Απίστευτη εικόνα από τα Lidl: Δείτε τι έκαναν και έμειναν σοκαρισμένοι όλοι οι πελάτες τους

Ένα κατάστημα – κόσμημα για τα Lidl άνοιξε στα δυτικά της Αθήνας στις 5 Σεπτεμβρίου, με πολλά ταμεία και θέσεις πάρκινγκ.

Συγκεκριμένα η αλυσίδα σούπερ μάρκετ έφτιαξε το νέο της κατάστημα στο Ίλιον, επενδύοντας 8 εκατ. ευρώ και ανοίγοντας 30 θέσεις εργασίας.

Το νέο κατάστημα της Lidl Ελλάς άνοιξε τις πόρτες του στη Λεωφόρο Θηβών 475. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η νέα αυτή προσθήκη στο δίκτυο καταστημάτων της Lidl Ελλάς αποτελεί το 231ο της εταιρείας και επιβεβαιώνει την αφοσίωση της εταιρείας στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών της ευρύτερης περιοχής, υπογραμμίζοντας τη συνεχή της ανάπτυξη στον αστικό ιστό της Δυτικής Αττικής.

Η επένδυση της Lidl Ελλάς στο νέο αυτό κατάστημα φτάνει συνολικά τα 8 εκατ. ευρώ και αντικατοπτρίζει τη σταθερή προσήλωση της εταιρείας στην παροχή κορυφαίας ποιότητας και ποικιλίας προϊόντων.

Το νέο κατάστημα εκτείνεται σε δύο επίπεδα με συνολική επιφάνεια 1.470 τ.μ., προσφέροντας έναν μοναδικό συνδυασμό καινοτομίας, άνεσης και απλότητας και παράλληλα δημιουργώντας μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία για τους πελάτες του. Με 5 ταμεία και συνολικά 85 θέσεις στάθμευσης -30 εξωτερικές και 55 στεγασμένες σε δύο υπόγεια επίπεδα- η πρόσβαση στο κατάστημα γίνεται με την απόλυτη άνεση και ασφάλεια που αξίζουν οι πελάτες της Lidl Ελλάς» σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.

Η εταιρεία με αυτή την επένδυση προχώρησε και στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων ύψους 65KW και 2 σημείων ηλεκτρικής φόρτισης συμβάλλοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντας, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα πως μπορεί να πραγματοποιεί τους στόχους που θέτει. Οι σύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις προσφέρουν στους συνεργάτες της Lidl ένα ιδανικό περιβάλλον εργασίας, με ειδικά διαμορφωμένους χώρους ανάπαυσης στο 3ο επίπεδο, που συνδυάζουν την άνεση με την απαράμιλλη θέα της πόλης.

ΣΟΚ: Τεράστιο σούπερ μάρκετ ομολόγησε την απατεωνιά που έκανε στους πελάτες του

Οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αρνούνται πεισματικά ότι αισχροκερδούν και ανεβάζουν τις τιμές στα ύψη, με αποτέλεσμα να ζημιώνουν τους πελάτες.

Υπάρχουν όμως και οι εξαιρέσεις. Κορυφαίο στέλεχος της αμερικανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Kroger παραδέχτηκε κατά τη διάρκεια ακρόασης αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας ότι η εταιρεία αύξησε τις τιμές σε επιλεγμένα είδη πάνω από τα επίπεδα πληθωρισμού.

Από τα προϊόντα που πήραν την ανιούσα, σύμφωνα με τον Ανώτερο Διευθυντή Τιμολόγησης της Kroger Άντι Γκροφ ήταν τα αυγά και το γάλα, σε τις τιμές πάνω ​​από τα επίπεδα του πληθωρισμού.

«Αυτό δεν είναι καθόλου περίεργο», δήλωσε στο Newsweek ο Ντρου Πάουερς, ιδρυτής του Powers Financial Group. «Οι εταιρείες σε πολλούς κλάδους έχουν καταγράψει κέρδη ρεκόρ από την κρίση του κορωνοϊού, ενώ οι καταναλωτές αντιμετώπισαν τον υψηλότερο πληθωρισμό στην πρόσφατη ιστορία.

Τα μαθηματικά μπορούν μόνο να υποδείξουν ότι οι εταιρείες αυξάνουν τις τιμές πάνω από το γενικό επίπεδο του πληθωρισμού. Όπως λέει η παλιά παροιμία, ποτέ μην αφήνεις μια καλή κρίση να πάει χαμένη».

Η κατάθεση έγινε κατά τη διάρκεια μιας δικαστικής ακρόασης για την αγωγή της FTC κατά της Kroger, αφού η αλυσίδα λιανικής ανακοίνωσε ότι θα εξαγόραζε τον κορυφαίο ανταγωνιστή της, την αλυσίδα Albertsons.

Ο Γκροφ είπε ότι η Kroger σκοπεύει να «περάσει τον πληθωρισμό στους καταναλωτές», αφού ένα εσωτερικό email του έδειξε ότι η τιμή των αυγών και του γάλακτος ξεπερνούσε συνήθως αυτό που θα απαιτούσε ο πληθωρισμός για να συνεχίσει να κερδίζει η αλυσίδα.

«Στο γάλα και τα αβγά, ο πληθωρισμός λιανικής ήταν σημαντικά υψηλότερος από τον πληθωρισμό του κόστους», είπε ο Γκροφ στο εσωτερικό email προς άλλα στελέχη της Kroger.

Εκπρόσωπος της Kroger είπε στο Bloomberg ότι το σχόλιο του Γκροφ «δεν αντικατοπτρίζει το επιχειρηματικό μοντέλο δεκαετιών της Kroger να μειώνει τις τιμές για τους πελάτες μειώνοντας τα περιθώρια κέρδους της».

Δεν πιστεύουν όλοι ότι το email αντικατοπτρίζει τις πολιτικές καθορισμού τιμών της Kroger ή τον κλάδο των παντοπωλείων γενικότερα.

Απίθανο: Το σούπερ μάρκετ – έκπληξη που ψωνίζουν όλοι, αλλά… δεν το λένε

Μπορεί στο νου μας, όταν λέμε πάμε σούπερ μάρκετ, να έχουμε τις μεγάλες αλυσίδες, οι οποίες συγκεντρώνουν τη μερίδα του λέοντος, όμως, φέτος το καλοκαίρι ο κόσμος κινήθηκε πολύ διαφορετικα.

Και ιδιαίτερα οι τουρίστες, οι οποίοι άδειασαν τα σούπερ μάρκετ των γειτονιών στις τουριστικές περιοχές που παραθέριζαν, μειώνοντας έτσι τις επισκέψεις τους στην εστίαση. Παράλληλα, το ίδιο έκαναν και οι Έλληνες, οι οποίοι εξαιτίας της ακρίβειας απέφυγαν τις ταβέρνες και μαγείρεψαν στο σπίτι.

Μάλιστα, οι τουρίστες προτιμούν τα μίνι μάρκετ, τα οποία βρίσκονται πολύ κοντά στα airbnb που νοικιάζουν, με αποτέλεσμα πολλές φορές οι ουρές στo ταμείο να μπλοκάρουν.

Και όντως στη λιανική των τουριστικών περιοχών ο όγκος των πωλήσεων τροφίμων και ποτών κινείται ανοδικά κοντά στο 6-7% από τα τέλη Μαΐου και μετά.

Ας σημειωθεί ότι μόνο στις νησιωτικές περιοχές -της Κρήτης συμπεριλαμβανομένης- οι πωλήσεις ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) εκτιμάται ότι προσεγγίζουν το 1,5 δισ. ευρώ.

Ταυτόχρονα, η μικρή λιανική στις πυκνοκατοικημένες γειτονιές των μεγάλων αστικών κέντρων αναβαθμίζεται και ο τζίρος της, σύμφωνα με συντηρητικούς υπολογισμούς, φθάνει, ίσως και να ξεπερνάει, τα 2 δισ. ευρώ.

Φυσικά, η αλλαγή της τάσης δεν πέρασε απαρατήρητη από τις μεγάλες αλυσίδες που θέλουν να κάνουν επενδύσεις.

Και στις δύο περιπτώσεις οι μεγάλοι λιανέμποροι επιδιώκουν να πάρουν κομμάτι της «πίτας» κυρίως μέσω του franchise, αφού με ελάχιστο ρίσκο και μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, μιας και λειτουργούν ως χονδρέμποροι, ενισχύουν το «αποτύπωμά» τους σε επίπεδο δικτύου και εσόδων χωρίς μάλιστα να θυσιάσουν ρευστότητα.

Βεβαίως εφόσον βρουν την κατάλληλη ευκαιρία δεν λένε όχι και στις εξαγορές ή στην αυτόνομη ανάπτυξη.

Για παράδειγμα στα μέσα Μαΐου εφέτος η Σκλαβενίτης υπέγραψε συμφωνία με την διοίκηση των σούπερ μάρκετ «Φλεβάρης» για την μεταβίβαση των καταστημάτων της στην Ρόδο.

Πρόκειται για δυο καταστήματα μεσαίου μεγέθους σε κομβικά σημεία του κοσμοπολίτικου νησιού (Κολύμπια και Κάλαθος), τα οποία συγκεντρώνουν υψηλή τουριστική κίνηση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Επίσης, η ΑΒ Βασιλόπουλος εγκαινίασε νέα καταστήματα στην Κρήτη (Χερσόνησος) και στην Πάρο, ενώ η Διαμαντής Μασούτης συνεχίζει την επέκτασή της σε Αιγαίο και Ιόνιο.