ΔΕΗ: Μπορεί η ΔΕΗ να κοντεύει να χάσει ακόμα και το 50% των πελατών της, όμως η ίδια έχει σχέδιο για να μην χάσει ούτε… ευρώ. Πώς θα κρατήσει τους ισχυρούς πελάτες και πώς θα ρίξει τους λογαριασμούς στον… πάτο. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Με στόχο η ΔΕΗ να πετύχει να διατηρήσει στους κόλπους της τους καλούς πελάτες, η επιχείρηση το επόμενο διάστημα θα εφαρμόσει τη νέα πολύπλευρη στρατηγική της στον τομέα της λιανικής αγοράς του ρεύματος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Γ. Στάσση, η ΔΕΗ προβλέπεται να χάσει μερίδιο και να φτάσει από το 70 στο 50% ωστόσο σκοπεύει να κρατήσει τους καλούς πελάτες.
Ταυτόχρονα η επιχείρηση θα επιδιώξει να ανακτήσει πελάτες με καλό προφίλ που αποχώρησαν προς τον ανταγωνισμό το προηγούμενο διάστημα.
Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία ετοιμάζει νέα προϊόντα που θα στοχεύουν σε επιχειρηματικούς πελάτες ενώ δρομολογεί και τη διάθεση προγραμμάτων ενέργειας και υπηρεσιών μέσα και από άλλα κανάλια.
Ταυτόχρονα η ΔΕΗ προχωρά τη συνολική αναπροσαρμογή της στρατηγικής της στον τομέα της εμπορίας, με στόχο να ανταποκριθεί καλύτερα στις νέες ανάγκες της αγοράς και του ανταγωνισμού, να περιορίσει τις απώλειες από τις ανεξόφλητες οφειλές, να επανατοποθετηθεί στην αγορά και φυσικά να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες.
Πιο συγκεκριμένα οι πέντε στόχοι της ΔΕΗ για το επόμενο διάστημα στη λιανική αγορά του ρεύματος, όπως παρουσιάστηκαν προ ημερών από τη διοίκηση της εταιρείας είναι:
Η αναγνώριση του πελατολογίου της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζεται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση νέας τμηματοποίησης των πελατών. Θα σχεδιαστούν μοντέλα πρόβλεψης απώλειας πελατών, ενώ θα ξεκινήσουν προγράμματα επαναπροσέγγισης πελατών υψηλής αξίας.
Επίσης θα εξασφαλιστεί η ικανότητα για εκτέλεση στοχευμένης στρατηγικής CRM σύμφωνα με το επιχειρηματικό σχέδιο. Τέλος θα σχεδιαστεί πλατφόρμα loyalty για τους πιστούς πελάτες της εταιρείας.
Η μετατροπή των απαιτήσεων σε εισπράξεις. Η εταιρεία ξεκινά νεα διαδικασία επιστολών υπόμνησης και προειδοποίησης. Θα εφαρμοστεί νέο 3ετές πλάνο ανάκτησης απαιτήσεων σε συνεργασία με την εταιρεία εισπράξεων Qualco με την οποία η συνεργασία θα γίνει μακροχρόνια. Τέλος θα υπάρξει κεντρική διαχείριση των νομικών ζητημάτων.
Η κάλυψη νέων αναγκών. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στη δημιουργία νέας εμπορικής ταυτότητας (λογότυπο, καταστήματα, λογαριασμός, ιστότοπος κλπ).
Εισήχθησαν νέα οικιακά προϊόντα που αφορούν πάνω από 200 χιλιάδες πελάτες, καθώς και νέα προϊόντα φυσικού αερίου και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Τέλος ελήφθησαν μέτρα ελάφρυνσης των καταναλωτών λόγω της πανδημίας, συνολικού ύψους άνω των 100 εκατ. ευρώ.
Η επανατοποθέτηση εμπορικού αποτυπώματος. Επεκτάθηκε το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων σε 38 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα καλύπτοντας το 70% των ενεργών πελατών. Μειώθηκε ο χρόνος αναμονής, καθώς σε 75 καταστήματα εφαρμόστηκαν ραντεβού.
Προχωρά ο ανασχεδιασμός των καταστημάτων με τα δύο πρώτα να αναμένονται εντός του 2021. Επίσης μετράται σε καθημερινή βάση και τροφοδοτούνται δράσεις για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των πελατών.
Η ψηφιοποίηση της εμπειρίας των πελατών. Έχει αυξηθεί κατά 400 χιλιάδες η χρήση του ebill, δημιουργήθηκε το chatbox για παροχή γρήγορων απαντήσεων σε πελάτες σε τυποποιημένα θέματα, δημιουργήθηκε η νέα δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη και αυξήθηκαν σημαντικά οι κλήσεις που απαντήθηκαν στα 3 εκατομμύρια από 1,9 εκατομμύρια το 2019 ενώ από τις ψηφιακές καμπάνις (viber, e-mail, sms) πραγματοποιήθηκαν 750 χιλιάδες επαφές.
ΔΕΗ: Δες τι κάνει για να μη φύγεις
Με στόχο η ΔΕΗ να πετύχει να διατηρήσει στους κόλπους της τους καλούς πελάτες, η επιχείρηση το επόμενο διάστημα θα εφαρμόσει τη νέα πολύπλευρη στρατηγική της στον τομέα της λιανικής αγοράς του ρεύματος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Γ. Στάσση, η ΔΕΗ προβλέπεται να χάσει μερίδιο και να φτάσει από το 70 στο 50% ωστόσο σκοπεύει να κρατήσει τους καλούς πελάτες.
Ταυτόχρονα η επιχείρηση θα επιδιώξει να ανακτήσει πελάτες με καλό προφίλ που αποχώρησαν προς τον ανταγωνισμό το προηγούμενο διάστημα.
Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία ετοιμάζει νέα προϊόντα που θα στοχεύουν σε επιχειρηματικούς πελάτες ενώ δρομολογεί και τη διάθεση προγραμμάτων ενέργειας και υπηρεσιών μέσα και από άλλα κανάλια.
Ταυτόχρονα η ΔΕΗ προχωρά τη συνολική αναπροσαρμογή της στρατηγικής της στον τομέα της εμπορίας, με στόχο να ανταποκριθεί καλύτερα στις νέες ανάγκες της αγοράς και του ανταγωνισμού, να περιορίσει τις απώλειες από τις ανεξόφλητες οφειλές, να επανατοποθετηθεί στην αγορά και φυσικά να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες.
Πιο συγκεκριμένα οι πέντε στόχοι της ΔΕΗ για το επόμενο διάστημα στη λιανική αγορά του ρεύματος, όπως παρουσιάστηκαν προ ημερών από τη διοίκηση της εταιρείας είναι:
Η αναγνώριση του πελατολογίου της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζεται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση νέας τμηματοποίησης των πελατών. Θα σχεδιαστούν μοντέλα πρόβλεψης απώλειας πελατών, ενώ θα ξεκινήσουν προγράμματα επαναπροσέγγισης πελατών υψηλής αξίας.
Επίσης θα εξασφαλιστεί η ικανότητα για εκτέλεση στοχευμένης στρατηγικής CRM σύμφωνα με το επιχειρηματικό σχέδιο. Τέλος θα σχεδιαστεί πλατφόρμα loyalty για τους πιστούς πελάτες της εταιρείας.
Η μετατροπή των απαιτήσεων σε εισπράξεις. Η εταιρεία ξεκινά νεα διαδικασία επιστολών υπόμνησης και προειδοποίησης. Θα εφαρμοστεί νέο 3ετές πλάνο ανάκτησης απαιτήσεων σε συνεργασία με την εταιρεία εισπράξεων Qualco με την οποία η συνεργασία θα γίνει μακροχρόνια. Τέλος θα υπάρξει κεντρική διαχείριση των νομικών ζητημάτων.
Η κάλυψη νέων αναγκών. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στη δημιουργία νέας εμπορικής ταυτότητας (λογότυπο, καταστήματα, λογαριασμός, ιστότοπος κλπ).
Εισήχθησαν νέα οικιακά προϊόντα που αφορούν πάνω από 200 χιλιάδες πελάτες, καθώς και νέα προϊόντα φυσικού αερίου και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Τέλος ελήφθησαν μέτρα ελάφρυνσης των καταναλωτών λόγω της πανδημίας, συνολικού ύψους άνω των 100 εκατ. ευρώ.
Η επανατοποθέτηση εμπορικού αποτυπώματος. Επεκτάθηκε το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων σε 38 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα καλύπτοντας το 70% των ενεργών πελατών. Μειώθηκε ο χρόνος αναμονής, καθώς σε 75 καταστήματα εφαρμόστηκαν ραντεβού.
Προχωρά ο ανασχεδιασμός των καταστημάτων με τα δύο πρώτα να αναμένονται εντός του 2021. Επίσης μετράται σε καθημερινή βάση και τροφοδοτούνται δράσεις για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των πελατών.
Η ψηφιοποίηση της εμπειρίας των πελατών. Έχει αυξηθεί κατά 400 χιλιάδες η χρήση του ebill, δημιουργήθηκε το chatbox για παροχή γρήγορων απαντήσεων σε πελάτες σε τυποποιημένα θέματα, δημιουργήθηκε η νέα δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη και αυξήθηκαν σημαντικά οι κλήσεις που απαντήθηκαν στα 3 εκατομμύρια από 1,9 εκατομμύρια το 2019 ενώ από τις ψηφιακές καμπάνις (viber, e-mail, sms) πραγματοποιήθηκαν 750 χιλιάδες επαφές.
ΔΕΗ: Το είπε και το έκανε – «Τρέμουν» Cosmote, Vodafone, Wind
Το μεγάλο… κόλπο ετοιμάζει η ΔΕΗ καθώς είναι πιο κοντά από ποτέ στο «μπάσιμο» της στο χώρο των τηλεπικοινωνιών. Διαβάστε στο xristika.gr όλες τις εξελίξεις…
Όπως έγινε γνωστό προ ημερών, η ΔΕΗ έχει έρθει σε συμφωνία με την Forthnet, με αντικείμενο την εγκατάσταση οπτικών ινών στο δίκτυο διανομής, με στόχο να αξιοποιηθεί το δίκτυο της θυγατρικής ΔΕΔΔΗΕ συνολικού μήκους 242 χιλιάδων χιλιομέτρων προκειμένου να δημιουργηθούν υποδομές για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες υπερυψηλών ταχυτήτων.
Κατά το πρότυπο του δικτύου που έχει αναπτύξει και ο διαχειριστής του δικτύου μεταφοράς ΑΔΜΗΕ, το νέο αυτό δίκτυο προβλέπεται να ενοικιάζεται σε τηλεπικοινωνιακούς παρόχους.
Σημειώνεται ότι η είσοδος της ΔΕΗ στην αγορά των τηλεπικοινωνιών περιλαμβάνεται στο στρατηγικό πλάνο της επιχείρησης ως μια από τις εναλλακτικές δραστηριότητες για την ενίσχυση της κερδοφορίας.
Στο πλαίσιο αυτό η επιχείρηση σκοπεύει να επενδύσει ένα ποσό της τάξης των 700 – 800 εκατ. ευρώ την επόμενη 5ετία και ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις με τις τράπεζες προκειμένου να κλείσει το σχήμα του project finance.
Η εκκρεμότητα αυτή άλλωστε εξηγεί και το γεγονός ότι ακόμη δεν έχουν γίνει οι επίσημες ανακοινώσεις από πλευράς της εταιρείας.
Συγκεκριμένα η ΔΕΗ βρίσκεται σε συζητήσεις με τις τράπεζες Πειραιώς και Alpha προκειμένου να εξασφαλίσει χρηματοδότηση της τάξης των 500 εκατ. ευρώ.
Πιο αναλυτικά το πλάνο της ΔΕΗ προβλέπει την αξιοποίηση της υποδομής του εναέριου δικτύου μέσης και χαμηλής τάσης, μήκους 242 χιλιάδων χιλιομέτρων καθώς και των κέντρων χαμηλής και μέσης τάσης σε όλη την επικράτεια για μεταφορά υπηρεσιών υπερυψηλών ταχυτήτων, με σχετικά χαμηλό κόστος και αρκετά πιο εύκολα σε σύγκριση με την εγκατάσταση υπόγειου δικτύου.
Σύμφωνα με το πλάνο η ΔΕΗ θα εγκαταστήσει το δίκτυο οπτικών ινών και θα λειτουργήσει ως διαχειριστής των νέων τηλεπικοινωνιακών υποδομών, οι οποίες προβλέπεται σε επόμενο στάδιο να εκμισθωθούν σε τηλεπικοινωνιακούς παρόχους.
Σε πρώτη φάση η ΔΕΗ αναμένεται να ξεκινήσει με την πιλοτική τοποθέτηση δικτύου σε περιοχή της χώρας, όπου θα εκδηλωθεί η σχετική ζήτηση από τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, με στόχο μέσω της πρώτης αυτής εγκατάστασης να εντοπιστούν πιθανά προβλήματα που θα πρέπει να διευθετηθούν για να προχωρήσει το μεγάλο rollout του δικτύου οπτικών ινών.
Επιπρόσθετα προβλέπεται η επέκταση και σε υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας 5G.
Τέλος, η είσοδος της ΔΕΗ στην αγορά των τηλεπικοινωνιών, εκτός από την αύξηση των εσόδων του ομίλου, αναμένεται να αποτελέσει και “προίκα” για τη θυγατρική εταιρεία διαχείρισης του δικτύου διανομής ΔΕΔΔΗΕ, η οποία τελεί υπό μερική αποκρατικοποίηση.
Υπενθυμίζεται ότι βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για τη διάθεση του 49% της εταιρείας με αυξημένα δικαιώματα στο μάνατζμεντ.
Στον εν εξελίξει διαγωνισμό, συμμετέχουν 9 επενδυτικά σχήματα, ενώ η ολοκλήρωση της διαδικασίας τοποθετείται χρονικά εντός του 2021.