Απίθανη προσφορά από τον Κωτσόβολο για λίγο για την αγορά ηλεκτρικών συσκευών.
Το δικό της πρόγραμμα «Αναβαθμίζω- Εξοικονομώ» παρουσίασε η εταιρεία Κωτσόβολος, μέσω του οποίου όλοι οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε ειδικές προσφορές και οφέλη για την αγορά κλιματιστικών και ψυγείων υψηλής ενεργειακής κλάσης.
Η πρωτοβουλία της Κωτσόβολος επιβραβεύει την ενεργειακή αναβάθμιση και την ανακύκλωση παλαιότερων, ενεργοβόρων συσκευών, συμβάλλοντας έτσι στην μακροπρόθεσμη εξοικονόμηση χρημάτων, αλλά και σε ένα πιο «πράσινο» περιβάλλον.
Και όλα αυτά γίνονται πράξη, μέσα από τα πολλαπλά οφέλη που φέρνει το πρόγραμμα, όπως:
- Μοναδικές προσφορές κάθε εβδομάδα σε συσκευές υψηλής ενεργειακής κλάσης
- Προνομιακό πλάνο δόσεων, με δώρο το 50% των τόκων
- Δωροεπιταγές ανακύκλωσης έως 200 ευρώ και με την αγορά νέου κλιματιστικού, δώρο η αξία εγκατάστασης.
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν όλα τα κλιματιστικά ενεργειακής κλάσης Α+++ και όλα τα ψυγεία με ενεργειακή κλάση A έως C με το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του να είναι ότι απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές, καθώς δεν υπάρχουν κριτήρια επιλογής.
«Η διαδικασία συμμετοχής στο πρόγραμμα είναι πολύ απλή, αφού μία επίσκεψη σε ένα κατάστημα Κωτσόβολος, στην ιστοσελίδα kotsovolos.gr ή με ένα τηλεφώνημα στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, μπορείς να μάθεις κάθε λεπτομέρεια και να επιλέξεις τη νέα σου συσκευή, από αυτές που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα» αναφέρει η ανακοίνωση.
Έσκασε βόμβα η ΔΕΗ: Χιλιάδες λογαριασμοί ρεύματος άκυροι
Δόθηκε το σύνθημα για αλλαγές στους λογαριασμούς ρεύματος της ΔΕΗ. Αλλάζει η καταμέτρηση ρεύματος.
Από τις αρχές του 2024, έχει ανακοινωθεί πως ο σκοπός της ΔΕΗ είναι η αλλαγή των λογαριασμών ρεύματος, από δίμηνους και 4μηνους, σε μηνιαίους.
Ο τρόπος για να γίνει αυτό, είναι η καταμέτρηση του ρεύματος ανά μήνα, με τους έξυπνους μετρητές. Ωστόσο, θα έπρεπε να αντικατασταθούν σχεδόν στο σύνολο των νοικοκυριών.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, ήδη ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) έχει παραλάβει και ξεκινά και τοποθετεί τους πρώτους 360.000.
Πρόκειται για εξοπλισμό που έκλεισε κατόπιν διαγωνισμού, τον οποίο κέρδισε η κοινοπραξία Sagemcom – Protasis.
Ο διαγωνισμός του ΔΕΔΔΗΕ έτρεξε νωρίτερα από τον μεγάλο της προμήθειας 7,3 εκατομμυρίων έξυπνων μετρητών, ο οποίος όπως αναφέρουν πηγές της αγοράς, βρίσκεται σε καλό δρόμο.
Όπως αναφέρουν πηγές, οι 360.000 έξυπνοι μετρητές ξεκίνησαν και τοποθετούνται σε κτίρια με μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.
Πρόκειται για δημόσια, επιχειρήσεις και μεγάλα γραφεία, με ηλεκτροδότηση από τη χαμηλή τάση.
Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να ενισχύσει τους στόχους του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και της αγοράς ηλεκτρισμού, οι οποίοι είναι η διάφανη τιμολόγηση σε πραγματικό χρόνο και η παροχή κινήτρων από τους παρόχους για κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε ώρες κρίσιμες για το δίκτυο.
Αποκάλυψη: Γιατί η ΔΕΗ ζητάει τα τηλεφώνα των πελατών της
«Καταργείται» όπως γνωρίζαμε μέχει σήμερα η μέτρηση ρεύματος στο ρολόι της ΔΕΗ από τον ΔΕΔΔΗΕ. Στόχος είναι η μηνιαία μέτρηση ρεύματος, που θα αλλάξει και τους λογαριασμούς ρεύματος, αφού πλέον θα έρχονται κάθε μήνα.
Στόχος του ΔΕΔΔΗΕ και της ΔΕΗ η αλλαγή σε μηνιαίο λογαριασμό να γίνει στις αρχές του καλοκαιριού. Θα αφορά πάνω από 7 εκατ. καταναλωτές ρεύματος.
Όμως, όπως διαβάζουμε στο newmoney η αλλαγή αυτή είναι άμεσα συνδεδεμένη με την συγκέντρωση των προσωπικών τηλεφώνων των καταναλωτών, η οποία αποτελεί «αγκάθι».
Δημοσιεύτηκε από τη ΡΑΑΕΥ, η τροποποίηση του Εγχειριδίου Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης που εισηγείται η Αρχή και έθεσε σε δημόσια διαβούλευση.
Με την απόφαση αυτή, επιτυγχάνεται η επικαιροποίηση και ταυτοποίηση μέσω κινητού των καταναλωτών του δικτύου, με στόχο ο Διαχειριστής να μπορεί να εξασφαλίσει μια άμεση επικοινωνία με τους πελάτες του και με τον τρόπο αυτό να μπορεί να βελτιώσει την παροχή των υπηρεσιών του.
Στην αγορά της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας εκτιμάται ότι αυτή η ενέργεια μπορεί να αποτελέσει μια πρώτη προσπάθεια ταυτοποίησης και των χιλιάδων «ορφανών» μετρητών, οι οποίοι αποτελούν και το μεγάλο αγκάθι στην πελατειακή βάση της ΔΕΗ καθώς αφορούν πολύ παλιές συνδέσεις χωρίς στοιχεία για τους κατόχους των ρολογιών.
Η απουσία στοιχείων επικοινωνίας των χρηστών του δικτύου δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στην παροχή των υπηρεσιών αφού συχνά οι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ δεν έχουν πρόσβαση στους μετρητές, και δεν μπορούν να ειδοποιήσουν τους κατόχους τους για την πορεία των αιτημάτων τους ή για πιθανές βλάβες.
Με την τροποποίηση που εισηγείται, ο Διαχειριστής εξασφαλίζεται η άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές και έτσι αποφεύγονται άσκοπες μεταβάσεις, διευκολύνοντας σημαντικά και όλες οι άλλες απαραίτητες ενημερώσεις/επικοινωνίες μεταξύ ΔΕΔΔΗΕ και καταναλωτή συμπεριλαμβανομένων και ειδοποιήσεων για διενέργεια επικείμενων καταμετρήσεων.
Η μηνιαία καταμέτρηση θα συμβάλλει στην διαφάνεια στην αγορά ηλεκτρισμού και θα περιορίσει σημαντικά την πολυπλοκότητα των τιμολογίων.
Θα μπορέσει όπως εξηγούν στελέχη του ΔΕΔΔΗΕ, να βοηθήσει τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν ενέργεια γιατί θα έχουν ταχύτερη ενημέρωση για την κατανάλωσή τους κάτι που θα τους επιτρέψει να προσαρμόσουν αντίστοιχα τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουν και να επιλέξουν το κατάλληλο τιμολόγιο.
Η εκκαθαριστική τιμολόγηση κάθε μήνα, θα συμβάλει και στην ευελιξία των προμηθευτών καθώς βλέποντας την μηνιαία κατανάλωση θα έχουν την δυνατότητα να τροποποιούν τα τιμολόγια και να κάνουν προτάσεις στις πελάτες τους που θα είναι πιο κοντά στις ανάγκες τους
ΔΕΗ: «Καταργείται» η μέτρηση του ρεύματος – Τι θα γίνει
Μία μεγάλη αλλαγή στην καταμέτρηση του ρεύματος ετοιμάζει η ΔΕΗ προσεχώς. Ο λόγος για τους έξυπνες μετρητές του ΔΕΔΔΗΕ που θα… καταργήσουν τον παλιό τρόπο μέτρησης του ρεύματος.
Οι πληροφορίες του newmoney θέλουν εντός του πρώτου εξαμήνου του 2024 ο ΔΕΔΔΗΕ να ολοκληρώνει τον μεγάλο διαγωνισμό, αλλά και τη διαδικασία συμβασιοποίησης για την προμήθεια των έξυπνων μετρητών.
Αυτό προκύπτει από διαγωνισμό που προκήρυξε χθες ο Διαχειριστής με αντικείμενο την «παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για την υποστήριξη στον σχεδιασμό, την οργάνωση, επιχειρησιακή ετοιμότητα, εκτέλεση του πλάνου εγκατάστασης των έξυπνων μετρητών και ενσωμάτωσής τους στην καθημερινή λειτουργία».
Όπως αναφέρεται στην αναλυτική διακήρυξη, «σύμφωνα με το Σχέδιο Ανάπτυξης Δικτύου 2019-2023 και σε συμμόρφωση με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2019/944 για την εσωτερική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, ο ΔΕΔΔΗΕ στοχεύει στην πανελλαδική επέκταση της εγκατάστασης και ένταξης στην επιχειρησιακή του λειτουργία σύγχρονων ηλεκτρονικών μετρητών ενέργειας ΧΤ (έξυπνοι μετρητές) με παράλληλη αποξήλωση των υφιστάμενων μετρητικών διατάξεων των πελατών ΧΤ του δικτύου διανομής.
Πιο συγκεκριμένα ο ΔΕΔΔΗΕ προσβλέπει σε ενσωμάτωση στο σύστημα τηλεμέτρησης άνω των 7 εκατ. πελατών ΧΤ έως το 2030, πετυχαίνοντας 100% κάλυψη με τον μέγιστο αριθμό εγκαταστάσεων να ξεπερνά το 1 εκατ.».
Περαιτέρω τονίζεται ότι οι έξυπνοι μετρητές αποτελούν μέρος ενός πλήρους οικοσυστήματος έξυπνης καταμέτρησης, το οποίο περιλαμβάνει επίσης τα συστήματα συλλογής και διαχείρισης δεδομένων και το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο για την επικοινωνία μεταξύ των μετρητών και των συστημάτων, με το σχεδιασμό του να είναι σε ευθυγράμμιση με τα νεότερα πρότυπα για την ασφάλεια των πληροφοριών και την προστασία των δεδομένων.
«Όπως γίνεται αντιληπτό μια τέτοια επένδυση έχει πολλαπλά οφέλη για τους καταναλωτές, την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και τον ίδιο το ΔΕΔΔΗΕ. Ειδικότερα το εκτιμώμενο καθαρό όφελος του έργου για το διάστημα 2021-2045 αναμένεται να ξεπεράσει τα 4 δισ. ευρώ» αναφέρεται χαρακτηριστικά.