Netflix: Αυτό που φοβόμασταν πλέον γίνεται πράξη καθώς το Netflix βάζει σε απαγόρευση το μοίρασμα των κωδικών!
Το Netflix βάζει πλέον οριστικό τέλος στο password sharing από το 2023.
Λίγο μετά την άφιξη της δυνατότητας μεταφοράς των προφίλ των χρηστών σε νέους λογαριασμούς, η δημοφιλής υπηρεσία ανέφερε ότι θα ξεκινήσει να επιτρέπει σε συνδρομητές να ενεργοποιήσουν sub-accounts αρχής γενομένης από την επόμενη χρονιά, σε μια προσπάθεια να αρχίσει η υπηρεσία να λαμβάνει περισσότερα έσοδα.
Ακριβώς κάτι τέτοιο αναφέρθηκε στα πλαίσια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της υπηρεσίας, η οποία πρόσθεσε 2.4 εκατομμύρια συνδρομητές αυτό το τρίμηνο.
Πιο συγκεκριμένα, στις ΗΠΑ και στον Κανδά πρόσθεσε 104.000 επί πληρωμή συνδρομητές τους τελευταίους τρεις μήνες.
Αξίζει πάντως, να αναφερθεί ότι νωρίτερα μέσα στο έτος. το Netflix είχε αναφέρει απώλεια συνδρομητών για πρώτη φορά εδώ και δέκα χρόνια.
Η όλη προσπάθεια περιορισμού της πρακτικής του password sharing ξεκίνησε ως αποτέλεσμα αυτής της πτώσης με διάφορες δοκιμές τους προηγούμενους μήνες σε Χιλή, Κόστα Ρίκα και Περού, όπου ανάγκαζε χρήστες να πληρώσουν πρόσθετη συνδρομή, αν ανίχνευε ότι κάποιος χρησιμοποιούσε τον λογαριασμό του κατόχου εκτός νοικοκυριού.
Είχε επίσης προσπαθήσει να δώσει σε χρήστες της Αργεντινής, Γουατεμάλας, Ελ Σαλβαδόρ κ.α τη δυνατότητα να αγοράσουν πρόσθετα “homes” για λογιαριασμούς που βρίσκονταν εκτός του κύριου νοικοκυριού του κατόχου της συνδρομής, ενώ πρόσφατα χάρη στο Profile Transfer tool δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς των προτάσεων, του ιστορικού θέασης, των αποθηκευμένων παιχνιδιών και άλλων δεδμένων σε νέο λογαριασμό, ενώ ακολουθεί και το πακέτο με τις διαφημίσεις από τις 3 Νομεβρίου.
Με τους ανταγωνιστές, όπως τη Disney, τη Warner Bros, τη Discovery, την Paramount και το NBC να προσπαθούν να κτίσουν τις βιβλιοθήκες και τη βάση χρηστών τους, το Netflix παραμένει αισιόδοξο ότι το επιχειρηματικό του μοντέλο θα ξεπεράσει τους ανταγωνιστές.
Είναι δύσκολο να χτίσεις μια κερδοφόρα streaming υπηρεσία, οι υπηρεσίες αυτές έχουν ζημιές της τάξης των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων, τη στιγμή που τα ετήσια λειτουργικά μας κέρδη αγγίζουν τα 5-6 δισεκατομμύρια δολάρια, αναφέρει η υπηρεσία.
Είναι πλέον γεγονός! Το Netflix έφερε τις διαφημίσεις και μαζί ζητάει νέα πληρωμή!
Νέο «φθηνό» πακέτο με διαφημίσεις και χαμηλότερη μηνιαία συνδρομή λανσάρει επισήμως το Netflix από τις 3 Νοεμβρίου.
Όπως ανακοίνωσε η γνωστή πλατφόρμα ψυχαγωγικού περιεχομένου, η νέα υπηρεσία θα κοστίζει περίπου 7 δολάρια και είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της με την Microsoft.
Οι χρήστες που θα επιλέξουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα βλέπουν κατά μέσο όρο 5 με 7 λεπτά διαφημίσεων την ώρα, πριν και κατά την διάρκεια των ταινιών, χωρίς να μπορούν να τις παραλείψουν.
Ακόμη, δεν θα έχουν την δυνατότητα download στις συσκευές τους, ενώ αρχικά δεν θα έχουν πρόσβαση σε όλους τους τίτλους ταινιών και σειρών της πλατφόρμας λόγω περιορισμών.
Η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε 12 χώρες και συγκεκριμένα στις ΗΠΑ, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ιταλία, στην Ισπανία, στην Ιαπωνία, στην Κορέα, στο Μεξικό, στη Βραζιλία, στην Αυστραλία και στον Καναδά.
Με την κίνηση αυτή -η οποία είχε προαναγγελθεί εδώ και ένα εξάμηνο- το Netflix προσδοκά να προσεγγίσει τόσο νέους συνδρομητές όσο και διαφημιστές οι οποίοι θα θελήσουν να προβάλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε ένα στοχευμένο κοινό.
Ανάμεσα στις πλατφόρμες streaming, το Netflix δεσπόζει ως βασιλιάς, αλλά, όπως φαίνεται το τελευταίο διάστημα, η πρωτοκαθεδρία του απειλείται, μιας και χάνει συνεχώς συνδρομητές.
Πιο συγκεκριμένα, το Netflix στο πρώτο τρίμηνο του 2022 έχασε 200.000 συνδρομητές, κάτι που σηματοδότησε την πρώτη μείωση συνδρομητών στην πλατφόρμα από το 2011.
Στην έκθεση που δημοσιεύθηκε τώρα και αφορά το δεύτερο τρίμηνο της φετινής χρονιάς (δηλαδή το διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου), το Netflix σημειώνει ακόμα μεγαλύτερη μείωση συνδρομητών.
Για την ακρίβεια, τους τρεις τελευταίους μήνες, ο κολοσσός του streaming έχασε 970.000 συνδρομητές παγκοσμίως. Πρόκειται για την μεγαλύτερη απώλεια συνδρομητών που σημειώθηκε ποτέ στο Netflix.
Αναλυτικά, το Netflix έχασε 1.3 εκατομμύρια συνδρομητές στις ΗΠΑ και τον Καναδά, άλλους 770.000 στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Αφρική, παρέμεινε σε σταθερά επίπεδα στην Λατινική Αμερική, ενώ, απέκτησε 1 εκατομμύριο νέους συνδρομητές στην Ασία.
Έτσι, υτή την στιγμή το Netflix έχει 220.67 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.
Η μείωση συνδρομητών ήταν κάτι που αναμενόταν για την πλατφόρμα streaming. Μάλιστα, οι αριθμοί αποδείχθηκαν μικρότεροι από το αναμενόμενο, μιας και υπολογιζόταν πως στο δεύτερο τρίμηνο του 2022, οι χρήστες που θα αποχωρούσαν από το Netflix θα ήταν 2 εκατομμύρια.
Προκειμένου το Netflix να αποτρέψει αυτή την μείωση συνδρομητών, προσθέτει μια έξτρα χρέωση για το μοίρασμα κωδικών συνδρομής σε παραπάνω χρήστες σε χώρες της Λατινικής Αμερικής, ενώ, λανσάρει και μια νέα, φθηνότερη εκδοχή του, που όμως θα περιλαμβάνει διαφημίσεις μέσα στην πλατφόρμα.
Το Netflix κυκλοφόρησε πριν από μια δεκαετία και αυτή τη στιγμή είναι μια από τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες TV streaming.
Εξελίχθηκε και προσπάθησε να προσαρμοστεί στους μεταβαλλόμενους καιρούς — μέσω διαφορετικών στρατηγικών και προσφορών. Αυτό που ξεκίνησε ως πλατφόρμα ενοικίασης DVD έχει τώρα τον δικό του κατάλογο πρωτότυπου περιεχομένου, τον οποίο προσφέρει ψηφιακά.
Πρόσφατα, ωστόσο, το Netflix άρχισε να χάνει συνδρομητές για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες — όπως οι θεατές που χάνουν το ενδιαφέρον τους για το περιεχόμενο που παράγει, οι ανταγωνιστές που λανσάρουν τις δικές τους ανταγωνιστικές υπηρεσίες κ.λπ.
Το Netflix φαίνεται πως πιστεύει ότι και η κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης ευθύνεται για αυτή τη μείωση του αριθμού των συνδρομητών. Από τότε, έχει αναπτύξει νέες στρατηγικές για την καταπολέμηση αυτού του γεγονότος.
Στην τελευταία του προσπάθεια να αυξήσει τη ροή εσόδων του, το Netflix θα αρχίσει να χρεώνει επιπλέον κάποιους επιλεγμένους χρήστες για την κοινή χρήση των κωδικών πρόσβασής τους.
Από τον επόμενο μήνα, οι συνδρομητές στην Αργεντινή, τη Δομινικανή Δημοκρατία, το Ελ Σαλβαδόρ, τη Γουατεμάλα και την Ονδούρα θα πρέπει να πληρώνουν επιπλέον 2,99 δολάρια το μήνα για να μοιραστούν τον λογαριασμό τους με ένα επιπλέον άτομο – το χαρακτηριστικό ονομάζεται “add a home”.
Ο αριθμός των “add a home” που μπορεί να προσθέσει ένας χρήστης στον λογαριασμό του ποικίλλει — ανάλογα με το πρόγραμμα για το οποίο πληρώνει.
Τα μέλη σε ένα βασικό πρόγραμμα Netflix μπορούν να προσθέσουν ένα “add a home”, οι τυπικοί χρήστες μπορούν να προσθέσουν έως δύο και οι χρήστες Premium μπορούν να προσθέσουν έως και τρία “add a home”.
Οι χρήστες σε αυτές τις περιοχές θα έχουν την επιλογή να ελέγχουν από ποιον χρησιμοποιείται ο λογαριασμός τους και να αφαιρούν τα σπίτια από τη σελίδα των ρυθμίσεων του λογαριασμού τους.
Η αγαπημένη συνήθειά μας, το Netflix, ετοιμάζεται να δείξει τα… δόντια του σε όσους έχουν κοινό λογαριασμό! Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr…
To Netflix προειδοποίησε ξανά σήμερα ότι επίκεινται μέτρα για την αντιμετώπιση του φαινομένου να χρησιμοποιείται ο ίδιος κωδικός πρόσβασης στο πρόγραμμά του από περισσότερους χρήστες.
Σύμφωνα με το CNBC, αυτή τη φορά η προειδοποίηση φαίνεται να είναι σοβαρή και θα σήμαινε το τέλος της πρακτικής αυτής.
Η εκτίμηση του Netflix είναι ότι πάνω από 30 εκατομμύρια νοικοκυριά στις ΗΠΑ και τον Καναδά χρησιμοποιούν κοινό κωδικό για την πρόσβαση στο περιεχόμενό του. Oπως ανακοίνωσε, περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν πιθανόν κοινό password.
Στην τριμηνιαία επιστολή προς τους μετόχους του, το Netflix παραδέχθηκε ότι σκόπιμα είχε επιτρέψει την κοινή χρήση κωδικού, επειδή βοηθούσε στην εξοικείωση των χρηστών με την υπηρεσία του.
Ωστόσο, με τον ανταγωνισμό – από τη Disney, την Warner Bros. Discovery, την Paramount Global, τη NBC Universal και την Apple TV+ και άλλες εταιρείες – να υπονομεύει την ανάπτυξή του, το Netflix ανέφερε ότι θέλει να αρχίσουν να πληρώνουν τα εκατομμύρια των νοικοκυριών με κοινό κωδικό.
«Η σχετικά υψηλή διείσδυσή μας στα νοικοκυριά – αν προστεθεί και ο μεγάλος αριθμός όσων έχουν κοινούς λογαριασμούς – σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό προκαλεί αντίθετους ανέμους για την αύξηση των εσόδων», σημείωσε η εταιρεία.
Αυξάνεται ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά για τις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς εντός του επόμενου έτους θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους στη χώρα μας το HBO Max και το Disney+, διεκδικώντας μερίδιο σε μια αγορά όπου κυριαρχεί το Netflix.
Παράλληλα, οι εγχώριες εταιρείες τηλεπικοινωνιών επεκτείνουν τις δικές τους υπηρεσίες με αντίστοιχα μοντέλα Over The Top (OTT), δηλαδή μέσω Διαδικτύου, χωρίς αποκωδικοποιητές, άνευ συμβολαίου και ανεξαρτήτως παρόχου.
Εντός του μήνα η Nova αναμένεται να παρουσιάσει και επίσημα την ψηφιακή πλατφόρμα “ΕΟΝ”, την οποία αξιοποιεί στις χώρες όπου δραστηριοποιείται ο μητρικός όμιλος United Group. Πρόκειται για το πρώτο, ουσιαστικά, βήμα της νέας εποχής της εταιρείας, μετά την εξαγορά της.
Μια κίνηση απαραίτητη για την εταιρεία, που είχε μείνει πίσω στο συγκεκριμένο πεδίο, ειδικά έναντι της Cosmote TV, η οποία είχε ξεκινήσει τη δική της πλατφόρμα streaming τον Ιανουάριο του 2020.
Η Vodafone ξεκίνησε τη διάθεση της Vodafone TV ως υπηρεσία ΟΤΤ τον περασμένο Αύγουστο, επεκτείνοντας τη συνεργασία που είχε ξεκινήσει με το HBO, ενώ η Wind προσφέρει από το 2018 τη Wind Vision.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…