Η συνεργασία του σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος με αλυσίδα από τη Σερβία φέρνει καινούρια προσφορά και δωροεπιταγές έως και 30 ευρώ.
Βομβα από την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία προσπαθεί να αυξήσει τον τζίρο, το μερίδιο και τη θέση της στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Ξεκίνησε συνεργασία με τη σερβική αλυσίδα Maxi και έκανε γνωστό ότι οι πελάτες της που σχεδιάζουν διακοπές στην Ελλάδα θα έχουν έκπτωση για τις αγορές τους στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Από τις 2 Ιουλίου έως και τα τέλη Αυγούστου διατίθεται κουπόνι με έκπτωση 10% σε όλους τους χρήστες της εφαρμογής επιβράβευσης «Moj Maxi», το οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά την αγορά στα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, αναφέρουν τοπικά δημοσιεύματα και επιβεβαιώνεται από την ελληνική αλυσίδα.
Η συγκεκριμένη έκπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για έναν λογαριασμό αξίας έως 300 ευρώ. Η έκπτωση δηλαδή θα αγγίζει τα 30 ευρώ ανά αγορά.
Ετησίως την Ελλάδα επισκέπτονται περί τους 711.000 Σέρβους τουρίστες -σ.σ. αριθμός που απέχει σημαντικά από τα υψηλά του 2017 και του 2019 όταν οι Σέρβοι τουρίστες είχαν ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο.
Σημαντική μερίδα των Σέρβων τουριστών επιλέγει για τις διακοπές της την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας -σ.σ. πέρυσι ξόδεψαν στη συγκεκριμένη περιφέρεια περί τα 116 εκατ. ευρώ- αλλά και την περιφέρεια Ηπείρου.
Με βάση τα στοιχεία του ΣΕΤΕ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας η δαπάνη ανά επίσκεψη εκτιμάται σε 231 ευρώ, όταν η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη ανά Περιφέρεια διαμορφώθηκε πέρυσι κατά μέσο όρο στα 546 ευρώ.
Ο πόλεμος που δεν περίμενε κανείς στα σούπερ μάρκετ: Γιατί «σκοτώνονται» ΑΒ Βασιλόπουλος και LIDL
Σούπερ μάρκετ: Σε άλλο επίπεδο έχει πάει η κόντρα ΑΒ Βασιλόπουλος με τη Lidl Hellas.
H ΑΒ Βασιλόπουλος απάντησε στη συγκριτική διαφημιστική καμπάνια της Lidl που στον ιστότοπό της εξέτασε τις τιμές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στο διάστημα από τις 14 έως τις 18 Μαΐου, καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως είναι ο φθηνότερος discounter.
Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Lidl Hellas, η αλυσίδα εμφανίζεται να είναι φθηνότερη στο καλάθι των 14 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε σχέση με την ΑΒ Βασιλόπουλος και τον Σκλαβενίτη.
Άμεση ήταν η απάντηση της ΑΒ Βασιλόπουλος
Με καταχώρηση στα social media η ΑΒ Βασιλόπουλος ευχαριστεί τη LidlHellas που προτίμησε τα καταστήματα της ΑΒ για τις αγορές της.
Μάλιστα την ενημερώνει ότι η απόδειξη της θα ήταν ακόμη πιο χαμηλή αν είχε ΑΒ Plus και γι’ αυτό την έκανε και μέλος.
Σούπερ μάρκετ: Ξεκινούν να επιβάλλουν νέα χρέωση στους πελάτες – Πόσα θα μας παίρνουν
Μετά τον Σκλαβενίτη, από τις 5 Μαρτίου και ο Μασούτης ξεκινά να χρεώνει τις ηλεκτρονικές παραγγελίες και διανομές κατ’ οίκον, με βάση το κόστος της εκάστοτε παραγγελίας, ενώ από 90 ευρώ και πάνω, δεν θα υπάρχει κάποια χρέωση.
Ειδικότερα, το εν λόγω σούπερ μάρκετ θα χρεώνει 3,5 ευρώ για παραγγελίες από 20 έως 39,99 ευρώ και 2,5 ευρώ για παραγγελίες από 40 έως 89,99 ευρώ.
Επίσης, κατεβάζει στα 20 ευρώ το ελάχιστο όριο παραγγελίας, από 40 ευρώ που είναι μέχρι τώρα, καθώς αφενός δεν έκανε προσιτό το ηλεκτρονικό της κατάστημα για μικρότερες παραγγελίες και αφετέρου η ανυπαρξία οποιασδήποτε χρέωσης καθιστούσε το εν λόγω κανάλι πωλήσεων εξαιρετικά κοστοβόρο.
Παραμένει δωρεάν το click and collect, δηλαδή όταν ο καταναλωτής παραγγέλνει ηλεκτρονικά, αλλά επιλέγει να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία από το κατάστημα.
Υπενθυμίζεται ότι η Σκλαβενίτης επιβάλλει:
5,00 ευρώ για αγορές έως 30 ευρώ
2,50 ευρώ για αγορές από 30 ευρώ έως 100 ευρώ
Δωρεάν για αγορές από 100 ευρώ και άνω
Δεν υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας.
Πολιτική δωρεάν μεταφορικών μόνο για παραγγελίες πάνω από 100 ευρώ εφαρμόζει και το e-fresh.gr, με τα έξοδα αποστολής να κυμαίνονται από 2 έως 3 ευρώ, αναλόγως του ύψους της παραγγελίας.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος εφαρμόζει ελάχιστο όριο παραγγελίας τα 25 ευρώ και παρέχει δωρεάν διανομή για παραγγελίες πάνω από 45 ευρώ
Στο My Market στην Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο και Ιωάννινα οι χρεώσεις για μεταφορικά κυμαίνονται από 1,50€ έως 3,00€ για παραγγελίες από 40,01€ έως 90,00€. Για όλες τις παραγγελίες από 90,00€ και άνω τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ. Στην υπόλοιπη Ελλάδα, για παραγγελίες από 40,01€ και άνω, 10€ μεταφορικά με μέγιστο ποσό παραγγελίας τα 300€. Εάν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την “αντικαταβολή” υπάρχει μια επιπλέον χρέωση 3€.
Ο «Κρητικός» εφαρμόζει χρέωση ανεξαρτήτως ύψους παραγγελίας για την υπηρεσία Express Delivery, ενώ για τις απλές παραδόσεις χρέωση επιβάλλεται για παραγγελίες κάτω από 40 ευρώ.
Τέλος να σημειώσουμε ότι τα Lidl δεν διαθέτουν υπηρεσία παράδοσης κατ΄οίκον αφού εκτιμούν ότι θα αυξήσει το κόστος των προϊόντων τους.
Τα 110 σπίτια που μοιράζει: Όταν ο Μασούτης μηδένισε Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλο
Η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης μπαίνει δυναμικά στην αγορά του real estate και καταφέρνει τεράστιο πλήγμα στα υπόλοιπα ελληνικά σούπερ μάρκετ.
Ο Γιάννης Μασούτης, ως προνοητικός επιχειρηματίας, εκτός από τον κλάδο των σούπερ μάρκετ, έχει ξεκινήσει δυναμικές συναλλαγές στο real estate, με μεγάλα κέρδη.
Το 2023 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, που έχει έσοδα μόνο από μισθώσεις και πωλήσεις της ακίνητης περιουσίας της, ανήλθε σε 1,821 εκατ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 313% σε σχέση με το 2022, ενώ ακόμη πιο εντυπωσιακή ήταν η άνοδος των κερδών μετά φόρων, καθώς από 138 χιλ. ευρώ το 2022 εκτινάχθηκαν σε 1,094 εκατ. ευρώ το 2023 (+792%).
Από τα 400 καταστήματα της μεγάλης βορειοελλαδικής λιανεμπορικής αλυσίδας, τα 76 είναι σε ιδιόκτητα ακίνητα, ενώ έχει αποκτηθεί και το παλιό βιομηχανικό ακίνητο της υποδηματοποιΐας Αλυσίδα, στη Θέρμη Θεσσαλονίκης. Υπολογίζεται ότι η τρέχουσα αξία των ακινήτων αυτών ενδεχομένως πλησιάζει τα 250 εκατ. ευρώ.
110 σπίτια από τον Μασούτη στην Αθήνα
Μία τεράστια βόμβα στην αγορά της Αθήνας ρίχνει το επόμενο διάστημα, κατασκευάζοντας στις Τρεις Γέφυρες έναν δεύτερο Grand Μασούτης, μετά τη Γλυφάδα, με στόχο το κατάστημα να είναι έτοιμο στο τέλος του χρόνου.
Ακολουθώντας το σύνθετο μοντέλο διαχείρισης και ανάπτυξης ακινήτων που έχουν υιοθετήσει οι Sainsbury’s, Tesco και Aldi, η Μασούτης εκτός από το κατάστημα που θα κατασκευάσει στις Τρεις Γέφυρες σχεδιάζει και την ανάπτυξη δύο δίδυμων 9όροφων πολυκατοικιών ακριβώς από πάνω.
Θα έχει 110 διαμερίσματα διαφορετικών εμβαδών προς ενοικίαση.
Το συγκρότημα θα διαθέτει και δύο υπόγειους χώρους στάθμευσης, έναν για το κατάστημα και έναν για τους κατοίκους των δύο οικιστικών συγκροτημάτων.
Το οικιστικό project με μέτωπο στον μεγάλο οδικό άξονα της Στρ. Καλλάρη θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2026, ενώ το ύψος της συνολικής επένδυσης ξεπερνάει τα 30 εκατ. ευρώ.
Επιπρόσθετα ο Γιάννης Μασούτης στον κλάδο της απόκτησης, οικοδόμησης, εκμετάλλευσης, διαχείρισης, ανάπτυξης και πώλησης ακινήτων, οικιστικών και μη οικιστικών θα δραστηριοποιηθεί και μέσω της εταιρείας Γαλαξίας Διαχείριση Ακινήτων και Κατασκευών Α.Ε., πρώην Δήμητρα Μάρκετ Γαλαξίας, με την οποία «μπήκε» στην Κέρκυρα εξαγοράζοντας 18 καταστήματα στο πλαίσιο της συμφωνίας με τον ΣΥΝΚΑ.