Lidl: Τεράστια η συνεισφορά των σούπερ μάρκετ Lidl στην κοινωνία, καθώς μέσα σε ένα δεκαήμερο έβγαλε χρήμα από τα ταμία της για κοινωνική προσφορά.
Η Lidl ήταν δίπλα στους πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας, που χτυπήθηκαν από τον Daniel, με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Ήταν εκεί και βοηθούσε ουσιαστικά.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, προσφέρθηκαν χιλιάδες είδη στους Δήμους, μερίδες φαγητού και μεγάλες εκπτώσεις στους πληγέντες που ψώνιζαν από το σούπερ μάρκετ.
Η εταιρεία έχει προσφέρει προϊόντα αξίας 80.000 ευρώ προς τους κατά τόπους δήμους, προχωρώντας σε δωρεές φρέσκων και μακράς διάρκειας τροφίμων, καθώς και ειδών πρώτης ανάγκης.
Η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με τη σεφ και πολυετή συνεργάτη της Γωγώ Δελογιάννη, διοργάνωσε έκτακτη δράση βοήθειας και αλληλεγγύης στον Παλαμά Καρδίτσας στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου 2023. Η σεφ μαζί με εθελοντές της κοινωνικής κουζίνας “Ό Άλλος Άνθρωπος” μαγείρεψαν 3.200 μερίδες φαγητού και παρέδωσαν περισσότερα από 100 πακέτα με είδη πρώτης ανάγκης.
Τίναξε και την μπάνκα στον αέρα προσφέροντας στους πληγέντες έκπτωση 20% στο σύνολο της προϊοντικής γκάμας της στα 17 καταστήματά της από τις 12 έως και τις 23 Σεπτέμβριου 2023.
Η κίνηση αυτή, η οποία ήρθε σε συνέχεια των ήδη χαμηλών τιμών που προσφέρει η εταιρεία, ανέρχεται σε πάνω από 1.200.000€ έμμεσης συνεισφοράς προς την τοπική κοινωνία.
Παράλληλα, η Lidl Ελλάς στάθηκε στο πλευρό των εργαζομένων της στις πληγείσες περιοχές, εξασφαλίζοντας την ασφαλή μεταφορά τους από και προς την εργασία, αλλά και τη φιλοξενία τους στις περιπτώσεις που επλήγη η κατοικία τους.
Η στήριξη των συνανθρώπων μας αποτελεί προτεραιότητα για τη Lidl Ελλάς, η οποία συμμετέχει με υπευθυνότητα και συνέπεια σε κάθε εκστρατεία βοήθειας, συμβάλλοντας στην ανακούφιση των ανθρώπων που δοκιμάζονται.
Σκλαβενίτης: Σε μια κίνηση πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα, προχώρησε ο Σκλαβενίτης.
Έχουν περάσει επτά ολόκληρα χρόνια από τότε που η οικογένεια Σκλαβενίτη λάμβανε την απόφαση να σηκώσει στις πλάτες της το «κουφάρι» της Μαρινόπουλος, σε μια κίνηση εξαιρετικού ρίσκου.
Μια περίοδο με αρκετή αγωνία, ειδικά τα πρώτα χρόνια, λόγω της αβεβαιότητας για το εάν το νέο σχήμα θα μπορούσε να ανταπεξέλθει ή θα παράσερνε τελικά στον βυθό και τη «νοικοκυρεμένη» οικογενειακή αλυσίδα, που διατηρούσε καλή φήμη.
Και ένα «βάρος», το οποίο έπαιξε τον δικό του ρόλο στην αδόκητη απώλεια αργότερα, του πρωτεργάτη εκείνης της συμφωνίας, Στέλιου Σκλαβενίτη, όπως πιστεύουν πολλοί.
Επτά χρόνια μετά, η οικογένεια Σκλαβενίτη, η οικογένεια του Στέλιου, αλλά και τα αδέρφια του, Μάκης (κεντρ. φωτ.), Μαρία και Βίκυ, αισθάνονται πλέον σιγουριά για τις στέρεες βάσεις του οικοδομήματος που έχουν χτίσει καταφέρνοντας «αθόρυβα» να δημιουργήσουν έναν «γίγαντα» του λιανεμπορίου με μερίδιο άνω του 40%, τζίρο 4,5 δισ. ευρώ και κερδοφόρο.
Έτσι λοιπόν για πρώτη φορά απ’ το 2017 που σχηματίστηκε ο Όμιλος Υπεραγορές Σκλαβενίτη και τρία χρόνια απ’ την πρώτη κερδοφόρο χρήση (2020), αναμένεται να λάβουν μέρισμα συνολικού ύψους 18 εκατ. ευρώ απ’ τα σωρευμένα κέρδη της χρήσης του 2022, όπως φαίνεται απ’ την πρόταση του ΔΣ προς την ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση, που καταγράφεται στις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις.
Υπενθυμίζεται ότι ο Όμιλος Υπεραγορές Σκλαβενίτη είχε κατά την περυσινή χρήση καθαρά, μετά τους φόρους, κέρδη 58,17 εκατ. ευρώ.
Μία επίδοση που υπολείπεται περίπου 5% αυτής του 2021, όταν τα κέρδη είχαν φθάσει τα 61,08 εκατ. ευρώ, αλλά δείχνει μια σταθερότητα ακόμα και στις εξαιρετικές πληθωριστικές συνθήκες και τα αυξημένα κόστη.
Κάτι που δημιουργεί μεγαλύτερες προσδοκίες για αυξήσεις αποδοχών και στις τάξεις των εργαζομένων, με δεδομένο πως η διοίκηση των αδελφών Σκλαβενίτη είχε προχωρήσει από την 1η Νοεμβρίου 2022 στην αύξηση των συνολικών ετήσιων αποδοχών των εργαζομένων κατά 17 εκατ. ευρώ, καθώς και στη χορήγηση έκτακτης παροχής συνολικού ύψους 5,9 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στον Όμιλο αυξήθηκε περίπου κατά 3.000 το 2022, φθάνοντας στο τέλος της χρονιάς τους 34.419 εργαζομένους, εκ των οποίων οι 29.814 στη μητρική.
Ο παράγοντας «κλειδί» που άλλαξε τα πάντα δίδοντας ώθηση στις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, ήταν το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid19, που εκτός του ότι έστρεψε σχεδόν το σύνολο της καταναλωτικής δαπάνης στο οργανωμένο λιανεμπόριο, έθεσε σε πλεονεκτική θέση τις αλυσίδες με τα μεγάλα Υπερμάρκετ.
Έκτοτε, την πελατεία που κέρδισε η αλυσίδα όχι μόνο δεν την έχασε, αλλά συνεχίζει να διεκδικεί μεγαλύτερα μερίδια, παρά το γενικότερο κλίμα που επικράτησε όταν επανήλθε η κανονικότητα στην αγορά και παρά την πληθωριστική «έκρηξη» που ανάγκασε τα νοικοκυριά να πατήσουν «φρένο» στην κατανάλωση.
Κάτι που τελικά βελτιώνει και τη συνολική εικόνα και τις προοπτικές της αλυσίδας παρά τα ομολογουμένως χαμηλά περιθώρια κέρδους, αφού της επιτρέπει κάποια ευελιξία για νέες επενδύσεις από τη μία, και από την άλλη καθιστά διαχειρίσιμα τα μεγάλα δανειακά βάρη και τις υποχρεώσεις προς προμηθευτές.
Τα πρώτα ήταν περίπου 740 εκατ. ευρώ (688,15 εκατ. ευρώ τα μακροπρόθεσμα δάνεια και 51,89 εκατ. ευρώ τα βραχυπρόθεσμα). Οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις προς προμηθευτές ήταν περίπου 1,2 δισ ευρώ.
Άλλα 874 εκατ. ευρώ είναι οι μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις μισθώσεων.
Public: Πρόστιμο 4.000 ευρώ στα Public γιατί ξέχασαν να βάλουν καρτελάκια σε προϊόντα.
ε τη με αριθ. πρωτ.4478/25-09-2023 Απόφαση της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Π.Ε. Βόρειου Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής, επιβλήθηκε συνολικό διοικητικό πρόστιμο τεσσάρων χιλιάδων ευρώ (€ 4.000,00) στην εταιρεία «PUBLIC RETAIL A.E.», με έδρα την οδό Θηβαΐδος 22 στη Κηφισιά, διότι κατά την διενέργεια ελέγχου κλιμακίου της Υπηρεσίας, στις 15-09-2023 στο υποκατάστημα της εταιρείας επί της Λ. Κηφισίας 37Α στο Μαρούσι, διαπιστώθηκε η μη τήρηση πινακίδας με τις απαιτούμενες ενδείξεις για δύο κωδικούς προϊόντων, κατά παράβαση του άρθρου 2Β§1 της με αριθ. 35952/18-04-2023 (ΦΕΚ Β΄2542), η οποία τροποποίησε την με αριθ. 91354/2017 Υπουργική Απόφαση «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων & Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.) (Φ.Ε.Κ. Β΄ 2983/30-08-2017) που τιμωρείται, με το άρθρο 22 του ν. 4177/2013 σε συνδυασμό με το άρθρο 2Ε§1 της ιδίας Υπουργικής Απόφασης (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ όπως τροποποιήθηκε και ισχύει), με διοικητικό πρόστιμο χιλίων ευρώ (1000,00 €) ανά κωδικό προϊόντος.
Το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάστηκε λόγω υποτροπής εντός τριετίας σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 4177/2013 (Φ.Ε.Κ. 173/Α/08-08-2013).
ΑΒ Βασιλόπουλος: Σε μια απίστευτη κίνηση προχωρά ο Βασιλόπουλος καθώς ανοίγει σε άβατο (κυριολεκτικά) νέο κατάστημα.
Το πρώτο κατάστημα σούπερ μάρκετ στις Καρυές του Άγιου Όρους ετοιμάζεται να ανοίξει η ΑΒ Βασιλόπουλος η οποία υλοποιεί συνολικές επενδύσεις ύψους 181 εκατ. σε βάθος τριετίας.
Θα πρόκειται για ένα ειδικού τύπου κατάστημα, το οποίο θα συσταθεί εκεί μετά από σχετικό αίτημα από πλευράς του Αγίου Όρους, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο brand president της αλυσίδας, Νίκος Λαβίδας.
Συνολικά θα είναι διαθέσιμοι περισσότεροι από 3.000 κωδικοί, ενώ θα πρόκειται για ένα ειδικού τύπου κατάστημα, το οποίο εκτός των άλλων θα φιλοξενεί και κάποια από τα προϊόντα που παράγουν και συσκευάζουν μονές του Αγίου Όρους.
Όπως επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Λαβίδας κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης, το νέο αυτό εταιρικό κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του μέχρι το τέλος του έτους – ο στόχος είναι πριν από τα Χριστούγεννα – στις Καρυές της Χαλκιδικής.
Η εταιρεία έχει ενοικιάσει ολόκληρο ακίνητο, το ισόγειο του οποίου αναμένεται να στεγάσει σε χώρο περίπου 400 τ.μ – 500 τ.μ το σούπερ μάρκετ της ΑΒ Βασιλόπουλος ενώ στον πάνω όροφο βρίσκονται δωμάτια όπου θα διαμένει το προσωπικό του καταστήματος, το οποίο θα αποτελείται από εργαζόμενους στις Μονές.\
Το κωδικολόγιο των προϊόντων του συγκεκριμένου καταστήματος είναι ακόμα υπό διαμόρφωση, ενδεχομένως να περιλαμβάνει και προϊόντα που η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει στην χονδρική αγορά, αλλά σίγουρα μεταξύ άλλων θα έχει στα ράφια του προϊόντα που παράγονται στον Άγιον Όρος, όπως επίσης και καθαριστικά προϊόντα.
Εντός του 2023 και περί τα μέσα Νοεμβρίου, η ΑΒ Βασιλόπουλος προγραμματίζει επίσης τη λειτουργία ακόμη ενός εταιρικού καταστήματος επιφάνειας 3.000 τ.μ και συγκεκριμένα στο Μαρούσι στο οικόπεδο του Ιδρύματος Μιμηκοπούλου.
Συνολικά μέσα στο τρέχον έτος η εταιρεία θα έχει ανοίξει συνολικά 6 εταιρικά καταστήματα (τα 4 είναι ήδη σε λειτουργία) αλλά και 47 franchise που αποτελούν και τον βασικό μοχλό ανάπτυξης της.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…