Αυξήσεις έρχονται σε όλα τα Διόδια από το 2024. Δείτε την απόφαση που «κλειδώνει».
Σύμφωνα με ρεπορτάζ όλα δείχνουν πως η ηγεσία του ΥΠΟΜΕ και οι παραχωρησιούχοι οδηγούνται προς συμβιβασμό σχετικά με τις αυξήσεις διοδίων. Σύμφωνα με πληροφορίες η συνάντηση που είχαν οδήγησε σε «κοινό τόπο» για μονοψήφια αύξηση.
Το 2023 δεν είχε επιτραπει η προβλεπόμενη αύξηση διοδίων με βάση τη ρήτρα πληθωρισμού του 2022, σύμφωνα με την οποία οι παραχωρησιούχοι διεκδικούσαν αυξήσεις ύψους έως και 12%. Και πάλι με τον μαθηματικό τύπο για το 2024, οι αυξήσεις (με πληθωρισμό του 2023) κυμαίνονταν στο 1,8%, γεγονός που σημαίνει πως η αθροιστική αύξηση θα ανέρχονταν σε 14%.
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν πως οι αυξήσεις που θα έχουν ύψος 6%-8% τον Δεκέμβριο, οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ από τις αρχές του 2024, ενώ κατά πληροφορίες το ποσοστό αύξησης που «κουρεύεται» ενδέχεται να επιμεριστεί σταδιακά στη διετία 2025-2026.
Υπενθυμίζεται πως στους αυτοκινητόδρομους με διόδια περιλαμβάνονται οι άξονες Ελευσίνα-Πάτρα (Ολυμπία Οδός), Αντίρριο-Ιωάννινα (Ιόνια Οδός), Μεταμόρφωση-Σκάρφεια Φθιώτιδας (Νέα Οδός), Ξυνιάδα-Τρίκαλα (Ε65), Σκάρφεια- Ράχες Φθιώτιδας (Ε65), Ράχες-Κλειδί Ημαθίας (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), Ηγουμενίτσα-Κήποι Έβρου (Εγνατία Οδός), Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα (Αυτοκινητόδρομος Μορέας).
Μεγάλο «χαστούκι» της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ελλάδα για τη λειτουργία των διοδίων της στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας. Γιατί την εγκαλεί και πώς θέλει να «καταργήσει» τα διόδια όπως λειτουργούν σήμερα.
Φυσικά, η ΕΕ δεν θέλει να τα… αφαιρέσει, αλλά θέλει να καταργήσει το σύστημα με το οποίο τρέχει το λειτουργικό τους σύστημα, και να μπει νέο το οποίο θα μπορεί να μοιράζεται τα στοιχεία ενός οχήματος με όλες τις χώρες της Ευρώπης.
Συγκεκριμένα η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα να μεταφέρει πλήρως στο εθνικό της δίκαιο τη νομοθεσία για την ευρωπαϊκή υπηρεσία τηλεδιοδίων (ΕΥΤ).
Αποφάσισε να αποστείλει αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα [INFR(2021)0523], επειδή δεν κοινοποίησε την πλήρη μεταφορά της οδηγίας (ΕΕ) 2019/520 στο εθνικό δίκαιο.
Η ΕΥΤ είναι ένα σύστημα διοδίων το οποίο, μόλις εφαρμοστεί πλήρως, θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του οδικού δικτύου της ΕΕ να πληρώνουν τα τέλη των διοδίων μέσω ενός μόνο συνδρομητικού συμβολαίου με έναν μόνο πάροχο υπηρεσιών και μίας μονάδας επί του οχήματος που καλύπτει όλα τα κράτη μέλη.
Η οδηγία έχει δύο στόχους: να διασφαλίζει τη διαλειτουργικότητα μεταξύ των συστημάτων τηλεδιοδίων και να διευκολύνει τη διασυνοριακή ανταλλαγή πληροφοριών σε περίπτωση μη καταβολής οδικών τελών.
Η προθεσμία μεταφοράς της εν λόγω οδηγίας στο εθνικό δίκαιο έληξε στις 19 Οκτωβρίου 2021. Η σημερινή αιτιολογημένη γνώμη αποστέλλεται μετά την προειδοποιητική επιστολή που απέστειλε η Επιτροπή τον Νοέμβριο του 2021.
Συγκεκριμένα, η Ελλάδα δεν όρισε εθνικό σημείο επαφής για την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των κρατών μελών όταν διαπιστώνεται μη καταβολή οδικού τέλους από χρήστη του οδικού δικτύου. Η μη πλήρης μεταφορά των κανόνων αυτών στο εθνικό δίκαιο αποτελεί εμπόδιο στη διασυνοριακή επιβολή της υποχρέωσης καταβολής οδικών τελών στην ΕΕ.
Εάν η Ελλάδα δεν απαντήσει ικανοποιητικά εντός δύο μηνών, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να παραπέμψει την υπόθεση στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Το υπ. Ανάπτυξης τα έχει «βάλει» με τα σούπερ μάρκετ και τους τρόπους με τους οποίους κοροϊδεύουν τους καταναλωτές.
Εδώ και αρκετές ημέρες έχει ανοίξει μία μεγάλη συζήτηση γύρω από τις προσφορές 1+1 και κατά πόσο είναι απάτη, ενύ υπήρξαν δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για κυβερνητική παρέμβαση ώστε να καταργηθούν σε ένα ποσοστό τουλάχιστον.
Ο υπουργός Ανάπτυξης, κ. Κώστας Σκρέκας ανέφερε πως σε καμία περίπτωση δεν εξετάζεται η ολοκληρωτική κατάργηση των προσφορών τύπου «1+1 δώρο» στα σούπερ μάρκετ, όμως το σίγουρο είναι πως χρειάζονται προσοχή.
«Το σχέδιο που επεξεργάζεται αφορά τις παραπλανητικές προσφορές «που εμφανίζονται ως δελεαστικές ενώ με μια απλή μαθηματική πράξη διαπιστώνουμε ότι πρόκειται για τρικ». Ο υπουργός υπογραμμίζει την σημασία του ενημερωμένου καταναλωτή στη διαμόρφωση των τιμών και στην προσπάθεια για την καταπολέμηση της ακρίβειας. Από κοινού θα δημιουργήσουμε ένα «ανάχωμα» στην αισχροκέρδεια, σημειώνει ο Κ. Σκρέκας.
Οι φήμες που διακινούνταν και αφορούσαν τις προσφορές που αγοράζει η πλειοψηφία του καταναλωτικού κοινού είχε να κάνει με τις προσφορές στα ράια του 1+1. Το υπουργείο Ανάπτυξης εξετάζει πλαφόν στις προσφορές, τόσο σε όγκο όσο και σε αξία, προκειμένου να ενσωματωθεί στις τελικές τιμές μέρος των κονδυλίων που δαπανούν κάθε χρόνο οι προμηθευτές για προωθητικές ενέργειες και έτσι να δούμε μόνιμες μειώσεις στα ράφια.
Αν και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, ξεκαθάρισε ότι «σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καταργηθούν οι προσφορές 1+1, ούτε καμία προσφορά, ούτε θα μπορούσε ποτέ η κυβέρνηση να παρέμβει στον τρόπο που η κάθε εταιρεία επιλέγει να προωθεί τα προϊόντα της και τον τρόπο που επιλέγουν οι καταναλωτές να τα αγοράζουν», η επιχείρηση «καθαρές τιμές» από την πλευρά του υπουργείου Ανάπτυξης συνεχίζει να βρίσκεται σε υψηλή προτεραιότητα.
Το βασικό ζητούμενο είναι να μειωθούν μόνιμα οι τιμές στο ράφι, με τους καταναλωτές να μπορούν συγκρίνουν με ευκολία το πόσο πωλούνται τα προϊόντα στις διάφορες αλυσίδες, καθώς και να επιτευχθεί μεγαλύτερη διαφάνεια στις σχέσεις μεταξύ προμηθευτών και λιανεμπόρων.
Σε μία μεγαλειώδη κίνηση προχώρησε το σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης κάνοντας το μπαμ και μοιράζοντας ένα μεγάλο μπόνους, πολύ περισσότερο μάλιστα, από πέρυσι σε όλους τους εργαζόμενους.
Γενικά η φήμη του Σκλαβενίτη στον τρόπο που μεταχειρίζεται τους εργαζόμενους του είναι γνωστή, με αποτέλεσμα το σούπερ μάρκετ να είναι ένας από τους πιο δελεαστικούς εργοδότες σε αυτό τον τομέα.
Σήμερα, ανακοινώθηκε πως ο Σκλαβενίτης κατέβαλε έκτακτη ενίσχυση της τάξεως των 300 ευρώ σε όλους! Είναι κατά 50% αυξημένο σε σύγκριση με την περσινή χρονιά. Επίσης, το μπόνους αφορούσε τόσο τους εργαζόμενους μερικής όσο και πλήρους απασχόλησης.
Η συνολική έκτακτη παροχή ξεπερνά τα 9,4 εκατ. ευρώ, ενώ πέρσι τέτοια εποχή η εταιρεία Σκλαβενίτης είχε προχωρήσει σε αυξήσεις αποδοχών ύψους 17 εκατ. ευρώ ετησίως για την πλειοψηφία των εργαζομένων της και σε χορήγηση έκτακτης παροχής συνολικού ύψους 5,9 εκατ. ευρώ για το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της.
Οι πωλήσεις της Σκλαβενίτης είχαν ανέλθει την περσινή περίοδο στα 3,7 δισ. ευρώ (από 3,3 δισ. ευρώ το 2021), τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων σε 226 εκατ. ευρώ (έναντι 251,2 εκατ. ευρώ το 2021), ενώ τα κέρδη προ φόρων σε 60,1 εκατ. ευρώ (από 82,3 εκατ. ευρώ το 2021), ποσοστό 1,6% επί του συνολικού κύκλου εργασιών
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…