Εφορία: Η Εφορία ανταμείβει την ειλικρίνεια των φορολογουμένων, οι οποίοι κατά τα προηγούμενα χρόνια δήλωναν το σύνολο των εισοδημάτων τους και υπό προϋποθέσεις, τους εξαιρεί από τα τεκμήρια.
Το γεγονός ότι κάθε χρόνο πέφτουν στην παγίδα των τεκμηρίων περισσότεροι από 2 εκατομμύρια φορολογούμενοι, η διαφυγή από την παγίδα αποκτά ιδιαίτερη σημασία, ώστε οι περισσότεροι εξ αυτών να μην πληρώσουν τζάμπα φόρο εισοδήματος.
Υπενθυμίζεται ότι, με τα τεκμήρια φορολογούνται όσοι κατέχουν περιουσιακά στοιχεία ή προβαίνουν σε δαπάνες, η αξία των οποίων είναι μεγαλύτερη από το εισόδημα που δηλώνουν.
Στην περίπτωση αυτή, φορολογούνται με το άθροισμα των τεκμαρτών δαπανών και όχι με το πραγματικό εισόδημα.
Η πιο αποτελεσματική μέθοδος αποφυγής των τεκμηρίων είναι η «ανάλωση κεφαλαίου» με την επίκληση εισοδημάτων παλαιότερων ετών, τα οποία δηλώθηκαν και φορολογήθηκαν στο παρελθόν, χωρίς να υπάρχει περιορισμός ως προς την «παλαιότητα» των εισοδημάτων.
Το πρόβλημα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει για τις παλαιές φορολογικές δηλώσεις είναι πως δεν υπάρχουν διαθέσιμες στο αρχείο του Taxisnet και θα πρέπει να τις αναζητήσει σε χάρτινη μορφή είτε από το προσωπικό του αρχείο είτε από την οικεία ΔΟΥ με τον κίνδυνο που εγκυμονούν οι διαδοχικές συγχωνεύσεις εφοριών.
Αναλυτικότερα, ο φορολογούμενος αν διαπιστώσει ότι υπάρχει πρόβλημα τεκμηρίων, αυτό που πρέπει να κάνει, είναι να ανατρέξει στις προηγούμενες φορολογικές του δηλώσεις, να αθροίσει όλα τα εισοδήματα από μισθούς, συντάξεις, επιδόματα, ενοίκια, επιχειρήσεις, τόκους καταθέσεων, μερίσματα, υπεραξίες (π.χ. μετοχών) κ.λπ., τα ποσά των εσόδων από πωλήσεις περιουσιακών στοιχείων ή άλλα εισοδήματα όπως εφάπαξ παροχές ασφαλιστικών ταμείων, κέρδη από λαχεία, δωρεές.
Σύμφωνα με τις οδηγίες της ΑΑΔΕ τα 8 βήματα είναι τα ακόλουθα:
Εφορία: Ούτε στον… ύπνο μας δεν μας αφήνει να ησυχάσουμε η Εφορία καθώς επιστράτευσε μέχρι και την τεχνητή νοημοσύνη για να μας παρακολουθεί!
Προληπτική παρακολούθηση όλων των φορολογουμένων προκειμένου να εντοπίζονται έγκαιρα τάσεις φοροδιαφυγής, αλλά και να προλαμβάνεται η μη συσσώρευση απλήρωτων χρεών προς το δημόσιο προβλέπει το νέο πρότζεκτ της ΑΑΔΕ, που θα στηρίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη.
Η φορολογική Αρχή θέτει σε διαβούλευση το σχέδιο για την ανάθεση Σύμβασης Προμήθειας Συστήματος Προηγμένης Επιχειρησιακής Νοημοσύνης (BI) και ανάλυσης δεδομένων (Data Analytics).
Σύμφωνα με την προκήρυξη, το έργο που θα υλοποιηθεί στο Πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», αφορά στην προμήθεια ενός συστήματος ανάλυσης και εξόρυξης δεδομένων στατιστικής και ποσοτικής ανάλυσης, προσημειώσεις κλπ., που θα οδηγήσει στην καλύτερη εκμετάλλευση των δεδομένων της ΑΑΔΕ.
Πρόκειται για ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης το οποίο θα περιλαμβάνει τεχνικές με τις οποίες θα γίνεται επεξεργασία δεδομένων και εξαγωγή πληροφορίας από μεγάλα σύνολα δεδομένων με σκοπό να γίνουν προβλέψεις για μελλοντικά γεγονότα.
Αρχικά, τα ιστορικά δεδομένα χρησιμοποιούνται για να χτίσουν ένα μαθηματικό μοντέλο το οποίο συλλαμβάνει τις σημαντικές μελλοντικές τάσεις.
Στη συνέχεια, το μοντέλο πρόβλεψης που δημιουργείται, χρησιμοποιείται σε τρέχοντα δεδομένα για να προβλέψει τι θα συμβεί μελλοντικά ή για να προτείνει δράσεις με τις οποίες θα επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Τα βασικά χαρακτηριστικά που θα περιλαμβάνει το σύστημα ανάλυσης και εξόρυξης δεδομένων είναι τα ακόλουθα:
Πρόσθετα χαρακτηριστικά του νέου συστήματος της ΑΑΔΕ είναι:
Εφορία: Τεράστια ανάσα για χιλιάδες οφειλέτες του Δημοσίου, φέρνει το σχέδιο που παρουσίασε το Υπουργείο Οικονομικών.
Το νέο πλαίσιο ρυθμίσεων για οφειλές στην εφορία που παρουσίασε το υπουργείο Οικονομικών, έχει σημεία «κλειδιά», τα οποία αποτελούν οδηγό για τους φορολογούμενους.
Κατ’ αρχάς παρέχει τη δυνατότητα ένταξης στις παλαιές ρυθμίσεις, μόνο σ’ όσους «πετάχτηκαν» εκτός συστήματος διότι δεν πλήρωσαν δόσεις και υπό την προϋπόθεση ότι τώρα θα καταβάλλουν δύο δόσεις μαζί.
Ειδικότερα δίνεται δεύτερη ευκαιρία στους οφειλέτες που έχουν απωλέσει ρυθμίσεις χρεών σε 72 ή 120 δόσεις ή αυτές έγιναν μη εξυπηρετούμενες έως την 1η Φεβρουαρίου 2023, έχουν τη δυνατότητα επανένταξης καταβάλλοντας δύο μηνιαίες δόσεις έως 31 Ιουλίου 2023 την τρέχουσα και μία επιπλέον που αποσβένει παλιές υποχρεώσεις με σειρά παλαιότητας.
1ο παράδειγμα
Έχω ρύθμιση 120 δόσεων την οποία σταμάτησα να πληρώνω το Φεβρουάριο του 2022.
Τον Απρίλιο του 2023 κάνω αίτηση για αναβίωση και καταβάλω 2 δόσεις, επικυρώνοντας έτσι την αναβίωση της ρύθμισης, μαζί με τα ευεργετήματα αυτής, όπως η αποδέσμευση των τραπεζικών λογαριασμών.
2ο παράδειγμα
Αναβιώνω ρύθμιση 120 δόσεων και παράλληλα έχω κι άλλες αρρύθμιστες ληξιπρόθεσμες οφειλές πέραν αυτών που ενέταξα στη ρύθμιση των 120 δόσεων.
Είμαι υποχρεωμένος να τις εντάξω στην πάγια ρύθμιση των 24 ή 48 δόσεων μέσα σε προθεσμία ενός μηνός από την ημερομηνία επικύρωσης της αναβίωσης της ρύθμισης των 120 δόσεων.
Πώς επιβραβεύονται οι συνεπείς οφειλέτες
Επίσης επιβραβεύονται οι συνεπείς οφειλέτες, μέχρι την έναρξη της ενεργειακής κρίσης.
Εισάγεται νέα ρύθμιση 36 ή 72 δόσεων για όσους την 1η Νοεμβρίου του 2021, δεν είχαν ληξιπρόθεσμες ή αρρύθμιστες οφειλές, ενώ ταυτόχρονα κατέβαλαν όλες τις δόσεις των ρυθμίσεων των 120 ή 72 δόσεων, εφόσον είχαν τέτοιες ρυθμίσεις.
Συνεπώς, στο πεδίο της νέας ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων υπάγονται οφειλές που κατέστησαν ληξιπρόθεσμες μετά την 1η Νοεμβρίου του 2021.
Το ελάχιστο ποσό της μηνιαίας δόσης θα ανέρχεται σε 30 ευρώ και με την ένταξη των οφειλών στην εν λόγω νέα ρύθμιση των 36 ή 72 δόσεων, θα ισχύσουν ευεργετήματα που είχε και η ρύθμιση των 120 δόσεων όπως η αποδέσμευση των τραπεζικών λογαριασμών.
Επιπλέον για τους οφειλέτες που δημιούργησαν ληξιπρόθεσμες οφειλές στο χρονικό διάστημα από την 1η Νοεμβρίου του 2021 έως και την 1η Φεβρουαρίου του 2023 και τις έχουν ήδη εντάξει στην πάγια ρύθμιση των 24 ή 48 δόσεων, έχουν τη δυνατότητα να τις υπαγάγουν και αυτές στην νέα ρύθμιση των 72 δόσεων.
Και τέλος, αν την 1η Νοεμβρίου του 2021, υφίστανται ρυθμισμένες οφειλές στην πάγια ρύθμιση των 24 ή 48 δόσεων την οποία μεταγενέστερα απώλεσα και ταυτόχρονα μου βεβαιώθηκαν νέες οφειλές, μετά την 1η Νοεμβρίου του 2021, τότε οι νέες αυτές οφειλές, δύνανται να ενταχθούν στην νέα ρύθμιση των 36 ή 72 δόσεων και ταυτόχρονα, εντός μηνός από την υπαγωγή των νέων οφειλών στην ρύθμιση των 36 ή 72 δόσεων, τις οφειλές της απολεσθείσας πάγιας υποχρεούμαι να τις εντάξω εκ νέου στην πάγια ρύθμιση των 24 ή 48 δόσεων.
Παραδείγματα
1ο παράδειγμα
Απέκτησα ληξιπρόθεσμες οφειλές στο διάστημα από το Νοέμβριο του 2021 μέχρι το Φεβρουάριο του 2023.
Τις εντάσσω στη ρύθμιση των 72 δόσεων γιατί την 1η Νοεμβρίου 2021 δεν είχα ληξιπρόθεσμες ή αρρύθμιστες οφειλές.
2ο παράδειγμα
Δημιούργησα ληξιπρόθεσμες οφειλές από το Νοέμβριο του 2021 και μετά, τις οποίες ενέταξα στην πάγια ρύθμιση των 24 ή 48 δόσεων.
Αυτές τις οφειλές μπορώ πλέον να τις εντάξω στη ρύθμιση των 72 δόσεων.
3ο παράδειγμα
Την 1η Νοεμβρίου του 2021 έχω οφειλές ρυθμισμένες με την πάγια ρύθμιση των 24 δόσεων, την οποία απώλεσα τον Μάρτιο του 2022.
Βεβαιώθηκαν νέα χρέη τον Απρίλιο του 2022, τα οποία μπορώ πλέον να εντάξω στη νέα ρύθμιση των 72 δόσεων.
Ταυτόχρονα υποχρεούμαι να εντάξω τις οφειλές της απολεσθείσας πάγιας ρύθμισης των 24 δόσεων σε νέα πάγια ρύθμιση των 24 δόσεων, εντός μηνός από την ένταξή μου στη νέα ρύθμιση των 72 δόσεων.
Ολοένα και περισσότεροι φορολογούμενοι βλέπουν τα χρέη τους από την Εφορία να διαγράφονται.
Σύμφωνα με τον επικαροποιημένο Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, για να μπει στο «ψυγείο» μια οφειλή, θα πρέπει να έχουν εξαντληθεί όλα τα μέτρα αναγκαστικής είσπραξης και να μην έχουν αυτά αποδώσει.
Επίσης, για μεγάλα χρέη θα πρέπει να υπάρξει η σύμφωνα γνώμη του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια η ΑΑΔΕ έχει χαρακτηρίσει ως «ανεπίδεκτα» είσπραξης χρέη ύψους 26,3 δισ. ευρώ, με αποτέλεσμα το συνολικό ύψος των οφειλών, από 113,2 δισ. ευρώ που ήταν το συνολικό στο τέλος του Οκτωβρίου 2022, το εισπράξιμο να περιορίζεται σε 86,9 δισ. ευρώ.
Ωστόσο, το πραγματικό εισπράξιμο είναι πολύ μικρότερο, καθώς οι έλεγχοι συνεχίζονται, ώστε να εντοπιστούν τα χρέη εκείνα που είναι αδύνατον να εισπραχθούν.
Αναλυτικότερα σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο, καθώς και συμβεβαιωμένες οφειλές προς τρίτους χαρακτηρίζονται ως ανεπίδεκτες είσπραξης, εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι παρακάτω προϋποθέσεις:
Από την καταχώριση της οφειλής στα βιβλία των ανεπίδεκτων είσπραξης και για χρονικό διάστημα δέκα (10) ετών από τη λήξη του έτους μέσα στο οποίο έγινε η καταχώριση:
Ειδικότερα, ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο, καθώς και συμβεβαιωμένες οφειλές προς τρίτους, που έχουν χαρακτηριστεί ως ανεπίδεκτες είσπραξης, είναι δυνατό να κριθούν διαγραπτέες και να διαγραφούν εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι παρακάτω προϋποθέσεις:
Ακόμη, ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο, καθώς και συμβεβαιωμένες οφειλές προς τρίτους που δεν έχουν χαρακτηριστεί ανεπίδεκτες είσπραξης, είναι δυνατό να διαγραφούν, εφόσον εμπίπτουν αποκλειστικά και μόνο στις ακόλουθες κατηγορίες οφειλών:
Εφορία: Δεν έχει τελειωμό το κυνήγι της Εφορίας και της ΑΑΔΕ, καθώς τώρα ξεκινούν οι έλεγχοι στις καταθέσεις μας!
Χιλιάδες τραπεζικοί λογαριασμοί θα βρεθούν φέτος στο στόχαστρο της Εφορίας προκειμένου να διαπιστωθεί εάν τα ποσά και οι κινήσεις τους συνάδουν με τα δηλωθέντα εισοδήματα των κατόχων τους.
Πρώτο στόχο της Εφορίας αποτελούν οι κινήσεις των τραπεζικών λογαριασμών του έτους 2017, καθώς η συγκεκριμένη χρονιά παραγράφεται στις 31 Δεκεμβρίου 2023 και η Εφορία δεν θα μπορεί πλέον από την 1-1-2024 να ελέγξει και να καταλογίσει φόρους.
Ήδη, στις 31 Δεκεμβρίου 2022, παραγράφηκε η δυνατότητα της Εφορίας, να ελέγξει τις κινήσεις των τραπεζικών λογαριασμών του 2016 και προγενέστερων ετών.
Σημειώνεται ωστόσο, ότι στην τσιμπίδα των ελεγκτών της Εφορίας πέφτουν και οι φορολογούμενοι που ανιχνεύονται από τα δύο συστήματα της ΑΑΔΕ, να πραγματοποιούν κινήσεις στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς, με ποσά τα οποία δεν δικαιολογούνται από τα δηλωθέντα εισοδήματα.
Οι μηχανισμοί του ελέγχου των καταθέσεων που διαθέτει η ΑΑΔΕ, είναι δύο και συγκεκριμένα:
Μεταξύ των τμημάτων που ιδρύονται στον μηχανισμό της ΑΑΔΕ είναι το «Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Ελέγχου Φυσικών Προσώπων Μεγάλου και Μεσαίου Πλούτου».
Στόχος του νέου τμήματος είναι ο έλεγχος φυσικών προσώπων, εφόσον πληρούν οποιοδήποτε από τα παρακάτω κριτήρια:
Σε νέα αναδιάρθρωση των μηχανισμών για τους φορολογικούς ελέγχους και την είσπραξη των χρεών προς το δημόσιο προχωρεί η ΑΑΔΕ, αναδιοργανώνοντας πλήρως όλες τις υπηρεσίες της.
Στόχος των αλλαγών, που θα ισχύσουν από τις 6 Φεβρουαρίου 2023, όπως προβλέπει η απόφαση του διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, είναι η πάταξη της φοροδιαφυγής, η βελτίωση της εισπραξιμότητας των φόρων, ο έλεγχος των offshore εταιρειών και η καταπολέμηση της διακίνησης του μαύρου χρήματος, σε συνεργασία με άλλες ελληνικές αρχές ή υπηρεσίες άλλων «συνεργάσιμων» κρατών.
Ειδικότερα, στην ΑΑΔΕ συνιστώνται δύο οργανικές μονάδες, επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης, με τίτλους «Γενική Διεύθυνση Φορολογίας (Γ.Δ.Φ.)» και «Γενική Διεύθυνση Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.)».
Επίσης συστήνονται τέσσερις οργανικές μονάδες, επιπέδου Διεύθυνσης, δύο (2) στη Γ.Δ.Φ., με τίτλους «Διεύθυνση Ελεγκτικών Διαδικασιών (ΔΙ.ΕΛ.ΔΙ.)» και «Διεύθυνση Διαδικασιών Εισπράξεων και Επιστροφών (ΔΙ.Δ.ΕΙΣ.ΕΠ.)» και δύο στη Γ.Δ.Φ.Λ., με τίτλους «Διεύθυνση Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Ελέγχων (ΔΙ.Ε.Σ.ΕΛ.)» και «Διεύθυνση Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Εισπράξεων και Επιστροφών (ΔΙ.Ε.Σ.Ε.Ε.)».
Συγχρόνως αναδιαρθρώνονται οι αρμοδιότητες των Ελεγκτικών Κέντρων Αθήνας και Θεσσαλονίκης, καθώς και τα επιμέρους τμήματα φορολογικών ελέγχων και εισπράξεων φόρων της ΑΑΔΕ.
Ο επιχειρησιακός στόχος της Διεύθυνσης Ελεγκτικών Διαδικασιών (ΔΙ.ΕΛ.ΔΙ.) είναι η διασφάλιση της ορθής και ενιαίας εφαρμογής της νομοθεσίας που αφορά στους φορολογικούς ελέγχους, καθώς και στους ελέγχους δέουσας επιμέλειας, προκειμένου να επιτευχθεί η βελτίωση:
Οι αρμοδιότητες της ΔΙ.ΕΛ.ΔΙ. κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων της και είναι οι ακόλουθες:
Μεταξύ των τμημάτων που ιδρύονται είναι το «Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Ελέγχου Φυσικών Προσώπων Μεγάλου και Μεσαίου Πλούτου» με στόχο τον έλεγχο φυσικών προσώπων, εφόσον πληρούν οποιοδήποτε από τα παρακάτω κριτήρια:
Φιάσκο και κοροϊδία το κυνήγια της Εφορίας και του Υπουργείου Οικονομικών για τις πλαστές αποδείξεις, καθώς έταξε μπόνους στον κόσμο για να… ρουφιανεύει και δεν έδωσε ευρώ!
Έχουν περάσει δύο μήνες από την ενεργοποίηση της εφαρμογής appodixi, όπου οι φορολογούμενοι σκανάρουν τις αποδείξεις προκειμένου να διαπιστώσουν εάν είναι γνήσιες ή πλαστές.
Για όσους πολίτες έστελναν αποδείξεις «προβληματικές», το υπουργείο Οικονομικών είχε υποσχεθεί μπόνους το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ήταν έως και 10πλασιο της απόδειξης με ανώτατο όριο ενδεχομένως τα 2.000 ευρώ.
Ωστόσο, ακόμα δεν έχει κατατεθεί σχετική ρύθμιση στη Βουλή και όπως φαίνεται θα καθυστερήσει.
Η καθυστέρηση όμως αυτή για ένα μέτρο το οποίο πολλοί υιοθέτησαν αμέσως, κατεβάζοντας τη σχετική εφαρμογή, ενδέχεται να ατονήσει το ενδιαφέρον των πολιτών.
Ίσως το οικονομικό επιτελείο να πρέπει να δώσει προτεραιότητα.
Σε χλωρό… κλαρί δεν αφήνει τους φορολογούμενους η ΑΑΔΕ καθώς ετοιμάζει ραβασάκια για αναδρομικά πρόστιμα τετραετίας!
Μαζικές αποστολές ειδοποιητηρίων για πρόστιμα που επιβλήθηκαν από φορολογικούς ελέγχους των τελευταίων τριών ετών διενεργεί η ΑΑΔΕ με αποδέκτες επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες.
Πρόκειται για πρόστιμα που επιβλήθηκαν για φορολογικές παραβάσεις, οι οποίες διαπιστώθηκαν από επιτόπιους φορολογικούς ελέγχους, κυρίως σε καταστήματα και λιμνάζουν στα συρτάρια των εφοριών.
Με εντολή της ΑΑΔΕ προς τους προϊσταμένους των ΔΟΥ, ζητείται η άμεση αποστολή όλων των σχετικών Πράξεων Επιβολής Προστίμων και των Πράξεων Προσδιορισμού του Φόρου προς τους αποδέκτες, μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου, σύμφωνα με αναθεωρημένο Επιχειρησιακό Σχέδιο της ΑΑΔΕ.
Σημειώνεται πως τα έτη, εντός των οποίων επιβλήθηκαν τα πρόστιμα αλλά ακόμη δεν κοινοποιήθηκαν στους υπόχρεους είναι 2018, 2019, 2020 και 2021.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, οι αποδέκτες των προστίμων, θα καλούνται να καταβάλουν τα ποσά των προστίμων αυτών εφάπαξ έως και την 30η μέρα μετά την κοινοποίησή τους ή εναλλακτικά να προσφύγουν, εντός 30 ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης, στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών και να τα αμφισβητήσουν, αφού όμως καταβάλλουν το 50% του φόρου που καταλογίστηκε.
Εφόσον δικαιωθούν από τη ΔΕΔ, τότε θα τους επιστραφεί το ποσό που πλήρωσαν ενώ αν απορριφθεί η προσφυγή τους, θα πληρώσουν και το υπόλοιπο 50%.
Εφόσον η προσφυγή τους απορριφθεί, τότε μπορούν να προσφύγουν στα διοικητικά δικαστήρια, διεκδικώντας τη διαγραφή των προστίμων.
Στην περίπτωση που τελεσιδικήσει το πρόστιμο, επειδή είναι έκτακτος φόρος, ο υπόχρεος έχει τη δυνατότητα να το εντάξει στην πάγια ρύθμιση και να το εξοφλήσει σε έως και 48 δόσεις.
Για τις φορολογικές παραβάσεις που αφορούν στη μη έκδοση αποδείξεων, όπως είναι οι περισσότερες περιπτώσεις που αφορά η οδηγία της ΑΑΔΕ, τα πρόστιμα ανέρχονται:
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…