Διακοπή ρεύματος ΤΩΡΑ Αθήνα – Θεσσαλονίκη: Τη διευκόλυνση των καταναλωτών έχει ως προτεραιότητα ο ΔΕΔΔΗΕ, καθώς μέσω δυο νέων υπηρεσιών διευκολύνει αλλά και απλουστεύει την δήλωση βλαβών καθώς και την ενημέρωση για διακοπή ρεύματος τώρα.
Συγκεκριμένα, οι πελάτες του μπορούν πλέον, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.
Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.
Ταυτόχρονα, ο ΔΕΔΔΗΕ παρουσίασε τη νέα εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης.
Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση κλπ).
Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης» που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες μέσα από το site του, από την οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της.
Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν πλέον με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.
Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, η πελατοκεντρική φιλοσοφία του στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζει την αναβάθμισή τους, για την παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του.
Με την παρούσα εφαρμογή οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.).
Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώρηση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων συναφών πληροφοριών (κατά πόσον ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κλπ.).
Τα δεδομένα αυτά διαχειρίζονται από τον ΔΕΔΔΗΕ με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR.
Η δήλωση προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για περαιτέρω ενέργειες.
Η χρήση της εφαρμογής αυτής δεν επιφέρει καμία οικονομική επιβάρυνση στο χρήστη, όπως συμβαίνει με την κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο 11500 του ΔΕΔΔΗΕ, όπου υπάρχει χρέωση αναλόγως με το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού παρόχου, δηλ. η εφαρμογή παρέχεται δωρεάν.
Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ (11500) λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο:
Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια.
Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2111900500.
Η κλήση στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας. Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2111900500 .
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι οι εξής:
Α. ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ – ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΕΙΣ
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ (ΥΔΕ)
ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ
ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ (ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ)
ΒΛΑΒΕΣ – ΣΥΜΒΑΝΤΑ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ – ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ
11. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ (Κ.Ο.Τ) – ΕΥΑΛΩΤΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ – ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ (Τ.Υ.Α)
12. ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
13. ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
14. AΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Β. ΑΙΤΗΜΑΤΑ
1. ΥΠΟΔΟΧΗ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ
2. ΕΚΚΡΕΜΗ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (Επανασύνδεση, Διαδοχή, Αίτηση Διακοπής κλπ)
3. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ
4. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΜΕΤΡΗΤΗ
5. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ (ΠΑΡΟΧΩΝ)
6. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΥΞΗΣΗ Ή ΜΕΙΩΣΗ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ
Γ. ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΒΛΑΒΩΝ
ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΝΑΓΓΕΛΙΩΝ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ Ή ΓΕΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ
H ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. καταβάλλει διαρκείς προσπάθειες για τη μεγαλύτερη δυνατή αξιοπιστία των δικτύων και εγκαταστάσεων διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και για τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης ενέργειας.
Για το λόγο αυτό προγραμματίζει και υλοποιεί καθημερινά έργα συντήρησης, ενίσχυσης ή αναβάθμισης δικτύων, τα οποία απαιτούν προσωρινές διακοπές της ηλεκτροδότησης.
Προκειμένου να προγραμματίσετε τις εργασίες σας και να ελαχιστοποιηθεί η όχλησή σας, στον ακόλουθο πίνακα, μπορείτε να ενημερωθείτε για τις περιοχές και τις ώρες προγραμματισμένων διακοπών ηλεκτροδότησης.
Ο ΔΕΔΔΗΕ σας ενημερώνει ότι, μετά από συνεργασία και έγκριση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ), θεσπίσθηκε διαδικασία βάσει της οποίας χορηγείται χρηματικό ποσό σε καταναλωτές που έχουν υποστεί βλάβη ηλεκτρικών συσκευών τους, εξαιτίας τυχαίας διακοπής του ουδετέρου αγωγού του εναερίου ή υπογείου δικτύου Χαμηλής Τάσης.
Η χορήγηση του χρηματικού ποσού θα πραγματοποιείται εφόσον συντρέχουν ταυτοχρόνως οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
Ο καταναλωτής θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:
Ο καταναλωτής υπογράψει δήλωση στην οποία δηλώνει ρητώς και ανεπιφυλάκτως ότι η ζημία στις συσκευές ή στον εξοπλισμό του οφείλεται σε τυχαία βλάβη ή αστοχία υλικού του δικτύου, θεωρεί ότι το χρηματικό ποσό που εισπράττει από το ΔΕΔΔΗΕ για την ανωτέρω αιτία είναι απολύτως εύλογο και σε απόλυτη αντιστοιχία με τη ζημία την οποία έχει υποστεί, καταβάλλεται από το ΔΕΔΔΗΕ προς αυτόν σε πλήρη και ολοσχερή εξόφληση της εν λόγω ζημίας του και ικανοποιείται πλήρως από αυτό.
Ο ΔΕΔΔΗΕ θα αποφασίζει επί των αιτήσεων καταναλωτών εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που του ζητούνται. Ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, στην περίπτωση αποδοχής της αίτησης, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.
Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν θα καταβάλλει, με την υπόψη διαδικασία, οποιοδήποτε άλλο χρηματικό ποσό για ενδεχόμενες ζημίες καταναλωτή ή εργαζομένων του ή τρίτων σχετιζόμενων με τη λειτουργία της εγκατάστασής του, από διαφυγόντα έσοδα ή κέρδη, μείωση κύρους, απώλεια παραγωγής, κατάπτωση ρητρών προς τρίτους, και κάθε έμμεση ή παρεπόμενη βλάβη.
Ο ΔΕΔΔΗΕ δεσμεύεται ότι θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να βελτιώνει την ποιότητα της τάσης που προσφέρει, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές.
Η Έναρξη της εφαρμογής της ανωτέρω διαδικασίας έγινε από 02.05.2011 ενώ από 03.05.2020 τροποποιήθηκαν το χρονικό όριο για την υποβολή του σχετικού αιτήματος αποζημίωσης καθώς και το μέγιστο ύψος της αποζημίωσης για βλάβες συσκευών που προκαλούνται από τυχαία διακοπή του ουδετέρου αγωγού της Χαμηλής Τάσης Δικτύου Διανομής.
Τι να κάνετε όταν διαπιστώσετε ότι δεν έχετε ρεύμα (βλάβες)*.
Αν δεν έχουν ρεύμα, τότε πρόκειται για γενική διακοπή ρεύματος η οποία θα αποκατασταθεί με ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης & Βλαβών 11500.
Αν όμως τα άλλα ακίνητα έχουν ρεύμα ενώ το δικό σας ακίνητο δεν έχει, τότε θα πρέπει να ελέγξετε αν έχει «πέσει» η ασφάλεια ή ο μικροαυτόματος διακόπτης που προστατεύει τον μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ.
Αν ο μετρητής σας δεν έχει μικροαυτόματο διακόπτη επικοινωνήστε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας
Αν ο μετρητής σας έχει ασφάλεια και έχει τακεί («καεί»), θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας.
Αν ο μετρητής σας έχει μικροαυτόματο διακόπτη, δοκιμάστε να τον επανοπλίσετε με τον μοχλό που υπάρχει γι’ αυτό το λόγο στο κιβώτιο του μετρητή. Αν υπάρχει παραθυράκι στο κιβώτιο, απλά οπλίστε («σηκώστε») το μικροαυτόματο.
Αν δεν έχετε πληρώσει το λογαριασμό σας, τότε μετά το πέρας της προθεσμίας πληρωμής ο Προμηθευτής σας ειδοποιεί για την διακοπή ρεύματος που προτίθεται να πραγματοποιήσει. Στη συνέχεια, ο Προμηθευτής ζητά από τον ΔΕΔΔΗΕ την εκτέλεση της διακοπής και αυτή πραγματοποιείται χωρίς άλλη ειδοποίηση.
Εφόσον διευθετήσετε την οφειλή σας, θα πρέπει να ενημερώσετε σχετικά τον Προμηθευτή σας, προκειμένου να ζητήσει από το ΔΕΔΔΗΕ την επανασύνδεση του ρεύματος. Ο ΔΕΔΔΗΕ θα προβεί στην επανασύνδεσή σας τα αργότερο εντός δύο εργασίμων ημερών από την υποβολή του αιτήματος επανασύνδεσης από τον Προμηθευτή σας.
* Επισημαίνουμε ότι σε περίπτωση που καλέσετε το Κέντρο Βλαβών της περιοχής σας και τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ μεταβεί στο ακίνητο σας για την αποκατάσταση βλάβης, και διαπιστωθεί ότι αυτή οφείλεται σε πρόβλημα της εσωτερικής ηλεκτρικής σας εγκατάστασης, τότε θα χρεωθείτε με το ποσό της άσκοπης μετάβασης (22,01 € πλέον ΦΠΑ για καταναλωτές Χ.Τ. ή 36,68 € πλέον ΦΠΑ για καταναλωτές Μ.Τ.).
Στην περίπτωση που πιστεύετε ότι ο μετρητής δεν καταγράφει τις σωστές καταναλώσεις (πάρα πολύ μικρή πιθανότητα) μπορείτε να ζητήσετε με αίτηση σας στο αρμόδιο Γραφείο Εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ έλεγχο του μετρητή (το αρμόδιο κατάστημα αναγράφεται στην πρώτη σελίδα του λογαριασμού σας πάνω αριστερά). Στην περίπτωση που ο έλεγχος δείξει ότι ο μετρητής δε λειτουργούσε σωστά, θα γίνει διόρθωση του λογαριασμού σας και αντικατάσταση του μετρητή χωρίς καμία χρέωσή σας. Σημειώστε όμως ότι στην περίπτωση σωστής λειτουργίας του μετρητή, θα επιβαρυνθείτε με το κόστος του ελέγχου, το οποίο ανέρχεται σε:
Τα πιο πάνω ποσά επιβαρύνονται με τον εκάστοτε ισχύοντα Φ.Π.Α.
Όμως σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει πρωτίστως να κάνετε το δικό σας έλεγχο κλείνοντας το γενικό διακόπτη στον πίνακά σας (εσωτερική εγκατάσταση), να ελέγξετε αν ο δίσκος του μετρητή περιστρέφεται (καταγράφει ενέργεια). Στην περίπτωση που ο δίσκος περιστρέφεται, αυτό σημαίνει ότι πιθανόν υπάρχει διαρροή ηλεκτρικού ρεύματος και θα πρέπει να καλέσετε άμεσα ηλεκτρολόγο, για να προβεί σε έλεγχο της εσωτερική σας ηλεκτρικής εγκατάστασης.
Αν από βλάβη στην τροφοδοσία ρεύματος (πχ. αυξομείωση τάσης) πάθατε ζημιά σε συσκευές σας, τι μπορείτε να κάνετε.
Για τις βλάβες που έπαθαν οι ηλεκτρικές σας συσκευές θα πρέπει να απευθυνθείτε, υποβάλλοντας σχετική αίτηση, στο αρμόδιο γραφείο εξυπηρέτησης από το οποίο εξυπηρετείται το ακίνητό σας. Αφού εξεταστεί η περίπτωσή σας, θα ενημερωθείτε σχετικά.
Γενικότερα, σας γνωρίζουμε ότι όπως προβλέπεται και στους κανονισμούς ( ΕΛΟΤ- Ευρωπαϊκό Πρότυπο ΕΝ 50160) μικρές ή μεγάλες μεταβολές της τάσης τροφοδότησης, όπως π.χ. περιστασιακές βυθίσεις ή διακοπές της τάσης, υπερτάσεις ως προς τη γη κ.α., είναι αναπόφευκτες, αφού μπορεί να οφείλονται σε φυσικά φαινόμενα ( π.χ. κεραυνούς, πτώση δέντρων), σε τυχαίες βλάβες, σε παρεμβάσεις τρίτων και σε άλλα απρόβλεπτα εξωτερικά αίτια. Για τους λόγους αυτούς:
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…