Delivery: Νέος παίκτης στην Ελλάδα – Συναγερμός σε e-Food, Wolt, Box

Delivery: H εύχρηστη εφαρμογή της Rocket καθιστά την παραγγελία φαγητού πιο εύκολη από ποτέ. Διαθέσιμη σε Android και iOS. Πώς θα απαντήσουν οι κορυφαίες εταιρείες delivery στην Ελλάδα, e-food, Wolt και Box. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Η Rocket, μια νέα υπηρεσία online παραγγελίας και διανομής φαγητού κάνει την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά, μετά το επιτυχημένο της λανσάρισμα σε Ουκρανία, Ολλανδία, Κύπρο και Γαλλία.

Μέσω της εύχρηστης εφαρμογής της για smartphones, και έχοντας θέσει ως προτεραιότητα να προσφέρει βέλτιστη εμπειρία όχι μόνο στους πελάτες αλλά και στους συνεργάτες της, η Rocket δεσμεύεται να παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση και ασυναγώνιστα προνόμια τόσο στους καταναλωτές όσο και στα συνεργαζόμενα καταστήματα εστίασης.

Η Clementine Joly, Διευθύντρια Marketing Ευρώπης δήλωσε σχετικά: «Σχεδιάσαμε τη στρατηγική επέκτασής μας έπειτα από εκτενή έρευνα που πραγματοποιήσαμε, σε συνεργασία με την PWC.

Η Αθήνα βάσει διαφόρων κριτηρίων αναδείχθηκε ως ευκαιρία, οπότε αποφασίσαμε να κάνουμε το πρώτο βήμα ξεκινώντας από τη δημοφιλή περιοχή του Χαλανδρίου, όπου υπάρχουν πολλά καταστήματα εστίασης και εστιατόρια.

Μία από τις κύριες προτεραιότητές μας είναι να αναπτύξουμε ισχυρούς δεσμούς με τα εστιατόρια της πόλης.

Καθώς γνωρίζουμε ότι ήταν μια δύσκολη περίοδος για τους επιχειρηματίες του κλάδου, διασφαλίζουμε ένα συμφέρον σύστημα προμηθειών με απώτερο σκοπό να τους αποφέρουμε μεγαλύτερα κέρδη.

Στόχος μας είναι να παρέχουμε φρεσκομαγειρεμένο φαγητό γρήγορα, οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Στη Rocket, πιστεύουμε στην ανθρωποκεντρική υποστήριξη των συνεργατών μας και έχουμε ως προτεραιότητα την επιτυχία των συνεργαζόμενων καταστημάτων του δικτύου μας».

Για το επόμενο διάστημα, ο στόχος είναι να ενταχθεί πληθώρα καταστημάτων εστίασης, που θα παρέχουν μεγάλη ποικιλία επιλογών στους καταναλωτές. Σε αυτή την κατεύθυνση και προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, η υπηρεσία θα γίνει διαθέσιμη και στο κέντρο της Αθήνας, μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Ήδη τα καταστήματα που έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα της Rocket επωφελούνται της υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης και των ανταγωνιστικών προνομίων που παρέχει η πλατφόρμα, μεταξύ των οποίων χρέωση χαμηλότερων προμηθειών, συμβουλευτικές υπηρεσίες marketing και προώθησης στα social media και επαγγελματική φωτογράφιση γευμάτων και πιάτων.

Διαθέσιμη σε Android και iOS, η εύχρηστη εφαρμογή της Rocket καθιστά την παραγγελία φαγητού πιο εύκολη από ποτέ.

Ο χρήστης εγγράφεται στην υπηρεσία συμπληρώνοντας απλά τη διεύθυνση του και ο κατάλογος καταστημάτων και επιλογών εμφανίζεται αμέσως στην οθόνη, προκειμένου να μπορεί να επιλέξει εύκολα και γρήγορα το γεύμα ή ρόφημα της αρεσκείας του μέσα σε λίγα απλά βήματα.

Ένα γρήγορο μενού σε μορφή carousel διευκολύνει ακόμα περισσότερο την επιλογή, εμφανίζοντας πρώτες τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες γευμάτων για γρήγορη πρόσβαση, ενώ ελκυστικές προσφορές και εκπτώσεις παρουσιάζονται στους χρήστες σε καθημερινή βάση.

Delivery: Πώς σάρωσε τα κέρδη το e-Food

Η αύξηση στον κύκλο εργασιών προήλθε κυρίως από την αύξηση των παραγγελιών με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων από προμήθειες που αυξήθηκαν κατά 13,4 εκατ. ευρώ στα 46,143 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον ο τζίρος της αυξήθηκε και λόγω της χρήσης των υπηρεσιών προώθησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων στην πλατφόρμα, όπως premium placement, προτεινόμενα πιάτα κ.λπ.

Τα έσοδα από παροχή υπηρεσιών ανήλθαν στα 13,527 εκατ. Ευρώ, 5,3 εκατ. ευρώ περισσότερα από το 2019.

Τα EBITDA ανήλθαν σε 31,653 εκατ. ευρώ από 23,705 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ τόκων και φόρων στα 31,019 εκατ. ευρώ έναντι 23,375 εκατ. ευρώ τα προ φόρων κέρδη στα 28,7 εκατ. ευρώ από 22,247 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους στα 21,39 εκατ. ευρώ, 27,2% περισσότερα από το 2019.

Αντίστοιχα τα ταμειακά της διαθέσιμα ξεπέρασαν τα 40,84 εκατ. ευρώ από 28,9 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019. Σε ότι αφορά τη διάθεση των κερδών η διοίκηση της εταιρείας για τη χρήση του 2020 προτείνει τη διανομή μερίσματος 20 εκατ. ευρώ.

Επιπρόσθετα με απόφαση της τακτικής γενικής συνέλευσης της 15ης Απριλίου του 2020 εγκρίθηκε η διανομή μερισμάτων 11 εκατ. ευρώ.

Στην εταιρεία απασχολούνταν 378 άτομα, από 268 άτομα το 2019 ενώ οι υπόλοιποι εργαζόμενοι της είναι ενοικιαζόμενοι με τρίμηνες συμβάσεις από γνωστή διεθνή εταιρεία, όπως αναφέρουν πηγές με γνώση.

Σε ό,τι αφορά στη συνεργασία της με την εταιρεία Σκλαβενίτης, η e-food σημειώνει πως το 2020 και μετά την υπογραφή σύμβασης συνεργασίας με την εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης για παραγγελιοληψία προϊόντων σούπερ μάρκετ και διανομής των προϊόντων αντί προμήθειας, εκδόθηκε εγγυητική επιστολή 2 εκατ. ευρώ με ρήτρα καλής πληρωμής, υπέρ της εταιρείας Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης. Για την έκδοση της εγγυητικής επιστολής υπάρχει δέσμευση καταθέσεων 1 εκατ. ευρώ.

Delivery: Συνεχείς προσλήψεις

Ενισχύεται συνεχώς η εταιρεία delivery. Χιλιάδες προσλήψεις και επέκταση και σε άλλους κλάδους. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Σε νέες προσλήψεις διανομέων προχωράει efood στην Αττική. Συνεχίζοντας την ανάπτυξη της δραστηριότητάς του στο delivery αναζητά νέους διανομείς στο κέντρο, τα νότια και βόρεια προάστια αλλά και στις υπόλοιπες περιοχές της Αττικής.

Ο στόλος της υπηρεσίας «delivered by efood» απασχολεί ήδη περισσότερους από 1.500 διανομείς και είναι ενεργός σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα, Βόλο, Ηράκλειο Κρήτης, Χανιά και Ιωάννινα ενώ σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της χώρας.

Μέσω της υπηρεσίας μπορεί κανείς να παραγγείλει από 15.000 καταστήματα σε 90 πόλεις της Ελλάδας.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερα για τις θέσεις εργασίας εδώ.

Η διαμάχη που δεν έχει καταλάβει κανείς. Τι συμβαίνει με τις εταιρείες delivery; Πώς κατάφεραν να εκτοξεύσουν τα κέρδη τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Δείτε στο xristika.gr όλο το παρασκήνιο.

Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες φαγητού εκτοξεύτηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο online delivery διεκδικούν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο σε μια αγορά που υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 500 εκατ. ευρώ. Efood (Delivery Hero), delivery.gr, Wolt και BOX (Cosmote) είναι οι μεγαλύτεροι παίκτες στη διανομή φαγητού και μοιράζονται μια αγορά που καλύπτει πάνω από 9.000 επιχειρήσεις φαγητού και 7.500-8.000 επιχειρήσεις με καφέ/ποτά σε ένα σύνολο 81.000 επιχειρήσεων στον κλάδο της εστίασης.

Ιδιοκτήτες εστιατορίων στο κέντρο της Αθήνας που μίλησαν στο Capital.gr ανέφεραν πως μπορεί οι εταιρείες διανομής να έχουν προσφέρει μια “χείρα βοηθείας” κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ωστόσο οι προμήθειες, που αγγίζουν έως και το 30% της παραγγελίας, οδηγούν τα καταστήματα στο να λειτουργούν για να καλύψουν τα έξοδά τους.

“Πρόκειται για ένα unfair trade”, αναφέρει χαρακτηριστικά επιχειρηματίας. Εστιατόρια που δεν είχαν delivery και μπήκαν σε πλατφόρμες κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown εκτιμούν πως μετά τη λήξη της πανδημίας θα βγουν από τις εφαρμογές.

Σε άλλη περίπτωση, επιχειρηματίας που άνοιξε κατά τη διάρκεια του lockdown αναφέρει πως αποδέχεται την υψηλή προμήθεια διότι αποτελεί έναν έμμεσο τρόπο διαφήμισης που σε άλλη περίπτωση θα δυσκολευόταν να διαθέσει.

Όπως τονίζουν επιχειρηματίες από τον κλάδο της εστίασης, τα κριτήρια για το ύψος της προμήθειας είναι ο τζίρος του μαγαζιού και το ύψος των παραγγελιών. Αν καταφέρουν να περάσουν συγκεκριμένα μεγέθη, η προμήθεια μπορεί να μειωθεί έως και 2-3 ποσοστιαίες μονάδες.

Οι προμήθειες που κινούνται στο 27% περιλαμβάνουν την εκτέλεση της παραγγελίας, το κόστος παράδοσης, τα έξοδα συσκευασίας, βενζίνης και το εργατικό κόστος των μεταφορέων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μεγάλες αλυσίδες ταχυφαγείων (με δικά τους μηχανάκια) καταβάλλουν προμήθεια κοντά στο 5%, ενώ μεμονωμένες επιχειρήσεις δίνουν αντίστοιχα προμήθεια ύψους 12%-15%.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο Capital.gr ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων, Γιώργος Καββαθάς, είναι “υπερβολική η προμήθεια των εταιρειών διανομής”, ωστόσο τα καταστήματα συμμετέχουν στις πλατφόρμες λόγω ανταγωνισμού.

“Ναι μεν σου φέρνουν πελάτες, αλλά σου υπονομεύουν το μέλλον”, ανέφερε ο κ. Καββαθάς.

Ακόμα, σημείωσε πως υπάρχει αίτημα προς την Ομοσπονδία να φτιάξει τη δική της πλατφόρμα, αλλά αυτό θα χρειαστεί χρόνο για να γίνει.