Μία προσφορά που θα τραντάξει την αγορά πρόκειται να κάνει ελληνική αντιπροσωπεία αυτοκινήτων για τη Black Firday 2023. Όπως μαθαίνει το xristika.gr τέτοια προσφορά δεν έχει ξαναγίνει απο αντιπροσωπεία.
Αν και λεπτομέρειες δεν μπορούν να γίνουν ακόμη γνωστές, ωστόσο, οι προσφορές που ετοιμάζει πολύ μεγάλη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων θα είναι μεγάλες και θα αφορούν καινούρια μοντέλα αυτοκινήτων.
Συγκεκριμένα, λίγο πριν την Black Friday 2023 θα ανακοινώσει τρελές προσφορές που θα αφορούν πολλά μοντέλα αυτοκινήτων. Η μεγαλύτερη προσφορά θα είναι μείον 6.000 με 7.000 ευρώ σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο, ενω στα υπόλοιπα (μεγάλα αυτοκίνητα) θα κυμαίνεται στις 2.000 με 4.000 ευρώ κάτω της σημερινής τιμής.
Αναμένουμε για ανακοινώσεις σε λίγο καιρό.
Σοκ για εκατομμύρια ιδιοκτήτες αυτοκινήτων: Πρόστιμο 400 ευρώ σε όλους
Αυτοκίνητο: Πάνω από 3.000.000 ιδιοκτήτες οχημάτων θα πληρώσουν την… λυπητερή!
Ιδιαίτερα υψηλό παραμένει το ποσοστό αποχής από τους ελέγχους ΚΤΕΟ γεγονός που συνιστά τροχοπέδη τόσο για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας όσο και την προστασία του περιβάλλοντος.
Υποχρεωμένοι να περνούν ΚΤΕΟ ανά προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα είναι οι ιδιοκτήτες οχημάτων, με σκοπό τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Όπως, ωστόσο, ανέφερε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος κ. Κωνσταντίνος Βήκας, το ποσοστό αποχής από τη διαδικασία του ΚΤΕΟ παραμένει ιδιαίτερα υψηλό, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν στους δρόμους ακατάλληλα οχήματα.
Με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ που παρέθεσε κατά την ομιλία του στο «1ο Συνέδριο Energy Save», το 2022 στην Ελλάδα κυκλοφορούσαν 8.882.982 εκατ. οχήματα (ΙΧ, μοτοσικλέτες, φορτηγά κ.ο.κ.), εκ των οποίων τα 2.845.000 (32%) απείχαν από τον προβλεπόμενο τεχνικό έλεγχο τα τελευταία δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι περίπου 1 στα 3 οχήματα στη χώρα μας, δεν πέρασαν από ΚΤΕΟ.
Όπως είναι γνωστό, ένας από τους βασικούς λόγους που οι οδηγοί αποφεύγουν να επισκέπτονται τα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου αφορά στο γεγονός ότι τα οχήματά τους αντιμετωπίζουν κοστοβόρες βλάβες τις οποίες δεν έχουν φροντίσει να διορθώσουν σε κάποιο συνεργείο.
Υπενθυμίζεται ότι η εκπρόσθεσμη προσκόμιση οχήματος για τεχνικό έλεγχο επιφέρει επιβολή ειδικού αυξημένου τέλους ανάλογα με την κατηγορία του εκάστοτε οχήματος, αλλά και το χρονικό διάστημα της καθυστέρησης. Αυτό για τα ΙΧ διαμορφώνεται ως εξής:
- Έως 30 ημέρες: 16 ευρώ
- Από 30 ημέρες έως 6 μήνες: 33 ευρώ
- Άνω των 6 μηνών: 65 ευρώ
Επίσης, για όσους αμελούν να περάσουν το όχημά τους από ΚΤΕΟ έξι μήνες μετά την καταληκτική ημερομηνία της σχετικής προθεσμίας, πέραν του προστίμου από το ΚΤΕΟ, η νομοθεσία προβλέπει επιβολή προστίμου ύψους 150 ευρώ, το οποίο βεβαιώνεται απευθείας μέσω TAXIS, κατόπιν της ηλεκτρονικής διασταύρωσης στοιχείων η οποία, ωστόσο, δεν εφαρμόζεται.
Ακόμα, εφόσον η Τροχαία διαπιστώσει σε έλεγχο ότι το αυτοκίνητο δεν έχει περάσει από ΚΤΕΟ, τότε βεβαιώνεται πρόστιμο 400 ευρώ. Εάν ο ιδιοκτήτης του οχήματος τακτοποιήσει την υποχρέωσή του εντός 10 ημερών, τότε θα πληρώνει μόνο το 1/8 του επιβληθέντος ποσού, δηλαδή 50 ευρώ.
Παράλληλα, ο κ. Βήκας σημείωσε ότι από τα οχήματα (68% επί του συνόλου του στόλου) που προσκομίζονται στο ΚΤΕΟ, μόνο το 30% αυτών επανέρχονται για την προβλεπόμενη Κάρτα Καυσαερίων η οποία επανεκδίδεται σε ετήσια βάση.
«Εδώ γίνεται αντιληπτό ότι οι περισσότεροι οδηγοί μολονότι αντιλαμβάνονται την αξία του ΚΤΕΟ, δεν αντιλαμβάνονται την αξία της Κάρτας Καυσαερίων», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Τέλος, εστίασε στο γεγονός ότι δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα ο έλεγχος στα ΚΤΕΟ του φίλτρου DPF για την κατακράτηση σωματιδίων στα diesel, το οποίο πολλοί αφαιρούν για λόγους απόδοσης, είτε κυκλοφορούν με χαλασμένο φίλτρο για λόγους οικονομίας, μιας και το κόστος αντικατάστασης κυμαίνεται από 1.000 έως 4.000 ευρώ.
Αυτοκίνητο: Αυτές τις μάρκες προτιμούν να κλέβουν – Τι πρέπει να κάνετε για να σώσετε το ΙΧ σας
Ιδιαίτερες προτιμήσεις δείχνουν οι διαρρήκτες αυτοκινήτων σε συγκεκριμένες μάρκες.
Οι κλοπές παρκαρισμένων αυτοκινήτων τείνουν να γίνουν μάστιγα.
Όλο και περισσότερα ΙΧ που «σηκώνουν» οι δράστες από την Αττική καταλήγουν σε κυκλώματα διακινητών στον Έβρο.
Ειδικοί εξηγούν τη μεθοδολογία των δραστών που όπως φαίνεται καταφέρνουν να «εξουδετερώσουν» μια σειρά από συστήματα ασφαλείας που διαθέτουν ακόμη και τα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα.
Πολλές φορές, οι δράστες δεν χρησιμοποιούν αντικλείδι του αυτοκινήτου.
Κάνουν πιθανότατα reset στον εγκέφαλο και το immobilizer και καταφέρνουν να παρακάμψουν το σύστημα εκκίνησης.
Ο κ. Γιώργος εξηγεί τι έκαναν οι δράστες όταν κατάφεραν να τρυπώσουν στο αυτοκίνητό του. «Σβήνει από start-stop. Με αυτόν τον τρόπο βάζουν μπροστά».
«Με αυτό το μαγνητάκι το κάνουν», ανέφερε μιλώντας στο Mega.
Το επίμαχο αυτοκίνητο έκανε φτερά από το Κερατσίνι, βρέθηκε μέρες μετά στην Ξάνθη με ζημιές άνω των 5.000 ευρώ από τη διακίνηση μεταναστών.
«Το γράψανε σε ένα στικάκι, αυτό που φαίνεται στο βίντεο και μετά πέρασαν και έναν δικό τους κωδικό, με ένα μαγνητάκι, το οποίο το ακουμπάς επάνω στο start-stop και βάζεις μπροστά το αμάξι και έκαναν τη δουλειά τους».
Οι αστυνομικοί έχουν διαπιστώσει πως η κάθε μια από τις σπείρες ειδικεύεται σε μια συγκεκριμένη μάρκα αυτοκινήτων.
Στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν καταφέρει να βγάλουν αντικλείδι.
Όπως συνέβη σε περιοχή της Αττικής πριν από λίγες μόνο μέρες.
Σε ανύποπτο χρόνο οι δράστες καταφέρνουν έστω και για λίγα λεπτά να πάρουν στα χέρια τους το πρωτότυπο κλειδί και το αντιγράφουν.
Γι’ αυτό όπως τονίζουν μηχανικοί, ασφαλιστές και συνδικαλιστές της αστυνομίας, θέλει μεγάλη προσοχή για τα σημεία που αφήνει κανείς το κλειδί του οχήματος.
Τα συστήματα ασφαλείας εξελίσσονται αλλά μαζί τους και οι κλέφτες αυτοκινήτων που σε πολλές περιπτώσεις βρίσκουν τη συνταγή για να υλοποιήσουν το χτύπημα.
Οι ιδιοκτήτες, όπως εξηγούν ειδικοί, πρέπει σε κάθε περίπτωση να έχουν ασφαλίσει το αυτοκίνητό τους για κλοπή και να προσέχουν πότε και πού αφήνουν τα κλειδιά τους.
Ο Ηρακλής Τσιολάκης, υπεύθυνος σε συνεργείο περιγράφει πώς επιτήδειοι κλέβουν αυτοκίνητα: «Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μπορούν να το κλέψουν.
Μπαίνουμε σε μία εποχή κλοπής που λέγεται ηλεκτρονική. Ο ανέπαφος τρόπος που βάζουμε μπρος έχει δημιουργήσει μία φιλοσοφία.
Το αυτοκίνητο δουλεύει με ραδιοσυχνότητες και εάν ο γνώστης μπορέσει να κάνει αποκωδικοποιήσει τα σήματα, μπορεί να κάνει μια αντίστοιχη εγγραφή, όπως ακριβώς ένα εργαστηριακό κλειδί της αντιπροσωπείας. Μπορεί να γίνει σε όλα τα αυτοκίνητα απλά αλλά ζει ο βαθμός δυσκολίας».