YouTube: Αυτοί είναι οι πιο ακριβοπληρωμένοι YouTubers – Δείτε πόσα βγάζουν

YouTube: Από τα 2,7 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες που απαριθμεί το Youtube, μόλις τα δύο εκατομμύρια έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα δημιουργίας εσόδων της πλατφόρμας. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Το YouTube έχει εξελιχθεί σε μια παγκόσμια πλατφόρμα ψυχαγωγίας που προσφέρει, όχι μόνο ατελείωτες ώρες διασκέδασης, αλλά και μια νέα προοπτική στην εργασία και τα έσοδα.

Οι πιο ακριβοπληρωμένοι YouTubers έχουν αναδειχθεί σε «ψηφιακούς αστέρες», κατακτώντας εκατομμύρια συνδρομητές χάρη στο πρωτότυπο και ενδιαφέρον περιεχόμενο που δημοσιεύουν.

Από τα 2,7 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες που απαριθμεί το Youtube, μόνο 114 εκατομμύρια έχουν λογαριασμούς στην πλατφόρμα και σχεδόν, δύο εκατομμύρια έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα δημιουργίας εσόδων του YouTube.

Σύμφωνα με το therichest, αυτά είναι τα πιο επιτυχημένα κανάλια.

5. Blackpink

  • Συνδρομητές: 92,8 εκατομμύρια
  • Κέρδη: 69,2 εκατομμύρια έως 103,8 εκατομμύρια δολάρια

Οι Blackpink είναι ένα γυναικείο pop/K-pop συγκρότημα από τη Νότια Κορέα, που αποτελείται από τέσσερις ταλαντούχες νεαρές κοπέλες. Το συγκρότημα δημιούργησε τον λογαριασμό του στο YouTube στις 29 Ιανουαρίου 2016 και το πρώτο τους βίντεο ήταν μια χορογραφία.

Στις 8 Αυγούστου 2016, οι Blackpink ανέβασαν το πρώτο τους τραγούδι, «Boombayah», το οποίο έγινε γρήγορα viral και έφτασε στην κορυφή του τσαρτ «World Digital Song Sales» του Billboard. Το κανάλι των Blackpink στο YouTube είναι πλέον, το μεγαλύτερο κορεατικό κανάλι στην πλατφόρμα, το δωδέκατο μεγαλύτερο συνολικά και το πέμπτο μεγαλύτερο μεμονωμένο κανάλι στο YouTube.

2. Vlad And Niki

  • Συνδρομητές: 109 εκατομμύρια
  • Κέρδηç 68,8 εκατομμύρια έως 254,4 εκατομμύρια δολάρια

Το Vlad and Niki είναι ένα παιδικό κανάλι ψυχαγωγίας, που δημιουργήθηκε τον Απρίλιο του 2018 από τους αδελφούς Vladislav Vashketov, 11 ετών, και Nikita Vashketov, 9 ετών, μαζί με τους γονείς τους, Sergey και Victoria Vashketov.

Μετά τη δημιουργία του καναλιού, η οικογένεια Vashketov καλωσόρισε δύο ακόμη μέλη, τον Christian Sergey Vashketov και την Alice Vashketova, που έχουν επίσης εμφανιστεί στο κανάλι.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων έξι χρόνων, η οικογένεια Vashketov δουλεύει αφοσιωμένα στην πλατφόρμα και έχει δημιουργήσει 651 βίντεο, με μέση διάρκεια 35 λεπτά.

Έχουν καταφέρει να προσελκύσουν την προσοχή εκατομμυρίων νεαρών θεατών και έχουν συγκεντρώσει εκατομμύρια από τις προσπάθειές της στη δημιουργία περιεχομένου, την επεξεργασία βίντεο και τη δημοσίευσή τους στην πλατφόρμα.

3. PewDiePie

  • Συνδρομητές: 111 εκατομμύρια
  • Κέρδη: 58,4 εκατομμύρια έως 87,86 εκατομμύρια δολάρια

Ο Felix Arvid Ulf Kjellberg, ευρέως γνωστός PewDiePie, είναι διασκεδαστής, μουσικός και ο πρώτος δημιουργός περιεχομένου που έγινε διάσημος μέσω του YouTube για πολλά χρόνια.

Ο PewDiePie κατείχε την πρώτη θέση σε αριθμό συνδρομητών για έξι χρόνια (από το 2013 έως το 2019) και το κανάλι του συγκέντρωσε τις περισσότερες προβολές από τον Δεκέμβριο του 2014 έως τον Φεβρουάριο του 2017.

Σήμερα, ο PewDiePie σπάνια ανεβάζει νέα βίντεο και έχει αποσυρθεί σχεδόν εξ ολοκλήρου από το ρόλο του δημιουργού περιεχομένου στο YouTube.

Παρόλα αυτά, τα εισοδήματα του Kjellberg έχουν μειωθεί, αλλά εξακολουθεί να κερδίζει ένα σημαντικό εισόδημα από το κανάλι του στο YouTube.

2. Like Nastya

  • Συνδρομητές: 112 εκατομμύρια
  • Κέρδη: 194,4 εκατομμύρια έως 291,6 εκατομμύρια δολάρια

Το κανάλι Like Nastya μπορεί να καυχιέται για τη δεύτερη θέση στη λίστα των μεγαλύτερων καναλιών στο YouTube. Η Nastya και οι γονείς της ξεκίνησαν το κανάλι όταν ήταν μόλις τριών ετών το 2016 και μέχρι το 2023 είχαν ξεπεράσει τον πρώτο θρύλο του YouTube, τον PewDiePie. Το κανάλι YouTube Like Nastya συνεχίζει να αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς, προσελκύοντας συνδρομητές και προβολές. Μόνο τον Νοέμβριο, δύο εκατομμύρια άνθρωποι εγγράφηκαν στο κανάλι της.

1. MrBeast

  • Συνδρομητές: 236 εκατομμύρια
  • Κέρδη: 84,7 εκατομμύρια έως 127 εκατομμύρια δολάρια

Ο MrBeast, χαρακτηρίζεται ως ο «βασιλιάς του Youtube». Σύμφωνα με το Forbes, ήταν ο πιο ακριβοπληρωμένος YouTuber το 2023, κερδίζοντας 82 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι. Αυτό περιλαμβάνει τα έσοδα από συνεργασίες με επώνυμες εταιρείες και το πρόγραμμα δημιουργίας εσόδων του YouTube.

Youtube: Τέλος όσα ξέραμε – Η μεγάλη αλλαγή που ανακοίνωσε

Αέρας… αλλαγής από τη δημοφιλή πλατφόρμα προβολής video.

Φαίνεται ότι η Google ετοιμάζει για το Youtube στο web ένα νέο design, όπως διαπίστωσε πρόσφατα ένας χρήστης του Twitter.

Πιο συγκεκριμένα, στη νέα έκδοση, το Youtube μετακινεί την περιγραφή, τον τίτλο και τα σχόλια στη δεξιά πλευρά του video.

Την ίδια στιγμή, οι προτάσεις των video βρίσκονται στο κάτω μέρος του video player κάτι που ίσως επιβαρύνει την εμπειρία του χρήστη, καθώς έχει όλα τα thubnails από κάτω να ζητούν την προσοχή του. Επιπροσθέτως, το Youtube δίνει λιγότερη έμφαση στα σχόλια, με το να τα μετακινεί κάτω από την περιγραφή δίπλα στο video.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτούς που εμφανίστηκε το νέο design, εξαφανίστηκε λίγο αργότερα με ένα refresh, κάτι που δείχνει με τον πιο σαφές τρόπο, ότι η εταιρεία βρίσκεται στις πρώτες φάσης δοκιμής του.

Youtube: Δείτε γιατί ζητάει πλέον χρήματα

Μια αλλαγή που θα προκαλέσει πολλές αντιδράσεις ετοιμάζει το YouTube, καθώς θα ξεκινήσει να ζητάει χρήματα!

Ειδικότερα, η δημοφιλής πλατφόρμα αναπαραγωγής βίντεο εξετάζει να απαιτεί από τους χρήστες της Premium συνδρομή για αναπαραγωγή βίντεο σε 4K ανάλυση.

Το YouTube υποστηρίζει βίντεο 4K από το 2010.

Επί 12 χρόνια τα βίντεο 4K, ακόμη και βίντεο υψηλότερων αναλύσεων, όπως το 8K που παρουσιάστηκαν στην πλατφόρμα το 2015, ήταν διαθέσιμα δωρεάν για όλους τους χρήστες της πλατφόρμας.

Σύμφωνα με πολλές αναφορές στο Reddit τον περασμένο μήνα, το YouTube (θυγατρική της Alphabet, δηλαδή της Google) δοκιμάζει μια αλλαγή στο status quo.

Για όσους ανήκουν στην πειραματική ομάδα της Google, όταν επιλέγουν μια συγκεκριμένη ανάλυση για ένα βίντεο, τα μέλη που δεν είναι συνδρομητές θα βλέπουν τη λέξη “Premium” δίπλα στην επιλογή για 4K/2160p.

Με απλά λόγια, προστίθεται ένας νέος περιορισμός στους χρήστες του YouTube που δεν πληρώνουν συνδρομή, ενώ ταυτόχρονα ο περιορισμός αυτός λειτουργεί ως νέο “προνόμιο” του YouTube Premium.

Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, η συνδρομή YouTube Premium έχει τα εξής πλεονεκτήματα: αφαιρεί τις διαφημίσεις από την πλατφόρμα, επιτρέπει στους συνδρομητές να αναπαράγουν βίντεο σε μικρή οθόνη στο Android και το iOS και τους επιτρέπει να κατεβάζουν βίντεο για παρακολούθηση εκτός σύνδεσης.

Η συνδρομή περιλαμβάνει επίσης την υπηρεσία μουσικής της Google YouTube Music.

Youtube: Μην «ψαρώσετε» με τα σχόλια κάτω από τα βίντεο

Δεν μας έφταναν οι απάτες με τα SMS και τις κάρτες, τώρα ήρθαν οι απάτες και μέσω… Youtube!

Τα κρυπτονομίσματα διανύουν μια ταραχώδη περίοδο με τους κυβερνοαπατεώνες να έχουν στραφεί σε νέους τρόπους για να παγιδεύουν τα θύματά τους.

Οι ειδικοί της Kaspersky έχουν εντοπίσει ένα τέτοιο ασυνήθιστο σύστημα, όπου οι επιτιθέμενοι προωθούν πλαστές υπηρεσίες κρυπτονομισμάτων στο YouTube.

Προσπαθούν να προσεγγίσουν όσους ενδιαφέρονται για φθηνά κρυπτονομίσματα αφήνοντας σχόλια σε δημοφιλή βίντεο – αλλά, φυσικά, οι ενδιαφερόμενοι δεν θα λάβουν ποτέ το νόμισμα.

Οι απατεώνες επιλέγουν επίκαιρα βίντεο στο YouTube και αφήνουν σχόλια που προωθούν ένα ψεύτικο «κενό» στην αγορά κρυπτονομισμάτων. Για να κάνουν το μήνυμά τους πιο ορατό, παραποιούν στατιστικά στοιχεία στα σχόλια και τοποθετούν απαντήσεις «bot» για να ενισχύσουν το αρχικό σχόλιο.

Το σχόλιο ενθαρρύνει τους θεατές να επισκεφτούν το κανάλι του συντάκτη στο YouTube και να παρακολουθήσουν ένα βίντεο που παρέχει οδηγίες για το πώς να επωφεληθούν από ένα υποτιθέμενο bug συναλλαγματικής ισοτιμίας.

Οι χρήστες μπορεί να μην παρατηρήσουν ότι αυτό το βίντεο είναι το μόνο που έχει δημοσιευτεί στο κανάλι.

Το βίντεο είναι σίγουρα κατασκευασμένο: οι επεξεργασίες στις σειρές των συναλλαγματικών ισοτιμιών είναι ορατές με γυμνό μάτι και τα σχόλια είναι γεμάτα με υπερενθουσιώδη σχόλια.

Ο σύνδεσμος κάτω από το βίντεο οδηγεί σε δόλιο ανταλλάκτη νομισμάτων.

Μόλις ένας χρήστης φτάσει στην ιστοσελίδα της οποίας υπάρχει link στην περιγραφή, το θύμα βλέπει μια δυνατότητα ανταλλαγής bitcoin – αλλά αν το χρησιμοποιήσει, δεν θα δει ποτέ ξανά αυτά τα χρήματα, καθώς η υπηρεσία είναι ψεύτικη.

Για να αποφύγετε απάτες, να εξοικονομήσετε χρήματα και να διατηρήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα, οι ειδικοί της Kaspersky μοιράζονται τις ακόλουθες απλές συμβουλές:

Ελέγξτε οποιονδήποτε σύνδεσμο πριν κάνετε κλικ. Τοποθετήστε τον δείκτη του ποντικιού πάνω του για προεπισκόπηση της διεύθυνσης URL και αναζητήστε ορθογραφικά λάθη ή άλλες παρατυπίες.

Είναι επίσης καλή πρακτική να εισάγετε όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης μόνο μέσω ασφαλούς σύνδεσης. Αναζητήστε το πρόθεμα HTTPS πριν από τη διεύθυνση URL του ιστότοπου, υποδεικνύοντας ότι η σύνδεση με τον ιστότοπο είναι ασφαλής.

Μερικές φορές τα ψεύτικα email και οι ιστότοποι μοιάζουν με αληθινά.

Εξαρτάται από το πόσο καλά έκαναν οι εγκληματίες τη δουλειά τους. Συγκεκριμένα, οι υπερσύνδεσμοι, πιθανότατα, θα είναι λανθασμένοι — με ορθογραφικά λάθη.

Ωστόσο, οι σύνδεσμοι μπορούν επίσης να μεταμφιεστούν ώστε να μοιάζουν με έγκυρους συνδέσμους και να σας ανακατευθύνουν σε διαφορετική σελίδα, πλαστοπροσωπώντας τον νόμιμο ιστότοπο.

Για την προστασία των δεδομένων και των οικονομικών σας, είναι καλή πρακτική να βεβαιωθείτε ότι η ηλεκτρονική σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς και πληρωμής είναι ασφαλής. Θα ξέρετε ότι η διεύθυνση URL της ιστοσελίδας ξεκινά με HTTPS αντί για το συνηθισμένο HTTP: ένα εικονίδιο κλειδαριάς θα εμφανίζεται επίσης συνήθως δίπλα στη διεύθυνση URL και η γραμμή διευθύνσεων σε ορισμένα προγράμματα περιήγησης θα είναι πράσινη.

Εάν δεν βλέπετε αυτές τις λειτουργίες, μην προχωρήσετε.

Χρησιμοποιήστε μια αξιόπιστη λύση ασφαλείας που μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε την ασφάλεια της διεύθυνσης URL που επισκέπτεστε και παρέχει επίσης τη δυνατότητα να ανοίξετε οποιονδήποτε ιστότοπο σε προστατευμένο container για να αποτρέψετε την κλοπή ευαίσθητων δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων οικονομικών στοιχείων.

Youtube: Κλέβει χαρακτηριστικά από το TikTok!

Η Google και η Meta έχουν επανειλημμένα αντιγράψει αρκετά χαρακτηριστικά του TikTok, προσπαθώντας να καταλάβουν πού οφείλεται η τεράστια επιτυχία του κινεζικού social media.

Τώρα, το YouTube ανακοίνωσε πως προσθέτει voiceover αφηγήσεις στα Shorts στο iOS, επιτρέποντας στο χρήστη να προσθέσει το δικό του ηχητικό σχολιασμό πάνω σε ήδη υπάρχοντα βίντεο.

Το χαρακτηριστικό αυτό φυσικά υπάρχει στο TikTok εδώ και αρκετό καιρό.

Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που το YouTube δανείζεται κάποιο χαρακτηριστικό του TikTok, αφού προηγουμένως είχε προσθέσει τη δυνατότητα απάντησης σε σχόλια με βίντεο του χρήστη.

Η αντιγραφή χαρακτηριστικών είναι κάτι σύνηθες στην tech βιομηχανία και συνήθως λαμβάνει χώρα όταν μεγάλες εταιρίες αισθάνονται να απειλούνται από μικρότερες και συνήθως πιο καινοτόμες εταιρίες.