ΟΤΕ: Εάν έχετε περάσει από το δαχτυλίδι της Κησιφίας και έχετε ρίξει μια ματιά στο επιβλητικό κτήριο του ΟΤΕ, ίσως έχετε παρατηρήσει μία μεγάλη διαφορά. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Εάν πάλι δεν το έχετε δει μάλλον δεν είστε και τόσο παρατηρητικοί. Ή δεν σας έκανε εντύπωση.
Η διαφορά λοιπόν από αρχές του Σεπτέμβρη είναι πως το μέγαρο του ΟΤΕ, κάτω από το σήμερα, έχει προστεθεί και ένα μεγάλο Τ.
Αυτό το Τ είναι τo σήμα «Τ» της Deutsche Telekom και τοποθετήθηκε στο πλαίσιο της επικοινωνιακής αξιοποίησής του από τον Όμιλο ΟΤΕ.
Η COSMOTE αποτελεί, και θα συνεχίσει να αποτελεί, το ενιαίο brand για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου ΟΤΕ.
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Μιχάλης Τσαμάζ, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση του ΟΤΕ τον Ιούνιο είχε αναφέρει σχετικά: «Αποτελούμε μέλος του Ομίλου Deutsche Telekom, ενός εκ των κορυφαίων Ομίλων τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με το Νο1 brand στην Ευρώπη, το brand «T». Ήρθε η στιγμή να αξιοποιήσουμε αυτό το brand, ενσωματώνοντας σταδιακά το σήμα «T» στις επικοινωνίες μας. Αξιοποιώντας τη δύναμη της μάρκας CΟSMOTE στην εγχώρια αγορά και ένα εμπορικό σήμα που αναγνωρίζουν εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως, θα ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας.»
Επηρεάζει τους συνδρομητές του ΟΤΕ;
Προς το παρόν οι εκατομμύρια συνδρομητές ΟΤΕ και Cosmote δεν έχουν να ανησυχούν για τίποτα, αφού δεν τους επηρεάζει πουθενά.
Ποια είναι η Deutsche Telekom
Η Deutsche Telekom είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως.
Έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες, μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ, πάνω από 207.000 εργαζομένους (31 Δεκ. 2022) και έσοδα 114,4 δισ. ευρώ (το 2022). Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο Όμιλος DT μετρά περίπου 245 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 25 εκατομμύρια συνδέσεις σταθερής και 21 εκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις.
Παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες σταθερού ευρυζωνικού δικτύου, κινητών επικοινωνιών, Internet και τηλεόρασης για ιδιώτες, καθώς και λύσεις τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT) για επιχειρήσεις και εταιρικούς πελάτες.
Σύμφωνα με τη μελέτη Brand Finance Global 500, η Telekom αναδείχθηκε για πρώτη φορά ως το brand με τη μεγαλύτερη αξία στην Ευρώπη (62,9 δισ. δολάρια), και Νο11 στον κόσμο.
Η μελέτη επιβεβαιώνει, επίσης, ότι η εταιρεία κατέχει τη δεύτερη θέση στον κόσμο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, ενώ παραμένει, με μεγάλη διαφορά, το κορυφαίο brand τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη. Η Brand Finance αποδίδει τη σημαντική αύξηση της αξίας του brand Telekom στην αύξηση του κύκλου εργασιών του Ομίλου και την έντονη ανάπτυξη της πελατειακής βάσης, ειδικά στις ΗΠΑ, αλλά και στις συνεχείς επενδύσεις στην ποιότητα δικτύου, τις ψηφιακές τεχνολογίες και την εξυπηρέτηση πελατών.
Η επίσκεψη των Γερμανών στον ΟΤΕ
Επίσκεψη στην Ελλάδα πραγματοποίησε την προηγούμενη εβδομάδα αποστολή της Deutsche Telecom για τις εργασίες του Supervisory Board, με επικεφαλής τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Τιμ Χέτγκες.
Μια επίσκεψη τυπικού χαρακτήρα όπως αναφέρεται, καθώς κάθε χρόνο η διοίκηση της DT επιλέγει να επισκεφθεί μια χώρα στην οποία δραστηριοποιείται. Και φέτος ήταν η σειρά της Ελλάδας.
Η έντονη κακοκαιρία που έπληξε μεσοβδόμαδα και την πρωτεύουσα, δεν…πτόησε τους ανθρώπους του ΟΤΕ με επικεφαλής τον πρόεδρο και CEO Μιχάλη Τσαμάζ να υποδεχτούν την… γερμανική αποστολή (Supervisory Board), να συναντηθούν στο Μέγαρο του ΟΤΕ, να γευματίσουν σε γνωστό εστιατόριο αλλά και να συζητήσουν για την πορεία και την στρατηγική του ομίλου.
Μάλιστα, όπως αναφέρουν πληροφορίες, στο γεύμα που έγινε προς τιμήν των στελεχών της DT στο Dionysos Zonar’s, παρευρέθηκαν και στελέχη της κυβέρνησης, όπως ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, ο πρώην υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης και νυν υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, και ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Όπως λένε πληροφορίες η αποστολή της DT γνωρίστηκε με τα νέα στελέχη της κυβέρνησης και συζήτησαν για θέματα που αφορούν τις τηλεπικοινωνίες αλλά και την ανάπτυξη της τεχνολογίας γενικότερα.
Όπως λένε πληροφορίες η αποστολή της DT γνωρίστηκε με τα νέα στελέχη της κυβέρνησης και συζήτησαν για θέματα που αφορούν τις τηλεπικοινωνίες αλλά και την ανάπτυξη της τεχνολογίας γενικότερα.
Το είπε και το έκανε η COSMOTE: Η μεγάλη αλλαγή που υποσχέθηκε έγινε πράξη και κανείς δεν το περίμενε
COSMOTE: Νέα φιλοσοφία με επίκεντρο την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη. Στόχος, να αναβαθμιστούν επιπλέον 12 καταστήματα.
Πιο διαδραστικά με μοντέρνα αισθητική και βιωματικές γωνιές, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση από εξειδικευμένους συμβούλους για ιδιώτες και επαγγελματίες, μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και κοινωνική υπευθυνότητα.
α καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα αναβαθμίζει η COSMOTE, με μια νέα φιλοσοφία που έχει στο επίκεντρο την ψηφιακή εμπειρία των πελατών της.
Ήδη σε δεκαοχτώ νέα καταστήματα στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη, την Αχαΐα, την Μεσσηνία, τα Ιωάννινα, τις Σέρρες και το Ηράκλειο Κρήτης οι καταναλωτές μπορούν να γνωρίσουν από κοντά ό,τι πιο σύγχρονο τεχνολογικά υπάρχει.
Στόχος είναι μέσα στη χρονιά να αναβαθμιστούν επιπλέον δώδεκα καταστήματα της εταιρείας. Τα νέα καταστήματα υποδέχονται τον πελάτη σε ευχάριστους, οικείους χώρους, με μοντέρνα αισθητική και καινοτόμα υλικά.
Διαθέτουν θεματικές ζώνες και νέες σχεδιαστικές γραμμές που διευκολύνουν την περιήγηση του πελάτη και αναδεικνύουν τη μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών του Ομίλου ΟΤΕ σε σταθερή τηλεφωνία, κινητή, internet και τηλεόραση.
Επίσης, έχουν εμπλουτιστεί με περισσότερα live demos, ψηφιακές οθόνες και Social Media Walls που τα κάνουν ακόμα πιο διαδραστικά.
Οι καταναλωτές μπορούν να γνωρίσουν από κοντά high tech προϊόντα και να επιλέξουν εκείνα που τους ταιριάζουν στις ειδικά διαμορφωμένες βιωματικές γωνιές:
Smart Home: ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος σπιτιού, με γρήγορες ταχύτητες internet, connectivity παντού και έξυπνες συσκευές που κάνουν το σπίτι πιο άνετο και λειτουργικό, πιο ασφαλές και μειώνουν το ενεργειακό του κόστος.
• Fiber gaming zone: οι λάτρεις των οnline παιχνιδιών μπορούν να δοκιμάσουν νέες εφαρμογές που «τρέχουν» στα υπερσύγχρονα και κορυφαίας ποιότητας δίκτυα οπτικών ινών του Ομίλου ΟΤΕ, ανεβάζοντας την εμπειρία του gaming σε άλλα επίπεδα.
• Fiber / 5G stage: μέσα από διαδραστικές οθόνες οι καταναλωτές γνωρίζουν τα οφέλη του fiber connectivity και του 5G.
• COSMOTE TV: ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος για να ζήσουν από κοντά την κορυφαία τηλεοπτική εμπειρία της COSMOTE TV και να επιλέξουν την smart TV τους.