Βόμβα με τα εισιτήρια ΜΜΜ: Άλλαξαν οι χρεώσεις – Οι νέες τιμές

Σε μία μεγάλη κίνηση προχώρησε Δήμος της Ελλάδας με τα εισιτήρια ΜΜΜ. Τι έκανε.

Ο Δήμος Ζίτσας αφουγκραζώμενος τις ανάγκες των πολιτών και την οικονομική κατάσταση, την οποία επικρατεί προχώρησε σε μία μεγάλη κίνηση ανθρωπιάς, μειώνοντας για κάποιες ώρες την ημέρα τις τιμές από τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών και συγκεκριμένα τα εισιτήρια των λεωφορείων ΚΤΕΛ.

Ο Δήμος Ζίτσας υπέγραψε σύμβαση με το αστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, μετά από σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, για την επιδότηση των εισιτηρίων στα δρομολόγια αιχμής (6-9 το πρωί και 13.30-15.30), όπου μετακινείται ο μεγαλύτερος αριθμός των εργαζομένων και των μαθητών. Ταυτόχρονα, προστίθενται επιπλέον δρομολόγια για την εξυπηρέτηση των δημοτών καθώς και για να καλύπτονται όσο το δυνατόν περισσότερες Δημοτικές Κοινότητες.

«Η ευρεία αποδοχή της συγκεκριμένης δράσης από τους πολίτες μας οδήγησε, χωρίς δεύτερη σκέψη, να συνεχίσουμε τη συνεργασία με το αστικό ΚΤΕΛ και τη φετινή χρονιά, εξασφαλίζοντας για τους πολίτες καλύτερες υπηρεσίες με μικρότερο κόστος», αναφέρει ο Δήμαρχος Ζίτσας Μιχάλης Πλιάκος και προαναγγέλλει την υπογραφή σύμβασης και με το υπεραστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων.

Αυτές είναι οι διαδρομές με μειωμένο εισιτήριο

Η σύμβαση με το αστικό ΚΤΕΛ σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Δήμος Ζίτσας, προβλέπει για τους επιβάτες που μετακινούνται:

1. Από τις Δ.Κ. Ροδοτοπίου, Άνω & Κάτω Λαψίστας, Γαρδίκιου με προορισμό την πόλη των Ιωαννίνων και αντίστροφα, η τιμή του εισιτήριου διαμορφώνεται για το κανονικό από 2,10ευρώ σε 1,60ευρώ και για το μειωμένο από 1,10ευρώ σε 0,90ευρώ.

2. Από τις Δ.Κ. Ροδοτοπίου, Άνω & Κάτω Λαψίστας με προορισμό την Δ.Κ. Αγίου Ιωάννη (στάση Κολέμπα), η τιμή του εισιτήριου διαμορφώνεται για το κανονικό από 1,60ευρώ σε 1,20ευρώ και για το μειωμένο από 0,90ευρώ σε 0,70ευρώ.

3. Από τη Δ.Κ. Αγίου Ιωάννη με προορισμό την πόλη των Ιωαννίνων και αντίστροφα η τιμή του εισιτήριου διαμορφώνεται για το κανονικό από 1,60ευρώ σε 1,20ευρώ και για το μειωμένο από 0,90ευρώ σε 0,70ευρώ.

4. Από τις Δ.Κ. Ελεούσας και Βουνοπλαγιάς με προορισμό την πόλη των Ιωαννίνων και αντίστροφα, η τιμή του εισιτήριου διαμορφώνεται για το κανονικό από 1,60ευρώ σε 1,20ευρώ και για το μειωμένο από 0,90ευρώ σε 0,70ευρώ. Οι παραπάνω τιμές ισχύουν για τα δρομολόγια που πραγματοποιούνται από τις 6.00 έως τις 9.00 το πρωί και από τις 13.30 έως τις 15.30 το μεσημέρι.

Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών διατηρούνται τα τέσσερα δρομολόγια που συνδέουν τις Δ.Κ. Ελεούσας, Ροδοτοπίου, Βουνοπλαγιάς και Ζωοδόχου με το νοσοκομείο «Γ. Χατζηκώστα» και την πόλη των Ιωαννίνων καλύπτοντας έτσι και τις ανάγκες όσων διαμένουν στο συνοικισμό «Αμπελάκια» και κατά μήκος της παλαιάς Ε.Ο. Ιωαννίνων –Ηγουμενίτσας. Επίσης, διατηρούνται και τα τέσσερα δρομολόγια (Δευτέρα έως Παρασκευή), από Βουνοπλαγιά και Άγιο Ιωάννη (περιοχή Τατσηράμου) με προορισμό την Ελεούσα. Ενώ, κάθε Σάββατο προστίθενται δύο δρομολόγια από τη Δ.Κ. Ελεούσας προς τον προφήτη Ηλία με στόχο οι δημότες που δεν έχουν μεταφορικό μέσο να μπορούν να έχουν πρόσβαση στο κοιμητήριο.

Τέλος, το δρομολόγιο από Ιωάννινα προς τη Δ.Κ. Περιβλέπτου και αντίστροφα πραγματοποιείται (δύο φορές την ημέρα επί πενθημέρου) μέσω Ελεούσας, προκειμένου να διευκολύνει τη μετακίνηση του επιβατικού κοινού προς την έδρα του Δήμου, με σκοπό την τόνωση της τοπικής οικονομίας και την εξυπηρέτηση των δημοτών.

Αλλάζουν οι ώρες του Μετρό: Επίσημη ανακοίνωση

Μία μεγάλη αλλαγή έρχεται στις ώρες και τη συχνότητα των δρομολογίων του Μετρό, σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις.

Οι νέες ανακοινώσεις έγιναν για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, το οποίο ακόμα δεν έχει λειτουργήσει, όμως όλα δείχνουν πως – μετά από ένα σήριαλ που διαρκεί χρόνια – θα ανοίξει τον Νοέμβριο του 2024.

Οι ανακοινώσεις αφορούν στη συχνότητα των δρομολογίων του Μετρό, η οποία στην  Αθήνα κατά μέσο όρο τις ώρες αιχμής είναι 4 με 5 λεπτά. Σύμφωνα με τον Carlo Bianco, διευθύνων σύμβουλος της ΤΗΕΜΑ Α.Ε. πoυ έχει αναλάβει τη λειτουργία και διαχείριση του Μετρό, η συχνότητα των δρομολογίων στη Θεσσαλονίκη θα είναι 2 λεπτά. Αλλάζει δηλαδή κατά πολύ η ώρα!

Στόχος είναι να εξυπηρετούνται 20.000 επιβάτες ανά ώρα και 300.000 ημερησίως σημείωσε ο κ. Bianco, σε ομιλία του, στην εκδήλωση με θέμα «Νέα έργα, επενδύσεις και καινοτομίες στις μεταφορές» που διοργάνωσαν το Ελληνοϊταλικό Επιμελητήριο, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του 32ου Μoney Show. Επεσήμανε, ωστόσο, πως οι αριθμοί αυτοί είναι συντηρητικοί.

Με την επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαριά, στους 18 συρμούς του συστήματος, θα προστεθούν άλλοι 15.000 επιβάτες. Επισήμανε ότι το Μετρό θα ελεγχθεί από ανεξάρτητο φορέα για να λάβει πιστοποιητικό ασφαλείας και μετά άδεια λειτουργίας από το υπουργείο Μεταφορών. Υπενθύμισε ότι οι αυτόματοι συρμοί θα είναι χωρίς οδηγό, μηδενίζοντας την περίπτωση ανθρώπινου λάθους.

Σάλος με το Μετρό: Αυτό κάνει παράνομα τόσα χρόνια στους επιβάτες

Μετρό: Δείτε πώς «εξαπατούσε» και «εξαπατά» ακόμα τους επιβάτες καθημερινά. Μάλιστα έχει επιβληθεί στον ΟΑΣΑ πρόστιμο εδώ και χρόνια

«Καμπάνα» 50.000 ευρώ στον ΟΑΣΑ, για παραβίαση προσωπικών δεδομένων μέσω του «ηλεκτρονικού εισιτηρίου», επέβαλε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Σε έλεγχο που είχε κάνει στον ΟΑΣΑ τον Νοέμβριο του 2019, ζητεί τη συμμόρφωση του ΟΑΣΑ «προκειμένου να προσδιορίσει και να τεκμηριώσει, εντός ενός μηνός, όλους τους χρόνους τήρησης των προσωπικών δεδομένων για τους διάφορους σκοπούς επεξεργασίας του ΑΣΣΚ. Σε περίπτωση κατά την οποία, μετά τον εν λόγω προσδιορισμό του χρόνου τήρησης, προκύψει ότι τηρούνται ήδη δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα καθ’ υπέρβαση του χρόνου αυτού, τότε θα πρέπει αμελλητί είτε να διαγράψει είτε να καταστήσει ανώνυμα τα δεδομένα αυτά, τεκμηριώνοντας σχετικά και ενημερώνοντας και την Αρχή».

Σημειώνεται ότι η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων είχε κρίνει ήδη από το 2017 ότι η νέα μορφή επεξεργασίας όπως, όπως την περιέγραφε ο ΟΑΣΑ, έχει εναρμονιστεί σε ικανοποιητικό βαθμό με τις προϋποθέσεις που είχε θέσει με γνωμοδότησή της.

Ο ΟΑΣΑ θα πρέπει επίσης να ροβεί σε κάποιες επιπλέον τροποποιήσεις, η αποτελεσματικότητα των οποίων πρέπει να τεκμαίρεται από μελέτη εκτίμησης αντικτύπου στην προστασία προσωπικών δεδομένων την οποία ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να εκπονήσει και η οποία θα πρέπει να αποτυπώνεται σε εγκεκριμένο, από τη διοίκηση του ΟΑΣΑ, έγγραφο.

Με βάση την πρόσφατη απόφαση πρέπει να αναθεωρηθεί η εκτίμηση αντικτύπου ως προς τα προσωπικά δεδομένα, καθώς επίσης και να υλοποιηθούν πρόσθετα μέτρα.

Αναλυτικά όλα τα πρόστιμα στον ΟΑΣΑ

  • Επιβάλλει, με βάση το άρθρο 58 παρ. 2 εδαφ. θ’ του ΓΚΠΔ, πρόστιμο στην «Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Α.Ε.» συνολικού ύψους 50.000 ευρώ, για την παραβίαση του άρθρου 5 παρ. 2 στοιχ. ε’ του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679.
  • Απευθύνει, με βάση το άρθρο 58 παρ. 2 β’ του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679, επίπληξη στην «Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Α.Ε.» για τις παραβιάσεις της διατάξεων του άρθρου 25 παρ. 1 και του άρθρου 35 παρ. 1 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679.
  • Δίνει εντολή συμμόρφωσης στην «Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Α.Ε.», σύμφωνα με το άρθρο 58 παρ. 2 δ ́ του ΓΚΠΔ, προκειμένου να προσδιορίσει και να τεκμηριώσει, εντός ενός (1) μηνός, όλους τους χρόνους τήρησης των δεδομένων για τους διάφορους σκοπούς επεξεργασίας του ΑΣΣΚ. Σε περίπτωση κατά την οποία, μετά τον εν λόγω προσδιορισμό του χρόνου τήρησης, προκύψει ότι τηρούνται ήδη δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα καθ’ υπέρβαση του χρόνου αυτού, τότε θα πρέπει αμελλητί είτε να διαγράψει είτε να καταστήσει ανώνυμα τα δεδομένα αυτά, τεκμηριώνοντας σχετικά και ενημερώνοντας και την Αρχή. Η σχετική ενημέρωση για τους χρόνους διατήρησης των δεδομένων, για τους διάφορους σκοπούς επεξεργασίας, θα πρέπει να παρέχεται και στα υποκείμενα των δεδομένων. Σε κάθε περίπτωση, για τον προσδιορισμό του χρόνου τήρησης των δεδομένων, ο ΟΑΣΑ θα πρέπει να εξετάσει αν το ενδεχόμενο ανωνυμοποίησης των δεδομένων επαναφόρτισης, επικύρωσης και ελέγχου κομίστρου (ήτοι διαγραφή του μοναδικού αριθμού της κάρτας, με διατήρηση των λοιπών πληροφοριών όπως κατηγορία δικαιούχου, σημεία και χρόνοι επικύρωσης κτλ.), σε σύντομο χρονικό διάστημα από τη δημιουργία τους, επηρεάζει δυσμενώς τους λοιπούς σκοπούς επεξεργασίας με σχετική τεκμηρίωση σε καταφατική περίπτωση.
  • Δίνει εντολή συμμόρφωσης στην «Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Α.Ε.», σύμφωνα με το άρθρο 58 παρ. 2 δ ́ του ΓΚΠΔ, προκειμένου, εντός τριών (3) μηνών, να αναθεωρηθεί η εκτίμηση αντικτύπου ως προς τα προσωπικά δεδομένα σύμφωνα με τα όσα διαλαμβάνονται στην παρούσα, καθώς επίσης και να υλοποιηθούν στο πλαίσιο αυτό όποια πρόσθετα μέτρα κριθεί, εκ του αποτελέσματος της αναθεώρησης αυτής, ότι είναι αναγκαία για την αντιμετώπιση των διαφόρων κινδύνων, λαμβάνοντας υπόψη τα όσα διαλαμβάνονται στη Σκέψη 17 της παρούσας.