Whatsapp: Η εφαρμογή του WhatsApp θα σταματήσει την υποστήριξη σε παλιές συσκευές Android και πιο συγκεκριμένα σε συσκευές άνω των δέκα ετών, οι οποίες εξακολουθούν να λειτουργούν σε περιβάλλον Android Kitkat.
Πιο συγκεκριμένα, η Meta αποφάσισε να τερματίσει την υποστήριξη του WhatsApp σε παλιές συσκευές Android άνω των δέκα ετών.
Οι συσκευές αυτές δεν θα έχουν πλέον πρόσβαση στο WhatsApp από την 1η Ιανουαρίου 2025.
Ο λόγος για τη διακοπή υποστήριξης είναι οι νέες διαρκώς εξελισσόμενες δυνατότητες και λειτουργίες του WhatsApp, οι οποίες δεν μπορούν να λειτουργήσουν σε συσκευές τέτοιας παλαιότητας λόγω παλαιού hardware των συσκευών αυτών.
Οι συσκευές στις οποίες τερματίζεται η υποστήριξη από το Whatsapp είναι οι παρακάτω:
Samsung: Galaxy S3, Galaxy Note 2, Galaxy Ace 3, Galaxy S4 Mini
Motorola: Moto G (1st Gen), Razr HD, Moto E 2014
HTC: One X, One X+, Desire 500, Desire 601
LG: Optimus G, Nexus 4, G2 Mini, L90
Sony: Xperia Z, Xperia SP, Xperia T, Xperia V
Μεγάλες αλλαγές έρχονται στην εφαρμογή του Whatsapp σε όλα τα κινητά με λειτουργικό Android αλλά και στο Iphone.
Πείτε αντίο στο παραδοσιακό πράσινο WhatsApp με το οποίο η εταιρίας έγινε γνωστή καθώς η Meta ετοιμάζεται να καλωσορίσει ένα νέο πιο λαμπερό πράσινο.
Η ομάδα τους WhatsApp ανέφερε ότι εξέτασαν περισσότερες από 35 επαναλήψεις χρωμάτων πριν επιλέξουν αυτή τη νέα απόχρωση.
Για όσους προτιμούν τη σκοτεινή λειτουργία, η διάσημη εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων εισήγαγε τώρα μια «πιο σκοτεινή λειτουργία» χρησιμοποιώντας βαθύτερους τόνους και υψηλότερες αντιθέσεις για να μειώσει την καταπόνηση των ματιών σε περιβάλλοντα χαμηλού φωτισμού.
Ανανέωση μηνύματος εικόνας
Οι χρήστες θα μπορούν πλέον να διαχειρίζονται καλύτερα τις συνομιλίες τους μέσω φίλτρων για τα οποία η Meta λέει ότι θα διευκολύνουν την παρακολούθηση των ομαδικών συνομιλιών και όσων μηνύματα φαίνονται ή είναι αδιάβαστα.
Το WhatsApp δεν έχει δώσει ημερομηνία για το πότε θα κυκλοφορήσουν πλήρως οι ενημερώσεις, αλλά αναμένει ότι αυτές οι αλλαγές θα κυκλοφορήσουν σύντομα.
Το WhatsApp, μια ευρέως χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων, έχει γίνει hotspot για απατεώνες που επιδιώκουν να εκμεταλλευτούν ανυποψίαστους χρήστες μέσω διαφόρων παραπλανητικών μεθόδων.
Αυτές είναι οι δέκα πιο συνηθισμένες απάτες και οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αποφύγετε να πέσετε θύματα.
Τι να κάνετε σε περίπτωση απάτης στο WhatsApp:
Η νέα δυνατότητα αναμένεται να κυκλοφορήσει στους περίπου 2 δισεκατομμύρια χρήστες του WhatsApp μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Στο εξής, η διάσημη εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων WhatsApp θα επιτρέπει στους χρήστες να επεξεργάζονται μηνύματα.
Όπως φαίνεται, η WhatsApp προσπαθεί να αντιγράψει μια δυνατότητα που προσφέρεται από άλλες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως οι Telegram και Signal.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε τη Δευτέρα, η Meta η μητρική εταιρεία πίσω από την WhatsApp ανέφερε ότι οι χρήστες θα μπορούν να επεξεργάζονται τα μηνύματα έως και 15 λεπτά μετά την αποστολή τους.
Η νέα δυνατότητα αναμένεται να κυκλοφορήσει στους περίπου 2 δισεκατομμύρια χρήστες του WhatsApp μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
«Από τη διόρθωση ενός απλού ορθογραφικού λάθους έως την προσθήκη επιπλέον πλαισίου σε ένα μήνυμα, είμαστε ενθουσιασμένοι που σας φέρνουμε περισσότερο έλεγχο στις συνομιλίες σας», έγραψε η εταιρεία σε μια ανάρτηση ιστολογίου τη Δευτέρα.
«Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να πατήσετε παρατεταμένα ένα απεσταλμένο μήνυμα και να επιλέξετε «Επεξεργασία» από το μενού για έως και δεκαπέντε λεπτά μετά», πρόσθεσε.
Τα τροποποιημένα μηνύματα θα εμφανίζονται ως «επεξεργασμένα», ειδοποιώντας τους παραλήπτες ότι έχει γίνει μια αλλαγή. Ωστόσο, δεν θα γίνεται εμφανές πώς έχει προσαρμοστεί το μήνυμα.
Αρκετές ανταγωνιστικές εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως οι Signal και Telegram προσφέρουν ήδη, λειτουργίες επεξεργασίας μηνυμάτων.
Στο μεταξύ, το Twitter προσφέρει επίσης ένα παράθυρο επεξεργασίας μηνυμάτων διάρκειας 30 λεπτών στους συνδρομητές της υπηρεσίας Twitter Blue.
Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το CNBC, η Meta, η οποία κατέχει επίσης το Facebook και το Instagram, έχει διακριθεί για τις προσπάθειές της να αναπαράγει εφαρμογές ανταγωνιστών τα τελευταία χρόνια – ορισμένες με μεγαλύτερη ωφέλεια από άλλες.
Το 2013, η εταιρεία παρουσίασε το Instagram Stories το 2016 με μεγάλη επιτυχία, μετά την αποτυχημένη προσπάθειά της να αγοράσει την εφήμερη εφαρμογή φωτογραφιών Snapchat.
Ωστόσο, οι μεταγενέστερες προσπάθειες αντιγραφής της εφαρμογής επικοινωνίας γειτονιάς Nextdoor και της εφαρμογής βίντεο διασημοτήτων Cameo τερματίστηκαν και οι δύο από την επιχείρηση. Η εταιρεία φέρεται να ετοιμάζεται τώρα να κυκλοφορήσει ένα αντίγραφο του Twitter ήδη από τον Ιούνιο, με έμφαση σε «δημιουργούς και δημόσια πρόσωπα».
Ορισμένοι χρήστες της εφαρμογής WhatsApp στο Android παρατήρησαν πρόσφατα ότι το μικρόφωνο χρησιμοποιείται χωρίς να το ενεργοποιήσουν οι ίδιοι, αλλά η πλατφόρμα δηλώνει ότι αυτό είναι πρόβλημα της Google, όχι δικό της.
Έχει αναφερθεί τις τελευταίες εβδομάδες από αρκετούς χρήστες ότι η εφαρμογή WhatsApp για Android ενεργοποιεί την άδεια μικροφώνου ακόμα και όταν αυτό δεν χρησιμοποιείται.
Αυτό μπορεί να φανεί μέσω της ένδειξης «πράσινης κουκκίδας» που εμφανίζεται στην οθόνη κάθε φορά που χρησιμοποιείται το μικρόφωνο ή η κάμερα (σ.σ για την ένδειξη απαιτείται τουλάχιστον Android 12). Όπως τεκμηρίωσαν οι άνθρωποι στο τεχνολογικό σάιτ PiunikaWeb την περασμένη εβδομάδα, την ένδειξη βλέπουν ορισμένοι χρήστες του WhatsApp για πάνω από ένα μήνα.
Η αιτία του προβλήματος δεν είναι σαφής, ενώ δεν υπάρχει κάποια διόρθωση στο λογισμικό αυτή τη στιγμή, αλλά το WhatsApp ισχυρίζεται ότι πρόκειται για ένα σφάλμα στο ίδιο το λειτουργικό της Google, Android.
«Το WhatsApp χρησιμοποιεί το μικρόφωνο στο παρασκήνιο, ενώ κοιμόμουν και από τότε που ξύπνησα στις 6 το πρωί (και αυτό είναι μόνο ένα μέρος του χρονοδιαγράμματος!) Τι συμβαίνει;» ανέφερε χαρακτηριστικά εργαζόμενος του Twitter, με τον Ίλον Μασκ να αντιδρά: «Δεν μπορείς να εμπιστευτείς το WhatApp».
«Είναι απίστευτο πόσοι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι το WhatsApp ανήκει στη Meta / Facebook» πρόσθεσε σε άλλο tweet το «αφεντικό» του Twitter.
Απαντώντας στον εργαζόμενο του Twitter, η WhatsApp ανέφερε στο Twitter ότι «πιστεύει» ότι αυτό είναι ένα πρόβλημα που αφορά τον Πίνακα ελέγχου απορρήτου του Android, με τον πίνακα να «αποδίδει κακώς» αυτές τις πληροφορίες στο WhatsApp.
Στη συνέχεια, η εταιρεία αναφέρει ότι ζήτησε από την Google να ερευνήσει το θέμα. Το WhatsApp επαναλαμβάνει ότι «οι χρήστες έχουν τον πλήρη έλεγχο των ρυθμίσεων του μικροφώνου τους» και ότι η εφαρμογή χρησιμοποιεί το μικρόφωνο μόνο όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί μια κλήση ή στέλνει μια ηχογράφηση/βίντεο.
Τέλος στο θρίλερ με το μέλλον του Whatsapp στην Ευρώπη!
Έπειτα από διάλογο με τις αρχές προστασίας των καταναλωτών της ΕΕ και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (δίκτυο CPC), το WhatsApp δεσμεύτηκε να είναι πιο διαφανές ως προς τις αλλαγές στους όρους παροχής υπηρεσιών του.
Επιπλέον, η εταιρεία θα διευκολύνει τους χρήστες να απορρίπτουν ενημερώσεις όταν διαφωνούν μαζί τους και θα εξηγεί ξεκάθαρα πότε μια τέτοια απόρριψη οδηγεί τον χρήστη να μην μπορεί πλέον να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του WhatsApp.
Επίσης, το WhatsApp επιβεβαίωσε ότι τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών δεν κοινοποιούνται σε τρίτα μέρη ή άλλες εταιρείες Meta – συμπεριλαμβανομένου του Facebook – για διαφημιστικούς σκοπούς.
Ο διάλογος συντονίστηκε από τη Σουηδική Υπηρεσία Καταναλωτών και την Ιρλανδική Επιτροπή Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών και διευκολύνθηκε από την Επιτροπή.
«Χαιρετίζω τις δεσμεύσεις του WhatsApp να αλλάξει τις πρακτικές του για συμμόρφωση με τους κανόνες της ΕΕ, να ενημερώνει ενεργά τους χρήστες για τυχόν αλλαγές στη σύμβασή τους και να σέβεται τις επιλογές τους, αντί να τους ρωτά κάθε φορά που ανοίγουν την εφαρμογή.
Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να κατανοήσουν σε τι συμφωνούν και τι συνεπάγεται συγκεκριμένα αυτή η επιλογή, ώστε να μπορούν να αποφασίσουν αν θέλουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα».
Το δίκτυο CPC έστειλε για πρώτη φορά επιστολή στο WhatsApp τον Ιανουάριο του 2022, έπειτα από ειδοποίηση της Ευρωπαϊκής Οργάνωσης Καταναλωτών (BEUC) και οκτώ από τις ενώσεις μέλη της σχετικά με εικαζόμενες αθέμιτες πρακτικές στο πλαίσιο των ενημερώσεων της WhatsApp στους όρους παροχής υπηρεσιών και την πολιτική απορρήτου τους.
Τον Ιούνιο του 2022, το Δίκτυο CPC έστειλε μια δεύτερη επιστολή στο WhatsApp, επαναλαμβάνοντας το αίτημά τους ότι οι καταναλωτές πρέπει να ενημερώνονται ξεκάθαρα για το επιχειρηματικό μοντέλο τoυ WhatsApp και, ειδικότερα, για το εάν το WhatsApp αντλεί έσοδα από εμπορικές πολιτικές που σχετίζονται με τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.
Έπειτα από συζητήσεις μεταξύ του Δικτύου CPC, της Επιτροπής και του WhatsApp, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι δεν μοιράζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς.
Για τυχόν μελλοντικές ενημερώσεις πολιτικής, το WhatsApp θα:
Το Δίκτυο Συνεργασίας για την Προστασία των Καταναλωτών (CPC) θα παρακολουθεί ενεργά τον τρόπο με τον οποίο το WhatsApp εφαρμόζει αυτές τις δεσμεύσεις κατά την πραγματοποίηση τυχόν μελλοντικών ενημερώσεων στις πολιτικές του και, όπου χρειάζεται, θα επιβάλλει τη συμμόρφωση – συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας επιβολής προστίμων.
Επιπλέον, πρόσφατη μελέτη της Επιτροπής και η τελευταία σάρωση του CPC σχετικά με τα «σκοτεινά μοτίβα» έδειξε ότι πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν «σκοτεινά μοτίβα», για παράδειγμα καθιστώντας πιο δύσκολη την απεγγραφή από μια υπηρεσία παρά την εγγραφή σε αυτήν.
Το Δίκτυο CPC, με την υποστήριξη της Επιτροπής, θα συνεχίσει να εντείνει τις προσπάθειές του για την αντιμετώπιση τέτοιων παράνομων πρακτικών όπου εμφανίζονται.
Αλλάζει πλήρως το WhatsApp αναφορικά με τον τρόπο των κλήσεων που κάνουν οι χρήστες.
Είναι γεγονός πως το WhatsApp είναι γνωστό για την υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων.
Αυτή είναι μάλιστα η κύρια λειτουργία του.
Ωστόσο, η Meta αναπτύσσει όλο και περισσότερο τις άλλες πτυχές της εφαρμογής της.
Συμπεριλαμβανομένων των κλήσεων.
Έτσι, ο όμιλος μόλις ανέπτυξε μια νέα ενημέρωση που φέρνει αλλαγές.
Στην κορυφή της λίστας, η δυνατότητα δημιουργίας τηλεδιασκέψεων με 32 συμμετέχοντες, έναντι μόνο 8 προηγουμένως.
Μια επιλογή που αναμένεται από τον Μάιο του 2023 και παρόμοια λειτουργικότητα για τις φωνητικές κλήσεις.
Παράλληλα, οι χρήστες μπορούν πλέον να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους μέσα στην ίδια βιντεοκλήση.
Για να το κάνετε αυτό, απλώς πιέστε στο άτομο της επιλογής σας.
Στη συνέχεια, έχετε δύο επιλογές: να του στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα ή να σβήσετε το μικρόφωνό του.
Τέλος, το WhatsApp περιλαμβάνει πλέον συνδέσμους κλήσης για να προσκαλέσετε εύκολα όποιον θέλετε.
Όσον αφορά τις αλλαγές στο περιβάλλον εργασίας, και πάλι η Meta δεν αρκείται στην αισθητική.
Πρώτον, οι χρήστες μπορούν πλέον να γνωρίζουν ποιος μιλάει κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης.
Αυτό, χάρη σε μια έγχρωμη κυματομορφή που εμφανίζεται στο εικονίδιο του συνομιλητή. Σημειώστε επίσης ότι κάθε νέος εισερχόμενος υποδεικνύεται από ένα banner ειδοποίησης.
Τελευταίο ενδιαφέρον σημείο, το WhatsApp δοκιμάζει επί του παρόντος τη λειτουργία picture-in-picture, η οποία σας επιτρέπει να περιηγηθείτε στο smartphone σας κατά τη διάρκεια μιας κλήσης χάρη σε μι
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…