Shopflix: Νέα επιλογή θα έχουν οι καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο προκειμένου να κάνουν τις αγορές τους, με το Skrouz να… τρέμει! Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr…
Στον διαδικτυακό «αέρα» βρίσκεται από χθες το νέο marketplace με την επωνυμία Shopflix.gr, της εταιρείας Wellcomm, συμφερόντων της οικογένειας Μαρινάκη, κίνηση που αναμένεται να εντείνει τον ανταγωνισμό στο πεδίο των marketplaces και συνολικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Μέχρι στιγμής με την νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών συνεργάζονται 133 καταστήματα, αριθμός βεβαίως που αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα, και μέσω αυτής διατίθενται προϊόντα από 11 μεγάλες κατηγορίες: τεχνολογία, βιβλία, σπίτι & κήπος, υγεία & ομορφιά, παιχνίδια, παιδικά & βρεφικά, άθληση & χόμπυ, κατοικίδια, κάβα & είδη καπνιστού, Auto-Moto (είδη αυτοκινήτου, μοτοσυκλέτας, αλλά και εξοπλισμός σκάφους), επαγγελματικά – B2B.
Για παραγγελίες άνω των 40 ευρώ προβλέπεται δωρεάν παράδοση. Για μικρότερες παραγγελίες το κόστος των μεταφορικών καθορίζεται από τη διεύθυνση αποστολής και το βάρος του δέματος, με τη χρέωση να είναι σταθερή για τα δύο πρώτα κιλά (2,50 ευρώ). Οι παραδόσεις γίνονται σε όλη την Ελλάδα σε συνεργασία με την Courier Center, εταιρεία ταχυμεταφορών της οποίας εξαγόρασε πλειοψηφικό ποσοστό το καλοκαίρι του 2021 επίσης η οικογένεια Μαρινάκη.
Υπενθυμίζεται ότι διευθύνων σύμβουλος της Wellcomm, του Shopflix, καθώς και της Courier Center είναι ο κ. Χρήστος Καλογεράκης επικεφαλής της Public την περίοδο 2015-2020. Στη διάρκεια της θητείας άλλωστε του κ. Καλογεράκη στο τιμόνι της Public, και συγκεκριμένα το 2018, δημιουργήθηκε το marketplace της Public.
Ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα σημείωσε νέο ρεκόρ το 2021, φτάνοντας, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών), στα 14 δισ. ευρώ, σε υψηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με το 2020, παρά το γεγονός ότι το 2021 τα φυσικά καταστήματα παρέμειναν ανοιχτά για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε σύγκριση με την πρώτη χρονιά της ζωής μας με την πανδημία. Το 2020 ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα διαμορφώθηκε σε 11,5 δισ. ευρώ, ενώ προ κορωνοϊού, το 2019, εκτιμάται ότι ήταν περί τα 9 δισ. ευρώ.
Shopflix: Το τιμ του
Πρώτος Σύμβουλος – Διαχειριστής της εταιρείας έχει οριστεί ο Χρήστος Καλογεράκης, που δηλώνει Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Welcomm. Υπενθυμίζεται ότι ο τελευταίος είχε αποχωρήσει από τον όμιλο Olympia τον Οκτώβριο του 2020 έπειτα από έξι χρόνια επιτυχημένης πορείας στο τιμόνι της Public και στην συνέχεια της Public-MediaMarkt (PMM).
«Είμαστε ένας νέος όμιλος επιχειρήσεων που συνδυάζει την τεχνολογία με την δημιουργικότητα για να οικοδομήσει καινοτόμες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η Wellcomm καθοδηγείται από την ανθρωποκεντρική προσέγγιση της καθώς πιστεύουμε ακράδαντα πως οι άνθρωποι αποτελούν το κλειδί για την καινοτομία και την επιτυχία»
αναφέρει στην επίσημη σελίδα της στο LinkedIn η Wellcomm, που εμφανίζεται να έχει ήδη εντάξει στο δυναμικό της αρκετά σημαντικά στελέχη που συνεργάστηκαν στενά με τον κ. Καλογεράκη στη θητεία του στον Όμιλο Olympia και ιδιαίτερα την Public.
Μεταξύ αυτών ο κ. Άκης Χαμαμτζόγλου, πρώην Διευθυντής Τεχνολογίας του Ομίλου Olympia, που έχει πάρει πάνω του το τεχνικό κομμάτι δημιουργίας και ανάπτυξης της πλατφόρμας, και η κα Ρενάτα Φωτεινού, πρώην επικεφαλής Marketplace & Content της Public, που έχει αναλάβει καθήκοντα Εμπορικής Διευθύντριας.
Πηγές από την εταιρεία εξηγούσαν ότι η χρονική συγκυρία για την λειτουργία του νέου marketplace είναι η πλέον κατάλληλη, αφού η άνοδος του online shopping κατά την τελευταία διετία τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως είναι εντυπωσιακή.
«Λόγω του COVID-19 και των συχνά κλειστών φυσικών καταστημάτων, η μοναδική διέξοδος των καταναλωτών ήταν -και σε μεγάλο βαθμό παραμένουν- οι ηλεκτρονικές αγορές. Όλα δείχνουν ότι η συνήθεια αυτή καθιερώθηκε ως αγοραστική ρουτίνα και ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει», σημείωναν χαρακτηριστικά.
Shopflix: Έγινε χορηγός του Ολυμπιακού
Ενισχυμένος ο Ολυμπιακός στην αφετηρία των πλέι-οφ της Super League. Και το μόνο βέβαιο είναι πως οι παρατηρητικοί ήδη πρόσεξαν τη νέα… μεταγραφή στο χορηγικό ρόστερ του.
Το σημάδι της εταιρίας Shopflix.gr που καταθέτει διαπιστευτήρια με το «καλησπέρα» της στην ελληνική αγορά στέλνοντας μήνυμα πρωταθλητισμού από το «μπράτσο» της ερυθρόλευκης φανέλας. «Το Marketplace όλης της Ελλάδας» όπως επεξηγεί το πετυχημένο moto της.
Ναι, η αναμέτρηση με τον Άρη έγινε η απαρχή μιας άκρως ενδιαφέρουσας συνεργασίας. Η πλατφόρμα Shopflix που είναι talk of the town στην επιχειρηματική αγορά με την εντυπωσιακή της είσοδο στο περιβάλλον των ηλεκτρονικών πωλήσεων ανήκει από σήμερα στον «χορηγικό» στόλο της κορυφαίας ελληνικής ομάδας.
Ένας ακόμη ισχυρός σύμμαχος. Ένας ακόμη ισχυρός συμπαίκτης. Και μάλιστα σε θέση περίοπτη στην ερυθρόλευκη φανέλα.
Shopflix: Ποιος είναι πίσω από το Skroutz
Στην ενίσχυση της διοικητικής της ομάδας αλλά και σε νέα οργανωτική δομή προχωρά η Skroutz.gr, στο πλαίσιο της εταιρικής της εξέλιξης. Στόχος όπως διευκρινίζεται είναι η ενδυνάμωση της αναπτυξιακής πορείας της μεγαλύτερης ηλεκτρονικής πλατφόρμας αγορών και φυσικά η ανταπόκριση στη σημαντική άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, που καταγράφεται λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Συγκεκριμένα, στη διοικητική ομάδα του Skroutz εντάσσονται ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος στη θέση του Chief Operations Officer (COO) και ο κ. Κώστας Κοντογιάννης ως Chief Financial Officer (CFO). Επιπλέον, ο κ. Απόλλων Οικονομόπουλος και ο κ. Χρήστος Τροχαλάκης αναλαμβάνουν τις θέσεις του Chief Information Officer (CIO) και του Chief Technology Officer (CTO) αντίστοιχα μετά από εσωτερική αναβάθμιση.
Ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος φέρνει διεθνή εμπειρία ως νέος COO του Skroutz, καθώς προέρχεται από το Deliveroo, ένα από τα μεγαλύτερα food delivery marketplaces παγκοσμίως με έδρα το Λονδίνο, όπου διετέλεσε χρέη Γενικού Διευθυντή του Deliveroo Editions (cloud kitchen project σε 8 χώρες) και Διευθυντής Στρατηγικής.
Προηγουμένως, ήταν μέλος της ιδρυτικής ομάδας και Vice President of Operations & Finance στην Doppler Labs, εταιρία hardware στη Νέα Υόρκη, ΗΠΑ, ενώ έχει επίσης εργαστεί στη συμβουλευτική Βain & Company στο Σαν Φρανσίσκο, ΗΠΑ. Ο Γιάννης Αλιβιζάτος έχει πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού από το Brown University και είναι κάτοχος MSc σε Management από το Stanford University στις ΗΠΑ.
Ο κ. Κώστας Κοντογιάννης, ο νέος CFO, πριν την ένταξή του στην ομάδα του Skroutz, είχε εργαστεί για συνολικά 6 έτη στην PwC Greece και στη Mazars Greece. Είναι μέλος της Ένωσης Ορκωτών Λογιστών (ACCA) και μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ορκωτών Λογιστών (SOEL). Είναι κάτοχος MSc in Applied Accounting and Auditing από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και πτυχίου Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Ο κ. Απόλλων Οικονομόπουλος, νέος CIO, εντάχθηκε στο Skroutz το 2012. Είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη της μικρής αρχικά ομάδας του infrastructure στο σημερινό Platform Division που διαχειρίζεται τις λειτουργίες IT, τις περισσότερες υπηρεσίες production και την κυβερνοασφάλεια του Skroutz. Έχει εργαστεί στο Ελληνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (GRNET). Είναι κάτοχος πτυχίου Μηχανολόγου Μηχανικού από το ΕΜΠ.
Τέλος ο κ. Χρήστος Τροχαλάκης, πλέον νέος CTO, ξεκίνησε να εργάζεται στο Skroutz το 2009 και αποτελεί ένα από τα παλαιότερα στελέχη της εταιρίας με αντικείμενο θέματα συστημάτων και αρχιτεκτονικής. Έχει σπουδάσει Μηχανικός Η/Υ στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
«Το Skroutz μεγαλώνει και εξελίσσεται. Πλέον με περισσότερους από 450 εργαζομένους, επενδύουμε στην εταιρική μας εξέλιξη και επιταχύνουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, προσελκύοντας καταξιωμένα στελέχη από την αγορά και αξιοποιώντας το ταλέντο των ανθρώπων μας σε επιτελικές θέσεις. Καλωσορίζουμε τα νέα στελέχη στη διοικητική ομάδα και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία» ανέφερε σχετικά ο κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος του Skroutz.
Οι διοικητικές αλλαγές ήρθαν λίγο μετά την είσοδο της εταιρείας στις ταχυμεταφορές, η οποία ανακοινώθηκε πριν από περίπου έναν μήνα. Να υπενθυμίσουμε ότι η Skroutz έχει εξαγοράσει το 100% της MYJOBNOW Delivery, με την εμπορική ονομασία SendX για να επενδύσει μέσω αυτής στον τελευταίο σταθμό της διανομής των παραγγελιών στον τελικό καταναλωτή, γνωστό κι ως «last -mile», δημιουργώντας το δικό της δίκτυο. Την ίδια στιγμή βέβαια η εταιρεία ενισχύει και την δυναμική του Marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Η είσοδος στο «last-mile» ακολούθησε την εξαγορά υψηλού μειοψηφικού ποσοστού της ελληνικής εταιρείας από το CVC Capital Partners το περασμένο Απρίλιο, γεγονός που αύξησε τη ρευστότητα της. Λίγο αργότερα μάλιστα η Skroutz αποεπένδυσε από την υπηρεσία Skroutz Food, με την ενσωμάτωση αυτής στο BOX του ΟΤΕ, ενώ στράφηκε στην παροχή σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών, αποκτώντας το 25% του μετοχικού κεφαλαίου της EveryPay.