Praktiker: Νέα κόντρα ανάμεσα στους εργαζόμενους και τη διοίκηση των Praktiker, με τους μεν πρώτους να τα βάζουν με τους μεν δεύτερους και στο βάθος… ρήξη!
Την απόλυση εργαζόμενου από το κατάστημα των «Praktiker» στην Πάτρα (4η μετά το Δεκέμβρη), καταγγέλλει σε ανακοίνωσή του το Σωματείο Εμπορίου Υπηρεσιών Αχαΐας, καλώντας παράλληλα σε στήριξη της 24ωρης απεργίας που έχουν εξαγγείλει για το Σάββατο 28 Μάη οι εργαζόμενοι της επιχείρησης.
Σημειώνοντας ανάμεσα σε άλλα, ότι «η αποφασιστική στάση των εργαζομένων μέσα από μαζικές και συλλογικές διαδικασίες μπλόκαρε την περαιτέρω επίθεση» κατά των εργαζομένων τον Δεκέμβρη το Συνδικάτο αναφέρει:
«Τη Δευτέρα 23 Μάη, η PRAKTIKER HELLAS αποφάσισε να ξαναβάλει σε εφαρμογή το σχέδιο εξόντωσης των εργαζομένων της, προχωρώντας σε άλλη μία απόλυση στο κατάστημα της Πάτρας. Για την απόλυση αυτή μάλιστα αξιοποιήθηκε ο νόμος – έκτρωμα του Χατζηδάκη δίνοντας στον εργαζόμενο τη μισή αποζημίωση που θα την πάρει μετά από 4 μήνες!!!».
«Η διεύθυνση του τοπικού καταστήματος και όχι μόνο, συνεχίζει να απολύει έμπειρους εργαζόμενους γιατί για την επιχείρηση οι συμβάσεις εργασίας τους είναι κόστος.
Είναι η ίδια εταιρεία που έχει εντατικοποιήσει στο έπακρο την εργασία των εργαζομένων, αυτή που κάνει επιπλήξεις για ψύλλου πήδημα, αυτή που κόβει τα κυλιόμενα ρεπό, παρόλο που της έχουν επιβληθεί δεκάδες πρόστιμα, που τρομοκρατεί εργαζόμενους για να μην συμμετέχουν σε πανελλαδικές απεργίες.
Επίσης, είναι η ίδια εταιρεία που στο κατάστημά της στην Πάτρα πριν λίγους μήνες ανάγκασε εργαζόμενο να κρεμαστεί σε περβάζι παραθύρου σε μεγάλο ύψος με κίνδυνο να πέσει στο κενό και να θρηνήσουμε άλλον ένα συνάδελφο στο βωμό του κέρδους.
Άλλωστε είναι γνωστή η στάση της εν λόγω εταιρείας γύρω από τους κανόνες ασφαλούς λειτουργίας της. Γι’ αυτό και είναι δεκάδες τα εργατικά ατυχήματα που έχουν συμβεί στα καταστήματά της πανελλαδικά».
Τονίζει πως «αυτή η απόλυση και η απαράδεκτη στάση της εργοδοσίας δεν είναι έκπληξη.
Είναι συνέχεια των αλλαγών που προωθεί με διάλυση τμημάτων, μείωση του προσωπικού πλήρους 8ωρης εργασίας, αύξηση της μερικής απασχόλησης, κόψιμο μπόνους παραγωγικότητας, χρήση ακατάλληλων μηχανημάτων», το σωματείο στέκεται στο πλευρό των εργαζομένων και στέλνει «μαζικό και ηχηρό μήνυμα σε εργοδοσία και κυβέρνηση ότι οι νόμοι που φτιάχτηκαν για την εξυπηρέτηση της μεγαλοεργοδοσίας θα μείνουν στα χαρτιά.
Καλούμε τον λαό της Πάτρας να στηρίξει τον δίκαιο αγώνα των εργαζομένων στην PRAKTIKER στην Πάτρα. Να αγωνιστούμε και να προασπίσουμε το δικαίωμα για δουλειά και για ζωή με δικαιώματα και αξιοπρέπεια κόντρα στην εκμετάλλευση του κεφαλαίου».
Πολύ μεγάλη ζημιά υπέστησαν τα Praktiker λόγω της πανδημία του κορονοϊού με τα ταμειακά αποθέματα να μειώνονται δραματικά!
Στα 1,07 εκατ. ευρώ από 7,1 εκατ. ευρώ το 2019, περιορίστηκαν στην πανδημία τα ταμειακά διαθέσιμα της Praktiker, οι ζημιές της οποίας εκτοξεύθηκαν.
H Praktiker που δραστηριοποιείται στον τομέα προϊόντων «Φτιάξτο μόνος σου», από το 1991 και διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων πανελλαδικά, αριθμώντας έξι καταστήματα και 2 b2b Centers στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη, 10 καταστήματα σε μεγάλες πόλεις της χώρας, καθώς και ένα κανάλι e-commerce, είδε πέρυσι τις πωλήσεις της να συρρικνώνονται και τις ζημιές της να αυξάνονται.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας υποχώρησε στα 147,5 εκατ. ευρώ από 186 εκατ ευρώ το 2019, ενώ η μείωση του όγκου των αγορών εμπορευμάτων και των δαπανών της εταιρείας ακολούθησε την μείωση του κύκλου εργασιών στα πλαίσια της πανδημίας COVID-19 με συνέπεια τον περιορισμό του όγκου των δανειακών κεφαλαίων και σε συνδυασμό με την σημαντική μείωση του επιτοκίου που επιτεύχθηκε οδήγησαν σε σημαντική μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων στην κλειόμενη χρήση σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Με τις ζημιές της να διαμορφώνονται στα 4 εκατ. ευρώ από ζημιές 278.410 ευρώ το 2019, η εταιρεία πέρυσι δεν σχημάτισε τακτικό αποθεματικό ως αποτέλεσμα των ανωτέρω ζημιών.
Η εισπρακτική πολιτική της είναι σε ποσοστό περίπου 39,8% μετρητοίς με το εναπομείναν ποσοστό να προκύπτει από υπόλοιπα πιστωτικών καρτών χωρίς ρίσκο για την εταιρεία, μέρος των οποίων είναι άμεσα ρευστοποιήσιμο. Η εταιρεία μέσω της εισπρακτικής της πολιτικής, ενδοομιλικών χρηματικών διευκολύνσεων και άντλησης κεφαλαίων κίνησης από τις ελληνικές τράπεζες διευθετεί τις υποχρεώσεις της βάσει τακτικού προγράμματος πληρωμών.
Η εταιρία απασχόλησε πέρυσι 1.534 άτομα από 1.567 το 2019, και προσέφερε 50.000 προϊόντα σε περισσότερους από 6 εκατ. πελάτες ετησίως, μέσα από τα καταστήματά της συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., με ολοκληρωμένες ιδέες, λύσεις και υπηρεσίες για το σπίτι, τον κήπο, το αυτοκίνητο, τις κατασκευές και τον ελεύθερο χρόνο, για κάθε μικρή ή μεγάλη αλλαγή. Σε ότι αφορά το e-commerce κανάλι της που εξυπηρετεί αποκλειστικά επαγγελματίες δέχεται 1 εκατομμύριο επισκέψεις / μήνα.
Την ίδια ώρα. νέα επένδυση ύψους 11 εκατ. ευρώ σε logistics για τις ανάγκες του κλάδου αθλητικών ειδών ανακοίνωσε πριν από μερικές μέρες ο Όμιλος Fourlis, ο οποίος παράλληλα αναπτύσσει το δίκτυο των μικρών και μεσαίων καταστημάτων ΙΚΕΑ εντός του αστικού ιστού σε διάφορες πόλεις.
Όπως επισημαίνει στο insider.gr σχετικά με τη νέα επένδυση o οικονομικός διευθυντής του ομίλου Fourlis, Γιώργος Αλεβίζος, από τη μία πλευρά η ανάπτυξη του δικτύου του ΙΚΕΑ και από την άλλη η άνοδος του e-commerce για τα Intersport καθώς και οι αποθηκευτικές ενδο-μετακινήσεις που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση ολόκληρου του δικτύου σε 4 χώρες, δημιουργούν πλέον νέες ανάγκες.
Έτσι το logistics center στο Σχηματάρι της Βοιωτίας που εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή ΙΚΕΑ και Intersport θα καλύπτει πλέον τις ανάγκες των καταστημάτων ΙΚΕΑ ενώ με την νέα επένδυση από το 2022 το Intersport θα εξυπηρετείται από το κέντρο που θα διαμορφωθεί στο ακίνητο του Ομίλου στα Οινόφυτα Βοιωτίας.
Άλλωστε όπως δείχνουν και οι πωλήσεις κατά την περίοδο της πανδημίας το ηλεκτρονικό κανάλι, σύμφωνα με τον κ. Αλεβίζο, φαίνεται ότι συνεχίζει «κρατάει» ένα μέρος των πελατών που μέχρι πρόσφατα έκανε αγορές σε φυσικά καταστήματα ακόμη και τις περιόδους που η αγορά λειτούργησε κανονικά.
Είναι χαρακτηριστικό ότι προ πανδημίας, το ποσοστό των ηλεκτρονικών καναλιών ΙΚΕΑ και Intersport ήταν περίπου 10% και 5% αντίστοιχα. Τις περιόδους των lockdown το ποσοστό για τα ΙΚΕΑ τριπλασιάστηκε ενώ για τα Intersport αυξήθηκε κατά 5-6 φορές. Όταν τα καταστήματα άνοιξαν τις 12 μέρες του Ιανουαρίου, το ΙΚΕΑ είχε ένα ποσοστό ηλεκτρονικών πωλήσεων 18% και το Ιntersport κοντά στο 9%. Ο Ιανουάριος γενικότερα ήταν πολύ καλός και για τα δύο δίκτυα καταστημάτων, ενώ και η μέθοδος click inside που εφαρμόστηκε για μία εβδομάδα στο δίκτυο των Intersport λειτούργησε θετικά.
Όσον αφορά τέλος τα καταστήματα ΙΚΕΑ, το πρώτο μικρού μεγέθους ΙΚΕΑ (2.000 τ.μ) άνοιξε στα τέλη του Ιανουαρίου στον Πειραιά ενώ αντίστοιχα καταστήματα αναμένεται δημιουργηθούν σε Πάτρα και Κρήτη. Στο πλάνο του Ομίλου περιλαμβάνεται και η ανάπτυξη μεσαίου μεγέθους καταστημάτων, δηλαδή 5.000 – 12.000 τ.μ., με το πρώτο να έχει ανοίξει ήδη στη πόλη Βάρνα της Βουλγαρίας το φθινόπωρο του 2020.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…