Μία νέα πιστωτική κάρτα βγήκε στην αγορά και μόνο συνηθισμένη δεν είναι. Δείτε ποια εταιρεία την εκδίδει στα xristika.gr.
Ο κινεζικός κολοσσός Shein ήρθε για να μείνει και μάλιστα προσπαθεί να βρει νέους τρόπους για να αυξήσει τα κέρδη του.
Έτσι, δημιούργησε την πρώτη του επώνυμη πιστωτική κάρτα παγκοσμίως, μέσω μιας συνεργασίας με την μεξικανική fintech Stori. Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους, διαφημίζοντας παράλληλα συνέργειες που θα βοηθήσουν και τις δύο να επεκταθούν στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία της Λατινικής Αμερικής.
Σκοπός της Shein είναι να εντάξει περισσότερους Μεξικανούς στις αγορές με πιστωτική κάρτα, κάτι στο οποίο υστερούν σημαντικά, καθώς και να προσελκύσει τους αγοραστές στον ιστότοπο του λιανοπωλητή χαμηλού κόστους και γρήγορης ανακύκλωσης.
Εκτός από την κάρτα ο κινεζικός κολοσσός ετοιμάζεται να δημιουργήσει και εργοστάσια στη Λατινική Αμερική.
Η Shein – αξίας 66 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε έναν γύρο συγκέντρωσης κεφαλαίων πέρυσι – έχει αναστατώσει τη βιομηχανία της γρήγορης μόδας με το μοντέλο χαμηλού κόστους και την ταχεία ανάπτυξή της.
Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου του Μεξικού ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στον κόσμο πέρυσι, σύμφωνα με μελέτη της Mexican Online Sales Association (AMVO), με λίγο περισσότερο από το 40% όλων των διαδικτυακών αγορών να είναι ρούχα.
Η πιστωτική κάρτα Shein, μια Mastercard, θα προσφέρει πόντους για χρήση στον ιστότοπο του λιανοπωλητή με κάθε αγορά. Οι αγορές ρούχων στον ιστότοπο της Shein θα κερδίζουν διπλούς πόντους, ανέφεραν οι εταιρείες σε ανακοίνωσή τους.
Η Stori, μια fintech που προσφέρει υπηρεσίες όπως λογαριασμούς ταμιευτηρίου που παρέχουν αποδόσεις 15% και πιστωτικές κάρτες με σχεδόν συνολικά ποσοστά έγκρισης, έχει ήδη προσελκύσει 3 εκατομμύρια πελάτες στο Μεξικό τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Η κάρτα Shein θα είναι διαθέσιμη μόνο σε νέους πελάτες Stori και όχι σε υπάρχοντες, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Stori.
Φοβερό deal: Ο Σκλαβενίτης αγόρασε τεράστια αλυσίδα σούπερ μάρκετ!
Νέο μπαμ από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης. Ποια σούπερ μάρκετ εξαγόρασε.
Αυτή τη φορά η αλυσίδα έφυγε από την Ελλάδα και κοίταξε προς… Κύπρο μεριά για το νέο της deal.
Η Επιτροπή Προστασίας Ανταγωνισμού στην Κύπρο ενέκρινε την εξαγορά των Υπεραγορών Papantoniou Supermarkets από τον ελληνικό όμιλο Σκλαβενίτης.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση «η Επιτροπή Προστασίας του Ανταγωνισμού ανακοινώνει ότι σε συνεδρία της που πραγματοποιήθηκε στις 17/10/2024, ενέκρινε την πράξη συγκέντρωσης για την απόκτηση του μετοχικού κεφαλαίου της C.A.C. PAPANTONIOU TRADING LIMITED από την ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚH ΕΤΑΙΡΕΙΑ, μέσω της GUEDO HOLDINGS LIMITED.
Η εν λόγω πράξη συγκέντρωσης κοινοποιήθηκε στην Υπηρεσία της Επιτροπής στις 12/07/2024.
Η Επιτροπή, κατά τη συνεδρία της ημερομηνίας 17/10/2024, αφού έλαβε υπόψη τη Γραπτή Έκθεση της Υπηρεσίας ημερομηνίας 15/10/2024, διαπίστωσε ότι η εν λόγω πράξη συγκέντρωσης αν και ενέπιπτε στο πεδίο εφαρμογής του περί Ελέγχου των Συγκεντρώσεων Επιχειρήσεων Νόμου του 2014, Νόμος αρ. 83(Ι)/2014 και στην έννοια της συγκέντρωσης, εντούτοις δεν προκαλεί αμφιβολίες ως προς τη συμβατότητά της με τη λειτουργία του ανταγωνισμού στην αγορά.
Ως εκ τούτου, η Επιτροπή αποφάσισε να μην αντιταχθεί και να κηρύξει συμβατή την πράξη συγκέντρωσης με τη λειτουργία του ανταγωνισμού στην αγορά, σύμφωνα με τις πρόνοιες το άρθρο 22 του Νόμου.
Το πλήρες κείμενο της απόφασης της Επιτροπής θα δημοσιευτεί στην επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας και θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της», καταλήγει η ανακοίνωση.
Η παρουσία του Σκλαβενίτη στην Κύπρο
Η αγορά των εν λόγω σούπερ μάρκετ δεν είναι η πρώτη εξαγορά στην Κύπρο, αφού ο Σκλαβενίτης διαθέτει ήδη ένα δίκτυο 18 καταστημάτων στην κυπριακή αγορά, τα οποία αφορούν στα πρώην Carrefour και τα οποία «πέρασαν» στην αλυσίδα μετά την ιστορική διάσωση της Μαρινόπουλος. Από το σύνολο του δικτύου, οκτώ καταστήματα βρίσκονται στη Λευκωσία, πέντε στη Λεμεσό, από δύο σε Λάρνακα και Πάφο και ένα κατάστημα στο Παραλίμνι.
Μετά την απόκτηση των εννέα καταστημάτων της αλυσίδας Παπαντωνίου, ο όμιλος Σκλαβενίτη ενισχύει το δίκτυό του στην Κύπρο, φτάνοντας συνολικά τα 27 καταστήματα, ενώ εισέρχεται και στο «top 3» στην κυπριακή αγορά της οργανωμένης λιανικής μαζί με τη Lidl Κύπρου και την αλυσίδα Άλφαμεγα του ομίλου Παπαέλληνα. Επόμενος στόχος, να διεκδικήσει ακόμη μεγαλύτερα μερίδια αγοράς και να πρωταγωνιστήσει και στην Κύπρο.
Ποια είναι η κυπριακή αλυσίδα Παπαντωνίου
Η αλυσίδα ιδρύθηκε το 1987. Η πρώτη Υπεραγορά Papantoniou άνοιξε στη Χλώρακα της Πάφου, με χώρο πώλησης μόλις 150 τ.µ. Μετά από αρκετές προσθήκες και ανακαινίσεις, το αρχικό κατάστημα διαθέτει πλέον 2.000 τ.µ. σύγχρονου εµπορικού χώρου.
Με τα χρόνια, η εταιρεία επεκτάθηκε δηµιουργώντας µία αλυσίδα εννέα υπεραγορών, µε συνολικό εµβαδόν εκθεσιακού χώρου πώλησης 23.000 τ.µ. και µε περισσότερα από 80.000 προϊόντα.
Έκτακτη ανακοίνωση για τους συνδρομητές ΟΤΕ – Cosmote: Διαβάστε τι αναφέρει
Σε μία ανακοίνωση προχώρησε ο ΟΤΕ για τους συνδρομητές του. Διαβάστε στα xristika.gr.
Ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδος Α.Ε. ανακοινώνει ότι στο πλαίσιο ελέγχου των Οικονομικών Χρήσεων 2017-2021 της 100% θυγατρικής του Telekom Romania Mobile (“TKRM”), η Φορολογική Αρχή της Ρουμανίας (ANAF) επέβαλε 33,5 εκατομμύρια ευρώ πρόσθετες φορολογικές επιβαρύνσεις (αρχικό ποσό), που σχετίζονται με εκτιμώμενους εσφαλμένους υπολογισμούς ΦΠΑ και φόρου εισοδήματος εταιρειών, οι οποίες θα επιβαρυνθούν περαιτέρω με πρόστιμα, τόκους και προσαυξήσεις.
Η TKRM σκοπεύει να κάνει χρήση των διατάξεων του διατάγματος 107/2024 της Ρουμανίας, το οποίο προβλέπει την απαλλαγή από κυρώσεις, τόκους και προσαυξήσεις εάν καταβληθεί το αρχικό ποσό. Παράλληλα, η TKRM θα καταθέσει αίτηση για την ακύρωση των πορισμάτων του φορολογικού ελέγχου ενώπιον των αρμόδιων δικαστηρίων, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Τα παραπάνω ποσά αφορούν προηγούμενες χρήσεις και δεν επηρεάζουν τις οργανικές επιδόσεις του Ομίλου.Unmute
Σύμφωνα με πηγές του ΟΤΕ η TKRM δεν συμφωνεί και δεν αποδέχεται τα ευρήματα της απόφασης και για αυτό θα προσβάλει την απόφαση. Το γεγονός αυτό δεν αναμένεται να επηρεάσει την επαναλαμβανόμενη κερδοφορία και τις επαναλαμβανόμενες χρηματοοικονομικές ροές του Ομίλου.