LIDL: Σε μια πρωτότυπη κίνηση προχωρά η LIDL καθώς προσφέρει 510 ευρώ για τριήμερη εργασία! Δείτε στο xristika.gr ποιους αφορά…

Το Lidl UP: Learn & Work είναι ένα πρωτοποριακό, διετές πρόγραμμα που δημιούργησε η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το δημόσιο Πειραματικό Ι.Ε.Κ. Γλυφάδας και το Ελληνογερμανικό, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.

Το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα σε νέους και νέες, να σπουδάσουν στο δημόσιο Πειραματικό Ι.Ε.Κ. Γλυφάδας στον κλάδο του Λιανικού Εμπορίου για 2 έτη και ταυτόχρονα να εργάζονται στα καταστήματα της εταιρείας, συνδυάζοντας θεωρία και πραγματική, έμμισθη εργασιακή εμπειρία.

Αφού ολοκληρώσει κάποιος τις σπουδές του, λαμβάνει πτυχίο τίτλου σπουδών επιπέδου Ι.Ε.Κ. αναγνωρισμένο στην Ελλάδα μετά από εξετάσεις στον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. Παράλληλα, υπογράφει σύμβαση εργασίας (πλήρους απασχόλησης αορίστου χρόνου) ως Υποδιευθυντής/ Υποδιευθύντρια σε κατάστημα Lidl.

Πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα:
Οι σπουδαστές που θα επιλεγούν, για τα 2 έτη των σπουδών τους, θα παρακολουθούν περίπου 2-3 ημέρες την εβδομάδα τα θεωρητικά Μαθήματα & Εργαστήρια της Ειδικότητας τους στο δημόσιο Πειραματικό Ι.Ε.Κ. Γλυφάδας και 2-3 ημέρες θα εργάζονται σε Κατάστημα Lidl στην Αττική, ακολουθώντας το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης του Υποδιευθυντή/ντριας Καταστήματος.

Προφίλ υποψηφίων σπουδαστών:

  • Τελειόφοιτοι & Απόφοιτοι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΕΠΑΛ, Γενικό ή Τεχνικό Λύκειο, δεν έχει σημασία)
  • Δεν απαιτείται προϋπηρεσία
  • Καλά Αγγλικά (Β2)
  • Παροχές σε όλη την διάρκεια των σπουδών:
  • Μηνιαίος Μισθός (510€ το 1ο έτος και 585€ το 2ο έτος)
  • Πλήρης Ασφάλιση & Ένσημα
  • Ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Διατακτικές Τροφίμων
  • Κάρτα Απεριορίστων Διαδρομών ΜΜΜ
  • Laptop

Αν φιλοδοξείς και εσύ να γίνεις στέλεχος λιανικού εμπορίου μην το αφήνεις για αύριο, ξεκίνα τώρα! Σπούδασε ενώ παράλληλα μαθαίνεις έμπρακτα τη δουλειά και πληρώνεσαι γι’ αυτήν. Και μάλιστα σε μία εταιρεία που είναι γνωστή για την εταιρική της υπευθυνότητα και σεβασμό στους εργαζομένους της, όπως αποδεικνύεται και από ανάλογες προσπάθειες της για την εκπαίδευση και εξέλιξή των υπαλλήλων της.

Αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι 27/10. Το πρώτο τμήμα ανοίγει τις πόρτες του τον Δεκέμβριο του 2021.

Μάθε περισσότερα για το πρόγραμμα και το όραμά της Lidl Ελλάς στο lidlup.gr .

Πληροφορίες αναφορικά με το πρόγραμμα μπορείς να λάβει κανείς και τηλεφωνικά στο 2111032330 (09:00 με 20:00 Δευτέρα με Παρασκευή – πλην αργιών).

LIDL: Σάλος με τις καταγγελίες

Μια απίστευτη καταγγελία έγινε στην επίσημη σελίδα του facebook του LIDL για διανομείς που με την κακοκαιρία “Μπάλλος” αναγκάστηκαν να μοιράζουν φυλλάδια με… προσφορές του σούπερ μάρκετ στους δρόμους!

Η καταγγελία αναφέρει:

“Είναι ΝΤΡΟΠΗ όμως να βάζετε τους διανομείς με τέτοιον καιρό να μοιράζουν το φυλλάδιο!

Μέχρι και το 112 έστειλε μήνυμα εκτάκτους ανάγκης στα κινητά μας κι εσείς τους υποχρεώνετε να δουλέψουν μέσα στον χαλασμός που κάνει, ΑΙΣΧΟΣ!!!

Μιλάω για σήμερα το πρωί στην Πάτρα και συγκεκριμένα στην οδό Νοταρά, οι άνθρωποι μούσκεμα μαζί με τα φυλλάδιά σας! Είπα σε όλη την πολυκατοικία μας, να μην ξαναπατήσουμε στο κατάστημά σας, εφόσον για εσάς, ο παράγοντας άνθρωπος είναι ασήμαντος. ΑΙΣΧΟΣ, ήμασταν και πελάτες σας τόσα χρόνια!”

Από κάτω ακολούθησε “μπαράζ” από σχόλια:

«Σε γραφεία τα δίνει το Lidl και κάνουν την διανομή, και είναι Ελληνικότατα, και αυτά αποφασίζουν πότε θα τα μοιράσουν πια μέρα… σαν φοιτήτρια δούλευα σε ένα τέτοιο γραφείο…

Πολλές φορές κάνουν έλεγχο, αλλά αν δεν έχει το γραφείο φιλότιμο τι άλλο μπορεί να κάνει το Lidl, μόνο παρατηρήσεις… Και να φανταστείτε ενώ το Lidl πληρώνει κανονικά, το γραφείο δεν πλήρωνεi τους διανομείς με τέτοιο καιρό, τους έλεγε ότι δεν έκαναν καλή διανομή…»

«Nα μάθουμε ποια εταιρία είναι, αφού είναι και της Πάτρας να τους πούμε τα… συγχαρητήρια!», γράφουν σε άλλη απάντηση.

LIDL: Και άλλες καταγγελίες πελατών – «Είναι μεγάλη απάτη»

Στο μάτι του κυκλώνα βρέθηκε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Lidl, καθώς δεκάδες πελάτες μέσα από τα social media έκαναν παράπονα και ανέφεραν πως έπεσαν θύματα… απάτης!

Αιτία; Η εφαρμογή του καταστήματος η οποία υπόσχεται εκπτώσεις αν την χρησιμοποιήσεις, κάτι που σε αρκετές περιπτώσεις δεν συνέβη ποτέ!

“Κοροϊδεύετε τον κόσμο με αυτή την εφαρμογή! Τρεις φορές δεν μου έχει γίνει έκπτωση. Στο κατάστημα προσπαθούν να με βγάλουν τρελό. Όταν βλέπουν ότι δεν τους παίρνει μου λένε να πάρω τηλέφωνο τη γραμμή επικοινωνίας. Πήρα τηλέφωνο. Ακόμα περιμένω την απάντησή σας…”

“Πιο απάτη δε γίνεται! Έχω ψωνίσει με τα κουπόνια της εφαρμογής πάνω από δέκα φορές και σε διάστημα εβδομάδων και ΟΛΕΣ τις φορές το ξυστό έγραφε δοκιμάστε ξανά!”

“Να κερδίσεις τι; Έκπτωση σε μπάμιες και σοκολατάκια; Είναι μια εφαρμογή που καταγράφει με την έγκρισή σου πλέον τις καταναλωτικές συνήθειές σου”. Αυτά είναι κάποια από τα αρνητικά σχόλια των πελατών!

Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά όσα έγραψαν:

LIDL: Δεν είναι η πρώτη φορά…

Πριν λίγους μήνες, μια ανάρτηση στα social media του σούπερ μάρκετ Lidl ήταν αρκετή για να ξεσπάσουν στα σχόλια… καταιγίδες παραπόνων από καταναλωτές οι οποίοι έκαναν λόγο για διπλάσιες τιμές στα αντισηπτικά μέχρι χαλασμένα προϊόντα σε προσφορά!

Αρκετοί πελάτες έκαναν παράπονα για ελαττωματικά προϊόντα, για συσκευές που δεν λειτουργούν πλέον, για υπέρογκες χρεώσεις στα τηλεφωνήματα για παραγγελίες και καθυστερήσεις, ωστόσο δυο συγκεκριμένα σχόλια έκαναν αίσθηση.

Το ένα σχόλιο αφορούσε καταγγελία για χαλασμένα προϊόντα σε προσφορά, με τον χρήστη να αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Πελάτης από το 2002 διαπίστωσα ότι τα τελευταία χρόνια η ποιότητα πέφτει και οι μαμούνιες μεγαλώνουν προσέχετε τη βάζετε στο ράφι πολλά προϊόντα δεν ανταποκρίνονται σε αυτά που αναγράφουν και κάποια σε προσφορές ιδιαίτερα  υγρής μορφής είναι ξινισμένα άρα χαλασμένα το πιο πρόσφατο στην προσφορά τυροκαυτερης 800γρ μόνο τυροκαυτερη δεν είναι και έχει παράξενη γεύση που διαπιστώνεις ότι είναι χάλια προϊόν όπως και το καλοκαίρι στην προσφορά 1+1 κακάο ρόφημα το ένα στα δύο ήταν πηχτό και ξινισμένο την ημέρα της αγοράς του μήπως πρέπει να αλλάξετε ρότα πριν αλλάξει ο κόσμος».

Το δεύτερο αφορούσε μια άλλη καταγγελία διπλασιασμού (!) της τιμής του αντισηπτικού, προφανώς μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού:

LIDL: Μεγάλη διαρροή χρημάτων – Πώς έχασε εκατομμύρια

Την ίδια ώρα, κοντά στο 1/5 του τζίρου της έχασε η Lidl Ελλάς, η ελληνική θυγατρική του γερμανικού ομίλου, από τον Νοέμβριο μέχρι σήμερα, δηλαδή από την επιβολή του δεύτερου lockdown και μετά, όπως υποστηρίζουν παράγοντες της αγοράς.

Ο λόγος είναι ότι κοντά στο 17% του τζίρου της προέρχεται από πωλήσεις προϊόντων bazaar, ρούχων, εξαρτημάτων κλπ., δηλαδή προϊόντων που απαγορεύεται να πωλούν τα σούπερ μάρκετ από το φυσικό τους δίκτυο, αλλά μόνο από τα ηλεκτρονικά καταστήματα και η Lidl δεν διαθέτει e-shop.

Παρά την απώλεια αυτή η Lidl, που δεν λειτουργεί με καθεστώς Ανώνυμης Εταιρείας και δεν δημοσιεύει οικονομικές καταστάσεις, παραμένει ο τρίτος μεγαλύτερος παίκτης του λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα. Ένας παίκτης που «απειλεί» τη θέση της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος οι πωλήσεις της οποίας πέρυσι ξεπέρασαν τα 2 δισ. ευρώ.

Σχετικά με τις επιδόσεις της, σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει στο παρελθόν ο επικεφαλής της, το 2019 η αλυσίδα διεύρυνε την πελατειακή της βάση, αύξησε την επισκεψιμότητα στα καταστήματα της και μεγάλωσε το καλάθι αγορών. Αυτά συντέλεσαν στην αύξηση στον τζίρο της κατά 8,8% το 2019 ενώ ανοδικά κινήθηκε μέχρι και τον περασμένο Νοέμβριο όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς.

Η γερμανική αλυσίδα, τα τελευταία 20 χρόνια που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά, συνεχίζει ευλαβικά να επενδύει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για να αναπτύξει τη δραστηριότητά της.

Ο σχεδιασμός της μέχρι το 2023 περιλαμβάνει συνολικές επενδύσεις 350 εκατ. ευρώ με τη λειτουργία 11 νέων καταστημάτων. Για τη φετινή χρονιά, όπως έχει πει ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς, είναι η δημιουργία 4 καταστημάτων και 5 ακόμη το 2022 καθώς και η δημιουργία νέου logistic center.

Παράλληλα πέρυσι η εταιρεία επιβράβευσε τους εργαζόμενους της με επιπρόσθετες παροχές συνολικού ύψους 6 εκατ. ευρώ οι οποίες δόθηκαν σε όλους ανεξαρτήτως βαθμίδας, ενώ προ ημερών ανακοίνωσε πως προχωρά σε αύξηση απολαβών της τάξης του 3,5% προς την κατεύθυνση ενός ενιαίου μισθολογικού πλαισίου για τους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής σε καταστήματα και αποθήκες σε όλη την Ελλάδα. Σε επίπεδο έτους η συνολική αύξηση της επένδυσης σε κόστος προσωπικού θα ανέλθει στα 1,8 εκατ. ευρώ.