ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΣΗΜΕΡΑ LIVE

Youtube: Σάλος! Αποκλείει εκατομμύρια χρήστες – Τι κάνουν και δεν θα ξαναδούν video

Youtube: Εκατομμύρια χρήστες της δημοφιλέστερης πλατφόρμας video μένουν… εκτός!

Η αλήθεια είναι πως η χρήση αυτή είναι ενάντια στους όρους χρήσης του Youtube, ωστόσο ο αριθμός των διαφημίσεων που εμφανίζει συνεχώς αυξάνεται.

Οι χρήστες θα λαμβάνουν ειδοποίηση να σταματήσουν τη χρήση του ad blocker κατά το streaming και αντί αυτού να εγγραφούν στο Premium.

Αν δεν συμμορφωθούν, τελικά θα γίνουν ban από την πλατφόρμα του Youtube.

Είναι ένας ακόμη λόγος που προτείνεται το Youtube Revanced αλλά με έναν δεύτερο λογαριασμό προκειμένου να μην αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα με τον κύριο λογαριασμό σου.

Youtube: Παίζει με τη νοημοσύνη μας – Δείτε τι άλλαξε για να πλουτίσει

Είναι γνωστό πως το πλέον εκνευριστικό στο Youtube είναι οι διαφημίσεις ωστόσο ο κολοσσός της Google, στον οποίο ανήκει η πλατφόρμα, το… τερμάτισε!

Η Google έχει ξεκινήσει να λαμβάνει σοβαρά μέτρα για να αποτρέψει την παράκαμψη των διαφημίσεων στο YouTube. Είτε αρέσει σε μερίδα χρηστών, είτε όχι, οι διαφημίσεις αποτελούν μεγάλο μέρος των εσόδων τόσο των δημιουργών περιεχομένου, όσο και της Google.

Οπότε, είναι λογικά καμία από τις δύο πλευρές να μην συμπαθεί τους ad blocker και οποιαδήποτε μέθοδο παράκαμψης των διαφημίσεων.

Στα τελευταία μέτρα που δοκιμάζει ο κολοσσός της αναζήτησης είναι η αποτροπή αναπαραγωγής βίντεο μετά την θέαση τριών βίντεο με μπλοκαρισμένες διαφημίσεις.

Η λύση που προσφέρει στους χρήστες είναι είτε να προσθέσουν το YouTube στις εξαιρέσεις του ad blocker, είτε να πληρώσουν το Premium, αν θέλουν να συνεχίσουν να βλέπουν βίντεο.

Εκτός από το παραπάνω χαρακτηριστικό, το οποίο δοκιμάζει αυτή τη στιγμή η Google, οι χρήστες εντόπισαν κάτι ακόμα. Εκπρόσωπο της εταιρείας επιβεβαίωσε ότι δοκιμάζουν ένα απανασχεδιασμένο “Skip Ads” κουμπί σε όλες τις πλατφόρμες όπου είναι διαθέσιμο το YouTube.

Το παλιό κουμπί ήταν ένα σχετικά μεγάλο ορθογώνιο που ο χρήστης μπορούσε να πατήσει αρκετά εύκολα.

Στα πλαίσια του Materia You design και σε μία προσπάθεια να μειώσει τα skip στις διαφημίσεις, η Google έκανε το φόντο σε pill-shaped σχήμα, κατάργησε το περίγραμμα του κουμπιού και τα κεφαλαία από τη λέξη “Ads”, μίκρυνε αρκετά το κουμπί, και αύξησε τη διαφάνεια του.

Έτσι, κατάφερε να κάνει πιο δύσκολο το πάτημα του και το κουμπί πλέον το παρατηρείς πιο δύσκολα πάνω στην εικόνα οποιασδήποτε διαφήμισης.

Αυτή η αλλαγή θα μπορούσε όντως να μειώσει τα Skip Ads, αλλά σύμφωνα με ειδικούς ίσως επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα στα έσοδα της Google και των δημιουργών περιεχομένου από το YouTube.

Οι ειδικοί σημειώνουν ότι αυτή η αλλαγή θα μπορούσε να επηρεάσει τις προβολές και τα χρήματα που ξοδεύουν οι διαφημιστές σε εκστρατείες στη γνωστή πλατφόρμα φιλοξενίας βίντεο.

Youtube: Δείτε γιατί ζητάει πλέον χρήματα

Μια αλλαγή που θα προκαλέσει πολλές αντιδράσεις ετοιμάζει το YouTube, καθώς θα ξεκινήσει να ζητάει χρήματα!

Ειδικότερα, η δημοφιλής πλατφόρμα αναπαραγωγής βίντεο εξετάζει να απαιτεί από τους χρήστες της Premium συνδρομή για αναπαραγωγή βίντεο σε 4K ανάλυση.

Το YouTube υποστηρίζει βίντεο 4K από το 2010.

Επί 12 χρόνια τα βίντεο 4K, ακόμη και βίντεο υψηλότερων αναλύσεων, όπως το 8K που παρουσιάστηκαν στην πλατφόρμα το 2015, ήταν διαθέσιμα δωρεάν για όλους τους χρήστες της πλατφόρμας.

Σύμφωνα με πολλές αναφορές στο Reddit τον περασμένο μήνα, το YouTube (θυγατρική της Alphabet, δηλαδή της Google) δοκιμάζει μια αλλαγή στο status quo.

Για όσους ανήκουν στην πειραματική ομάδα της Google, όταν επιλέγουν μια συγκεκριμένη ανάλυση για ένα βίντεο, τα μέλη που δεν είναι συνδρομητές θα βλέπουν τη λέξη “Premium” δίπλα στην επιλογή για 4K/2160p.

Με απλά λόγια, προστίθεται ένας νέος περιορισμός στους χρήστες του YouTube που δεν πληρώνουν συνδρομή, ενώ ταυτόχρονα ο περιορισμός αυτός λειτουργεί ως νέο “προνόμιο” του YouTube Premium.

Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, η συνδρομή YouTube Premium έχει τα εξής πλεονεκτήματα: αφαιρεί τις διαφημίσεις από την πλατφόρμα, επιτρέπει στους συνδρομητές να αναπαράγουν βίντεο σε μικρή οθόνη στο Android και το iOS και τους επιτρέπει να κατεβάζουν βίντεο για παρακολούθηση εκτός σύνδεσης.

Η συνδρομή περιλαμβάνει επίσης την υπηρεσία μουσικής της Google YouTube Music.

Youtube: Μην «ψαρώσετε» με τα σχόλια κάτω από τα βίντεο

Δεν μας έφταναν οι απάτες με τα SMS και τις κάρτες, τώρα ήρθαν οι απάτες και μέσω… Youtube!

Τα κρυπτονομίσματα διανύουν μια ταραχώδη περίοδο με τους κυβερνοαπατεώνες να έχουν στραφεί σε νέους τρόπους για να παγιδεύουν τα θύματά τους.

Οι ειδικοί της Kaspersky έχουν εντοπίσει ένα τέτοιο ασυνήθιστο σύστημα, όπου οι επιτιθέμενοι προωθούν πλαστές υπηρεσίες κρυπτονομισμάτων στο YouTube.

Προσπαθούν να προσεγγίσουν όσους ενδιαφέρονται για φθηνά κρυπτονομίσματα αφήνοντας σχόλια σε δημοφιλή βίντεο – αλλά, φυσικά, οι ενδιαφερόμενοι δεν θα λάβουν ποτέ το νόμισμα.

Οι απατεώνες επιλέγουν επίκαιρα βίντεο στο YouTube και αφήνουν σχόλια που προωθούν ένα ψεύτικο «κενό» στην αγορά κρυπτονομισμάτων. Για να κάνουν το μήνυμά τους πιο ορατό, παραποιούν στατιστικά στοιχεία στα σχόλια και τοποθετούν απαντήσεις «bot» για να ενισχύσουν το αρχικό σχόλιο.

Το σχόλιο ενθαρρύνει τους θεατές να επισκεφτούν το κανάλι του συντάκτη στο YouTube και να παρακολουθήσουν ένα βίντεο που παρέχει οδηγίες για το πώς να επωφεληθούν από ένα υποτιθέμενο bug συναλλαγματικής ισοτιμίας.

Οι χρήστες μπορεί να μην παρατηρήσουν ότι αυτό το βίντεο είναι το μόνο που έχει δημοσιευτεί στο κανάλι.

Το βίντεο είναι σίγουρα κατασκευασμένο: οι επεξεργασίες στις σειρές των συναλλαγματικών ισοτιμιών είναι ορατές με γυμνό μάτι και τα σχόλια είναι γεμάτα με υπερενθουσιώδη σχόλια.

Ο σύνδεσμος κάτω από το βίντεο οδηγεί σε δόλιο ανταλλάκτη νομισμάτων.

Μόλις ένας χρήστης φτάσει στην ιστοσελίδα της οποίας υπάρχει link στην περιγραφή, το θύμα βλέπει μια δυνατότητα ανταλλαγής bitcoin – αλλά αν το χρησιμοποιήσει, δεν θα δει ποτέ ξανά αυτά τα χρήματα, καθώς η υπηρεσία είναι ψεύτικη.

Για να αποφύγετε απάτες, να εξοικονομήσετε χρήματα και να διατηρήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα, οι ειδικοί της Kaspersky μοιράζονται τις ακόλουθες απλές συμβουλές:

Ελέγξτε οποιονδήποτε σύνδεσμο πριν κάνετε κλικ. Τοποθετήστε τον δείκτη του ποντικιού πάνω του για προεπισκόπηση της διεύθυνσης URL και αναζητήστε ορθογραφικά λάθη ή άλλες παρατυπίες.

Είναι επίσης καλή πρακτική να εισάγετε όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης μόνο μέσω ασφαλούς σύνδεσης. Αναζητήστε το πρόθεμα HTTPS πριν από τη διεύθυνση URL του ιστότοπου, υποδεικνύοντας ότι η σύνδεση με τον ιστότοπο είναι ασφαλής.

Μερικές φορές τα ψεύτικα email και οι ιστότοποι μοιάζουν με αληθινά.

Εξαρτάται από το πόσο καλά έκαναν οι εγκληματίες τη δουλειά τους. Συγκεκριμένα, οι υπερσύνδεσμοι, πιθανότατα, θα είναι λανθασμένοι — με ορθογραφικά λάθη.

Ωστόσο, οι σύνδεσμοι μπορούν επίσης να μεταμφιεστούν ώστε να μοιάζουν με έγκυρους συνδέσμους και να σας ανακατευθύνουν σε διαφορετική σελίδα, πλαστοπροσωπώντας τον νόμιμο ιστότοπο.

Για την προστασία των δεδομένων και των οικονομικών σας, είναι καλή πρακτική να βεβαιωθείτε ότι η ηλεκτρονική σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς και πληρωμής είναι ασφαλής. Θα ξέρετε ότι η διεύθυνση URL της ιστοσελίδας ξεκινά με HTTPS αντί για το συνηθισμένο HTTP: ένα εικονίδιο κλειδαριάς θα εμφανίζεται επίσης συνήθως δίπλα στη διεύθυνση URL και η γραμμή διευθύνσεων σε ορισμένα προγράμματα περιήγησης θα είναι πράσινη.

Εάν δεν βλέπετε αυτές τις λειτουργίες, μην προχωρήσετε.

Χρησιμοποιήστε μια αξιόπιστη λύση ασφαλείας που μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε την ασφάλεια της διεύθυνσης URL που επισκέπτεστε και παρέχει επίσης τη δυνατότητα να ανοίξετε οποιονδήποτε ιστότοπο σε προστατευμένο container για να αποτρέψετε την κλοπή ευαίσθητων δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων οικονομικών στοιχείων.

Youtube: Κλέβει χαρακτηριστικά από το TikTok!

Η Google και η Meta έχουν επανειλημμένα αντιγράψει αρκετά χαρακτηριστικά του TikTok, προσπαθώντας να καταλάβουν πού οφείλεται η τεράστια επιτυχία του κινεζικού social media.

Τώρα, το YouTube ανακοίνωσε πως προσθέτει voiceover αφηγήσεις στα Shorts στο iOS, επιτρέποντας στο χρήστη να προσθέσει το δικό του ηχητικό σχολιασμό πάνω σε ήδη υπάρχοντα βίντεο.

Το χαρακτηριστικό αυτό φυσικά υπάρχει στο TikTok εδώ και αρκετό καιρό.

Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που το YouTube δανείζεται κάποιο χαρακτηριστικό του TikTok, αφού προηγουμένως είχε προσθέσει τη δυνατότητα απάντησης σε σχόλια με βίντεο του χρήστη.

Η αντιγραφή χαρακτηριστικών είναι κάτι σύνηθες στην tech βιομηχανία και συνήθως λαμβάνει χώρα όταν μεγάλες εταιρίες αισθάνονται να απειλούνται από μικρότερες και συνήθως πιο καινοτόμες εταιρίες.

Σωτήρης Παπαδόπουλος

Ο Σωτήρης Παπαδόπουλος είναι συντάκτης στην ιστοσελίδα xristika.gr, με ειδίκευση σε θέματα οικονομίας, κοινωνίας και επιχειρηματικότητας. Έχει πολυετή εμπειρία στη δημοσιογραφία και επικεντρώνεται στην ανάλυση οικονομικών τάσεων και ειδήσεων, βοηθώντας τους αναγνώστες να κατανοούν τις εξελίξεις και να παίρνουν ενημερωμένες αποφάσεις. Με την ακρίβεια και την αμεσότητα που χαρακτηρίζουν τα άρθρα του, ο Σωτήρης Παπαδόπουλος έχει καταξιωθεί ως αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης στο χώρο της ελληνικής ψηφιακής δημοσιογραφίας.

Recent Posts

Συνεχίζει αήττητος ο Παναθηναϊκός: 68-61 τον Ολυμπιακό

Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…

7 έτη ago

Λοταρία αποδείξεων: Δείτε ΕΔΩ αν κερδίσατε τα 1.000 ευρώ (TAXISnet και www.aade.gr)

aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…

7 έτη ago

Νίμιτς: Κατάλληλη στιγμή για λύση στο Σκοπιανό

"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…

7 έτη ago

Μητροπολίτης Μεσσηνίας κατά Ιερώνυμου: Όχι στα συλλαλητήρια

Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…

7 έτη ago

Νεκρός ο επιβάτης που έπεσε από το Blue Star Naxos

Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…

7 έτη ago

Ανασφάλιστα οχήματα: Έρχονται πρόστιμα έως 250 ευρώ

Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…

7 έτη ago