ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΣΗΜΕΡΑ LIVE

Βαρδινογιάννης: Νέα μεγάλη κίνηση – Χτίζει τα πρατήρια του μέλλοντος

Βαρδινογιάννης: Μπαίνει στα πρατήρια καυσίμων υδρογόνου ο Βαρδινογιάννης στα τέλη του έτους. Θα λειτουργήσει ένας σταθμός στους Αγίους Θεoδώρους και ένας επιπλέον σταθμός το 2025 στην Ακράτα. Χτίζονται συνεχώς τα πρατήρια του μέλλοντος. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Δύο πρατήρια με καύσιμο υδρογόνο στους Αγίους Θεοδώρους και στην Ακράτα, πρόκειται να λειτουργήσει το επόμενο διάστημα η Μotor Οil, επεκτείνοντας την παρουσία της σε νέες τεχνολογίες καυσίμων.

Ο πρώτος σταθμός αναμένεται να εγκατασταθεί στους Αγίους Θεοδώρους προς τα τέλη του 2024 στο ρεύμα από Πάτρα προς Αθήνα και ο δεύτερος στην Ακράτα τέλη του 2025 στο ρεύμα από την Αθήνα προς την Πάτρα.

Η «χωροταξία» των σταθμών υπηρετεί τον στόχο της κάλυψης και των δύο ρευμάτων (από και προς την Αθήνα) ώστε να εξυπηρετήσει τα βαρέα οχήματα που έρχονται από το εξωτερικό μέσω του λιμένα της Πάτρας.

Οι αντλίες και στα δύο πρατήρια θα είναι υψηλής πίεσης προκειμένου να καλύπτουν όλου του τύπου τα οχήματα.

Παράλληλα, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος JIVE (Joint Inittiative For hydrogen Vehicles across Europe), στο οποίο συμμετέχει η Motor Oil, η εταιρεία θα ανεφοδιάσει σύντομα και τον πρώτο λεωφορείο υδρογόνου που θα έρθει στην Αθήνα από την Βιέννη και άλλους ενδιάμεσους σταθμούς ευρωπαϊκών και ελληνικών πόλεων (Κοζάνη, Θεσσαλονίκη, Πάτρα).

Πρόκειται για πόλεις που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα χρηματοδότησης για την αγορά λεωφορείων στο πλαίσιο της επέκτασής τους στην τεχνολογία του υδρογόνου.

Βαρδινογιάννης: Νέας γενιάς καύσιμα

Το σχεδιασμό της AVIN στην αγορά παρουσίασε χθες ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας κ. Γιάννης Ραπτάκης, ανακοινώνοντας την νέα γενιά καυσίμων ΑCTION Fuels της Motor Oil.

Πρόκειται για καύσιμα που προσφέρουν οικονομία έως 7% στους καταναλωτές και προστατεύουν το όχημα λόγω της ειδικής τεχνολογίας Safety Net για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα. Τα καύσιμα αυτά είναι συμβατά με όλα τα υβριδικά αυτοκίνητα.

Το κόστος των νέων καυσίμων θα είναι κατά 20 λεπτά ακριβότερο ωστόσο όπως τονίστηκε χθες, υπολογίζοντας την θωράκιση που προσφέρουν στον κινητήρα και την εξοικονόμηση καυσίμου η τιμή βγαίνει χαμηλότερα από την 95άρα βενζίνη.

Η εταιρεία όπως αναφέρθηκε χθες εξελίσσει συνεχώς τα πρατήρια με βάση τις τεχνολογίες και τις ανάγκες των καταναλωτών και έχει ξεκινήσει από καιρό να προετοιμάζει το πρατήριο του μέλλοντος, στο οποίο θα συμπορευθούν τα παραδοσιακά με τα ανανεώσιμα καύσιμα, η ηλεκτροκίνηση που κυριαρχεί αλλά και το υδρογόνο.

Τα πρατήρια εξελίσσονται συνεχώς και προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές τους σε υπηρεσίες σουπερμάρκετ, πλυντήρια αυτοκινήτου υπηρεσίες ταχυμεταφορών κι άλλα προκειμένου να γεμίσουν το χρόνο που μεσολαβεί για να φορτίσει ένας καταναλωτής το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο.

Την τελευταία τριετία η AVIN έχει επενδύσει 30 εκ. ευρώ για την ανάπτυξη των πρατηρίων της με 86 νέα σημεία από τα οποία τα 22 είναι δικά της και τα υπόλοιπα μέσω συνεργασιών.

Βαρδινογιάννης: Αγοράζει εταιρεία – «κολοσσό»

Πωλείται στον όμιλο Motor Oil το 25% της Anemos έναντι €123,5 εκατ.
Η Ελλάκτωρ θα πωλήσει και θα μεταβιβάσει 123.059.250 ονομαστικές μετοχές της ANEMOS RES HOLDINGS ΑΕ. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελλάκτωρ ενέκρινε την πώληση του 25% της εταιρείας ANEMOS RES HOLDINGS ΑΕ στην εταιρεία Motor Oil Renewable Energy, θυγατρική του Ομίλου Motor Oil.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η «ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (εφεξής η «Εταιρεία»), ανακοινώνει προς το επενδυτικό κοινό ότι κατά τη συνεδρίαση του Διοικητικού της Συμβουλίου της 15.12.2023, αποφασίστηκαν τα εξής:

Η χορήγηση, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 99, 100 και 101 του Ν. 4548/2018, όπως ισχύει, αδείας για την σύναψη σύμβασης της Εταιρείας με συνδεδεμένο μέρος (κατά την έννοια του άρθρου 99 παρ. 2(α) του Ν. 4548/2018).

Συγκεκριμένα το Διοικητικό Συμβούλιο παρείχε έγκριση για τη σύναψη σύμβασης αγοραπωλησίας μετοχών με την εταιρεία «MOTOR OIL RENEWABLE ENERGY ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.» (στο εξής «MORE»), σύμφωνα με την οποία:

Η Εταιρεία θα πωλήσει και θα μεταβιβάσει εκατόν είκοσι τρία εκατομμύρια πενήντα εννέα χιλιάδες διακόσιες πενήντα ονομαστικές μετοχές (123.059.250) της ANEMOS RES HOLDINGS ΑΕ, κυριότητος της Εταιρείας, προς την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία MOTOR OIL RENEWABLE ENERGY ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε., που αντιστοιχούν σε ποσοστό 25% του ολοσχερώς καταβεβλημένου μετοχικού της κεφαλαίου, έναντι συνολικού τιμήματος εκατόν είκοσι τριών εκατομμυρίων πεντακοσίων είκοσι χιλιάδων ευρώ (€123.520.000), σύμφωνα με τους ειδικότερους όρους που περιλαμβάνονται στην από 14.12.2023 δεσμευτική προσφορά (η «Προσφορά»). Η σύμβαση αγοραπωλησίας (εφεξής η «Σύμβαση Αγοραπωλησίας») θα περιλαμβάνει συνήθεις για τέτοιες συναλλαγές εγγυοδοτικές δηλώσεις με τις αντίστοιχες υποχρεώσεις αποζημίωσης του Αγοραστή, όπως αυτές περιγράφονται στην Προσφορά.
Οι παραπάνω όροι της Σύμβασης Αγοραπωλησίας Μετοχών, αποτελούν συνήθεις όρους για αντίστοιχες συμβάσεις και η σύναψη αυτής είναι δίκαιη και προς όφελος της Εταιρείας.
Η έγκριση της ως άνω σύμβασης παρασχέθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 99 επ. του νόμου 4548/2018, όπως ισχύει.
Η προαναφερόμενη συναλλαγή υπόκειται στην έγκριση της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της ΕΛΛΑΚΤΩΡ.

Η Εταιρεία θα ενημερώσει, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, το επενδυτικό κοινό για την εξέλιξη της προαναφερόμενης συναλλαγής.

Βαρδινογιάννης: Έκανε το μεγάλο άλμα – Έτσι θα βγάλει δισεκατομμύρια

Πώς η Motor Oil ανοίγει την αγορά του υδρογόνου στην Ελλάδα. Η μονάδα ηλεκτρόλυσης στο διυλιστήριο της εταιρείας και τα δύο υδρογονάδικα σε Αγίους Θεοδώρους και Ακράτα. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Στο άνοιγμα της αγοράς αλλά και της οικονομίας του υδρογόνου στην Ελλάδα, αποσκοπεί η συμμετοχή της Motor Oil στο ευρωπαϊκό πρότζεκτ Ephyra, δημιουργώντας σε βιομηχανική κλίμακα στο διυλιστήριο των Αγίων Θεοδώρων μια μονάδα παραγωγής υδρογόνου ισχύος 30MW από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας με την χρήση της ηλεκτρόλυσης.

Στο έργο που ετησίως θα παράγει 4.500 τόνους ανανεώσιμου καυσίμου και είναι συνολικού ύψους 24,4 εκ. ευρώ, οι ευρωπαϊκοί πόροι θα ανέλθουν σε 18 εκ. ευρώ μέσω χρηματοδότησης από τον «κουμπαρά» του Clean Hydrogen Partnership που χρηματοδοτεί αντίστοιχες δράσεις με συνολικά κονδύλια 2 δις. ευρώ.

Η Μοtor Oil (ΜΟΙ) θα είναι ο συντονιστής του έργου στο οποίο θα συμμετέχουν και άλλοι 10 εταίροι από επτά ευρωπαϊκές χώρες.

Σε ένα περίπου χρόνου η εταιρεία, θα έχει λάβει και την τελική επενδυτική απόφαση με στόχο αν ο σχεδιασμός προχωρήσει η μονάδα να τεθεί σε λειτουργία το 2026.

Ο κ. Κωνσταντίνος Χατζηφώτης, διευθυντή ευρωπαϊκών θεμάτων της Motor Oil, δήλωσε χθες κατά την παρουσίαση του προγράμματος, ότι το «EPHYRA» έχει λάβει μια από τις μεγαλύτερες χρηματοδοτήσεις που έχουν δοθεί στην Ελλάδα στο πλαίσιο του προγράμματος Horizon Europe και του Clean Hydrogen Partnership και ταυτόχρονα ότι είναι το μεγαλύτερο συγχρηματοδοτούμενο έργο ηλεκτρόλυσης στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Βαρδινογιάννης: Ένα πλέγμα δράσεων

Το έργο της Motor Oil περιγράφει ένα ξεκάθαρο μονοπάτι για το πώς θα πετύχουμε την ανταγωνιστική παραγωγή πράσινου υδρογόνου εκμεταλλευόμενοι την τεχνολογική καινοτομία και την κυκλικότητα που προκύπτει από τη βιομηχανική συμβίωση στις εγκαταστάσεις μας, δήλωσε χθες και ο κ. Γιώργος Μητκίδης, επικεφαλής εναλλακτικών καυσίμων της εταιρείας.

Σε αυτό όπως τονίστηκε συμβάλλει σημαντικά και η χρηματοδότηση καθώς έτσι αντιμετωπίζονται τα εμπόδια επιχειρηματικού ρίσκου και οικονομικής βιωσιμότητας της επένδυσης εξαιτίας της ανωριμότητας της τεχνολογίας και της απουσίας οικονομίας υδρογόνου στη χώρα.

Το υδρογόνο αποτελεί στρατηγική επιλογή για την Motor Oil μέσω του προγράμματος Blue Med που παρουσίασε πριν δύο χρόνια αλλά και του TRIERES στο οποίο επίσης έχει το ρόλο του συντονιστή με σκοπό τη δημιουργία μίας μικρής κοιλάδας υδρογόνου.

Η νέα τεχνολογία έχει κινητοποιήσει ήδη και σημαντικές συμμαχίες στην αγορά καθώς η ΜΟΙ έχει συνάψει συμφωνία και με την ΔΕΗ μέσω κοινής εταιρείας, η οποία στο εξής θα είναι ο φορέας υλοποίησης όλων των αντίστοιχων πρότζεκτ μεγάλης κλίμακας.

Στο πλαίσιο αυτών των δράσεων δρομολογείται και η δημιουργία των δύο πρώτων πρατηρίων υδρογόνου αρχικά στα ΣΕΑ των Αγίων Θεοδώρους και αργότερα στην Ακράτα, συνολικής επένδυσης 3,5 εκατ. με κοινοτική χρηματοδότηση 50%.

Τα στελέχη της εταιρείας διευκρίνισαν χθες ότι από τις πρωτοβουλίες αυτές η ΜΟΙ δεν σκοπεύει να αποκομίσει κέρδος κάτι που δεν θα ήταν άλλωστε δυνατό σε μια αγορά τόσο κλειστή αλλά επιδίωξη είναι μέσα από τα πιλοτικά αυτά προγράμματα η σταδιακή ωρίμανση της αγοράς.

Βαρδινογιάννης: Πώς θα δουλέψει το Ephyra

Το κομμάτι της παραγωγής ανανεώσιμου υδρογόνου καλύπτεται μέσω διαδικασίας ηλεκτρόλυσης στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της Motor Oil μέσω του έργου EPHYRA.

Όλο το σύμπλεγμα εφαρμογών αναπτύσσεται μέσω της κοιλάδας υδρογόνου της Motor Oil -πρόκειται για το έργο TRIERES– και περιλαμβάνει τη διανομή συμπιεσμένου υδρογόνου μέσω συστήματος διακίνησης σε φιάλες, καθώς και μέσω συστήματος αγωγών στην τοπική βιομηχανία, ενώ διερευνάται η δυνατότητα μέρους του να εγχύεται στο εθνικό σύστημα φυσικού αερίου. Φυσικά μια σημαντική ποσότητα προορίζεται για μετατροπή σε ανανεώσιμα και συνθετικά καύσιμα όντας το κλειδί για τη παραγωγή αυτών των νέων καυσίμων εντός των βιομηχανικών εγκαταστάσεων της Motor Oil.

O απώτερος σκοπός του προγράμματος, κατά τον κ. Μητκίδη είναι να επιτευχθεί η ανάπτυξη της αγοράς υδρογόνου και της διείσδυσης σε νέες εφαρμογές μέσω συνεργασιών και εξασφαλίζοντας την ανταγωνιστικότητα του τελικού προϊόντος.

Με το έργο «EPHYRA» η Motor Oil προσβλέπει στη δημιουργία ενός εξελιγμένου συστήματος ηλεκτρόλυσης 30 MW για παραγωγή ανανεώσιμου/πράσινου υδρογόνου και την αξιοποίηση της βιομηχανικής συμβίωσης στις εγκαταστάσεις του Διυλιστηρίου των Αγίων Θεοδώρων με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της παραγωγής πράσινου υδρογόνου, ώστε η τελική τιμή του να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με τα καύσιμα ορυκτής προέλευσης. Χθες τα στελέχη της ΜΟΙ απέφυγαν να δώσουν λεπτομέρειες για τα τιμολόγια, δήλωσαν πάντως ότι ευρωπαϊκά η μέση τιμή του γκρι υδρογόνου (παράγεται από ορυκτά καύσιμα) είναι 1 ευρώ το κιλό ενώ στο πράσινο υδρογόνο που παράγεται μέσω ΑΠΕ είναι 4,5 ευρώ το κιλό.

Η διαδικασία της ηλεκτρόλυσης αφορά στη διάσπαση του νερού σε υδρογόνο και οξυγόνο με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Εφόσον η ενέργεια που χρησιμοποιείται για αυτή τη διαδικασία προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας το υδρογόνο που προκύπτει θεωρείται ανανεώσιμο ή πράσινο.

Η πράσινη ενέργεια θα παρέχεται μέσω ενός ολοκληρωμένου συστήματος ενεργειακής διαχείρισης από την θυγατρική εταιρεία του ομίλου, ΜΟRE, ως φορέας διαχείρισης ενέργειας που διαθέτει ένα πλούσιο pipeline ανανεώσιμων έργων υπό ανάπτυξη και συμβάσεις με έργα τρίτων και PPAs.

Επίσης πράσινη ενέργεια θα μπορεί να παρέχεται από ανανεώσιμες πηγές που αναπτύσσονται στην περίμετρο του διυλιστηρίου και από το καινοτόμο σύστημα που αξιοποιεί την απορριπτόμενη ενέργεια από τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις επιτυγχάνοντας τη μείωση του κόστους παροχής ενέργειας και συνολικά του κόστους παραγωγής υδρογόνου.

Η κατανάλωση του υδρογόνου που θα παράγει η μονάδα θα γίνεται τόσο εσωτερικά από τη Motor Oil για την παραγωγή ανανεώσιμων και συνθετικών καυσίμων όσο και εξωτερικά, από τελικούς καταναλωτές εκτός διυλιστηρίου στους οποίους η διάθεση θα γίνεται μέσω συστήματος διανομής με συστοιχίες φιαλών συμπιεσμένου αερίου σε βυτιοφόρα.

Βαρδινογιάννης: Ασύλληπτο! Έριξε εκατομμύρια στα… σκουπίδια

Μπαίνει στην πρίζα η μονάδα διαχείρισης αποβλήτων της Μοtor Oil στο Αμάρι της Κρήτης. Το έργο κατασκευάστηκε από την Thalis που εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον όμιλο Βαρδινογιάννη. Ισχυρά μεγέθη για την περιβαλλοντική εταιρεία και ανεκτέλεστο 224 εκ. ευρώ για το 2022. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Mε την μονάδα επεξεργασίας απορριμμάτων στο Αμάρι της Κρήτης συνολικής δυναμικότητας 43.000 τόνων διευρύνει την παρουσία του στον τομέα της κυκλικής οικονομίας ο όμιλος της Motor Oil.

Η κατασκευή της νέας μονάδας έχει ολοκληρωθεί με στόχο την εμπορική της λειτουργία στις αρχές του καλοκαιριού.

To Αμάρι ανήκει στα asset που απέκτησε ο πετρελαϊκός και ενεργειακός όμιλος τον περασμένο Νοέμβριο όταν ολοκληρώθηκε η διαπραγμάτευση για την εξαγορά της Thalis.

Πρόκειται για μια εξειδικευμένη εταιρεία περιβαλλοντικών έργων με την οποία η Motor Oil υπηρετεί τον στρατηγικό σχεδιασμό για ανάπτυξη σε τέσσερις πυλώνες: τα διυλιστήρια, την λιανική και τη κινητικότητα, τις ΑΠΕ και τα εναλλακτικά καύσιμα και το τομέα της κυκλικής οικονομίας.

Βαρδινογιάννης: Τι περιλαμβάνει η νέα μονάδα

Το νησί της Κρήτης βρίσκεται το τελευταίο διάστημα στο επίκεντρο μεγάλων και σημαντικών έργων υποδομής (ΒΟΑΚ, μονάδα αντλησιοταμίευσης της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή, Καστέλι) και η νέα μονάδα με προϋπολογισμό 42 εκατ. ευρώ που χρηματοδοτήθηκε από το ΥΜΕΠΕΡΑΑ, αποτελεί άλλο ένα δείγμα γραφής στην ενίσχυση της περιοχής με έργα μεγάλης περιβαλλοντικής σημασίας.

Η σύμβαση περιλαμβάνει την 6μηνη δοκιμαστική λειτουργία που έχει ξεκινήσει από το Φεβρουάριο και την κανονική λειτουργία για 5 χρόνια.

Το Αμάρι θα επεξεργάζεται ετησίως 35.600 τόνους από σύμμεικτα στερεά απόβλητα και 7.400 τόνους προδιαλεγμένα οργανικά από διαλογή στην πηγή.

Πρόκειται για απόβλητα κήπων και πάρκων, τα απορρίμματα τροφών και μαγειρείων από σπίτια, εστιατόρια, εγκαταστάσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος κ.α.

Η μονάδα θα επιτυγχάνει υψηλά ποσοστά ανάκτησης ανακυκλώσιμων υλικών και θα παράγει δύο κατηγορίες κόμποστ.

Η επεξεργασία του οργανικού υλικού θα πραγματοποιείται με τη μέθοδο της ξηρής αναερόβιας χώνευσης και το παραγόμενο βιοαέριο θα αξιοποιηθεί ενεργειακά για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας σε μονάδα εγκατεστημένης ισχύος 999kW που θα διοχετευτεί στο δίκτυο του ∆Ε∆∆ΗΕ.

Βαρδινογιάννης: Το χαρτοφυλάκιο έργων της Thalis

Η νέα μονάδα επεξεργασίας απορριμμάτων στο Ρέθυμνο, σε συνδυασμό με τον χώρο υγειονομικής ταφής υπολειμμάτων στην περιοχή, προσθέτει ένα ακόμη έργο στο χαρτοφυλάκιο της Thalis, η οποία εμφανίζει αυξημένη διείσδυση στα έργα της Κρήτης.

Η εταιρεία έχει ήδη υπογράψει σημαντικές συμβάσεις όπως η μονάδα επεξεργασίας και ανάκτησης αποβλήτων (ΜΕΑ) και ΧΥΤΥ Ηρακλείου, η εγκατάσταση επεξεργασίας απορριμάτων & ΧΥΤΥ Σητείας, η αντίστοιχη μονάδα στην Χερσόνησο, η επέκταση–αναβάθμιση ΧΥΤ Καρβουναρίου (Β’ Φάση) αλλά και έργα εκτός Κρήτης όπως η διευθέτηση της κοίτης του ποταμού Αλιάκμονα, η εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων Αιανής Δ. Κοζάνη και άλλα.

Βαρδινογιάννης: Ισχυρά μεγέθη

Σύμφωνα με την ετήσια απολογιστική έκθεση της εταιρείας για το 2022, τα οικονομικά μεγέθη την περίοδο 2016-2022 (κύκλος εργασιών, EBITDA, κέρδη προ φόρων) τετραπλασιάστηκαν.

Παράλληλα, η εταιρεία συμμετέχει με αξιώσεις σε πλήθος ενεργών διαγωνισμών για την ανάληψη νέων έργων σε όλους τους τομείς δραστηριότητας της.

Σε αρκετές περιπτώσεις έχει ήδη αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος. Παράλληλα η εταιρεία έχει σημαντική συμμετοχή στους εν εξελίξει διαγωνισμούς για μονάδες επεξεργασίας αποβλήτων.

Σε συνεργασία με ΑVAX-ΜΟRE έχουν κατέβει στους διαγωνισμούς για τις δύο μονάδες στην Αττική (Σχιστό και Κεντρικός Τομέας), για τη μονάδα Κεντρικής Μακεδονίας δυτικού τομέα και για τις μονάδες απορριμμάτων σε Ρόδο και Σαντορίνη.

Η Τhalis προχώρησε πρόσφατα στην τροποποίηση του καταστατικού της. Στους σκοπούς της εταιρείας αναφέρονται δραστηριότητες όπως η διαχείριση, επεξεργασία και αξιοποίηση αποβλήτων, η ανάληψη και χρηματοδότηση διαφόρων έργων (ΣΔΙΤ, παραχωρήσεων κ.α), η παροχή υπηρεσιών συντήρησης καθώς επίσης η μελέτη, ο σχεδιασμός και η εκμετάλλευση αιολικών και υδροηλεκτρικών έργων, γεωθερμικών εγκαταστάσεων, έργων τηλεθέρμανσης και αφαλάτωσης.

Στην εταιρεία διορίστηκε πρόσφατα και νέο διοικητικό συμβούλιο με Πρόεδρο τον κ. Ιωάννη Βαρδινογιάννη και Αντιπρόεδρο τον κ. Δημήτρη Κονταξή.

Στο ΔΣ παραμένει και η κ. Θεοδοσία Μπαντουβά μέχρι πρότινος Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Thalis και σύζυγος του ιδρυτή της εταιρείας Βασίλη Παπαζήση που πέρσι το καλοκαίρι απεβίωσε.

Το 2022 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 43 εκ. ευρώ έναντι 35,4 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 21,38%, η οποία αποδίδεται κυρίως στην ανάληψη νέων έργων.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 4,8 παρουσιάζοντας οριακή μείωση της τάξεως του 1,58% και τα EBITDA στα 5,4 εκ. ευρώ αυξημένα κατά 13%.

Το συνολικό ανεκτέλεστο της εταιρείας ανήλθε σε 224 εκ. ευρώ.

Παναγιώτης Ελενόπουλος

Ο Παναγιώτης Ελενόπουλος είναι συντάκτης στην ιστοσελίδα xristika.gr, όπου ασχολείται με τη συγγραφή άρθρων και ειδήσεων που καλύπτουν διάφορα θέματα, όπως την οικονομία, την τεχνολογία, την αγορά και την καθημερινή επικαιρότητα. Μέσα από τη δουλειά του στο xristika.gr, συμβάλλει στην ενημέρωση του κοινού με αξιόπιστο και προσιτό τρόπο, προσφέροντας ανάλυση και πληροφορίες που ενδιαφέρουν το μέσο αναγνώστη.

Recent Posts

Προσλήψεις σε σούπερ μάρκετ 2025: Στείλτε ΕΔΩ τα βιογραφικά

Προσλήψεις σε σούπερ μάρκετ 2025: Σε αναζήτηση εργαζομένων βρίσκονται μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε όλη…

4 ώρες ago

Σαντορίνη: Απίστευτο – Έκτακτη σύσκεψη υπό το φόβο… έκρηξης του ηφαιστείου!

Σαντορίνη: Ευρεία σύσκεψη με θέμα την ήπια σεισμική-ηφαιστειακή δραστηριότητα που παρατηρείται- βάση των ενόργανων παρατηρήσεων-,…

5 ώρες ago

Καιρός: Πρόβλεψη Χατζηγρίβα – Πότε έρχονται χιόνια

Καιρός: Αλλάζει εκ νέου το σκηνικό του καιρού και ο χειμώνας επανέρχεται δριμύτερος. Όπως αναφέρει…

6 ώρες ago

Νέα χαρτονομίσματα ευρώ: Εικόνες μόλις δόθηκαν στη δημοσιότητα – Τα νέα 5ευρα, 20ευρα

Θα «τρέξει» διαγωνισμός για τα νέα χαρτονομίσματα του ευρώ. Δείτε πώς θα είναι από εδώ…

7 ώρες ago

Παναθηναϊκός-ΟΦΗ LIVE STREAMING: Δείτε ΕΔΩ τον αγώνα σήμερα (01/02/2025)

Παναθηναϊκός-ΟΦΗ LIVE STREAMING: Ο Παναθηναϊκός θα υποδεχθεί το απόγευμα του Σαββάτου (01/02/25) τον ΟΦΗ στο…

8 ώρες ago

13ος και 14ος μισθός σε Δημόσιο και συνταξιούχους: Εκδόθηκε η απόφαση για το 2025

Εξελίξεις γύρω από τον 13ο και 14ο μισθό, τα δώρα δηλαδή σε Δημόσιο και συνταξιούχους…

23 ώρες ago