Δυναμικά στον χώρο των αθλητικών παπουτσιών μπαίνει ένας τεράστιος ελληνικός κολοσσός, δημιουργώντας το πρώτο αθλητικό παπούτσι για τρέξιμο made in Greece.
Φυσικά, το παπούτσι παπούτσι υψηλών προδιαγραφών (supershoe) «γεννημένο στην Ελλάδα», που δημιουργείται δεν θα έχει να ζηλέψει σε τίποτα αυτά της Nike και της Adidas, και κάνει ντεμπούτο από τον όμιλο Λάτση.
Μπορεί να μην την έχετε ακούσει στο παρελθόν, αλλά καλό είναι να κρατήσετε. Ονομάζεται Ena Athletics, μια καινούρια, πολλά υποσχόμενη startup που αναμένεται να κάνει δυναμική είσοδο το προσεχές διάστημα στην ελληνική αγορά.
«Με έδρα στην Αθήνα και με ένα διεθνές management team ηγούμενο από Έλληνες, η Ena Athletics, αναμένεται να προκαλέσει μεγάλη αίσθηση και φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα της κατηγορίας, λανσάροντας το πρώτο Ελληνικό running παπούτσι υψηλών προδιαγραφών (supershoe), το οποίο αντλεί έμπνευση από την κληρονομιά και τις αθλητικές αξίες της χώρας μας», σημειώνεται.
Ποια είναι η Ena Athletics
Αναφορικά με τη διοικητική σύνθεση της εν λόγω startup, η ίδια ανακοίνωση επισημαίνει ότι θα αποτελείται από έναν Έλληνα επενδυτή από τον χώρο του Venture Capital, έναν Έλληνα γενικό διευθυντή με διεθνή πείρα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, έναν βραβευμένο σχεδιαστή υποδημάτων, ένα πρώην ηγετικό στέλεχος της Nike και διακεκριμένους Έλληνες δρομείς.
Με βάση τα στοιχεία που αναφέρονται στο ΓΕΜΗ η ανώνυμη εταιρεία Ena Athletics έχει έδρα στη Λεωφόρο Κηφισίας 37A στο Μαρούσι όπου βρίσκεται και το εμπορικό κέντρο στο Golden Hall της Lamda Development (συμφερόντων του ομίλου Λάτση).
Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της νεοσύστατης εταιρείας είναι ο κος Θωμάς Θωμαϊδης με μακρόχρονη θητεία στην Ocado Retail στην Βρετανία.
Στο πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας συμμετέχουν επίσης ως μέλη οι κ.κ. Αργυρώ Αναγνώστου και Ευάγγελος Χρόνης, οι οποίοι κατέχουν θέσεις σε σειρά εταιρειών συμφερόντων του ομίλου Λάτση.
Ας σημειωθεί ότι ο Αλέξανδρος Λάτσης, ο δεύτερος γιος του Σπύρου Λάτση, ασχολείται με venture capital, νεοφυείς (start-ups) επιχειρήσεις, επενδύσεις σε υψηλή τεχνολογία, ψηφιακό gaming σε κινητά τηλέφωνα ακόμη και με media ειδικά για παιδιά.
Ανακοίνωση για όλη την Ελλαδα: Άλλαξε ο τρόπος αποστολής των δεμάτων
Μία απίστευτη καινοτομία από την ACS για τις παραδόσεις των δεμάτων μέσω κούριερ στην Ελλάδα.
Συντεταγμένη με το κλίμα της εποχής, η εταιρεία courier ACS που εισάγει στις αποστολές και την τεχνική νοημοσύνη.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας, και έχοντας βασική προτεραιότητα τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, η ACS παρέχει περισσότερες επιλογές εξυπηρέτησης μέσω της ψηφιακής βοηθού ACiStant, η οποία είναι διαθέσιμη στο www.acscourier.net και στο ACS Mobile App.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, μετά την αναβάθμιση της ACiStant, o πελάτης έχει τις παρακάτω νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης:
- Επιλογή ACS Smartpoint Lockers: Επιλογή του πλησιέστερου locker για την παραλαβή των παραγγελιών στον χρόνο που εξυπηρετεί τον πελάτη (24/7).
- Παράδοση στον Γείτονα: Δυνατότητα ορισμού κάποιου άλλου παραλήπτη για την παραλαβή αποστολής του πελάτη.
- Αλλαγή Διεύθυνσης Παράδοσης: Δυνατότητα τροποποίησης της αρχικής διεύθυνσης παράδοσης της αποστολής του πελάτη.
- Προσθήκη Οδηγιών Παράδοσης: Προσθήκη συγκεκριμένων οδηγιών παράδοσης, όπως το όνομα στο κουδούνι, για τη διευκόλυνση της παράδοσης της αποστολής του πελάτη
Η ψηφιακή βοηθός ACiStant κάνει χρήση τεχνητής νοημοσύνης και εξυπηρετεί τους χρήστες της ιστοσελίδας της ACS και του ACS Mobile App όλο το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, στα Ελληνικά και στα Αγγλικά, στα εξής θέματα:
- Αναζήτηση Αποστολής
- Αναζήτηση Καταστήματος
- Αλλαγή τρόπου παραλαβής ή/και προσθήκη οδηγιών παράδοσης.
Σημειώνεται πως, από την έναρξη λειτουργίας της νέας ACiStant (15/4/24), έχουν απαντηθεί ψηφιακά πάνω από 1.000.000 ερωτήματα χρηστών (με επιτυχία 98%), ενώ πολύ σύντομα θα προστεθούν ακόμα περισσότερες επιλογές για την πιο άμεση (24/7) εξυπηρέτηση των πελατών της ACS.
Τραγικά νέα για μεγάλη εταιρεία: Σοκ στην αγορά με χιλιάδες απολύσεις
Έσκασε νέα βόμβα στην αγορά με μεγάλη εταιρεία να απολύει 12.000 εργαζόμενους. Τραγικά νέα για τους μεταφορείς.
Πρόκειται για την εταιρεία ταχυμεταφορών UPS, η οποία δραστηροποιείται και στην Ελλάδα. Καθώς τα αποτελέσματα στο οικονομικό κομμάτι ήταν κακά για το 2023, αποφασίστηκε η απόλυση 12.000 ατόμων.
Η UPS θεωρείται καμπανάκι για την αμερικανική οικονομία.
Οι μετοχές της εταιρείας περιόρισαν τις απώλειες και βρέθηκαν στο -5,2% κατά την προσυνεδριακή διαπραγμάτευση. Με τις απολύσεις η εταιρεία θα εξοικονομήσει περίπου 1 δισ. δολάρια σε δαπάνες.
Για τους τρεις τελευταίους μήνες του 2023, η UPS ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ύψους 1,61 δισ. δολαρίων ή 1,87 δολαρίων ανά μετοχή, έναντι 3,45 δισ. ή 3,96 δολαρίων ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα. Προσαρμόζοντας τα έκτακτα στοιχεία που σχετίζονται με τις συντάξεις και τα άυλα περιουσιακά στοιχεία, η UPS έδωσε κέρδη 2,47 δολάρια ανά μετοχή.
Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 7,8% σε 24,9 δισ. δολάρια από 27 δισ. δολάρια πέρυσι.
Κούριερ: Η μεγάλη απάτη – Τι κάνουν για να μας αποφύγουν
Λάθος παραλαβές, καθυστερήσεις παραδόσεων και δέματα που δεν φτάνουν ποτέ στον παραλήπτη τους παρότι έχει πληρωμένη παράδοση χαρακτηρίζουν την κατάσταση που επικρατεί στα κούριερ.
Η γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας (ΙΝΚΑ) λαμβάνει καθημερινά πληθώρα καταγγελιών από κόσμο που έχει πλέον απηυδήσει.
Το πρωτο και το κυριότερο χαρακτηριστικό είναι ότι έχουν αυξηθεί πάρα πολύ οι καταγγελίες σχετικά με τις λάθος παραλαβές. Άλλα προϊόντα παραγγέλνει ο κόσμος και άλλα έχουν μέσα στο δέμα με αποτέλεσμα να επιστρέφεται το δέμα αυθημερόν στα κούριερ και ενώ από την εταιρία είναι υποχρεωμένοι να τους επιστρέψουν άμεσα τα χρήματα τους ταλαιπωρούν λέγοντας τους ότι δεν ξέρουν, ή ελάτε αύριο. «Αυτό είναι παράνομο και καταχρηστικό» σχολιάζει μεταξύ άλλων στο Dnews, ο πρόδερος του ΙΝΚΑ κ. Γιώργος Λεχουρίτης.
«Παίρνουν τηλέφωνο και λένε ότι δήθεν πέρασαν αλλά δεν άφησαν σημείωμα και να πάει ο κόσμος να το πάρει από τα γραφεία. Και αυτό είναι παράνομο διότι έχει πληρώσει ο πελάτης για παράδοση στην κατοικία. Εμείς έχουμε κάνει σχετική αναφορά με στην εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομίων, να ελέγξει αυτά τα καταγγελλόμενα, να μην είναι η εθνική επιτροπή διακομιστείς καταγγελιών, αλλά να παρέμβει επί της ουσίας για να λυθούν αυτά τα προβλήματα».
Όλο αυτό το πρόβλημα φυσικά δημιουργείται γιατί το προσωπικό είναι ελάχιστο, σημειώνει ο κ. Λεχουρίτης και συνεχίζει «με αποτέλεσμα να σου λένε έλα εσύ από το μαγαζί και όχι να έρθει ο διανομέας που έχεις πληρώσει. Και πέραν αυτών, η αποστολή είναι πανάκριβη. Δεν είναι δυνατόν να στέλνεις ένα φάκελο 6 ή 8 ευρώ. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος».
Αξίζει να σημειωθεί πως αν κάποιος παραλάβει ένα δέμα σήμερα και διαπιστώσει ότι δεν είναι αυτό που έχει παραγγείλει το επιστρέφει αμέσως στα κούριερ και εφόσον είναι με αντικαταβολή και παίρνει εξολοκλήρου τα χρήματα του πίσω.
Αδιανόητη είναι ταλαιπωρία για όσους είχαν την ατυχία να αντιμετωπίσουν μία αντίστοιχη περίπτωση. Ο κ. Νίκος αναφέρει στο Dnews ότι προσπαθούσε βρει μία λύση για τουλάχιστον έναν μήνα.
«Είχα παραγγείλει δύο ζευγάρια αθλητικά παπούτσια πολύς καλής ποιότητας. Μου το έφεραν σπίτι αφού καθυστέρησαν τουλάχιστον έξι ημέρες. Με πήραν τηλέφωνο την ημέρα παράδοσης μου είπαν ότι πέρασαν και ότι δεν ήμουν σπίτι. Ψέματα φυσικά. Τελικά αφού τσακώθηκα, μου τα έφεραν σπίτι. Πλήρωσα με αντικαταβολή. Ανέβηκα σπίτι άνοιξα το δέμα και είχε μέσα λάθος παπούτσια. Για να πάρω πίσω τα χρήματα μαρτύρησα. Πήγαινα στα γραφεία και μου έλεγαν ελάτε, αύριο. Έπρεπε να περάσουν δέκα ημέρες να τσακωθώ πάλι για να πάρω πίσω τα χρήματα», καταλήγει.