«Βόμβα» από τον ΑΒ Βασίλοπουλο: Δείτε τι έκανε και ανατρέπει τα δεδομένα

Έσκασε η βόμβα για τον ΑΒ Βασιλόπουλο, έκανε μία νέα κίνηση εξαγοράς σούπερ μάρκετ και την μάθαμε από τα τοπικά Μέσα…

Κόλπο από την εταιρία ΑΒ Βασιλόπουλος, σύμφωνα με το ilialive, καθώς ο ΑΒ έκανε συνεργασία με τον Τάσο Κάπο, που είχε ως αποτέλεσμα τέσσερα σούπερ μάρκετ της εταιρίας “Τερζής” να περάσουν στο δικό τους χαρτοφυλάκιο.

Ο Τάσος Κάπος που είναι ο μεγαλύτερος συνεργάτης του δικτύου “ΑΒ” στην Ελλάδα, γίνεται ακόμα μεγαλύτερος, αφού με την κίνηση αυτή, φτάνει στα 23 καταστήματα στην Ηλεία, την Αττική και άλλες περιοχές της χώρας.

Πλέον τα καταστήματα “Τερζής” στην οδό Γερμανού, στην οδό Ρήγα Φεραίου και στην οδό Μανωλοπούλου, διαμορφώνονται στα χρώματα της “ΑΒ Βασιλόπουλος” και πλέον η μεγάλη φίρμα του κλάδου, μπαίνει και στο κέντρο του Πύργου, μετά το κεντρικό κατάστημα που διατηρεί στην είσοδο της πόλης επί σειρά ετών.

Πέρα όμως από τον κλάδο της λιανικής, στην οικογένεια της “ΑΒ Βασιλόπουλος” και υπό την σκέπη της εταιρίας του Τάσου Κάπου, περνά και το κεντρικό κατάστημα της “Τερζής” στην οδό Κολιρίου.

Όμως αυτό θα απευθύνεται στους πελάτες χονδρικής υπό το εμπορικό σήμα της “ΕΝΑ Cash and Carry” και αναμένεται τις επόμενες ημέρες να ξεκινήσει τη λειτουργία του, με τη νέα επωνυμία.

Δεν ξανάγινε: Τα σούπερ μάρκετ ξέμειναν από το πιο ελληνικό προϊόν που υπάρχει

Κι όμως είναι αλήθεια το πιο παραδοσιακό ελληνικό προϊόν δεν υπάρχει πια στα σούπερ μάρκετ. Διαβάστε γιατί στα xristika.gr

Ευτυχώς δεν συμβαίνει στα ελληνικά… σούπερ μάρκετ. Τον τελευταίο καιρό παρατηρούνται ελλείψεις σε ντιπ, σούπες, αραβικές πίτες και τορτίγιες από τα αγγλικά σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα η ζωή των κατοίκων της Βρετανία να έχει γίνει… άνοστη.

Οι ελλείψεις σε ντιπ, σούπες και πίτες στα ράφια των σούπερ μάρκετ οφείλονται σε απεργία σε εργοστάσιο παραγωγής τροφίμων, δήλωσε συνδικαλιστικό όργανο.

Οι αγοραστές ανέφεραν ελλείψεις στο ντιπ «ταραμασαλάτα» (σ.σ. ονομάζεται έτσι και στο ράφι, αν προσέξετε την φωτογραφία!) αυτή την εβδομάδα και η Unite δήλωσε ότι περαιτέρω ελλείψεις είναι πιθανό να οφείλονται σε απεργιακές κινητοποιήσεις στην εταιρεία Bakkavor στο Σπόλντινγκ του Λίνκολνσαϊρ.

Ο περιφερειακός υπεύθυνος Σαμ Χένεσι δήλωσε ότι, ως αποτέλεσμα της απεργίας, «υπάρχουν τώρα σημαντικές ελλείψεις που συμβαίνουν σε πολλά σούπερ μάρκετ πάνω και κάτω από τη χώρα».

Εκπρόσωπος της Bakkavor δήλωσε ότι υπήρξε «σύντομη διακοπή στην προμήθεια της ταραμασαλάτας» και ότι η παραγωγή θα «ενισχυθεί» σε άλλες εγκαταστάσεις για να ικανοποιηθεί η ζήτηση των καταναλωτών για το ντιπ.

Τεράστια ανατροπή με ανοιχτά μαγαζιά όλες τις Κυριακές: Τι θα γίνει

Έσκασε η απόφαση για τις Κυριακές με ανοιχτά μαγαζιά τον Δεκέμβριο και την περίοδο των Χριστουγέννων. Διαβάστε στα xristika.gr.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης έκανες τις ανακοινώσεις για τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές του Δεκεμβρίου και αυτό που αποφασίστηκε διαφέρει από τα προηγούμενα χρόνια.

Εξαιτίας της Black Friday που πέφτει 29 Νοεμβρίου, η Κυριακή 1 Δεκεμβρίου θα είναι η πρώτη Κυριακή του πρώτου μήνα του χειμώνα με ανοιχτά τα μαγαζιά. Παραδοσιακά οι δύο τελευταίες Κυριακές του χρόνου είναι επίσης ανοιχτά τα μαγαζιά για τα ψώνια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ενώ αποφασίστηκε να ανοίξουν και ακόμη μία.

Αναλυτικά οι Κυριακές του Δεκεμβρίου με ανοιχτά μαγαζιά:

  • Κυριακή 1/12: Ανοιχτά τα μαγαζιά, με ωράριο 11:00 – 18:00
  • Κυριακή 8/12: Κλειστά τα μαγαζιά
  • Κυριακή 15/12: Ανοιχτά τα μαγαζιά, με ωράριο 11:00 – 18:00
  • Κυριακή 22/12: Ανοιχτά τα μαγαζιά, με ωράριο 11:00 – 18:00
  • Κυριακή 29/12: Ανοιχτά τα μαγαζιά, με ωράριο 11:00 – 18:00

Απόφαση: Βάζουν λουκέτο τα giga σούπερ μάρκετ της Ελλάδας

Οι συνήθειες των καταναλωτών αλλάζουν και οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ προσπαθούν να εναρμονιστούν και να συμβαδίσουν με τις εξελίξεις. Διαβάστε στα xristika.gr τις μεγάλες αλλαγές που θα κάνουν.

Έδαφος κερδίζουν τα μικρότερα σούπερ μάρκετ, με τις αλυσίδες να προσανατολίζονται στην περαιτέρω ανάπτυξή τους, καταργώντας σιγά – σιγά τις υπεραγορές και τα σούπερ μάρκετ – «μαμούθ».

Άλλωστε, σε αλυσίδες όπως ο ΑΒ Βασιλόπουλος και τα Lidl επνδύουν στα αυτόματα ταμεία αυτοεξυπηρέτησης, ενισχύοντας τα στα καταστήματά τους. Και οι πελάτες, όμως, φαίνεται πως τα προτιμούν, αφού μειώνονται οι ουρές. Η αλυσίδα Lidl στοχεύει να εγκαταστήσει αυτόματα ταμεία σε όλα της τα καταστήματα έως το 2026, ενώ ακολουθούν και άλλες μεγάλες αλυσίδες, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος και η METRO.

Σύμφωνα με τα στελέχη των επιχειρήσεων, τα αυτόματα ταμεία δεν αποσκοπούν στην αντικατάσταση των υπαλλήλων, καθώς η προσωπική επαφή παραμένει σημαντική για τους πελάτες. Στο πλαίσιο αυτό, τα αυτόματα ταμεία λειτουργούν επικουρικά, διατηρώντας παράλληλα το ανθρώπινο στοιχείο.

Η προτίμηση των καταναλωτών για μικρότερα καταστήματα έως 400 τ.μ., τα οποία σημείωσαν ανάπτυξη 5,8%, έναντι των υπερμάρκετ που παρουσίασαν αύξηση 3,9%, ενισχύει την τάση προς τα μικρότερα και ευέλικτα σημεία πώλησης. Οι μεγάλες αλυσίδες που ακολουθούν το μοντέλο franchise θεωρούν τα μικρά καταστήματα πιο αποδοτικά.

Σούπερ μάρκετ «έκπληξη» απειλεί να περάσει τον Σκλαβενίτη: Δείτε ποιο είναι

Μπορεί ο Σκλαβενίτης να είναι ασυναγώνιστος ανάμεσα στα ελληνικά σούπερ μάρκετ, όμως, σιγά – σιγά μικρές αλυσίδες μπαίνουν σφήνα στον ανταγωνισμό. Διαβάστε ποιο είναι το ελληνικό σούπερ μάρκετ που έκανε την έκπληξη και ανεβαίνει συνεχώς level.

Ο Σκλαβενίτης είναι ο πρώτος των πρώτων

Η αλυσίδα Σκλαβενίτης παραμένει στην κορυφή της ελληνικής αγοράς, με διαφορά από τους άλλους μεγάλους παίκτες του οργανωμένου λιανεμπορίου και διατηρώντας το θετικό τέμπο και κατά το τρέχον έτος. Ο όμιλος, που απασχολεί σήμερα πάνω από 39.000 εργαζόμενους, ενίσχυσε το δίκτυό του σε 537 καταστήματα και πέτυχε ανάπτυξη πάνω από τον μέσο ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς, που κινήθηκε κοντά σε διψήφιο ποσοστό το 2023.

Οι υπόλοιπες θέσεις

Mε τη δεύτερη θέση της κατάταξης «φλερτάρει» από την προηγούμενη χρονιά η Lidl Ελλάς η οποία επωφελείται από τη στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Δεδομένων των επενδύσεων που τρέχουν για την περαιτέρω αύξηση του δικτύου των περίπου 230 καταστημάτων, όπου απασχολούνται πάνω από 6.700 εργαζόμενοι, εκτιμάται ότι το 2023 αύξησε περαιτέρω το μέγεθός της, «απειλώντας» την ΑΒ Βασιλόπουλος, της οποίας ο τζίρος είναι σχεδόν «καθηλωμένος» στα περίπου 2 δισ. ευρώ, χωρίς να έχει καταφέρει να ξεπεράσει αυτήν την οροφή την τελευταία τριετία.

Στην επόμενη θέση της κατάταξης, σταθερός, ο όμιλος ΜΕΤΡΟ, με κύκλο εργασιών 1,6 εκατ. ευρώ το 2023, ενισχυμένος κατά 6% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. 

Την πεντάδα των ισχυρών παικτών συμπληρώνει η Διαμαντής Μασούτης, η μεγαλύτερη εταιρεία στη Βόρεια Ελλάδα, που επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς στην υπόλοιπη επικράτεια την τελευταία πενταετία, έχοντας περάσει πλέον τον πήχη του 1 δισ. ευρώ με όρους πωλήσεων. 

Στον προθάλαμο των μεγάλων φαίνεται να βρίσκεται η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, που έχει θέσει στόχο για το 2024 τα 800 εκατ. ευρώ τζίρο. Έπειτα από ένα μπαράζ εξαγορών, έκλεισε το 2023 με κύκλο εργασιών πάνω από 700 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 41%, έχοντας προσθέσει τζίρο 206 εκατ. ευρώ και 63 νέα καταστήματα στο δίκτυό της. 

Ειδική περίπτωση είναι η ΠΕΝΤΕ ΑΕ, που αναπτύσσει την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας, καθώς τα κέρδη της αναπτύσσονται με υψηλότερο ρυθμό από τον τζίρο της. Με δίκτυο 173 καταστημάτων, η εταιρεία έκλεισε το 2023 με κύκλο εργασιών 535,6 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 4,3%, κάτω από τον μέσο όρο της αγοράς, αλλά τα καθαρά κέρδη της ενισχύθηκαν κατά 8,52% στα 13,7 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία διαθέτει ισχυρό ταμείο, με διαθέσιμα 63,7 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 7,8%, ενώ λειτουργεί χωρίς χρέη στις τράπεζες.

Mε αύξηση τζίρου 7,5% έκλεισε το 2023 η Market In, της οποίας ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 400 εκατ. ευρώ και διαμορφώθηκε σε 403,3 εκατ.