Carrefour: Ο άγνωστος… πόλεμος – Στα χαρακώματα με το LIDL

Carrefour: Το «χαρτί» της βραζιλιάνικης Atacadão αποφάσισε να παίξει στην Ευρώπη η Carrefour.

Το πρώτο κατάστημα λειτουργεί εδώ και λίγες ημέρες στα βόρεια του Παρισιού, σε ένα πρώην κτίριο υπερμάρκετ με επιφάνεια πώλησης σχεδόν 10.000 τ.μ.

Η βραζιλιάνικη αλυσίδα, η οποία εξαγοράστηκε από την Carrefour το 2007, στοχεύει να αποτελέσει απάντηση στον υψηλό πληθωρισμό με τιμές κατά μέσο όρο 10-15% χαμηλότερες από ό,τι στα παραδοσιακά υπερμάρκετ.

Οι επαγγελματίες και οι ιδιώτες πελάτες μπορούν να επιλέξουν από έως και 20.000 είδη, συμπεριλαμβανομένων 3.000 ειδών ιδιωτικής ετικέτας της Carrefour.

Το 70 % της προσφοράς είναι γαλλικό. Το κατάστημα πωλεί κυρίως μεγάλες ποσότητες και όσο περισσότερες από αυτές αγοράζουν οι καταναλωτές, τόσο χαμηλότερη είναι η τιμή.

Ένα πακέτο ταλιατέλες Barilla 500 γρ. κοστίζει 1,65 ευρώ, αλλά από τα τρία τεμάχια και μετά, αυτό γίνεται 1,53 ευρώ ανά πακέτο.

Δύο λίτρα χυμού πορτοκαλιού από τη μάρκα της Carrefour κοστίζουν 3,47 ευρώ, αλλά αυτό γίνεται 3,23 ευρώ αν αγοράσετε τέσσερα τεμάχια, αναφέρει η Le Parisien.

Για τη μείωση του κόστους, η διάταξη του καταστήματος είναι εξαιρετικά λιτή, με τα προϊόντα να πωλούνται από παλέτες, κάτι σαν το μοντέλο της Lidl και της Aldi.

Carrefour: Μεγάλη κίνηση – Εξαγόρασε γνωστή αλυσίδα στην Αθήνα, «τρέμει» ο Μασούτης

Σπουδαία κίνηση από τα Carrefour που κατάφεραν να αγοράσουν γνωστή αλυσίδα στην Αθήνα

Η εταιρία ανακοίνωσε την εξαγορά της «Χουλιόπουλος ΕΠΕ» η οποία διατηρεί έντεκα καταστήματα super market στην Αθήνα, που θα μετονομαστούν σε Carrefour Express.
Η AVE A.E. ανακοίνωσε ότι μέσω της θυγατρικής εταιρείας RETAIL & MORE A.E. (65% θυγατρική της AVE A.E.) προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας «ΧΟΥΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΕ», η οποία διατηρεί έντεκα καταστήματα super market στην Αθήνα έναντι τιμήματος 3.150 χιλ. ευρώ και τα οποία θα μετονομαστούν σε Carrefour Express.

Επίσης η AVE A.E ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι ίδρυσε μέσω της θυγατρικής εταιρείας RETAIL & MORE A.E. την Retail & More Bulgaria. (100% θυγατρική της RETAIL & MORE AE), η οποία υπέγραψε συμφωνητικό με το GROUP CARREFOUR για το Master franchise agreement στην Βουλγαρία.

Οι συμφωνίες αυτές εντάσσονται στην στρατηγική του Ομίλου AVE για επέκταση των δραστηριοτήτων στον τομέα των τροφίμων-ποτών σε λιανική & χονδρική.

Carrefour: Τέλος για πασίγνωστη αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Συνεχίζονται οι πλειστηριασμοί ακινήτων της πτωχευμένης αλυσίδας σουπερμάρκετ Αρβανιτίδη, για τα οποία έχει εκδηλωθεί έντονο ενδιαφέρον από επιχειρήσεις του κλάδου, που επιδιώκουν να ενισχύσουν την παρουσία τους στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας, ή να αποτρέψουν την επέκταση ανταγωνιστών τους.

Οι πρώτοι πλειστηριασμοί έγιναν την προηγούμενη εβδομάδα και είχαν θετική έκβαση. Τα εκποιούμενα ακίνητα περιήλθαν στις αλυσίδες “Family”, “Πίτσιας”, “Εγνατία σούπερ μάρκετ” και στην εταιρεία Poseidon, που αποτελεί όχημα ειδικού σκοπού της Fortress.

Περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές αναμένεται να εμφανιστούν στους σημερινούς κι αυριανούς πλειστηριασμούς, όπου πιθανότατα θα διεκδικήσουν κάποια ακίνητα και οιαλυσίδες “Μασούτης” και “METRO”, που διθέτουν ισχυρή παρουσία στη Βόρεια Ελλάδα και δεν θέλουν να δουν ανταγωνιστές να τους αφαιρούν ζωτικό χώρο.

Επισημαίνεται ότι τα περισσότερα από τα εκποιούμενα εμπορικά ακίνητα είναι ήδη μισθωμένα σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Η συνολική αξία των εκποιηθέντων και εκποιούμενων καταστημάτων της πτωχευμένης αλυσίδας υπολογίζεται σε 21 εκατ. ευρώ.

Carrefour: Επέστρεψε στην Ελλάδα και έφερε… πανικό στον ανταγωνισμό!

Η παγκόσμια αλυσίδα Σούπερ μάρκετ, Carrefour επέστρεψε στην Ελλάδα αποφασισμένη να κερδίσει αυτή τη φορά τον ανταγωνισμό. Πού άνοιξαν νέα καταστήματα. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Συνολικά 11 καταστήματα της Carrefour λειτουργούν πλέον στην Ελλάδα, καθώς η αλυσίδα σούπερ μάρκετ προχώρησε στο άνοιγμα έξι νέων καταστημάτων.

Πρόκειται για τα καταστήματα στη Θάσο – 2 καταστήματα τύπου Carrefour Express και Carrefour Market -, στη Θεσσαλονίκη, όπου λειτουργεί το πρώτο κατάστημα Carrefour Express, στο Καμάρι και την Οία Σαντορίνης με τα καταστήματα Carrefour Express και Carrefour Market αντίστοιχα και στην Κω, όπου εγκαινιάστηκε το πρώτο στο νησί κατάστημα Carrefour Market. Υπενθυμίζεται ότι στην πρώτη φάση είχαν ανοίξει πέντε καταστήματα σε Ζάκυνθο και Χαλκιδική.

Παράλληλα με το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου στην περιφέρεια, κατασκευάζεται το πρώτο κατάστημα της Αττικής, στον Πειραιά, το οποίο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του τις επόμενες εβδομάδες, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση του δικτύου της Carrefour στα αστικά κέντρα.

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός εκτεταμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει 25 καταστήματα Carrefour Market και Carrefour Express, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς.

Σημειώνεται ότι το δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται στην Ελλάδα από την Retail and More, θυγατρική του Ομίλου Globalsat – Teleunicom, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην Ελληνική αγορά.

Ο Όμιλος εταιρειών Globalsat – Teleunicom δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά διανομής και εμπορίας προϊόντων τεχνολογίας και οικιακών συσκευών και μικροσυσκευών και παράλληλα αναπτύσσει και παρέχει εξειδικευμένες επαγγελματικές λύσεις, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες.

Ο Όμιλος έχει αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαία διεθνή brand, όπως η Samsung, η Huawei, η TCL και η Sencor, και συνεργάζεται με όλες τις εταιρείες του κλάδου τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας, καθώς και με όλα τα δίκτυα λιανικής στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Το 2020, o Όμιλος Globalsat – Teleunicom ξεκίνησε τη συνεργασία του με τη Blink Charging Hellas, αναλαμβάνοντας, ως εμπορικός αντιπρόσωπος, την ανάπτυξη του δικτύου των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Blink στην Ελλάδα, ενώ πριν από λίγους μήνες ανακοίνωσε μέσω της Retail and More, τη σύναψη της συμφωνίας για την επανέναρξη λειτουργίας της Carrefour στην ελληνική αγορά.

Carrefour: Τέλος εποχής! Αλλάζουν όλα στα σούπερ μάρκετ – Έτσι θα ψωνίζουμε πλέον

«Πράσινο φως» για τις πωλήσεις έχει πάρει σύμφωνα με πληορφορίες, η εταιρεία Carrefour με τις πωλήσεις να λέγεται πως «πηγαίνουν εξαιρετικά».

Να σημειωθεί ότι η εταιρία λειτουργεί ενεργά 5 καταστήματα που εδρεύουν στην Ελλάδα από τον περασμένο Απρίλιο.

Τα καταστήματα της εταιρίας Carrefour «σκίζουν» με την εταιρία να σχεδιάζει άμεση επέκταση με βελτιωμένες παροχές όπως αυτό με τα ψώνια σε 10 δευτερόλεπτα.

Τα πρώτα καταστήματα λειτούργησαν στην Ζάκυνθο (2 καταστήματα) και τη Χαλκιδική (3 καταστήματα), ενώ το πλάνο επέκτασης συνεχίζεται κανονικά, με στόχο κάθε μήνα να ανοίγουν νέα καταστήματα.

Τα επόμενα αναμένονται επίσης σε περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση, θα λειτουργήσουν σε λίγες ημέρες, ενώ θα ανήκουν στους τύπους καταστημάτων Carrefour Market & Carrefour Express, όπως ακριβώς και εκείνα της Ζακύνθου και Χαλκιδικής.

Τα Carrefour Market αφορούν σε μεγαλύτερης επιφάνειας καταστήματα που μπορούν να «σταθούν» τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια, προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα φρέσκων και τοπικών προϊόντων, ενώ τα Carrefour Express έχουν χαρακτήρα convenience stores και μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του κόσμου τόσο στις γειτονιές, όσο και στα κέντρα πόλεων.

Οι υπόλοιποι τύποι καταστημάτων που θα αναπτυχθούν σε δεύτερο χρόνο αφορούν στα Carrefour Bio, τα οποία προσφέρουν 100% βιολογικά και οικολογικά προϊόντα, τα SUPECO, τα οποία είναι parking discount stores – ένας τύπος καταστήματος που παρέχει επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις εκάστοτε καλύτερες τιμές της αγοράς που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων – αλλά και το Carrefour Flash 10/10.

Πρόκειται για έναν τύπο πλήρως αυτοματοποιημένων καταστημάτων, μικρής επιφάνειας, τα οποία η Carrefour δημιουργεί εντός των αστικών κέντρων, με βασικό χαρακτηριστικό την έλλειψη ταμείων και τη δυνατότητα που δίνεται στον πελάτη να εξυπηρετείται γρήγορα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία 10/10, «10 δευτερόλεπτα για να ψωνίσετε και 10 δευτερόλεπτα για να πληρώσετε».

Βάσει των σχεδιασμών και παράλληλα με το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου στην περιφέρεια, κατασκευάζεται το πρώτο εταιρικό κατάστημα της Αθήνας, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του έως τον προσεχή Σεπτέμβριο, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση του δικτύου της Carrefour στα αστικά κέντρα. Βασική στόχευση, άλλωστε, του συνολικού πλάνου ανάπτυξης είναι η δημιουργία 25 καταστημάτων για το 2022.

Να σημειωθεί ότι, τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται από τη Retail and more, θυγατρική του ομίλου Teleunicom-Globalsat, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην ελληνική αγορά.

Carrefour: Yπόσχονται τιμές στα… πατώματα!

Θα ανοίξουν τα Carrefour Market και τα Carrefour Express καθώς και τα Carrefour Bio και SUPECO. Τα τελευταία δραστηριοποιούνται στην κατηγορία του soft discount store όπου στην χώρα μας κυριαρχεί η Lidl.

Η αλυσίδα έκανε την εμφάνισή της πριν από τα 10 χρόνια και αντικατέστηκε με λίγα λόγια τα DIA ενώ πλέον ανταπτύσεται ραγδαία.

Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε οι τιμές που θα λανσάρει ρε προϊόντα η SUPECO θα είναι 10% φθηνότερα από το LIDL.

Όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση πρόκειται για «ένα τύπο καταστήματος που παρέχει επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις εκάστοτε καλύτερες τιμές της αγοράς, που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων».

Κοινά στοιχεία με τη γερμανική αλυσίδα που έχει παρουσία στη χώρα μας είναι οι εβδομαδιαίες προσφορές σε είδη baazar (ρούχα, είδη σπιτιού, εποχικά είδη κ.α.), οι ζεστές γωνιές με προϊόντα φούρνου και η μεγάλη γκάμα σε προϊόντα private label.

Με βάση τα στοιχεία του ομίλου Carrefour τα προϊόντα bazzar αντιπροσωπεύουν μόλις το 5%-6% των πωλήσεων των SUPECO.