Voucher 200 ευρώ: Άνοιξε η πλατφόρμα – Δικαιούχοι, αιτήσεις, διαδικασία

Voucher 200 ευρώ: Σε λειτουργία η πλατφόρμα για την κατάθεση των αιτήσεων από τους εκπαιδευτικούς η οποία αφορά σε voucher 200 ευρώ. Πώς και πότε θα μπουν τα χρήματα στους λογαριασμούς. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Ανοικτή είναι από σήμερα (11/5) η πλατφόρμα για την κατάθεση αιτήσεων από περίπου 170.000 εκπαιδευτικούς, η οποία αφορά σε voucher 200 ευρώ για tablets laptops, ή σταθερούς υπολογιστές, σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

Με κοινό δελτίο Τύπου των υπουργείων Παιδείας, Εργασίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης έγινε γνωστό ότι λειτουργεί πλέον η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων επιχορήγησης από τους δικαιούχους του προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα II».

Η ανακοίνωση:

Άνοιξε σήμερα, Τετάρτη 11 Μαΐου, η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων επιχορήγησης από τους δικαιούχους του προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ».

Ο νέος κύκλος απευθύνεται σε:

α) εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, χωρίς κοινωνικά ή άλλα κριτήρια, οι οποίοι απασχολούνται σε δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία, και

β) οικογένειες οι οποίες επλήγησαν από τις πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν σε περιοχές της ελληνικής επικράτειας από την 27η Ιουλίου 2021 έως και την 13η Αυγούστου 2021 και οι οποίες έχουν εξαρτώμενα μέλη που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές της χώρας.

Ο νέος κύκλος του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα», σε αντιστοιχία με τον πρώτο, στο πλαίσιο του οποίου, ενισχύθηκαν περισσότεροι από 500.000 νέοι 4-24 ετών, θα διανείμει στους δικαιούχους επιταγές των 200 ευρώ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop).

Οι δικαιούχοι του προγράμματος μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με την «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» στην ιστοσελίδα του Προγράμματος και να υποβάλουν την αίτησή τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα https://beneficiary.digital-access.gov.gr/.

Αιτήσεις μπορούν να υποβάλλονται από τους δικαιούχους έως και την 8η Ιουλίου 2022.

Αφού η αίτησή τους εγκριθεί, οι δικαιούχοι θα ενημερωθούν αναφορικά με την επιταγή τους μέσω της πλατφόρμας του προγράμματος, καθώς και με SMS στο κινητό τηλέφωνο το οποίο δήλωσαν στην αίτησή τους.

Οι επιταγές μπορούν να χρησιμοποιηθούν έως και την 30η Σεπτεμβρίου 2022 για την αγορά εγκεκριμένου τεχνολογικού εξοπλισμού της επιλογής των δικαιούχων, από εγκεκριμένο προμηθευτή της επιλογής τους.

Τα Μητρώα Εγκεκριμένων Προμηθευτών και Εγκεκριμένου Εξοπλισμού βρίσκονται διαθέσιμα στην ιστοσελίδα https://www.ktpae.gr/erga/ψηφιακή-μέριμνα-ιι/.

Οι δικαιούχοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις επιταγές είτε για την κάλυψη του συνολικού κόστους του εξοπλισμού της επιλογής τους είτε για την κάλυψη μέρους του συνολικού κόστους, εφόσον αυτό ξεπερνά την αξία των διαθέσιμων επιταγών.

Οι οικογένειες με περισσότερους από έναν ωφελούμενους μπορούν να χρησιμοποιήσουν έως και τρεις επιταγές για την αγορά μίας μοναδικής συσκευής, εφόσον το επιθυμούν.

Voucher 200 ευρώ: Το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»

Οικοδομώντας στη βιωματική εξοικείωση της εκπαιδευτικής κοινότητας με τις νέες τεχνολογίες, στην οποία συνέβαλε καθοριστικά και η τηλεκπαίδευση, και στο πλαίσιο του στρατηγικού μας σχεδιασμού για την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου, επενδύονται 140 εκατ. ευρώ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop) μέσω συστήματος επιταγών (voucher).

Η «Ψηφιακή Μέριμνα» είναι ένα πρόγραμμα των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων, Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το οποίο υλοποιείται από την «Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε.».

Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0» και αποτελεί ένα από τα πρώτα έργα υπό υλοποίηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, τα οποία χρησιμοποιούν κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης συντελείται με γοργούς ρυθμούς, με σημαντικές επενδύσεις για

  • τη ριζική αναβάθμιση των δημόσιων δικτύων και πληροφοριακών συστημάτων,
  • την ενίσχυση του τεχνολογικού εξοπλισμού του συνόλου των εκπαιδευτικών δομών και την αναβάθμιση της σύνδεσής τους με το διαδίκτυο,
  • τη δημιουργία εκτεταμένου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού στο πλαίσιο της αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών,
  • την αύξηση της επαφής των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες στο σχολείο, και
  • την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών για τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων.

Οι ψηφιακές δεξιότητες αποτελούν πολύτιμο εφόδιο ζωής για όλους, στην εποχή της παγκόσμιας κοινωνίας της γνώσης.

Είναι απόλυτη προτεραιότητά μας να διασφαλίσουμε ότι η συμμετοχή στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης αφορά κάθε νέα και νέο, για κάθε εκπαιδευτικό, δημοσίου ή ιδιωτικού σχολείου, με ειδική πρόνοια για τις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Δίνουμε επιπλέον ψηφιακά εργαλεία για το σήμερα και το αύριο, σε όλους τους εκπαιδευτικούς μας. Μεριμνούμε, υποστηρίζουμε, ενισχύουμε.

Voucher 200 ευρώ: Οι δικαιούχοι

Δικαιούχοι των 200 ευρώ, για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού είναι εκπαιδευτικοί τόσο των δημόσιων σχολείων όσο και των ιδιωτικών σχολείων της χώρας.

Οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα κληθούν να μπουν στη σχετική πλατφόρμα με τους προσωπικούς κωδικούς taxisnet και θα συμπληρώνουν τα στοιχεία που απαιτούνται για την αυτόματη ταυτοποίησή τους.

Στη συνέχεια θα πάρουν την επιταγή και θα μπορούν άμεσα να την χρησιμοποιήσουν, επιδεικνύοντας το barcode που θα τους έχει αποσταλεί, σε κατάστημα της επιλογής τους.

Voucher 200 ευρώ: Τα κριτήρια

Για την επιβεβαίωση της επιλεξιμότητας των δικαιούχων λαμβάνονται υπόψη τα στοιχεία που τηρούνται από τις σχολικές μονάδες και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ με αναφορά μόνο στο χρονικό διάστημα από την έναρξη έως τη λήξη υποβολής των αιτήσεων επιχορήγησης, όπως αυτά είναι καταχωρισμένα στη βάση δεδομένων του πληροφοριακού συστήματος myschool.

Η ενεργή τοποθέτηση εκπαιδευτικών αφορά τόσο σχολεία του δημόσιου τομέα, όσο και ειδικές κατηγορίες σχολείων του ιδιωτικού τομέα στα οποία δύναται να τοποθετούνται εκπαιδευτικοί του δημόσιου τομέα.