TOYOTA: Στην κορυφή των πωλήσεων στην Ελλάδα η ιαπωνική εταιρεία. Σε μια δύσκολη χρονιά για την αγορά αυτοκινήτου η TOYOTA κατάφερε και πάλι να κατακτήσει την πρωτιά. Δείτε στο xristika.gr τα ασύλληπτα νούμερα.
Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά γεμάτη προκλήσεις, η Toyota κατάφερε για 8η συνεχόμενη χρονιά να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή για το 2020, με συνολικές ταξινομήσεις 11.191 αυτοκινήτων. Αναλυτικότερα, η Toyota αναδείχθηκε στη κρυφή των επιβατικών με 10.268 ταξινομήσεις, επίδοση που αντιστοιχεί στο 12,7% της αγοράς, ενώ στα επαγγελματικά σημείωσε 923 ταξινομήσεις αποσπώντας μερίδιο 13,5%.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς κ. Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα μιας ακόμα επιτυχημένης χρονιάς, δήλωσε:
«Υποδεχόμαστε το 2021 με αισιοδοξία, δημιουργική διάθεση για περαιτέρω εξέλιξη και ευχές για Υγεία και Πρόοδο. Η πορεία της αγοράς τη νέα χρονιά, πιθανόν να μην υστερήσει σε δυσκολίες, όμως η Toyota απέδειξε τη χρονιά που μας πέρασε ότι έχει τις βάσεις και τις ικανότητες να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις, πετυχαίνοντας άλλη μια πρωτιά. Bασιζόμενοι στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της Toyota, στόχος μας είναι να ικανοποιούμε όλες τις ανάγκες των αγοραστών μας και για αυτό ακριβώς το λόγο αποτελούμε την πιο εξηλεκτρισμένη μάρκα στον κόσμο, αλλά και στη χώρα μας, με ισχυρή και υψηλών επιδόσεων πλήρη γκάμα».
TOYOTA: Κατακτά το στέμμα στην ελληνική αγορά για το 2020
«Σχεδόν 8 στους 10 οδηγούς Toyota εμπιστεύονται ήδη την 4η γενιά Hybrid Electric, ενώ σταδιακά, πάντα έχοντας ως βάση την ισχυρή τεχνογνωσία και εμπειρία της μάρκας πάνω από 20 έτη, η γκάμα θα εμπλουτίζεται με τεχνολογίες και μοντέλα σε νέες κατηγορίες, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών, προσφέροντας ισχυρότατο Value For Money και ανεπανάληπτη εμπειρία σε όλη τη διάρκεια του “ταξιδιού” του μαζί μας.
Είμαστε δε ιδιαίτερα περήφανοι, που εδώ και πάνω από 20 έτη πρωτοπορούμε στην μείωση των βλαβερών συνεπειών παγκοσμίως, με χαμηλές εκπομπές ρύπων στα προϊόντα μας, εξασφαλίζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τον άνθρωπο και το περιβάλλον και ανυπομονούμε για το ταξίδι της μάρκας Beyond Zero», είπε ο κ. Αραβανής.
Συνολικά η αγορά του αυτοκινήτου στην Ελλάδα σημείωσε το 2020 μείωση κατά 28% σε σύγκριση με το 2019. Αντίστοιχα οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων ανήλθαν στις 87.875 το 2020, ενώ το 2019 είχαν ταξινομηθεί 122.081 αυτοκίνητα.
Παρ’ όλες τις αντιξοότητες κατά την περίοδο της πανδημίας, η Toyota Ελλάς και το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της, κατάφεραν να πετύχουν μερίδιο μάρκας της τάξεως του 12,7%, διατηρώντας έτσι για ακόμα μια φορά την ηγετική θέση στο χώρο, σημειώνοντας συνολική αύξηση του μεριδίου κατά 1,4 μονάδες σε σχέση με το 2019.
Πρωταγωνιστικό ρόλο στην κυριαρχία της Toyota έπαιξε το γεγονός ότι κατάφερε να κατακτήσει τις κορυφαίες θέσεις, σε όλες τις κατηγορίες. Τα μοντέλα που βρέθηκαν στη θέση 1 στην κατηγορίας τους είναι:
– Το Aygo με 1.752 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 22,8%, στην κατηγορία Α (1η θέση σε πωλήσεις)
– Το Yaris με 4.581 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 20,5%, στην κατηγορία Β (1η θέση σε πωλήσεις)
– Το Corolla με 1.793 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 1η θέση στην κατηγορία C (1η θέση σε πωλήσεις)
Επιπρόσθετα, το νέο C-HR συνεχίζει να προσδίδει μια ισχυρή, νέα παρουσία στην αναπτυσσόμενη κατηγορία C-SUV με 1.917 ταξινομήσεις, κατακτώντας την 2η θέση σε πωλήσεις στην κατηγορία του.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ήταν μια σημαντική χρονιά για τα υβριδικά, καθώς η Ελλάδα παρουσίασε το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων υβριδικών αυτοκινήτων στην ΕΕ της τάξεως του 90,5%. Η αύξηση στη ζήτηση υβριδικών αποτελεί και ένα από τα πιο βασικά στοιχεία που επηρεάζει τη συνολική απόδοση της μάρκας, με την Toyota να βρίσκεται στη τρίτη θέση με τις καλύτερες πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων συνολικά στην Ευρώπη.
Κατά τη διάρκεια του lockdown, η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ,διατήρησε σε πλήρη λειτουργία όλες τις δραστηριότητες, λαμβάνοντας ήδη προληπτικά από το τέλοςΦεβρουαρίου όλα τα μέτραπροφύλαξης και προστασίας της υγείας του προσωπικού και των πελατών. Πιο συγκεκριμένα προχώρησε στις παρακάτω ενέργειες:
– Εφαρμογήτηλεργασίας σε ποσοστόάνω του 80%
– Σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση των αυτοκινήτων
– Τήρηση των μέτρωνπροστασίας όπως αυτά καθορίστηκαν από την Πολιτεία, όπως χρήση μάσκας, κατάλληλες αποστάσεις κλπ.
Παράλληλα πρώτοι στην αγορά και απαντώντας δυναμικά στις προκλήσεις της πανδημίας, δημιούργησε ένα πλήρωςψηφιακό κανάλι,όπουεντελώς ανέπαφα ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να θέσει την παραγγελία του και να μπορεί να παραλάβει το αυτοκίνητο της επιλογής του, χωρίς να είναι απαραίτητη η επίσκεψη του στην έκθεση.
Παρόλο που τα νέα δεδομένα απαιτούσαν αποστάσεις για την ασφάλεια όλων, η Toyota κατάφερε να τις υπερνικήσει και να έρθει ακόμα πιο “κοντά” στο πελάτη, με απόλυτη ασφάλεια και την κατάλληλη τεχνολογία για να το υποστηρίξει! Η εξαιρετική ικανοποίηση των πελατών στις νέες τους ανάγκες και η ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρίατους, αποτελεί τη βασική προτεραιότητα της Toyota και για το 2021.