Vodafone: Μια προσφορά που αλλάζει τα δεδομένα του Ίντερνετ στη χώρα μας φέρνει η Vodafone, κερδίζοντας τον ανταγωνισμό! Δείτε στο xristika.gr τι δίνει η εταιρεία…
Η Vodafone Ελλάδας ανακοίνωσε την εμπορική διάθεση της νέας της υπηρεσίας Vodafone Giga WiFi Home, η οποία προσφέρει σε όλους τους ιδιώτες τη δυνατότητα να διαθέτουν σταθερή σύνδεση στο ίντερνετ με γρήγορες ταχύτητες, μέσα από το 4G+ δίκτυό της, μετατρέποντας έτσι το Vodafone Giga Network σε ένα ευέλικτο δίκτυο WiFi.
Η υπηρεσία Vodafone Giga WiFi Home προσφέρει 100GB κάθε μήνα για χρήση ίντερνετ και δωρεάν ασύρματο 4G+ router, με €26,99 ανά μήνα και 24μηνο συμβόλαιο και είναι ιδανική για περιοχές όπου δεν υπάρχουν ή είναι ανεπαρκείς οι σταθερές ευρυζωνικές συνδέσεις, επιτρέποντας την εξ αποστάσεως πρόσβαση στην εργασία, την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία χάρη στο κινητό δίκτυο της Vodafone, από το σπίτι ή το εξοχικό.
Η υπηρεσία Vodafone Giga WiFi Home, προσφέρει WiFi με ταχύτητες έως 150 Μbps, μέσω του 4G+ router, το οποίο ενεργοποιείται εύκολα και απλά, και μπορεί να συνδέσει ταυτόχρονα έως και 64 συσκευές. Σε περίπτωση που τελειώσουν τα data, ο χρήστης της υπηρεσίας μπορεί να ενεργοποιήσει πρόσθετα Giga Boost πακέτα ίντερνετ σε ιδιαίτερα ελκυστική τιμή.
Το Vodafone Green Giga Network, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, «είναι το μεγαλύτερο πράσινο δίκτυο της Ευρώπης, προσφέρει νέες δυνατότητες προς όλους και επιβεβαιώνει την στρατηγική τοποθέτηση της Vodafone ότι άνθρωποι και τεχνολογία μαζί μπορούν να καταφέρουν τα πάντα».
Vodafone: Συμμαχία με την Cosmote για να… νικήσουν τη Wind!
Την ίδια ώρα, μόνο με… καλό μάτι δεν είδαν Cosmote και Vodafone το νέο «μοίρασμα» της τράπουλας στις τηλεπικοινωνίες, μετά την εξαγορά της Wind από την United Group και ετοιμάζουν την αντεπίθεσή τους!
Η εξαγορά της Wind από την United Group της BC Partners όσο αναμενόμενη και αν ήταν, τάραξε τα νερά στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών.
Οι ουσιαστικές εξελίξεις αναμένονται σε βάθος -λίγων- μηνών όταν η εξαγορά εγκριθεί από τις αρμόδιες αρχές σε Αθήνα και Βρυξέλλες.
Οι σχετικές αποφάσεις θα «ευλογήσουν» τη δημιουργία του δεύτερου μεγαλύτερου τηλεπικοινωνιακού ομίλου στην Ελλάδα, καθώς στον έλεγχο της United βρίσκεται ήδη η Nova/Forthnet με σημαντικό αποτύπωμα τόσο στη συνδρομητική τηλεόραση όσο και στη σταθερή τηλεφωνία.
Το υπό διαμόρφωση σχήμα Wind-Nova ενδέχεται να δώσει ένα δείγμα των δυνατοτήτων του την περίοδο των γιορτών, όταν η καταναλωτική δαπάνη χτυπά παραδοσιακά ταβάνι και στη χώρα μας, όμως οι πιο ουσιαστικές εξελίξεις θα πρέπει να αναμένονται το 2022.
Η τηλεπικοινωνιακή δραστηριότητα της United στην Ελλάδα θα περιλαμβάνει κινητή τηλεφωνία, σταθερή τηλεφωνία (με μια πιθανολογούμενη συγχώνευση των σχετικών τομέων των Wind – Nova) και, βεβαίως, συνδρομητική τηλεόραση όπου υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός τόσο με τον όμιλο ΟΤΕ όσο και με τις διεθνείς δυνάμεις του streaming και, κυρίως, το Netflix όπου κάποιες ανεπίσημες και ίσως αρκετά αισιόδοξες εκτιμήσεις ανεβάζουν τον αριθμό των συνδρομητών του στη χώρα μας αρκετά πάνω από το μισό εκατομμύριο.
Το «κλειδί» βεβαίως θα είναι η τιμολογιακή πολιτική που θα επιθυμήσει να ακολουθήσει η United.
Ένα επιθετικό μοντέλο, στο πρότυπο εταιρειών του εξωτερικού όπως η Iliad, είναι βέβαιο πως θα αυξήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών αλλά είναι επίσης βέβαιο πως οι ΟΤΕ και Vodafone δεν θα μείνουν με σταυρωμένα χέρια. Στο νέο υπό διαμόρφωση τοπίο η Vodafone είναι εκείνη που φαίνεται να υστερεί έναντι των ανταγωνιστών της, καθώς η δημιουργία του σχήματος Wind – Nova είναι πολύ πιθανό να την αφήσει εκτός στη συνδρομητική τηλεόραση όπου σήμερα αναπαράγει περιεχόμενο της δεύτερης.
Το 2022 θα είναι άλλωστε μια χρονιά που όσον αφορά στις υπηρεσίες streaming θα αναμένεται με ενδιαφέρον στη χώρα μας, καθώς αναμένεται η αύξηση του Disney+.
Στο μεταξύ και στον τομέα των υποδομών ένα σχετικά περιορισμένο ποσοστό καταναλωτών που βρίσκεται σήμερα μακριά από τα δίκτυα οπτικών ινών των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών, να προτιμήσει μία από τις δορυφορικές προτάσεις και κυρίως τα προγράμματα της Starlink του Ίλον Μασκ.
Στο παζλ αυτό, είναι σαφές πως μπαίνουν νέα κομμάτια, αλλά την ίδια στιγμή οι ανακατατάξεις μπορεί να μην περιοριστούν μόνο σε επίπεδο επιχειρήσεων και εμπορικών προγραμμάτων.
Δεδομένη είναι η πρόθεση της ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού να αποκτήσει διευρυμένες αρμοδιότητες και, μέσω αυτών, να αποκτήσει λόγο στον έλεγχο της τηλεπικοινωνιακής αγοράς που σήμερα ασκείται κατ’ αποκλειστικότητα από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων.
Η διαβούλευση για την αναθεώρηση του υφιστάμενου νομικού πλαισίου βρίσκεται σε εξέλιξη με πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης και δεν θα πρέπει να αποκλειστούν εκπλήξεις…
Vodafone: Τα δικαιώματα των χρηστών κινητής τηλεφωνίας
Την ίδια ώρα, νέους όρους και υποχρεώσεις στους παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών με στόχο την προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών υπηρεσιών τηλεφωνίας και Διαδικτύου θέτει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.
Ειδικότερα, ο νέος Κανονισμός της ΕΕΤΤ επιφέρει αλλαγές στις συμβάσεις των παρόχων με τους καταναλωτές και επιβάλλει στους παρόχους, μεταξύ άλλων, τις ακόλουθες υποχρεώσεις:
Να παρέχουν ένα ελάχιστο επίπεδο υπηρεσίας στον συνδρομητή σε περίπτωση προσωρινής ή μόνιμης διακοπής υπηρεσιών λόγω οφειλών, όπως λήψη εισερχόμενων κλήσεων, πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων που δεν συνεπάγονται χρέωση για τον συνδρομητή, πρόσβαση στο Διαδίκτυο με ταχύτητα τουλάχιστον 256 Κbps ή πρόσβαση κατ’ ελάχιστον στις ιστοσελίδες gov.gr, της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.
Να προειδοποιούν τον συνδρομητή για την επικείμενη λήξη της σύμβασής του το αργότερο δύο μήνες πριν την λήξη αυτής, ενώ τον συνδρομητή καρτοκινητής, 15 ημέρες πριν την λήξη της προπληρωμένης αξίας υπηρεσιών.
Να μην προβαίνουν σε αύξηση του παγίου σε σύμβαση ορισμένου χρόνου, με μόνη εξαίρεση την περίπτωση τεχνολογικών αλλαγών στο δίκτυο. Σε αυτή την περίπτωση, ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει αζημίως τη σύμβαση λόγω της συγκεκριμένης αύξησης. Αντίθετα, ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα καταγγελίας, αν οι προτεινόμενες αλλαγές στην σύμβασή του δεν έχουν αρνητικό αντίκτυπο σε αυτόν.
Να παρέχουν συμβουλές στον συνδρομητή για καλύτερα τρέχοντα τιμολόγια, σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες που λαμβάνει, τουλάχιστον ένα μήνα πριν την λήξη της σύμβασής του.
Να ενημερώνουν τον συνδρομητή υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, όταν υπάρχει υπέρβαση της κατανάλωσης του προγράμματός του (στο 80% και στο 100% της κατανάλωσης).
Να αναφέρουν στην σύνοψη της σύμβασης πληροφορίες σχετικά με τα κύρια προϊόντα και τις υπηρεσίες για τους τελικούς χρήστες με αναπηρία (π.χ. ταχύτητες της υπηρεσίας πρόσβασης στο Διαδίκτυο).
Επιπλέον, με τον Νέο Κανονισμό Γενικών Αδειών:
Απλοποιείται η διαδικασία υπολογισμού του τέλους πρόωρης διακοπής, στην περίπτωση που ο συνδρομητής διακόψει τη σύμβασή του πριν την παρέλευση του ορισμένου χρόνου του συμβολαίου του.
Μειώνεται το ελάχιστο όριο, που ο πάροχος υποχρεούται, κατόπιν εντολής του συνδρομητή, να διακόπτει την παροχή υπηρεσιών, όταν διαπιστώνει ότι η χρέωση του συνδρομητή υπερβεί το όριο αυτό. Το νέο όριο ορίζεται στα 100 ευρώ για μηνιαίο κύκλο τιμολόγησης και στα 200 ευρώ για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης, από 150 ευρώ και 300 ευρώ που ίσχυαν αντίστοιχα.
Εάν ο συνδρομητής λαμβάνει δέσμη υπηρεσιών από έναν πάροχο και θέλει να καταγγείλει μία υπηρεσία της δέσμης πριν από τη λήξη της συμφωνημένης διάρκειας της σύμβασης, για λόγους αδυναμίας συμμόρφωσης με τη σύμβαση ή αδυναμίας παροχής της υπηρεσίας, τότε μπορεί να καταγγείλει αζημίως το σύνολο υπηρεσιών της δέσμης.
Σημειώνεται ότι οι διατάξεις του νέου Κανονισμού θα τεθούν σε ισχύ σταδιακά, ενώ θα είναι όλες σε πλήρη ισχύ σε εννέα μήνες από τη δημοσίευση του Κανονισμού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.