον Όμιλο κατά +8% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού.

Ο Σεπτέμβριος που παραδοσιακά είναι ο μήνας «επιστροφής στο σχολείο», έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων για τον Όμιλο Jumbo κατά +1,2% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Κατά συνέπεια το γ’ τρίμηνο 2020 (Ιούλιος- Σεπτέμβριος 2020) οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε €224,57 εκατ. από €219,18 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι (Ιούλιος- Σεπτέμβριος 2019), δηλαδή αυξημένες κατά 2,5%.

Για την περίοδο 01.01.2020-30.09.2020, οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε €503,28 εκατ. από €554,93 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή μειωμένες κατά -9,3%.

Ο Νοέμβριος 2020 επηρεάστηκε από το δεύτερο κύμα της πανδημίας που επέφερε το κλείσιμο του συνόλου των καταστημάτων στην Ελλάδα και των τριών από τα πέντε καταστήματα στην Κύπρο.

Τέλος η Jumbo καταλήγει:

«Η Διοίκηση του Ομίλου εκτιμά διαρκώς την κατάσταση και τις πιθανές επιπτώσεις, και λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα για τη διατήρηση της βιωσιμότητας του Ομίλου και της Εταιρείας και την ελαχιστοποίηση επιπτώσεων στις δραστηριότητες τους στο παρόν επιχειρηματικό και οικονομικό περιβάλλον.

Η διατήρηση ενός οικονομικού μοντέλου με συγκράτηση του λειτουργικού κόστους, η προσαρμογή της πολιτικής των αγορών προϊόντων και η ανάκαμψη των πωλήσεων με την επαναλειτουργία των καταστημάτων είναι παράγοντες που θα ενισχύσουν την προσπάθεια αυτή».

Διαβάστε επίσης:

Έκτακτη ανακοίνωση της COSMOTE: Η προσφορά που όλοι περιμέναμε ήρθε

Κοινωνικό Μέρισμα 2020: Όλη η αλήθεια για τις αιτήσεις και τους δικαιούχους

Έκτακτη ανακοίνωση από ACS, ΕΛΤΑ Courier και Γενική Ταχυδρομική

Μετακίνηση εκτός νομού: Το «παραθυράκι» και οι 4 λόγοι που επιτρέπεται

Πώς λειτουργεί ο Μουστάκας

Για την παραλαβή των προϊόντων που έχει αγοράσει, ο πελάτης πρέπει να έχει μαζί του το σχετικό αποδεικτικό.

Δεν γίνεται να πληρώσει με POS στο κατάστημα, καθώς όπως είναι γνωστό, παρά τα όσα ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης, ελάχιστες εταιρείες δουλεύουν τα ασύρματα POS.

Εάν έχετε ολοκληρώσει την επιλογή των προϊόντων σας στη σελίδα μας, πηγαίνετε στο καλάθι αγορών και πατήστε το κουμπί Ολοκλήρωση Αγοράς

Συμπληρώστε τους κωδικούς πρόσβασης εάν είστε χρήστης ή συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία στο πεδίο Επισκέπτης

Επιλέξτε το κατάστημα που θα θέλατε να παραλάβετε την παραγγελία σας και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.

Κατόπιν θα λάβετε email επιβεβαίωσης παραγγελίας, στο email που έχετε δηλώσει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας

Το κατάστημα θα συλλέξει τα προϊόντα της παραγγελίας σας και θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί σας, για να κανονίσετε την ημέρα και την ώρα που θα παραλάβετε την παραγγελίας σας.

Θα λάβετε απαντητικό email από το κατάστημα, στο οποίο θα αναφέρονται όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για την μετάβασή σας στο κατάστημα, σύμφωνα με τις κυβερνητικές οδηγίες.

Κατά την άφιξή σας στον εξωτερικό χώρο του εκάστοτε καταστήματος, σύμφωνα πάντα με το προσυμφωνημένο ραντεβού, θα πρέπει να γίνεται η επίδειξη του email που σας έχει αποσταλεί από το κατάστημα παραλαβής, με όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει σταλεί μήνυμα στο 13033 με μετακίνηση 2.

Μόνο 1 άτομο ανά παραγγελία, επιτρέπεται να βρίσκεται στον εξωτερικό χώρο του καταστήματος με τις αντίστοιχες σημάνσεις, για παραλαβή της παραγγελίας.

Ο υπάλληλος του καταστήματος θα ελέγξει το email και την ορθότητα των στοιχείων και θα μεταφέρει την παραγγελία σας στον εξωτερικό χώρο του καταστήματος για να ολοκληρώσετε την πληρωμή.

Η πληρωμή της παραγγελίας σας, γίνεται αποκλειστικά με Πιστωτική-Χρεωστική κάρτα. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε Gift Card της εταιρίας Μουστάκας ή Δωροεπιταγή.

Παραγγελίες που δεν εναρμονίζονται με τις παραπάνω διαδικασίες, δεν θα γίνονται αποδεκτές από το κατάστημα.

Εφόσον καλυφθούν τα ημερήσια ραντεβού, το κατάστημα θα απενεργοποιείται από την διαδικασία του Click & Pick στη σελίδα moustakastoys.gr.

Επίσης, μπορεί να απενεργοποιηθεί από τη σελίδα η δυνατότητα παραγγελίας Click & Pick, εφόσον όλα τα καταστήματα που συμμετέχουν στην υπηρεσία έχουν καλύψει τα ημερήσια ραντεβού, για κάποιο χρονικό διάστημα.

Δεν υποστηρίζεται η συσκευασία δώρου.

Τι ισχύει για το click away

Ωράριο λειτουργίας (προαιρετικό) από 7 π.μ. έως 9 μ.μ

Προαιρετική λειτουργία καταστημάτων, τις Κυριακές 13-20 και 27 Δεκεμβρίου.

Απαιτείται να έχει γίνει προαγορά των αγαθών (ηλεκτρονική ή και τηλεφωνική)

Η επιχείρηση καταχωρεί την παραγγελία και αποστέλλει στον πελάτη, είτε τιμολόγιο είτε μήνυμα, που θα φέρει τα εξής στοιχεία: α) Επωνυμία –Διεύθυνση –ΑΦΜ- Χρονικό διάστημα παραλαβής.

Πληρωμή μόνο ηλεκτρονικά και με POS.

Η παραλαβή γίνεται από την είσοδο του καταστήματος και μόνο από ένα άτομο.

Απαγορεύεται η είσοδος στο κατάστημα.

Για να μεταβεί ο πελάτης στο κατάστημα θα πρέπει να στείλει SMS στο 13033 με την επιλογή 2 «Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα» ή με το έντυπο- βεβαίωση κίνησης ή με χειρόγραφη βεβαίωση κίνησης, συν της απόδειξη προαγοράς του προμηθευτή.

Εξω από το κατάστημα θα μπορούν να υπάρχουν το πολύ έως 9 άτομα, με 2 μέτρα απόσταση μεταξύ τους.

Δεν επιτρέπεται η λειτουργία των καταστημάτων σε κλειστά εμπορικά κέντρα και σεόσα λειτουργούν με συμφωνίες – συνεργασίας, όλων των καταστημάτων λιανικού εμπορίου, τύπου «κατάστημα εντός καταστήματος» (shops-in a-shop).

Διαβάστε όλα τα νέα στο topics.gr