Οι νέες κινήσεις της IKEA στην Ελλάδα δείχνουν πως πλέον στην Ελλάδα κερδίζουν έδαφος τα μικρά καταστήματα…
10 νέα μικρά καταστήματα (αναλογικά με αυτά που είχαμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια) κατασκευάζει η ΙΚΕΑ σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, κάνοντας το ΙΚΕΑ στον Κηφισό μεγάθους 26.000 τ.μ κάτι σαν… μουσείο.
Τα 10 νέα καταστήματα ΙΚΕΑ αναμένονται να κατασκευαστούν μέσα στην επόμενη τριετία και θα έχουν μέγεθος έως 2.500 τ.μ. με περίπου 1.500 κωδικούς.
Τα νέα καταστήματα θα βρίσκονται εντός του αστικού ιστού στα πρότυπα των καταστημάτων που λειτουργούν στο The Mall Athens, στον Πειραιά και στην Αλεξανδρούπολη.
Στα σχέδια του ομίλου είναι κάποια από τα καταστήματα να λειτουργούν κέντρα παραγγελίας και παραλαβών (Pick-Up Points).
Αυτή τη στιγμή κέντρα παραγγελίας και παραλαβών λειτουργούν στη Ρόδο, στην Καλαμάτα, στα Χανιά και στο Ηράκλειο Κρήτης.
Πάντως στο Ηράκλειο στην Κρήτη θα ανοίξει του χρόνου τον Ιούνιο τις πύλες του μεγάλο κατάστημα ΙΚΕΑ (11.500 τ.μ.) στο εμπορικό πάρκο της Trade Estates, ενώ επίσης μεγάλου μεγέθους (12.500 τ.μ.) θα είναι και το κατάστημα στο Ελληνικό που εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει το 2027.
Σε ό,τι αφορά τα μεσαίου μεγέθους καταστήματα, δηλαδή από 7 έως 10 χιλ. τετραγωνικά μέτρα, τέτοιο είναι το νέο ΙΚΕΑ στην Πάτρα το νέο κατάστημα εντός του εμπορικού πάρκου Top Parks, συνολικής έκτασης 7.200 τ.μ.
Πρόκειται για το 6ο μεγαλύτερο ΙΚΕΑ του ομίλου στην Ελλάδα μετά τα καταστήματα σε Θεσσαλονίκη, Αεροδρόμιο, Κηφισό, Θεσσαλία και Ιωάννινα.
Το προϊόν που σε λίγα χρόνια θα κοστίζει… πολλά λεφτά: Τσέκαρε αν το έχεις σπίτι
Αν κάποιο προϊόν ή σκεύασμα δεν λείπει από το σπίτι είναι αυτό. Προσοχή, το έχετε στο ντουλάπι σας και αν το πετάξετε θα το μετανιώσετε. Διαβάστε στα xristika.gr.
Μιλάμε για το αγαπημένο – και περισσότερο στις μεγαλύτερες ηλικίες – ταπεράκι της Τupperware, η οποία ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε διαδικασία πτώχευσης.
Έτσι, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου τα αγαπημένα ταπεράκια δεν θα ξαναβγουν σε κυκλοφορία.
«Εδώ και μερικά χρόνια, η οικονομική κατάσταση της επιχείρησης είχε επηρεαστεί σημαντικά από ένα δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον», δήλωσε η Λόρι Αν Γκόλντμαν, η διευθύνουσα σύμβουλος της επιχείρησης η οποία κατέθεσε αίτημα προστασίας βάσει του κεφαλαίου 11 της αμερικανικής νομοθεσίας περί πτωχεύσεων.
«Συνεπώς εξετάσαμε πολλές επιλογές στρατηγικής και κρίναμε» ότι το να τεθούμε υπό τον νόμο προστασίας για τις πτωχεύσεις ήταν «η καλύτερη λύση», καθώς θα μας προσφέρει «την απαραίτητη ευελιξία» για τον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό της εταιρείας μας, εξηγεί η διευθύνουσα σύμβουλος στα έγγραφα της διαδικασίας χρεοκοπίας.
Η εταιρεία, η οποία έχει έδρα στο Ορλάντο της Φλόριντα, θέλει να συνεχίσει να εργάζεται στη διάρκεια της διαδικασίας και σχεδιάζει να συνεχίσει να πληρώνει τους υπαλλήλους της και τους προμηθευτές της, διευκρίνισε επίσης η Γκόλντμαν.
Την Τρίτη, είχε ανασταλεί η διαπραγμάτευση των μετοχών της Tupperware στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Πώς ξεκίνησε η εταιρεία Tupperware
Η Tupperware, που ξεκίνησε το 1946, είχε γίνει ένα κοινωνικό φαινόμενο, καθώς τα προϊόντα της μπήκαν σε εκατομμύρια αμερικανικά νοικοκυριά και όχι μόνον χάρη στην αποτελεσματικότητα του δικτύου αντιπροσώπων της.
Τα “τάπερ”, τα αεροστεγή πλαστικά σκεύη της εταιρείας για τη διατήρηση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα των τροφίμων, κυκλοφόρησαν αρχικά στα καταστήματα, χωρίς ωστόσο να έχουν αρκετή ζήτηση.
Η επιχείρηση επινόησε τότε την αρχή των «συναντήσεων Tupperware», επιδείξεις που γίνονταν στο σπίτι ενός ή μιας αντιπροσώπου για ομάδα πιθανών αγοραστών.
Το 2017 η εταιρεία που είχε ιδρύσει ο Αμερικανός εφευρέτης Ερλ Τάπερ είχε ακόμη πάνω από τρία εκατομμύρια αντιπροσώπους στον κόσμο.
Η Tupperware αποδυναμώθηκε από την εμφάνιση του διαδικτυακού εμπορίου, την διανομή γευμάτων και τα πλαστικά μιας χρήσης, που έθεσαν σε αμφισβήτηση το μοντέλο της.
Η επιχείρηση προσπάθησε να προσαρμοστεί αναπτύσσοντας τις πωλήσεις της στο ίντερνετ και συνάπτοντας συμφωνίες διανομής με αλυσίδες καταστημάτων, αλλά δεν κατάφερε να σταματήσει την πτώση της.
Φοβερό deal: Ο Σκλαβενίτης αγόρασε τεράστια αλυσίδα σούπερ μάρκετ!
Νέο μπαμ από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης. Ποια σούπερ μάρκετ εξαγόρασε.
Αυτή τη φορά η αλυσίδα έφυγε από την Ελλάδα και κοίταξε προς… Κύπρο μεριά για το νέο της deal.
Η Επιτροπή Προστασίας Ανταγωνισμού στην Κύπρο ενέκρινε την εξαγορά των Υπεραγορών Papantoniou Supermarkets από τον ελληνικό όμιλο Σκλαβενίτης.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση «η Επιτροπή Προστασίας του Ανταγωνισμού ανακοινώνει ότι σε συνεδρία της που πραγματοποιήθηκε στις 17/10/2024, ενέκρινε την πράξη συγκέντρωσης για την απόκτηση του μετοχικού κεφαλαίου της C.A.C. PAPANTONIOU TRADING LIMITED από την ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚH ΕΤΑΙΡΕΙΑ, μέσω της GUEDO HOLDINGS LIMITED.
Η εν λόγω πράξη συγκέντρωσης κοινοποιήθηκε στην Υπηρεσία της Επιτροπής στις 12/07/2024.
Η Επιτροπή, κατά τη συνεδρία της ημερομηνίας 17/10/2024, αφού έλαβε υπόψη τη Γραπτή Έκθεση της Υπηρεσίας ημερομηνίας 15/10/2024, διαπίστωσε ότι η εν λόγω πράξη συγκέντρωσης αν και ενέπιπτε στο πεδίο εφαρμογής του περί Ελέγχου των Συγκεντρώσεων Επιχειρήσεων Νόμου του 2014, Νόμος αρ. 83(Ι)/2014 και στην έννοια της συγκέντρωσης, εντούτοις δεν προκαλεί αμφιβολίες ως προς τη συμβατότητά της με τη λειτουργία του ανταγωνισμού στην αγορά.
Ως εκ τούτου, η Επιτροπή αποφάσισε να μην αντιταχθεί και να κηρύξει συμβατή την πράξη συγκέντρωσης με τη λειτουργία του ανταγωνισμού στην αγορά, σύμφωνα με τις πρόνοιες το άρθρο 22 του Νόμου.
Το πλήρες κείμενο της απόφασης της Επιτροπής θα δημοσιευτεί στην επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας και θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της», καταλήγει η ανακοίνωση.
Η παρουσία του Σκλαβενίτη στην Κύπρο
Η αγορά των εν λόγω σούπερ μάρκετ δεν είναι η πρώτη εξαγορά στην Κύπρο, αφού ο Σκλαβενίτης διαθέτει ήδη ένα δίκτυο 18 καταστημάτων στην κυπριακή αγορά, τα οποία αφορούν στα πρώην Carrefour και τα οποία «πέρασαν» στην αλυσίδα μετά την ιστορική διάσωση της Μαρινόπουλος. Από το σύνολο του δικτύου, οκτώ καταστήματα βρίσκονται στη Λευκωσία, πέντε στη Λεμεσό, από δύο σε Λάρνακα και Πάφο και ένα κατάστημα στο Παραλίμνι.
Μετά την απόκτηση των εννέα καταστημάτων της αλυσίδας Παπαντωνίου, ο όμιλος Σκλαβενίτη ενισχύει το δίκτυό του στην Κύπρο, φτάνοντας συνολικά τα 27 καταστήματα, ενώ εισέρχεται και στο «top 3» στην κυπριακή αγορά της οργανωμένης λιανικής μαζί με τη Lidl Κύπρου και την αλυσίδα Άλφαμεγα του ομίλου Παπαέλληνα. Επόμενος στόχος, να διεκδικήσει ακόμη μεγαλύτερα μερίδια αγοράς και να πρωταγωνιστήσει και στην Κύπρο.
Ποια είναι η κυπριακή αλυσίδα Παπαντωνίου
Η αλυσίδα ιδρύθηκε το 1987. Η πρώτη Υπεραγορά Papantoniou άνοιξε στη Χλώρακα της Πάφου, με χώρο πώλησης μόλις 150 τ.µ. Μετά από αρκετές προσθήκες και ανακαινίσεις, το αρχικό κατάστημα διαθέτει πλέον 2.000 τ.µ. σύγχρονου εµπορικού χώρου.
Με τα χρόνια, η εταιρεία επεκτάθηκε δηµιουργώντας µία αλυσίδα εννέα υπεραγορών, µε συνολικό εµβαδόν εκθεσιακού χώρου πώλησης 23.000 τ.µ. και µε περισσότερα από 80.000 προϊόντα.
Έκτακτη ανακοίνωση για τους συνδρομητές ΟΤΕ – Cosmote: Διαβάστε τι αναφέρει
Σε μία ανακοίνωση προχώρησε ο ΟΤΕ για τους συνδρομητές του. Διαβάστε στα xristika.gr.
Ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδος Α.Ε. ανακοινώνει ότι στο πλαίσιο ελέγχου των Οικονομικών Χρήσεων 2017-2021 της 100% θυγατρικής του Telekom Romania Mobile (“TKRM”), η Φορολογική Αρχή της Ρουμανίας (ANAF) επέβαλε 33,5 εκατομμύρια ευρώ πρόσθετες φορολογικές επιβαρύνσεις (αρχικό ποσό), που σχετίζονται με εκτιμώμενους εσφαλμένους υπολογισμούς ΦΠΑ και φόρου εισοδήματος εταιρειών, οι οποίες θα επιβαρυνθούν περαιτέρω με πρόστιμα, τόκους και προσαυξήσεις.
Η TKRM σκοπεύει να κάνει χρήση των διατάξεων του διατάγματος 107/2024 της Ρουμανίας, το οποίο προβλέπει την απαλλαγή από κυρώσεις, τόκους και προσαυξήσεις εάν καταβληθεί το αρχικό ποσό. Παράλληλα, η TKRM θα καταθέσει αίτηση για την ακύρωση των πορισμάτων του φορολογικού ελέγχου ενώπιον των αρμόδιων δικαστηρίων, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Τα παραπάνω ποσά αφορούν προηγούμενες χρήσεις και δεν επηρεάζουν τις οργανικές επιδόσεις του Ομίλου.Unmute
Σύμφωνα με πηγές του ΟΤΕ η TKRM δεν συμφωνεί και δεν αποδέχεται τα ευρήματα της απόφασης και για αυτό θα προσβάλει την απόφαση. Το γεγονός αυτό δεν αναμένεται να επηρεάσει την επαναλαμβανόμενη κερδοφορία και τις επαναλαμβανόμενες χρηματοοικονομικές ροές του Ομίλου.
Άλλαξαν οι λογαριασμοί ρεύματος: Δείτε πώς θα έρχονται πλέον
Την αποκλιμάκωση των τιμών ρεύματος αναμένουν οι καταναλωτές, με τις εταιρείες ρεύματος να ξεκινούν τις προσφορές.
Η Protergia στο κλίμα της εποχής λανσάρει νέο πρόγραμμα ρεύματος, που συνδυάζει τα προγράμματα ρεύματος και φυσικού αερίου Protergia Value Power+Gas, εξασφαλίζοντας σταθερές τιμές για έναν χρόνο.
Πώς θα είναι οι νέοι λογαριασμοί ρεύματος
Το πρόγραμμα συνδυάζει το σταθερό οικιακό πρόγραμμα ρεύματος Value Safe More και το σταθερό αυτόνομο οικιακό πρόγραμμα Value Gas Safe, με τον καταναλωτή να επωφελείται στον λογαριασμό του φυσικού αερίου και της ηλεκτρικής ενέργειας με ακόμα χαμηλότερες τιμές: 11,5 λεπτά/kWh στο ρεύμα και 3,99 λεπτά/kWh στο φυσικό αέριο, χωρίς προϋπόθεση συνέπειας.
Το κέρδος από το νέο πρόγραμμα της Protergia
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Protergia το νέο πρόγραμμα προσφέρει ακόμα πιο ανταγωνιστικές και σταθερές τιμές για το Ηλεκτρικό Ρεύμα και για το Φυσικό Αέριο για 1 χρόνο:
- Πάγιο Value Safe More 9,9€/μήνα και πάγιο Value Gas Safe 9,9€/μήνα
- Δώρο τα 3 πάγια του καλοκαιριού (Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος) στο Φυσικό Αέριο
- Τη χαμηλότερη σταθερή χρέωση προμήθειας ανά κιλοβατώρα στο Φυσικό Αέριο για 1 χρόνο
- Χωρίς Εγγύηση, με την ενεργοποίηση πάγιας εντολής
Και όπως πάντα, με το ProtergiaApp έχετε τον απόλυτο έλεγχο της κατανάλωσης στα χέρια σας!