MediaMarkt: Μια κίνηση που την έφερε στην κορυφή των προτιμήσεων των πελατών έκανε η MediaMarkt, σκορπώντας παράλληλα χαμόγελα!
Η εταιρεία, σε συνέχεια των νέων μέτρων για τον περιορισμό της πανδημίας υποδέχεται τους καταναλωτές στα καταστήματα του δικτύου της στην Αττική με ραντεβού και παραλαβή με τη μέθοδο του click away. Άμεσα, χωρίς καμία ταλαιπωρία και με απόλυτη ασφάλεια μπορείτε να αποκτήσετε ό,τι επιθυμείτε από τον smart κόσμο της MediaMarkt.
Η διαδικασία είναι απλή και άμεση. Το μόνο που χρειάζεται είναι να επισκεφθείτε το ηλεκτρονικό κατάστημα της MediaMarkt και να επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε από τη μεγάλη γκάμα κατηγοριών, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Αν η παραγγελία σας αφορά τα καταστήματα της Αττικής, σε μόλις 60’ η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη για να κλείσετε ραντεβού και να την παραλάβετε μέσω Click Away στα Pick Up Spots επιδεικνύοντας το σχετικό sms επιβεβαίωσης. Επιπλέον εδώ μπορείτε να δείτε το ωράριο όλων των καταστημάτων και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να κάνετε τις αγορές σε καθένα από αυτά. Η ομάδα της MediaMarkt είναι έτοιμη να σας βοηθήσει ώστε να κάνετε δικά σας όλα όσα χρειάζεστε, άμεσα, χωρίς κόπο και πάντα με ασφάλεια.
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, με ευθύνη και σεβασμό στη Δημόσια Υγεία και πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες των Αρμόδιων Αρχών, η MediaMarkt προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες και βρίσκει τον τρόπο να παραμένει στο πλευρό των καταναλωτών. Για τηλεφωνικές παραγγελίες ή για οποιαδήποτε ερώτηση, οι ειδικοί των χαμηλών τιμών θα σας εξυπηρετήσουν μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 801 500 2020, ενώ στο mediamarkt.gr μπορείτε να ανακαλύψετε τη μεγάλη ποικιλία προϊόντων της MediaMarkt στις πιο smart χαμηλές τιμές.
MediaMarkt: Τι ισχύει για το click away
- Τα καταστήματα θα ανοίγουν προαιρετικά από τις 07:00 έως τις 20:00.
Οι πληρωμές θα γίνονται μόνο ηλεκτρονικά ή με POS.
Σε κάθε περίπτωση, οι καταναλωτές θα πρέπει να στέλνουν SMS στο 13033 με τον κωδικό 2 για να μεταβούν στο κατάστημα, που έχουν κλείσει ραντεβού να ψωνίσουν.
Απαγορεύεται η είσοδος πελατών στο κατάστημα. - Η επιχείρηση καταχωρεί την παραγγελία και αποστέλλει στον πελάτη είτε τιμολόγιο είτε μήνυμα που θα φέρει τα εξής στοιχεία: α) Επωνυμία – Διεύθυνση– ΑΦΜ – Χρονικό διάστημα παραλαβής.
Υποχρεωτικός ο εξ αποστάσεως καθορισμός ραντεβού, είτε ηλεκτρονικά, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω της εφαρμογήςe-Καταναλωτής.
Ο πελάτης αιτείται ραντεβού από την επιχείρηση, η οποία εν συνεχεία καταχωρεί είτε ηλεκτρονικά είτε σε έγγραφο το αίτημα του και αποστέλλει τον πελάτη, μήνυμα (SMS ή email), που θα φέρει τα εξής στοιχεία: α) Επωνυμία –Διεύθυνση–ΑΦΜ- Χρονικό διάστημα παραλαβής.
Αποστολή SMS στο 13033 με την επιλογή 2 «Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ)», ή με το έντυπο- βεβαίωση κίνησης ή με χειρόγραφη βεβαίωση κίνησης, πλέον δε της απόδειξης προαγοράς του προμηθευτή.
Απόσταση δύο (2) μέτρων μεταξύ πελατών στα ταμεία. Απόσταση ενάμισι (1,5) μέτρου μεταξύ πελατών και έως 9 άτομα παρόντα(ουρά) στους εξωτερικούς χώρους.
Υποχρεωτική η επισήμανση σε εμφανές σημείο του μέγιστου αριθμού πληθυσμού εντός των καταστημάτων.
MediaMarkt: Η… απάντηση των Public
Η αλυσίδα Public αναμένεται να μισθώσει το χώρο που μέχρι πρότινος λειτουργούσε το κατάστημα Notos Home στο εμπορικό κέντρο Golden Hall στο Μαρούσι.
Πηγές με γνώση των συζητήσεων αναφέρουν πως οι συζητήσεις μεταξύ της Public-MediaMarkt και της ιδιοκτήτριας του εμπορικού κέντρου (Lamda Malls) έχουν ουσιαστικά ολοκληρωθεί και απομένουν τυπικές λεπτομέρειες για την οριστικοποίηση της συμφωνίας μίσθωσης.
Τα δύο καταστήματα (Public και Notos) στο δημοφιλές εμπορικό κέντρο λειτουργούσαν εντός του ιδίου χώρου, επιφάνειας 3.200 τμ., με το κατάστημα της Public να λειτουργεί ως shop-in-shop. Στο παρελθόν η διοίκηση των Public είχε αναζητήσει μεγαλύτερο χώρο στο Golden Hall, ωστόσο δεν κατέστη δυνατό.
Η αποχώρηση της Notos Home από το συγκεκριμένο κατάστημα του εμπορικού κέντρου (από τα πιο δημοφιλή της αλυσίδας) αποτέλεσε μεγάλη ευκαιρία για τα Public που, όπως όλα δείχνουν, καταφέρνουν να επεκτείνουν την εμπορική τους παρουσία στο Golden Hall, χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθούν σε άλλο σημείο του.
Κατά πληροφορίες, για το κατάστημα της Notos είχε εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον και γνωστή πολυεθνική αλυσίδα ειδών ένδυσης, υπόδυσης, αξεσουάρ κλπ.
Υπενθυμίζεται πως η αποχώρηση της Notos από το γνωστό εμπορικό κέντρο στο Μαρούσι, έπειτα από 12 χρόνια παρουσίας, εντάσσεται στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιάρθρωσης της εμπορικής εταιρείας.
Κύκλοι της εταιρείας σημείωναν στο newmoney πως η κίνηση ήταν προαποφασισμένη πριν καν το πρώτο lockdown, στο πλαίσιο του τελευταίου σχεδίου αναδιάρθρωσης που είχε τεθεί στις πιστώτριες τράπεζες.
Από τη μία η μίσθωση, η οποία έληγε εν μέσω του δεύτερου lockdown, από την άλλη η ζημιογόνα δραστηριότητα του καταστήματος, που είχε φθάσει να «καίει» 500.000 ευρώ το μήνα, οδήγησαν στην οριστική απόφαση. Η αλυσίδα πέρυσι είχε κλείσει και το κατάστημα στην πλατεία Κοτζιά.