Σούπερ μάρκετ: Αυτό δεν το περίμενε κανείς. Τα Carrefour επιστρέφουν στην Ελλάδα μετά από χρόνια και ταράζουν τα νερά της αγοράς. Πού θα είναι τα νέα καταστήματα και με ποιον θα συνεργαστούν. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Πριν το φετινό καλοκαίρι φιλοδοξεί ο γαλλικός όμιλος σούπερ μάρκετ Carrefour να έχει «κρεμάσει» ταμπέλες με το σήμα του στην ελληνική επικράτεια, δέκα χρόνια ακριβώς από την αποχώρησή του από την ελληνική αγορά και πέντε χρόνια από την τυπική «αποκαθήλωσή» του.
Η επιστροφή της Carrefour στην ελληνική αγορά γίνεται με διαφορετικούς όρους και σε διαφορετικές συνθήκες, κάτι που προσδίδει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο όλο εγχείρημα.
Οι σχετικές επίσημες ανακοινώσεις δεν αποκλείεται να γίνουν ακόμη και σήμερα.
Καταρχάς, συνεργάτης αυτή τη φορά του γαλλικού ομίλου είναι η εταιρεία Retail & More, θυγατρική του ομίλου AVE, συμφερόντων Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη και όχι η «Μαρινόπουλος», η οποία είχε τη γνωστή ατυχή κατάληξη το 2016.
Η ελληνική εταιρεία, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα θα έχει το δικαίωμα να δημιουργήσει καταστήματα με νέα επωνυμία όπως επίσης και να παρέχει κατ΄ αποκλειστικότητα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της Carrefour.
Βάσει του χρονοδιαγράμματος, τα πρώτα καταστήματα λιανικής με την επωνυμία Carrefour αναμένονται πριν από το καλοκαίρι του 2022, ενώ για την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου θα επιδιωχθεί η συνεργασία με μικρές τοπικές αλυσίδες που θα φέρουν πλέον την επωνυμία Carrefour.
Παρουσία θα έχει η Carrefour και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μέσω της ανάπτυξης ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ.
Σε πρώτη φάση τουλάχιστον δεν αναμένεται η ανάπτυξη υπερμάρκετ, τα οποία κατά την προηγούμενη παρουσία της Carrefour στην Ελλάδα αποτελούσαν βασικό χαρακτηριστικό της (33 υπερμάρκετ είχε η Μαρινόπουλος όταν πτώχευσε).
Υπάρχει πάντως κι ένα στοιχείο που συνδέει το παρόν με το παρελθόν: το όλο εγχείρημα της επανόδου της Carrefour στην ελληνική αγορά «τρέχει» ο κ. Βασίλης Στασινούλιας, υψηλόβαθμο στέλεχος επί σειρά ετών της Carrefour – Μαρινόπουλος και γενικός διευθυντής της την περίοδο της μεγάλης αιχμής της, από το 2008 έως τον Μάιο του 2011.
Τρεις θεωρούνται οι βασικοί λόγοι πίσω από την απόφαση της Carrefour να δραστηριοποιηθεί ξανά στην ελληνική αγορά: πρώτον, η μεγάλη δυναμική που εκτιμάται ότι υπάρχει στη μικρή λιανική, όπου και θα επιδιώξει συνεργασίες η εταιρεία. Δεύτερον, η πολύ καλύτερη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας.
Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour αποεπένδυσε από την Ελλάδα στην καρδιά της ύφεσης, το 2012.
Τρίτον, ο νέος συνεργάτης θεωρείται φερέγγυος και αξιόπιστος.
Πίσω από την απόφαση του γαλλικού ομίλου, πάντως, παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι βρίσκεται και το γεγονός ότι το επόμενο διάστημα θα διευρυνθεί το κομμάτι εκείνο του πληθυσμού που θα αναζητεί πιο συμφέρουσες λύσεις και δη προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως γινόταν και κατά την πρώτη περίοδο της λειτουργίας της Carrefour στην Ελλάδα.
Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour, η οποία είχε ξεκινήσει να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1999, αποχώρησε από την ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2012, πουλώντας το μερίδιο που είχε στην Carrefour – Μαρινόπουλος (50%) στον όμιλο Μαρινόπουλου. Από το 2011 η αλυσίδα παρουσίαζε υποχώρηση του τζίρου της, ενώ είχαν αρχίσει οι τριγμοί με τους προμηθευτές που οδήγησαν το 2016 στην κατάρρευση της «Μαρινόπουλος».
Τον Μάιο δε του 2011 είχε αντικατασταθεί αιφνιδίως ο Β. Στασινούλιας. Στις 31 Μαρτίου 2017 ξηλώθηκαν και οι τελευταίες πινακίδες Carrefour βάσει της συμφωνίας που είχε γίνει το 2012.
Η «Retail & More» συστάθηκε στις 16 Ιουνίου 2021, όπως προκύπτει από τις σχετικές καταχωρίσεις στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) με μετοχικό κεφάλαιο 250.000 ευρώ με βασικό μέτοχο την Teleunicom, θυγατρική του ομίλου AVE κι έχει έδρα την Παλλήνη. Διευθύνων σύμβουλος της «Retail & Μore» είναι ο κ. Βασίλης Στασινούλιας.
Η Carrefour αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ομίλους λιανεμπορίου στον κόσμο με 12.225 καταστήματα σε 30 χώρες και πάνω από 321.000 υπαλλήλους. Ιδρύθηκε το 1959 και το 1970 εισήχθη στο Χρηματιστήριο των Παρισίων.
Το 1999 εξαγόρασε την Promodes που στο λιανεμπόριο τροφίμων είχε δραστηριότητα με το σήμα Continent, συμπεριλαμβανομένων και των σχετικών δραστηριοτήτων στην Ελλάδα. Το 2020 είχε κύκλο εργασιών 78,6 δισ. ευρώ.
Σούπερ μάρκετ: Στείλτε ΕΔΩ τα βιογραφικά σας – Δεκάδες θέσεις εργασίας
Σε αναζήτηση εργαζομένων βρίσκονται μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε όλη τη χώρα. Διαβάστε στο xristika.gr πού και πώς θα στείλετε το βιογραφικό σας.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τις θέσεις που είναι ανοιχτές για προσλήψεις σε μεγάλα σούπερ μάρκετ σε όλη την Ελλάδα όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, το My Market, τα Lidl, η Κρητικός και τα Bazaar.
Σε κάθε ενότητα θα βρείτε ενεργά links που θα σας παραπέμπουν στη λίστα με τις ανοιχτές θέσεις και στον σύνδεσμο μέσω του οποίου μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας.
Σούπερ μάρκετ: Το ανθρώπινο δυναμικό της ΑΒ Βασιλόπουλος
Παρέχει στους ενδιαφερόμενους υποψηφίους δυνατότητες σταδιοδρομίας στους παρακάτω τομείς:
- Στις Κεντρικές Διευθύνσεις (Διεύθυνση Λειτουργίας Καταστημάτων, Αγορές, Logistics, Διεύθυνση Ανάπτυξης & Τεχνικής Υποστήριξης, Marketing & Στρατηγικής, Οικονομική, Ανθρώπινοι Πόροι, Πληροφορική, Εσωτερικός Έλεγχος, Νομική Υπηρεσία)
- Στο χώρο των καταστημάτων, ως εκπαιδευόμενα στελέχη (Διευθυντές, Υποδιευθυντές, Προϊστάμενοι τμημάτων)
Με σεβασμό στον άνθρωπο και με ενδιαφέρον για την επαγγελματική ανάπτυξη, στην ΑΒ Βασιλόπουλος υπάρχει το ιδανικό περιβάλλον για όσους θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα, αλλά και για όσους φιλοδοξούν να αξιοποιήσουν και να αναπτύξουν περαιτέρω τις επαγγελματικές τους δεξιότητες!
Σούπερ μάρκετ: Το ανθρώπινο δυναμικό στα My Market
Oι αξίες μας χαράζουν τις βασικές κατευθύνσεις και αντικατοπτρίζουν τον τρόπο που ενεργούμε σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων μας. Ανταποκρινόμαστε με «ΣΥΝΕΠΕΙΑ» και «ΗΘΟΣ» στις ανάγκες των πελατών και των συνεργατών μας, ενώ λειτουργούμε με «ΠΑΘΟΣ», «ΤΟΛΜΗ» και «ΕΝΟΤΗΤΑ», προκειμένου να επιτύχουμε το όραμα της εταιρείας.
Δεσμευόμαστε έμπρακτα για τη «ΦΡΟΝΤΙΔΑ» των ανθρώπων μας!
- Προσφέρουμε σε όλα τα μέλη της οικογένειας της METRO ένα σταθερό και αξιόπιστο περιβάλλον εργασίας, εξασφαλίζοντας μία ευχάριστη καθημερινότητα και χτίζοντας σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης
- Βασιζόμαστε στους ανθρώπους μας, στη δέσμευσή τους, στον ενθουσιασμό τους και τους παρέχουμε ίσες ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης, σε ένα περιβάλλον που προάγει την αξιοκρατία και υποστηρίζει τη δημιουργικότητα
- Εστιάζουμε στην παρακίνηση και στην ενδυνάμωση της ομάδας μας, μέσω της διαρκούς εκπαίδευσης, επενδύοντας σε προγράμματα κατάρτισης και εξειδικευμένα σεμινάρια. Στόχος μας είναι η διεύρυνση της γνώσης και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων των εργαζομένων μας, προκειμένου να ανταποκρίνονται με επιτυχία στις συνεχείς εξελίξεις και απαιτήσεις ενός σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος
- Στηρίζουμε τους ανθρώπους μας ώστε να αποκτήσουν όλα τα απαραίτητα εφόδια και να ανελιχθούν εσωτερικά, έχοντας υιοθετήσει το succession planning και δημιουργώντας εξατομικευμένα career paths
- Αξιοποιούμε σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία για την επιλογή και την ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού, όπως μεταξύ άλλων, κέντρα αξιολόγησης, ψυχομετρικά τεστ-εργαλεία, ασκήσεις προσομοίωσης και αξιολόγηση 360º
Στη METRO, είναι σημαντικό οι άνθρωποι μας να νιώθουν ασφαλείς και ικανοποιημένοι και να βλέπουν μακροπρόθεσμα τον εαυτό τους στην εταιρεία μας.
Σούπερ μάρκετ: Το ανθρώπινο δυναμικό της Lidl Hellas
Ο όμιλος Lidl ξεκίνησε τη Δεκαετία του ’30 στο χώρο του Χονδρικού & Λιανικού Εμπορίου ειδών διατροφής στη Νότια Γερμανία. Το πρώτο κατάστημα άνοιξε το 1973 στο Ludwigshafen και από τότε ξεκίνησε η επιτυχημένη πορεία της εταιρίας, αρχικά εντός Γερμανίας και κατά τη δεκαετία του 1990 σε όλη την Ευρώπη. Από την έναρξη λειτουργίας του πρώτου καταστήματος έως και σήμερα, η Lidl δραστηριοποιείται σχεδόν σε κάθε χώρα της Ευρώπης, με περισσότερα από 10.000 καταστήματα και περίπου 200.000 εργαζόμενους συνολικά. Στην Ελλάδα το πρώτο κατάστημα άνοιξε το 1999, ενώ πλέον λειτουργούν πάνω από 220. Τέσσερις κεντρικές αποθήκες διανέμουν καθημερινά στα καταστήματα μας, ενώ το ανθρώπινο δυναμικό μας ανέρχεται σε πάνω από 5.000 εργαζόμενους.
Ξεκινώντας στη Lidl, εξασφαλίζετε μια καριέρα με αξιοκρατικά κριτήρια. Φιλοσοφία μας είναι να εξελίσσουμε τους αξιόλογους συνεργάτες μας, προσφέροντας ευκαιρίες ανάπτυξης. Αμείβουμε τους συνεργάτες μας με μισθούς και παροχές άνω του μέσου όρου στην αγορά εργασίας. Διαφυλάσσουμε τις νόμιμες παροχές και τα εργασιακά δικαιώματα, παρέχοντας ένα ασφαλές και δίκαιο πλαίσιο εργασίας. Αναλαμβάνουμε να σας προετοιμάσουμε πλήρως για τα νέα σας καθήκοντα. Κάθε νέος συνεργάτης παρακολουθεί ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, σχεδιασμένο ώστε να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της θέσης. Εάν διαθέτετε δεξιότητες όπως επικοινωνία, ευθύτητα και συνέπεια τότε μπορείτε να γίνετε κι εσείς μέλος στην οικογένεια της Lidl.
Σούπερ μάρκετ: Το ανθρώπινο δυναμικό της Κρητικός
Το χρονικό της αλυσίδας όμως ξεκινά από το 1948 όταν ο κύριος Ανδρέας Κρητικός ίδρυσε το πρώτο του κατάστημα στην Αίγινα.
Βλέποντας τις ανάγκες της περιοχής, αλλά και του ανθρώπου σε βάθος χρόνου, οραματίστηκε τη δημιουργία ενός κλασικού παντοπωλείου. Η προσφορά του στην τοπική κοινωνία, αλλά και η αποδοχή του κόσμου τον οδήγησε στην δημιουργία και άλλων καταστημάτων στην περιοχή. Τα γονίδια που ως φυσική εξέλιξη ακολουθούν τους διαδόχους, ( Άγγελος, Νεκτάριος, Δημήτρης Κρητικός), (εξού και η επωνυμία ΑΝΕΔΗΚ από τα αρχικά των ονομάτων τους), δημιουργούν το πρώτο τους μεγάλο κατάστημα στην Αίγινα το 1983.
H ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ ιδρύεται το 1996.
Το 2000 η αλυσίδα ξεπερνάει τα όρια της Αίγινας και επεκτείνεται στον Αργοσαρωνικό με 5 νέα καταστήματα.
Το 2007 ιδρύεται το 1ο κέντρο διανομής και αποθήκευσης στην Μαγούλα με σκοπό να εξυπηρετήσει την ανάπτυξη αλλά και την επέκταση της αλυσίδας σε νέες περιοχές.
Τα αμέσως επόμενα χρόνια, η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με εξαγορές και δημιουργία νέων καταστημάτων, επεκτείνεται στην Κορινθία, στην Αργολίδα, στην Εύβοια αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Η ανάπτυξη συνεχίστηκε στην Αττική προσφέροντας επιπλέον ένα νέο μοντέλο συνεργασίας Franchise ευέλικτο στη λειτουργία του, χαμηλού ρίσκου και εγγυημένης κερδοφορίας για τον υποψήφιο franchise με την επωνυμία ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΤΟP MARKET.
Τα τελευταία χρόνια, έχοντας σαν αφετηρία τις ισχυρές βάσεις των καλών οικονομικών αποτελεσμάτων της, η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ συνεχίζει με ένα δυναμικό επενδυτικό πλάνο, αναπτύσσοντας την δραστηριότητά της σε όλη την Ελλάδα.
Το επενδυτικό πλάνο συνεχίστηκε τον Ιούλιο του 2017 με την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της αλυσίδας CRM–ΑΡΙΑΔΝΗ που αριθμεί 92 συνδεδεμένα μέλη στην περιοχή της ΚΡΗΤΗΣ, μέσω συμβάσεων δικαιόχρησης (franchise), τα οποία φέρουν τα διακριτικά της σήματα.
Μέλος του ΕΛΟΜΑΣ, του μεγαλύτερου ομίλου αγορών στην Ελλάδα, η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ Α.Ε εξελίσσεται με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια, με επενδύσεις την τελευταία πενταετία άνω των 23 εκατ. ευρώ διαθέτοντας 5 κέντρα Logistics και απασχολώντας συνολικά πάνω από 2500 άτομα στο δυναμικό της.
Σούπερ μάρκετ: Το ανθρώπινο δυναμικό της Bazaar
Η Bazaar Α.Ε, μέλος του Ομίλου Βερούκα, είναι δίπλα στον καταναλωτή περισσότερο από 25 χρόνια έχοντας σκοπό την άψογη εξυπηρέτηση του. Με 170 καταστήματα λιανικής και 10 καταστήματα Cash & Carry σε όλη την Ελλάδα, προσπαθούμε να είμαστε πάντα δίπλα σας ώστε μαζί να εκπληρώσουμε τους στόχους μας.
Ο πρωταρχικός μας στόχος είναι η ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη με επαγγελματισμό, με την επίτευξη χαμηλών τιμών και με τις συνεχείς προσφορές προς όφελος του. Επικοινωνούμε με τους πελάτες μας καθημερινά θέλοντας να εξελισσόμαστε συνέχεια κα να βελτιωνόμαστε με βάση τις σημερινές καταναλωτικές συνήθειες.
Εργαζόμαστε καθημερινά ώστε να προσφέρουμε:
- στους πελάτες μας ποιοτικά προϊόντα ελληνικά και εισαγωγής σε χαμηλές τιμές,
- στους εργαζόμενούς μας το ιδανικό περιβάλλον εργασίας και
- στους προμηθευτές μας την άψογη συνεργασία.