Aegean: Σε μια εξαιρετική κίνηση αποφάσισε να προχωρήσει η Aegean, επιβραβεύοντας τους επιβάτες που την προτιμούν! Διαβάστε στο xristika.gr για την κίνησή της…
Συγκεκριμένα, ένα πρωτοποριακό αποκλειστικών προνομίων προσφέρει εδώ και χρόνια η Aegean εξασφαλίζοντας μοναδικές εμπειρίες στους χιλιάδες φίλους της. Έτσι, μέσα από τις κάρτες Αegean Bonus Visa, την Αegean Bonus Visa Debit, την Aegean Bonus Visa και την Aegean Bonus Visa Premium απότοκο της συνεργασίας της AEGEAN και της Alpha Bank, οι επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν προορισμούς και μοναδικά ταξίδια.
Όπως αναφέρει, μετά την ανακοίνωση για τους εργαζομένους της, η Aegean «το διαβατήριο για αποκλειστικά προνόμια και απόκτηση μιλίων αναβάθμισης και εξαργύρωσης εύκολα και γρήγορα, βρίσκεται σε όποια κάρτα Aegean Bonus Visa και αν επιλέξει ο καθένας» καθώς με τις κάρτες Aegean Bonus Visa διασφαλίζονται όλα τα προνόμια του Προγράμματος Επιβράβευσης Bonus της Alpha Bank συν του Miles+Bonus, του Προγράμματος Επιβράβευσης της AEGEAN και της Olympic Air.
Παράλληλα με αυτά οι κάτοχοι των καρτών έχουν και την αποκλειστική δυνατότητα να μετατρέπουν τους Bonus πόντους τους εύκολα, σε μίλια εξαργύρωσης!
Τα πλεονεκτήματα όμως στο πρόγραμμα πιστότητας της Aegean επεκτείνονται και σε μια σειρά από άλλες παροχές που κάνουν πιο άνετο και ταυτόχρονα συναρπαστικό το ταξίδι. Πιο συγκεκριμένα, κλείνοντας τα εισιτήρια μας με μια από τις κάρτες Aegean Bonus Visa απολαμβάνουμε ταξιδιωτικά και τραπεζικά προνόμια:
Με την Αegean Bonus Visa Debit κερδίζει κάποιος δωρεάν ταξιδιωτική ασφάλιση σε κάθε ταξίδι για το οποίο η αγορά εισιτηρίων έχει πραγματοποιηθεί με τη συγκεκριμένη κάρτα και δωρεάν ενημέρωση για όλες τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται με την κάρτα με την υπηρεσία Alpha Alerts.
Η Αegean Bonus Visa, προσφέρει όλα τα προνόμια της Αegean Bonus Visa Debit και επιπλέον, κουπόνια δωρεάν αποσκευής (έως 23kg), δωρεάν χρήση της υπηρεσίας Fast Track και εκπτωτικό κουπόνι για μία πτήση, ενώ προβλέπει διευκολύνσεις όπως: δωρεάν χρήση της υπηρεσίας Alpha Alerts καθώς και τη δυνατότητα άτοκων δόσεων για συναλλαγές εντός AEGEAN ή στο εξωτερικό.
Ενώ για premium προνόμια η Aegean Bonus Visa Premium προσφέρει στους κατόχους της ένα αποκλειστικό πακέτο με όλα τα προνόμια της Αegean Bonus Visa και επιπλέον: δωρεάν εισιτήριο συνοδού για πτήσεις εσωτερικού και διεθνείς, κουπόνια δωρεάν επιλογής Upfront θέσης, εκπτωτικό κουπόνι για μία πτήση, την υπηρεσία VISA Luxury Hotel και τη δυνατότητα εκμετάλλευσης προσφορών, μέσω των διεθνών συνεργατών της VISA.
Να σημειωθεί ότι οι κάρτες Aegean Bonus Visa: διατίθενται από το Δίκτυο Καταστημάτων της Alpha Bank και ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα www.alpha.gr/cards (πιστωτικές) ή μέσω της υπηρεσίας myAlpha Web (χρεωστική κάρτα).
Aegean: Τεράστια χασούρα λόγω κορονοϊού
Ζημίες ύψους 44,5 εκατομμυρίων ευρώ μετά από φόρους 85,4 εκ. εμφάνισε η AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους, όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρία.
Τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν κατά το δεύτερο lockdown και ίσχυαν και το 2021 επηρέασαν σημαντικά τη δραστηριότητα και τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2021 (αντίστοιχα όπως και του τελευταίου τριμήνου του 2020).
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της AEGEAN ανήλθε σε €44,3 εκ., παρουσιάζοντας πτώση 70% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020. Η επιβατική κίνηση ανήλθε σε 460 χιλ. επιβάτες, 78% χαμηλότερη σε σχέση με το 2020 (82% χαμηλότερη σε σχέση με το 2019) ενώ αντίστοιχα και η συνολική προσφερόμενη χωρητικότητα υπολογιζόμενη σε χιλιομετρικές θέσεις (ΑSK’s) μειώθηκε κατά 69% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020 (ή 71% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2019).
Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα διαμορφώθηκαν σε €417,8 εκ. την 31/03/2021, χωρίς να έχουν ακόμη επηρεαστεί από τα αντληθέντα κεφάλαια της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου που προέβη η AEGEAN τον Ιούνιο του 2021 ή την καταβολή εκταμίευση της κρατικής ενίσχυσης.
«Η πτητική δραστηριότητα του Ομίλου κυμάνθηκε σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα το πρώτο τρίμηνο του 2021, λόγω του δεύτερου κύματος της πανδημίας και των περιορισμών, επηρεάζοντας τα αποτελέσματά μας. Αντίστοιχη ήταν και η πορεία του δεύτερου τριμήνου έως και τις αρχές Ιουνίου.
Σε επίπεδο ταμειακών ροών όπως έχουμε ήδη δηλώσει, λόγω των προπωλήσεων εισιτηρίων σημειώθηκε θετικό πρόσημο από τον Μάϊο του 2021 μέχρι σήμερα» επεσήμανε σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα ο διευθύνων σύμβουλος της AEGEAN, Δημήτρης Γερογιάννης.
Προσέθεσε ότι από τον Ιούνιο η τουριστική κίνηση, μετά την άρση των περιορισμών και την αφετηρία της τουριστικής περιόδου, παρουσιάζει σταδιακά σημάδια ανάκαμψης, ωστόσο ο βαθμός ελέγχου της πανδημίας, μέσω της προσδοκώμενης αύξησης του ρυθμού των εμβολιασμών θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της ζήτησης και των αποτελεσμάτων του δεύτερου εξαμήνου του έτους.
«Για την τουριστική περίοδο του 2021, ο Όμιλος ενισχύει τη δραστηριότητά του στην περιφέρεια, στηρίζοντας όμως και την κύρια βάση στην Αθήνα. Στο τρίτο τρίμηνο υπολογίζεται ότι θα επαναφέρουμε το 75-80% της επιχειρησιακής μας δυναμικότητας, διατηρώντας πάντα ευελιξία μέσα στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον που επιχειρούμε» κατέληξε.
Να σημειωθεί ότι η κρατική ενίσχυση ύψους 120 εκατομμυρίων ευρώ καταβλήθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο στις 2 Ιουλίου.
Οπως είχε ανακοινώσει η εταιρία, δεδομένης της καταβολής της οικονομικής ενίσχυσης από το Ελληνικό Δημόσιο στην Εταιρεία, θα υπογραφεί η σύμβαση των Τίτλων Κτήσης Μετοχών με την Ελληνική Δημοκρατία καθώς και θα εκδοθούν και παραδοθούν άνευ ανταλλάγματος στην Ελληνική Δημοκρατία οι Τίτλοι Κτήσης Μετοχών που προβλέπονται στο άρθρο 30 του Ν. 4772/2021 και στο άρθρο 56 του Ν. 4548/2018.
Ειδικότερα πρόκειται για 10.369.217 τίτλους παραστατικών δικαιωμάτων κτήσης κοινών μετοχών της Εταιρείας, καθένας εκ των οποίων παρέχει το δικαίωμα απόκτησης μίας νέας κοινής ονομαστικής μετοχής (ονομαστικής αξίας εξήντα πέντε λεπτών του Ευρώ (€0,65)) της Εταιρείας, σε τιμή ίση με €3,20 ανά νέα μετοχή και το δικαίωμα μπορεί να ασκηθεί μεταξύ της 03.07.2023 και 03.07.2026, ενώ η Εταιρεία έχει το δικαίωμα προαίρεσης απόκτησης των Τίτλων Κτήσης Μετοχών στην αγοραία αξία τους.
Aegean: Απόφαση – σταθμός για τις πτήσεις
Δεν εμπίπτει στην έννοια της «έκτακτης περίστασης» η απεργία που πραγματοποιείται από συνδικαλιστική οργάνωση. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Σε μια εξαιρετικά σημαντική απόφαση κατέληξε το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς έκρινε ότι οι επιβάτες αεροπλάνων δικαιούνται να λάβουν αποζημίωση από τις αεροπορικές εταιρείες σε περίπτωση καθυστέρησης ή ματαίωσης της πτήσης λόγω απεργίας του προσωπικού του αερομεταφορέα.
Το ανώτατο δικαιοδοτικό όργανο της ΕΕ έκρινε ουσιαστικά ότι απεργία που πραγματοποιείται από συνδικαλιστική οργάνωση του προσωπικού αερομεταφορέα με σκοπό μεταξύ άλλων την αύξηση μισθών δεν εμπίπτει στην έννοια της «έκτακτης περίστασης» η οποία μπορεί να απαλλάξει την αεροπορική εταιρία από την υποχρέωσή της για την καταβολή αποζημίωσης λόγω ματαίωσης ή σημαντικής καθυστέρησης των οικείων πτήσεων.
Το ίδιο ισχύει ακόμη και εάν η απεργία πραγματοποιείται σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από την εθνική νομοθεσία.
Ένας επιβάτης κράτησε θέση σε πτήση από το Μάλμε με προορισμό την Στοκχόλμη (Σουηδία) που έπρεπε να πραγματοποιηθεί από την Scandinavian Airlines System Denmark–Norway–Sweden(SAS) στις 29 Απριλίου 2019. Ωστόσο η πτήση ματαιώθηκε καθώς οι χειριστές αεροσκαφών της εταιρείας στη Δανία, την Νορβηγία και τη Σουηδία, πραγματοποίησαν απεργία.
Μετά την αποτυχία των διαπραγματεύσεων των συνδικαλιστικών οργανώσεων που εκπροσωπούν τους χειριστές αεροσκαφών της SAS, οι οποίες στόχευαν στην σύναψη νέας συλλογικής σύμβασης με τον εν λόγω αερομεταφορέα, οι οργανώσεις αυτές κάλεσαν τα μέλη τους σε απεργία.
Η απεργία αυτή διήρκησε επτά ημέρες και οδήγησε στην ματαίωση από την SAS πολλών πτήσεων, μεταξύ των οποίων και της προγραμματισμένης πτήσης του ενδιαφερόμενου επιβάτη.
Η Airhelp, εταιρεία που παρέχει νομικές υπηρεσίες σε επιβάτες που βίωσαν καθυστέρηση, ακύρωση της πτήσης τους ή υπεράριθμη πτήση, στην οποία ο εν λόγω επιβάτης εκχώρησε τις τυχόν αξιώσεις του έναντι της SAS, προσέφυγε ενώπιον του Attunda Tingsrätt (πρωτοδικείου Attunda, Σουηδία), ζητώντας αποζημίωση βάσει του κανονισμού 261/2004 για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, λόγω ματαίωσης της πτήσης.
Εν προκειμένω, η SAS αρνήθηκε να καταβάλει την αποζημίωση, θεωρώντας ότι η απεργία αυτή συνιστούσε «έκτακτη περίσταση», κατά την έννοια του κανονισμού αυτού, καθώς δεν συνδεόταν αναπόσπαστα με την κανονική άσκηση της δραστηριότητάς της για παροχή υπηρεσιών αερομεταφορέα και διέφευγε του αποτελεσματικού ελέγχου της.
Από την πλευρά της, η Airhelp εκτιμούσε ότι αυτή η απεργία δεν συνιστούσε τέτοια «έκτακτη περίσταση», δεδομένου ότι οι συλλογικές εργατικές διαφορές, όπως οι απεργίες, που μπορεί να προκύψουν κατά τις διαπραγματεύσεις και την σύναψη συλλογικών συμβάσεων, εντάσσονται στο πλαίσιο της συνήθους διαχείρισης μιας αεροπορικής εταιρείας.
Το πρωτοδικείο Attunda έχει αμφιβολίες σχετικά με το ζήτημα εάν η έννοια «έκτακτη περίσταση», κατά την έννοια του κανονισμού, περιλαμβάνει απεργία που ανακοινώνεται από οργανώσεις εργαζομένων κατόπιν προειδοποίησης, πραγματοποιείται νόμιμα και έχει σκοπό σε αύξηση μισθών.
Ειδικότερα, δυνάμει του σουηδικού δικαίου, η προειδοποίηση αυτή πρέπει γίνεται προ επτά τουλάχιστον εργασίμων ημερών από την έναρξη της απεργίας.
Mε την σημερινή του απόφαση, το Δικαστήριο της ΕΕ (ΔΕΕ) κρίνει ότι απεργία που πραγματοποιείται από συνδικαλιστική οργάνωση του προσωπικού αερομεταφορέα με σκοπό μεταξύ άλλων σε αύξηση μισθών δεν εμπίπτει στην έννοια της «έκτακτης περίστασης» η οποία μπορεί να απαλλάξει την αεροπορική εταιρία από την υποχρέωσή της για την καταβολή αποζημίωσης λόγω ματαίωσης ή σημαντικής καθυστέρησης των οικείων πτήσεων.
Το ίδιο ισχύει ακόμη και εάν η απεργία πραγματοποιείται σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από την εθνική νομοθεσία.